mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 09:22 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:22 μμ 2 ώρες πριν, haHa είπε Εχεις την ταση να γραφεις διαφορες θεωριες χωρις κανενα στοιχειο και να γραφεις διαφορες ανακριβειες που στο ματια ενος σχετικου κανουν μπαμ ενω μπορει να πεισουν καποιον που δεν γνωριζει το αντικειμενο. Πχ, δεν ισχυει οτι οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο: τα καρμπυρατερ δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τον ψεκασμο. Τα αυτοκινητα που παλια δεν ειχαν καν κοφτη δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τα αυτοκινητα που εδω και δεκαετιες εχουν κοφτη (ενα εξτρα process που προστεθηκε και αυξηθηκε η αξιοπιστια). Τα αυτοκινητα που ξεκιναγαν με τσοκ δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τα συγχρονα αυτοκινητα, που εχουν ηλεκτρονικο ελεγχο της εκκινησης και διατηρουν ψηλα τις στροφες στο ρελαντι οσο ειναι κρυος ο κινητηρας. Τα συνθεντικα λιπαντικα(τεχνολογια που δεν υπηρχε πριν μερικες δεκαετιες) ειναι ανωτερα απο τα συνηθισμενα λιπαντικα. απο εδω το πας απο εκει το πας ,αντε παλι η συγκριση παλιου νεου..σε ενα ασχετο με το θεμα. δεν διαφωνω τελειως ,σιγουρα η νεα τεχνολογια ειναι προς οφελος του οδηγου ..ομως δεν ειναι παντα αυτος ο σκοπος.και ενω πετυχαινει τον στοχο τους για τον οδηγο δεν ειναι παντα προς οφελος του ιδιοκτητη.ναι μεν αυξηθηκαν προς οφελος του οδηγου αλλα αυξηθηκαν και τα ανταλλακτικα και τα μερη του αυτοκινητου ,οπου πλεον εχει περισοτερα μερη να χαλανε και να κοστιζουν και ακριβα.οχι μονο τα ιδια τα ανταλλακτικα αλλα και η εργασια γιατι τα μερη ειναι πιο πολλα ηλεκτρονικα και η ευρεση μια ζημιας εξαιρετικα δυσκολη σαν διαγνωση.γιαυτο εχει πενταπλασια συνεργεια αποτι παλια. το καρμπυρατερ ηταν μια χαρα αξιοπιστο αλλα και να μη ηταν δεν χαλασε ο κσομος.σχετικα με τα μπεκ οικονομικο ηταν σαν επισκευη.ελα να μου πεις για τα μπεκ ποσα χαλανε σε ολες τις μαρκες και ποσο κοστιζουν. εχεις 100.000 μερη σημερα ενω παλια ειχες 1000 να αλλαξεις ..ειχαμε αυτοκινητο απο πριν γεννηθω 30 χρονια γερμανικο.ποσο πιο αξιοπιστο να ηταν ενα αυτοκινητο τετοιας εποχης.υπαρχουν ακομα αυτοι που τα εχουν κρατησει με μυρια χιλιομετρα.αλλα δεν συμφερει για καθημερινη χρηση.τα νεα ειναι γεματα ζημιες..η λιστα με τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα δεν υπηρχε πριν 30 χρονια.απο την δεκαετια του 2000 αρχισε να βαγινει λογω οτι τα αυτοκινητα αρχισαν να χαλανε για πεταμα. το chat gpt βγαζει οτι το ρωτησεις,δεν ειναι επιχειρημα. καινουριο θα παρω και εγω ,αλλα δεν υπερσπιζομαι οτι επειδη ειναι καλυτερα ειναι και πο αξιοπιστα,πιο ζημιαρικα ειναι .εκτος αν το να εχεις παχυ πορτοφολι και να χωνεις και να λες το εφτιαξα ,το θεωρεις αξιοπιστια,αφου εχεις κανει στα 100.000 rebuild.πανε να δεις στα συνεργεια,ποσα μοτερ κανουν επισκευη.παλια με τα καρπυρατερ εποχη δεν υπηρχε αυτο..ναι δεν θα παμε ξανα εκει,αλλα δεν ειναι αξιοπιστια αυτο.μονο τα κραματα του σκαφους ειναι πιο αξιοπιστα,δεν σκουριαζουν και κρατανε μια ζωη.γιατι οι μηχανες μπορει να εγιναν πιο ελαφριες αλλα αλλο ο χυτος και αλλο το ψευτικο αλουμινιο που σπαει. 2
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:28 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:28 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, mike15 είπε απο εδω το πας απο εκει το πας ,αντε παλι η συγκριση παλιου νεου..σε ενα ασχετο με το θεμα. δεν διαφωνω τελειως ,σιγουρα η νεα τεχνολογια ειναι προς οφελος του οδηγου ..ομως δεν ειναι παντα αυτος ο σκοπος.και ενω πετυχαινει τον στοχο τους για τον οδηγο δεν ειναι παντα προς οφελος του ιδιοκτητη.ναι μεν αυξηθηκαν προς οφελος του οδηγου αλλα αυξηθηκαν και τα ανταλλακτικα και τα μερη του αυτοκινητου ,οπου πλεον εχει περισοτερα μερη να χαλανε και να κοστιζουν και ακριβα.οχι μονο τα ιδια τα ανταλλακτικα αλλα και η εργασια γιατι τα μερη ειναι πιο πολλα ηλεκτρονικα και η ευρεση μια ζημιας εξαιρετικα δυσκολη σαν διαγνωση.γιαυτο εχει πενταπλασια συνεργεια αποτι παλια. το καρμπυρατερ ηταν μια χαρα αξιοπιστο αλλα και να μη ηταν δεν χαλασε ο κσομος.σχετικα με τα μπεκ οικονομικο ηταν σαν επισκευη.ελα να μου πεις για τα μπεκ ποσα χαλανε σε ολες τις μαρκες και ποσο κοστιζουν. εχεις 100.000 μερη σημερα ενω παλια ειχες 1000 να αλλαξεις ..ειχαμε αυτοκινητο απο πριν γεννηθω 30 χρονια γερμανικο.ποσο πιο αξιοπιστο να ηταν ενα αυτοκινητο τετοιας εποχης.υπαρχουν ακομα αυτοι που τα εχουν κρατησει με μυρια χιλιομετρα.αλλα δεν συμφερει για καθημερινη χρηση.τα νεα ειναι γεματα ζημιες..η λιστα με τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα δεν υπηρχε πριν 30 χρονια.απο την δεκαετια του 2000 αρχισε να βαγινει λογω οτι τα αυτοκινητα αρχισαν να χαλανε για πεταμα. το chat gpt βγαζει οτι το ρωτησεις,δεν ειναι επιχειρημα. καινουριο θα παρω και εγω ,αλλα δεν υπερσπιζομαι οτι επειδη ειναι καλυτερα ειναι και πο αξιοπιστα,πιο ζημιαρικα ειναι .εκτος αν το να εχεις παχυ πορτοφολι και να χωνεις και να λες το εφτιαξα ,το θεωρεις αξιοπιστια,αφου εχεις κανει στα 100.000 rebuild.πανε να δεις στα συνεργεια,ποσα μοτερ κανουν επισκευη.παλια με τα καρπυρατερ εποχη δεν υπηρχε αυτο..ναι δεν θα παμε ξανα εκει,αλλα δεν ειναι αξιοπιστια αυτο.μονο τα κραματα του σκαφους ειναι πιο αξιοπιστα,δεν σκουριαζουν και κρατανε μια ζωη.γιατι οι μηχανες μπορει να εγιναν πιο ελαφριες αλλα αλλο ο χυτος και αλλο το ψευτικο αλουμινιο που σπαει. Κοιτα, ο καθένας μπορει να γραφει οτι θεωρει πιο αξιοπιστα τα σύγχρονα ή τα παλια. Η πραγματικότητα ομως ειναι αμείλικτη: δες le mans, δες f1, δες paris-dakar, δες τα δεδομενα για αυτοκίνητα του 1970 σε σχεση με 1990 και σε σχεση με 2010. Οποιος ισχυρίζεται οτι τα παλιοτερα ειναι πιο αξιοπιστα, ας φέρει τα δεδομένα. Οχι για συγκεκριμενα μοντελα, αλλα συνολικα. Και φυσικα να μας πει τι εννοει παλιότερα =πιο αξιοπιστα. Ισχυει και για το 1950 και για το 1970 ή μονο για το 1990 ή το 2000; Επεξ/σία Κυριακή στις 09:35 μμ από haHa
NT1G Δημοσ. Κυριακή στις 09:33 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:33 μμ Αν είχαμε ακόμα καρμπιρατέρ η Αθήνα θα είχε ακόμα νέφος πάντως. 2
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ 10 λεπτά πριν, mike15 είπε απο εδω το πας απο εκει το πας ,αντε παλι η συγκριση παλιου νεου..σε ενα ασχετο με το θεμα. Αλλος φιλος αρχισε να γραφει τις ανακριβειες για τα παλια αυτοκινητα : 9 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Συστήματα για το καλό μας? Ή συστήματα για το καλό των εταιριών. 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Καθε ενα εξαρτημα που προσθετεις ειναι ενα δυνητικο σημειο αστοχιας. Οποτε οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο, αν το συνδιασεις αυτο και με την αδυναμια των παλαιωτερων συναδελφων να κανουν αξιοπιστο FMEA εχεις τα πιο αξιοπιστα πραγματα. Αν ο μηχανικος δεν μπορει να μοντελοποιησει με ακριβεια ποτε και πως κατι θα αστοχησει επιλεγει να κανει fall back σε ενα design που σιγουρα ξερει πως ΔΕ θα αστοχησει. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Αν ξερεις απο ηχο, θα μπορουσες να καταλαβεις γιατι η χρηση εποχη ηταν 80s, 90s. Διοτι εχει φτασαμε την κορυφη, εταιριες που τιμαγανε οτι λεγανε, μηχανακια ηχου που ακομα τα ακους και λιωνεις, σταζουν μελι. Ειναι οτι καλυτερο υπηρξε ποτε. Γιατι? Γιατι ηταν απλα λιτα και σχεδιασμενα να ειναι οσο καλυτερα μπορουν. Εχω την τυχη να εχω πολυ ηχο των 90s αλλα και να εχω ακουσει πολυ ηχο των 2000s, μερα με την νυχτα. Καποτε αγοραζες ενα Peavey SP2/4 και ζυγιζε 60κιλα με κατι μαγνητες πιο μεγαλους απο το μελλον μου και καμπινα απο κοντραπλακε 25mm, με κατι κορνες με πηνια 2ιντζων, με Black Widow με πηνιο 4 ιντζων, τα επαιζες full range και σου βγαζανε τα αντερα απο το στομα με το πως κλωτσαγανε, για αγορασε τωρα επαγγελματικο ηχειο σε αυτα τα χρηματα και παρε την παλιοπλαστικουρα με μαγνητακι ψυγειου και πηνιο 2ιντζων στο γουφερ.
mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ εγω βλεπω τα συνεργεια,μιλαω με μαστορια,σημερα παλι ειχα συνομιλια με φιλους ακριβως γιαυτο,την αξιοπιστια και τα προβληματα.οσο πιο παλια τοσο λιγοτερα προβληματαειναι φυσιολογικο? ναι.λιγοτερα μερη λιγοτερα προβληματα.δεν ειναι ισχυρισμος ειναι η πραγματικοτητα.στα ιδια συνεργεια παμε φανταζομαι,της συνχρονης εποχης. η μεγαλυτερη κυβεντα που γινεται στο διαδικτυο ,ακομα και εδω οταν μπαινει καποιος να ζητησει γνωμη για αγορα ειναι ,εαν ειναι αξιοπιστο,ρωτανε εαν ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ..δεν χρειαζεται κανενα chat ουτε καποια αλλα στοιχεια,ειναι σημεια της εποχης,πραγματικοτητα,οχι θεωριες..η φορμουλα 1 και τα αγωνιστικα ειναι αλλη κατηγορια. 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Αν είχαμε ακόμα καρμπιρατέρ η Αθήνα θα είχε ακόμα νέφος πάντως. ναι το ειπα οτι ειναι χειροτερο σαν τεχνολογια,αλλα τα μπεκ δεν ειναι πιο αξιοπιστα ,ουτε πιο φθηνα σαν επισκευη.εκει διαφωνησα. 1
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:40 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:40 μμ (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, mike15 είπε εγω βλεπω τα συνεργεια,μιλαω με μαστορια,σημερα παλι ειχα συνομιλια με φιλους ακριβως γιαυτο,την αξιοπιστια και τα προβληματα.οσο πιο παλια τοσο λιγοτερα προβληματαειναι φυσιολογικο? ναι.λιγοτερα μερη λιγοτερα προβληματα.δεν ειναι ισχυρισμος ειναι η πραγματικοτητα.στα ιδια συνεργεια παμε φανταζομαι,της συνχρονης εποχης. η μεγαλυτερη κυβεντα που γινεται στο διαδικτυο ,ακομα και εδω οταν μπαινει καποιος να ζητησει γνωμη για αγορα ειναι ,εαν ειναι αξιοπιστο,ρωτανε εαν ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.. Λογικο δεν είναι; Ειδικα στην Ελλάδα που εχει μειωθει η αγοραστικη δυναμη, ο αγοραστης δεν θελει εξτρα εξοδα και είναι βασικο κριτήριο αγορας. Ειδικα αν εχουν καει με τιποτα Ιταλικα του 1995-2005 με αστειο quality control, φοβούνται μην και τα τωρινα είναι τοσο αναξιόπιστα. Επεξ/σία Κυριακή στις 09:43 μμ από haHa
mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 09:40 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:40 μμ 2 λεπτά πριν, haHa είπε Αλλος φιλος αρχισε να γραφει τις ανακριβειες για τα παλια αυτοκινητα : οσον αφορα το ΣΣ εχω γραψει την γνωμη μου για αυτο ,ειπα συμφωνω επι της επιστημονικης θεωριας του περι κινδυνου αλλα διαφωνω μαζι του επι της πραξης γιατι τα δεδομενα για το συστημα ΣΣ μετα απο 20 χρονια δεν δειχνουν κατι επιληψιμο.
andreas-d Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Αν είχαμε ακόμα καρμπιρατέρ η Αθήνα θα είχε ακόμα νέφος πάντως. Ενώ τώρα χωρίς καρμπυρατέρ είναι μεσ'το οξυγόνο.. και άμα πάρουν όλοι καινούργια η ηλεκτρικά θα κάνουμε και εξαγωγή καθαρού αέρα.. 1 1
atheatos Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ Απο προσωπική εμπειρία ο πατέρας μου είχε opel cadet του 77 με καρμπυρατέρ, ούτε ss ούτε τίποτα. Περιττό να πω πως είχε αλλάξει 2 φορές μηχανές και ειχε κανει τις περισσότερες επισκευές μόνος του. Δεν ξέρω από πηγάζει οτι τα παλιά αυτοκίνητα συνολικά είναι πιο αξιόπιστα. Υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου ηλικίας και δεν εχει να κανει την τεχνολογία αυτή κάθε αυτή. Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων ειναι πολύπλοκος αλλα κράτησε χιλιάδες χρόνια. Ας ξεκολλήσουμε λοιπόν, για ότι κάτι που είναι πολυπλοκο δεν ειναι αξιόπιστο . 2
mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 09:45 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:45 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Λογικο δεν είναι; Ειδικα στην Ελλάδα που εχει μειωθει η αγοραστικη δυναμη, ο αγοραστης δεν θελει εξτρα εξοδα και, είναι βασικο κριτήριο αγορας. Ειδικα αν εχουν καει με τιποτα Ιταλικα του 1995-2005 με αστειο quality control, φοβούνται μην και τα τωρινα είναι τοσο αναξιόπιστα. ναι απλα στη συγκριση που εκανες σχετικα.οτνα πηγαινες δεκαετια,80 δεν ξερω και την ηλικια σου, δνε ρωτουσες εαν βγαζει προβληματα,ρωτουσες τι κομφορ εχει ,τι επιδοσεις εχει κ.λ.π.η αξιοπιστια ηταν δεδομενη τοτε για τα μηχναικα μερη.οχι γιατι ηταν πιο τελεια αλλα γιατι ηταν πιο απλα.γιαυτο υπερσπιζομαι επι της θεωριας τον μητσο στην αναλυση του.εχω την ιδια αποψη και φανταζομαι σχεδον ολοι μας.πιο πολυπλοκο πιο αναξιοπιστο. επι του συγκεκριμενου βεβαια η πραξη διεψευσε την θεωρια του .για αλλα μερη ομως εχει δικιο γενικα.
NT1G Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ 1 λεπτό πριν, andreas-d είπε Ενώ τώρα χωρίς καρμπυρατέρ είναι μεσ'το οξυγόνο.. και άμα πάρουν όλοι καινούργια η ηλεκτρικά θα κάνουμε και εξαγωγή καθαρού αέρα.. Από την εποχή του νέφους, ναι είναι καλύτερα. 2
atheatos Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ Μόλις τώρα, andreas-d είπε Ενώ τώρα χωρίς καρμπυρατέρ είναι μεσ'το οξυγόνο.. και άμα πάρουν όλοι καινούργια η ηλεκτρικά θα κάνουμε και εξαγωγή καθαρού αέρα.. Υπάρχει αυτό και λέγεται φόρος του άνθρακα...
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:46 μμ 9 λεπτά πριν, mike15 είπε ναι το ειπα οτι ειναι χειροτερο σαν τεχνολογια,αλλα τα μπεκ δεν ειναι πιο αξιοπιστα ,ουτε πιο φθηνα σαν επισκευη.εκει διαφωνησα. Δεν συζηταμε αν είναι πιο φθηνα σαν επισκευη, αλλα αν είναι πιο αξιοπιστα. Αν καποιος θεωρει το καρμπυρατέρ πιο αξιοπιστο απο το fule injection, δεν νομίζω οτι εχει νόημα η συζήτηση. 2
mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 09:48 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:48 μμ 1 λεπτό πριν, atheatos είπε Απο προσωπική εμπειρία ο πατέρας μου είχε opel cadet του 77 με καρμπυρατέρ, ούτε ss ούτε τίποτα. Περιττό να πω πως είχε αλλάξει 2 φορές μηχανές και ειχε κανει τις περισσότερες επισκευές μόνος του. Δεν ξέρω από πηγάζει οτι τα παλιά αυτοκίνητα συνολικά είναι πιο αξιόπιστα. Υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου ηλικίας και δεν εχει να κανει την τεχνολογία αυτή κάθε αυτή. Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων ειναι πολύπλοκος αλλα κράτησε χιλιάδες χρόνια. Ας ξεκολλήσουμε λοιπόν, για ότι κάτι που είναι πολυπλοκο δεν ειναι αξιόπιστο . ε μαλλον θα εβαζε λαθος λαδι οπως εσυ.και εμενα ο πατερας μου εκανε μονος του τις εργασιες ..μηχανη δεν αλλαξε,το δωσαμε..αλλα αλλο αξιοπιστια και αλλο να λες οτι θα εχεις για παντα μηχανη.φυσικα εχουν και οι παλιες ενα οριο.και φυσικα δεν ξερουμε τι συντηρηση κανει ο καθενας. 1 λεπτό πριν, haHa είπε Δεν συζηταμε αν είναι πιο φθηνα σαν επισκευη, αλλα αν είναι πιο αξιοπιστα. Αν καποιος θεωρει το καρμπυρατέρ πιο αξιοπιστο απο το fule injection, δεν νομίζω οτι εχει νόημα η συζήτηση. 30 χρονια καρμπυρατερ κανενα θεμα.4 χρονια μπεκ αλλαγη.μετα απο αλλα 5 παλι τα ιδια αλλαγη,ποιο ειναι πιο αξιοπιστο?καποιοι δεν κανουν ουτε τοσα 1
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:54 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:54 μμ 7 λεπτά πριν, andreas-d είπε Ενώ τώρα χωρίς καρμπυρατέρ είναι μεσ'το οξυγόνο.. και άμα πάρουν όλοι καινούργια η ηλεκτρικά θα κάνουμε και εξαγωγή καθαρού αέρα.. Το συζηταμε σοβαρα αυτο; Δεν θυμομαστε τι γινόταν το 1990? http://votaniki.gr/events/gennithike-san-simera-to-1887-o-vavilo-gnostos-gia-tin-anagnorisi-kentron-proeleysis-kalliergoymenon-fyton/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα