cpc464 Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου Το start-stop έχει νόημα αν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη,αν όχι δεν συμφέρει, απαιτεί βαρύτερη μίζα και μπαταρία και εξοικονομεί 100-150€ καυσιμο ανα χρόνο μέσα στην πόλη,άρα είναι ανάλογα τα δρομολόγια. 4
atheatos Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου Νομίζω το θεμα που συζητάμε ειναι λαθος εξαρχής. Μια τεχνολογία δεκαετιών ,καποιος θυμήθηκε τωρα να ρωτήσει για το τι ισχύει, ενώ έχουμε φτάσει στα υβριδικά αυτοκίνητα....Τρόλο θεμα απο τα λίγα. Καληνύχτα και καλές γιορτές.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Εντωμεταξύ, στην ιδια την απαντηση γραφει οτι ηθελαν πολυ περισσότερο συντήρηση και απλα ηταν πιο ευκολα στην επισκευή, οχι οτι μπορει να βγαλουν τα χιλιόμετρα που βγαζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Ναι συντήρηση, αλλαγη λαδιων και ρυθμιση τρισυμπιτερ, αντε και κανα καθαρισμα στα ζιγκλερια. Αν αλλαξεις και μπουαζακια το εχεις κανει καινουργιο διοτι δεν υπηρχε τιποτα αλλο να χαλασει. Οπως και να εχει συνεχιζω να πιστευω πως η χρuση εποχη των αυτοκινητων ηταν early 2000s εκει φτασαμε στην κορυφη απο εκει και μετα μονο κατηφορα. Spoiler Οσο για τα ιταλικα κατσε ηρεμος διοτι οταν ακουγες το weber της berlinetta σε επιανε ενα ριγος, οπως ουρλιαζε απο τις 4500 και μετα ηθελε να ρουφηξει και εμενα εκει μεσα... Οταν την αφηνες σε overrun εκανε κατι σκασιματα σκετη απολαυση τιγκα βενζινες, τιγκα βραδυπορεια. Α ξεχασα 800kg 85hp με καλα εκκεντρα και πεταγε... Απλως ηταν λιγο σαπιο ειχε κοψει την κοντρα στην μετόπη καμια 100αρια φορες. Το Start Stop ησουν εσυ ως οδηγος οταν σου εσβηνε και την εβαζες ξανα μπροστα, μαλλον ηταν stop start τοτε... Εχετε ολοι γινει αρωγοι της τεχνολογιας εναντια του ιδιοκτητη/οδηγου. Οδηγειστε RAW αμαξια. Χωρις τιποτα περιττο. Επεξ/σία 17 Αυγούστου από 11osmikrosmhtsos
andreas-d Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 32 λεπτά πριν, haHa είπε Το συζηταμε σοβαρα αυτο; Δεν θυμομαστε τι γινόταν το 1990? http://votaniki.gr/events/gennithike-san-simera-to-1887-o-vavilo-gnostos-gia-tin-anagnorisi-kentron-proeleysis-kalliergoymenon-fyton/ Οι επιχειρήσεις, οι μικρές βιομηχανίες και σχεδόν όλη η παραγωγή έχει μετακόμιση εκτός Αθηνών και προαστίων, όταν μεγαλώνει μία πόλη οι βιομηχανία μικρή η μεγάλη μεταφέρεται λογικό, σίγουρα και τα αυτοκίνητα παίζουν ρόλο, όχι όμως ότι σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορείς χωρίς πατημένο το κουμπί της ανακυκλοφοριας αέρα.. 1
haHa Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, andreas-d είπε Οι επιχειρήσεις, οι μικρές βιομηχανίες και σχεδόν όλη η παραγωγή έχει μετακόμιση εκτός Αθηνών και προαστίων, όταν μεγαλώνει μία πόλη οι βιομηχανία μικρή η μεγάλη μεταφέρεται λογικό, σίγουρα και τα αυτοκίνητα παίζουν ρόλο, όχι όμως ότι σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορείς χωρίς πατημένο το κουμπί της ανακυκλοφοριας αέρα.. Αυτο είναι το point. Βασικος λογος εξαφανισης του νεφους στην Αθήνα ( με εξαίρεση την αιθαλομιχλη το χειμώνα γιατι μερικοι οπισθοδρομικοι καινε τζακια) ειναι οι αισθητα χαμηλοτεροι ρυποι των ασφαλεστερων νεων αυτοκινητων. Επεξ/σία 17 Αυγούστου από haHa 3
andreas-d Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 40 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ακουγες το weber της berlinetta Ευτυχώς που υπάρχει το AI και μαθουν κάποιοι τη είναι αυτό..χαχα Γιατί τα mirafiori τη έκαναν η τα NSU.. 1
csontheline Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 4 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Καθε ενα εξαρτημα που προσθετεις ειναι ενα δυνητικο σημειο αστοχιας. Οποτε οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο, αν το συνδιασεις αυτο και με την αδυναμια των παλαιότερων συναδελφων να κανουν αξιοπιστο FMEA εχεις τα πιο αξιοπιστα πραγματα. Αν ο μηχανικος δεν μπορει να μοντελοποιησει με ακριβεια ποτε και πως κατι θα αστοχησει επιλεγει να κανει fall back σε ενα design που σιγουρα ξερει πως ΔΕ θα αστοχησει. Hide contents Αν ξερεις απο ηχο, θα μπορουσες να καταλαβεις γιατι η χρηση εποχη ηταν 80s, 90s. Διοτι εχει φτασαμε την κορυφη, εταιριες που τιμαγανε οτι λεγανε, μηχανακια ηχου που ακομα τα ακους και λιωνεις, σταζουν μελι. Ειναι οτι καλυτερο υπηρξε ποτε. Γιατι? Γιατι ηταν απλα λιτα και σχεδιασμενα να ειναι οσο καλυτερα μπορουν. Εχω την τυχη να εχω πολυ ηχο των 90s αλλα και να εχω ακουσει πολυ ηχο των 2000s, μερα με την νυχτα. Καποτε αγοραζες ενα Peavey SP2/4 και ζυγιζε 60κιλα με κατι μαγνητες πιο μεγαλους απο το μελλον μου και καμπινα απο κοντραπλακε 25mm, με κατι κορνες με πηνια 2ιντζων, με Black Widow με πηνιο 4 ιντζων, τα επαιζες full range και σου βγαζανε τα αντερα απο το στομα με το πως κλωτσαγανε, για αγορασε τωρα επαγγελματικο ηχειο σε αυτα τα χρηματα και παρε την παλιοπλαστικουρα με μαγνητακι ψυγειου και πηνιο 2ιντζων στο γουφερ. Αφού το στείλαμε το θέμα αλλού για αλλού, ηλεκτρικά. Ότι πιο απλό και αξιόπιστο υπάρχει σε τεχνολογία. Είναι ακόμα, περίπου, στο 1940 (ΜΕΚ χρονολογία), αλλά αν βρεις αξιόλογο ηλεκτρολόγο (υπερσπάνιοι) που βάζει χέρι σε όλα τα μέρη, δεν θα έχεις πρόβλημα ποτέ. Στα του SS, στην Κύπρο, όταν πήγα για αλλαγή μπαταρίας στα 3 χρόνια, μου λέει "μια χαρά είσαι, τόσο κρατάνε". Ο κύριος λόγος είναι ότι η μπαταρία συνεργάζεται με άλλη 16v μπαταρία (στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο) έτσι ώστε να υποστηρίζει τα ηλεκτρικά μέρη όταν ο κινητήρας δεν μπορεί να παράγει την απαιτούμενη ενέργεια (είτε λόγω αυξημένου φορτίου, είτε λόγω χαμηλών στροφών μέσα στην πόλη). Όπως και να έχει, η προσωπική μου άποψη είναι μία : Να μην μιζάρει το αμάξι του γκιώνη που εφηύρε το SS.
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 1 ώρα πριν, mike15 είπε 30 χρονια καρμπυρατερ κανενα θεμα.4 χρονια μπεκ αλλαγη.μετα απο αλλα 5 παλι τα ιδια αλλαγη,ποιο ειναι πιο αξιοπιστο?καποιοι δεν κανουν ουτε τοσα Tι σόι αμάξι ήταν που άλλαζες μπεκ κάθε 5 χρόνια;Τόσα χλμ και χρόνια δεν έχω αλλάξει μπεκ σε κανένα αμάξι μου.Μονο μια φορά καθάρισα / ογκομέτρησα της 33 και αυτό γιατί με έξυνε η τσέπη μου.
mike15 Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Tι σόι αμάξι ήταν που άλλαζες μπεκ κάθε 5 χρόνια;Τόσα χλμ και χρόνια δεν έχω αλλάξει μπεκ σε κανένα αμάξι μου.Μονο μια φορά καθάρισα / ογκομέτρησα της 33 και αυτό γιατί με έξυνε η τσέπη μου. θα σου πει ο adreas -d που ξερει..δεν ειναι ομως μια μαρκα,ακομα και εδω στο φορουμ εχουν παραπονεθει,οκ οχι τοσο συχνα οσο το δικο μου αλλα εχει γινει εστω μια φορα αλλαγη.τα αμαξια που αγοραζεις,χωρις παρεξηγηση ,ειναι λιγοτερο πολυπλοκα,δεν ειναι κακο αυτο απο μια αποψη. 2
andreas-d Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Tι σόι αμάξι ήταν που άλλαζες μπεκ κάθε 5 χρόνια; Κάποια bmw n43 Benzin και n47 νομίζω diesel έχουν θέμα με τα μπεκ, φίλος μου έχει αλλάξει και σε Alfa 156 Benzin ίσως αστοχία η λαχείο η καύσιμο.. Στα bmw αν ήσουν στην εγγύηση οκ, αλλιώς πόναγε.. 1
Liverpool89 Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου Το s/s το απενεργοποιώ πάντα σε οτι αμαξι και αν μπω. Καταρχην θελω να εχω παντα αναμενο το αμαξι. Οχι πατα συμπλεκτη να παρει μπροστα, ασχετα που υπαρχει καποια καθυστερηση, μπορει να μην παρει μπρος ποτε. Μερικες φορες σου ξεφεύγει ο συμπλεκτης και την βαζεις οπως να ναι την πρωτη. Τωρα πατα τον, ακουσε/νιωσε το αμαξι να εκκινη και ξεκινα. Δυο φορες στις αρχες την πατησα και γι αυτο το απενεργοποιώ. Την πρωτη ήμουν σε χωματοδρομο, πηγα να μπω σε ασφαλτο να περασω απεναντι, ερχοταν αμαξι απο δεξια, ενεργοποιημενο το s/s παταω συμπλεκτη να ξεκινησω, μετο που περναω απεναντι και ισιωνω το αμαξι, παω να αλλαξω ταχυτητα για να επιταχυνω και ενεργοποιηθηκε το s/s. Παλι καλα ο πισω εβγαλε φλας και με περασε. Σφαλμα του συστηματος, χαμηλη μπαταρια δεν ξερω, αλλα εγω τα χρειαστηκα.
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου παλια δεν το έκλεινα καθολου , τελευταια δυο χρονια το κλείνω μολις μπω καθώς αυτοκίνητο κινείται μόνο μια φορά την εβδομάδα (το πολύ) και αν δεν το κλεισω δεν θα προλάβει να φορτίσει την μπαταρια υγ το όχημα ειναι του 2012 με 200,000 χιλομετρα (δλδ για απόσυρση πλέον) μεχρι τώρα έχει αλλαξει 2 μπαταρίες απο ηλεκτρονικά κομμάτια τπτ αλλο δεν αλλαξε (αντε ετοιμάζεται για αντλια σιγα σιγα) so τι χωρις τι με τα εβγαλε τα λεφτα του
mike15 Δημοσ. 19 Αυγούστου Δημοσ. 19 Αυγούστου Στις 17/8/2025 στις 10:05 ΜΜ, atheatos είπε Νομίζω το θεμα που συζητάμε ειναι λαθος εξαρχής. Μια τεχνολογία δεκαετιών ,καποιος θυμήθηκε τωρα να ρωτήσει για το τι ισχύει, ενώ έχουμε φτάσει στα υβριδικά αυτοκίνητα....Τρόλο θεμα απο τα λίγα. Καληνύχτα και καλές γιορτές. εαν το θεμα ειχε μπει πριν 20 χρονια ,που ειχαν μπει τετοια θεματα σε φορουμ σαν νεα τεχνολογια,θα ελεγες οτι ειναι νεα τεχνολογια,δεν ξερουμε τιποτα ακομα,και το λεγαμε..λογικη και φυσιολογικη η ερωτηση του νηματοθετη να ρωτησει μετα απο χρονια πως πηγε τελικα αυτη η τεχνολογια,αν εβγαλε τελικα προβληματα Στις 17/8/2025 στις 10:38 ΜΜ, haHa είπε Αυτο είναι το point. Βασικος λογος εξαφανισης του νεφους στην Αθήνα ( με εξαίρεση την αιθαλομιχλη το χειμώνα γιατι μερικοι οπισθοδρομικοι καινε τζακια) ειναι οι αισθητα χαμηλοτεροι ρυποι των ασφαλεστερων νεων αυτοκινητων. αφου εσυ ελεγες στο αλλο τοπικ οτι ειναι γεματη σαπακια 20 χρονων και κακοσυντηρημενα αυτοκινητα. Στις 18/8/2025 στις 12:44 ΠΜ, andreas-d είπε Κάποια bmw n43 Benzin και n47 νομίζω diesel έχουν θέμα με τα μπεκ, φίλος μου έχει αλλάξει και σε Alfa 156 Benzin ίσως αστοχία η λαχείο η καύσιμο.. Στα bmw αν ήσουν στην εγγύηση οκ, αλλιώς πόναγε.. φετος αρχισαν και τα toyota.και οχι μονο εδω 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Αυγούστου Δημοσ. 19 Αυγούστου 8 ώρες πριν, Black Demis είπε 2012 με 200,000 χιλομετρα (δλδ για απόσυρση πλέον) ειναι καινουργιο αμαξι ξαναμιλαμε το 2030
haHa Δημοσ. 19 Αυγούστου Δημοσ. 19 Αυγούστου 35 λεπτά πριν, mike15 είπε αφου εσυ ελεγες στο αλλο τοπικ οτι ειναι γεματη σαπακια 20 χρονων και κακοσυντηρημενα αυτοκινητα. Ισως αδυνατεις να κατανοησεις απλες προτασεις: Ενα αυτοκίνητο του 2020 ειναι συνηθως λιγοτερο ρυπογονο απο ενα του 2000, το οποιο με την σειρα του ειναι αισθητα λιγότερο ρυπογονο απο ενα του 1980. Και μπορεί εσενα να σου φαινεται περίεργο, αλλα εν ετει 2025 κυκλοφορουν στην Αθηνα αυτοκινητα πολυ λιγοτερο ρυπογονα απο οτι το 1990 που ειχαμε νεφος. Οτι χρειάζεται να λεμε τα αυτονόητα, δειχνει πολλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα