Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα κάνω τη διαφορά και θα πω ότι εφόσον έχω πληρώσει για 200 άλογα, αυτό παίρνω και όλα καλά.

Το ξέρω από πριν.

Αν θέλω τα +27 πληρώνω μια και έξω την 800αρα και τέλος. 

Τώρα ας σηκώσετε χέρι όσοι από εσάς στα 18-30 σας είχατε δώσει κοντά 1000€ για Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση για να πάρετε 5-6 ψόφο άλογα και χαιρόσασταν κιόλας για τη φασαρία που κάνετε, απλά να ξέρουμε με πόσους ΔΕΝ  έχει νόημα η συζήτηση. 

Στα του θέματος τώρα, προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι ασφαλιστικές (στις χώρες που μετράνε τα άλογα, όχι εδώ που δεν τα μετράμε) ΔΕΝ θα αντιδράσουν σε αυτό. Δεν γίνεται να σε ασφαλίζουν για Χ άλογα και μετά εσύ να έχεις Υ. Και επειδή κουμάντο στις ασφαλιστικές δεν κάνει η Φάου-Βε αλλά οι ίδιες, θα έχει πλάκα…

Επεξ/σία από polaki
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 minutes ago, polaki said:

Εγώ θα κάνω τη διαφορά και θα πω ότι εφόσον έχω πληρώσει για 200 άλογα, αυτό παίρνω και όλα καλά.

Το ξέρω από πριν.

Αν θέλω τα +21 πληρώνω μια και έξω την 800αρα και τέλος. 

Τώρα ας σηκώσετε χέρι όσοι από εσάς στα 18-30 σας είχατε δώσει κοντά 1000€ για Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση για να πάρετε 5-6 ψόφο άλογα και χαιρόσασταν κιόλας για τη φασαρία που κάνετε, απλά να ξέρουμε με πόσους ΔΕΝ  έχει νόημα η συζήτηση. 

Δεν έχεις πληρώσει για 200 άλογα, έχεις πληρώσει για 228 γιατί τόσα αποδίδει το όχημα που έχεις αγοράσει! Αυτοί με ένα softblock ζητάνε επιπλέον χρήματα για να μπορείς να τα αξιοποιήσεις

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, kinitos είπε

Περιμενω να δω σχόλιο 

"Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν "

Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κάνουν. Οπως καλά θα κάνουμε και εμείς να ρίξουμε ένα κωλοδαχτυλο και στο αμάξι και στη συνδρομή. Αν δεν το κάνουμε, μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.

  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, mike299 said:

Δεν έχεις πληρώσει για 200 άλογα, έχεις πληρώσει για 228 γιατί τόσα αποδίδει το όχημα που έχεις αγοράσει! Αυτοί με ένα softblock ζητάνε επιπλέον χρήματα για να μπορείς να τα αξιοποιήσεις

Δεν το βλέπω έτσι αλλά οκ ο καθένας το βλέπει όπως θέλει. 

Ο 1.8 20VT κινητήρας της λεγαμενης το μακρυνο 2000 απέδιδε 225 άλογα στο TT Quattro. Ούτε τότε  διαμαρτυρήθηκα που πλήρωσα 4-5000€ λιγότερα για τα 180 άλογα.

Τόσα είχα τόσα έδωσα.

Και 2-3 χρόνια αργότερα με μια «κατσαβιδιά» στην τότε PowerTeam παίζει να το είχα φτάσει 240-245 με κανα 1500€ παραπάνω κάπου εκεί. 

Ειλικρινα δε βλέπω διαφορά αλήθεια.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, panther_512 είπε

Κανονικά πρέπει πέραν της συνδρομής να υπάρχει και πληρωμή για micro transactions.

Ας πούμε 200 ευρώ για να ξεκλειδώσεις μία έξτρα μνήμη στο ράδιο ή την μέγιστη ταχύτητα του ανεμιστήρα στο κλιματιστικό.

Με 100 ευρώ να ξεκλειδώνεις τον φωτισμό στα πίσω καθίσματα.

Πιστεύω τέτοιες κινήσεις θα αρέσουν πραγματικά στους υποψήφιους αγοραστές.

Travel pass

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πάει δηλαδή στο συνεργείο το θύμα ο συνδρομητής της VW και θα του πει του μάστορα ότι το αυτοκίνητο μάλλον κάτι έχει τις τελευταίες ημέρες και δεν "τραβάει" καλά και θα του αρχίσει ο μάστορας:

Μήπως δεν πλέρωσες τη συνδρομή σου; Μήπως έληξε η κάρτα σου; Μήπως πλήρωνες μέσω Paypal, γιατί πλέον δέχονται πληρωμές μόνο μέσω Google Pay; Μήπως σε μεταφέρανε στο απλό πακέτο συνδρομής και όχι στο premium που ήσουν; Μήπως σε χακάρανε; Το antimalware που σου είχα βάλει πριν από μήνες, το ανανέωσες; Μήπως άλλαξες κωδικό και δεν μπορεί να κάνει πλέον registration; Μήπως πλέον δεν παίζει το crack που βάλαμε για το πακέτο family. Μήπως απενεργοποίησες το kill switch του vpn και είδανε ότι το αυτοκίνητο δεν είναι στην Μαδαγασκάρη αλλά στο Μαρούσι; Μήπως... μήπως... μήπως...

ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!

Με τρελαίνει που υπάρχουν και υποστηρικτές αυτής της αλητείας, που πάνε να μας την περάσουν ως κάτι φυσιολογικό! Δεν με νοιάζει για το ID.3, γιατί μου είναι αδιάφορο ως αυτοκίνητο. Με νοιάζει να μην το υιοθετήσουν και οι άλλοι και περισσότερο, να σταματήσει η συνδρομή του καθετί στη ζωή μας.

Επεξ/σία από Thessgr
  • Like 5
  • Haha 2
Δημοσ.

Απλά οι Γερμανοί δοκιμάζουν τις αντοχές του αγοραστικού κοινού σε μοντέλα συνδρομής, που μερικά μόλις χρόνια πριν θα τα θεωρούσαμε εξωφρενικά. Είναι ακριβώς το ίδιο με τον CEO της Logitech που έλεγε πως ένα ποντίκι με συνδρομή είναι απόλυτα λογικό.

Εντωμεταξύ η VW έχει χρέη όσο το ΑΕΠ της μισής Αφρικής και νομίζει πως ο πελάτης είναι χαζός να μην αγοράζει το πρώτο κινέζικο που θα βρει μπροστά του.

  • Like 1
Δημοσ.

Η διείσδυση της τεχνολογίας παντού αυτά τα αποτελέσματα έχει. Τίποτα δεν λειτουργεί πλέον χωρίς το ανάλογο software και παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση του κάθε συστήματος.!! Το να μπορεί μια εταιρεία να κλειδώνει ή να ξεκλειδώνει δυνατότητες μιας συσκευής εξ αποστάσεως είναι τρομακτικό και επικίνδυνο. Έτσι να παίρνουν παραδείγματα και άλλες εταιρείες τεχνολογίας. Μπορεί να σου ανοίκει το hardware το software όμως όχι.!!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Volga είπε

Πιάσε μια Paysafe των 20. Θα πάμε ταξίδι αύριο.

Πρακτικά, αυτό ακριβώς είναι.

Πολλές εταιρίες προσφέρουν τον ίδιο κινητήρα με διαφορετική ιπποδύναμη και χρεώνουν ανάλογα. Π.χ. από τα 95 στα 115 ή από τα 115 στα 130 άλογα έχει διαφορά 1.000-2.000 ευρώ. Αν θεωρείς εξ αρχής ότι τα χρειάζεσαι δίνεις τα 800 ευρώ της διαφοράς και τέλος. Αν ήταν εξ αρχής έτσι στον τιμοκατάλογο, δεν θα ασχολούταν κανένας τώρα. Η VW δίνει τη δυνατότητα να το "boostαρεις" on demand. Αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι επιπλέον ίππους για ένα απαιτητικό ταξίδι (γιατί εκεί χρειάζονται οι ίπποι και όχι να μαρσάρεις στα φανάρια σαν κάγκουρας) κάνεις τη μηνιαία συνδρομή και τέλος. Αυτός που κάνει τέτοια ταξίδια 1 ή 2 φορές το χρόνο (και αν), θέλει 30-40 χρόνια για να αποσβέσει την εξ αρχής αναβάθμιση. Οπότε αυτό που προσφέρεται είναι μια επιλογή win-win. Το ότι όλα αυτά "πειράζονται" OTΑ πλέον, ναι ίσως είναι εξέλιξη, αλλά δημιουργεί πολλούς προβληματισμούς, ειδικά σε επίπεδο ασφάλειας.

Επεξ/σία από christosk78
  • Like 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, christosk78 είπε

Πρακτικά, αυτό ακριβώς είναι.

Πολλές εταιρίες προσφέρουν τον ίδιο κινητήρα με διαφορετική ιπποδύναμη και χρεώνουν ανάλογα. Π.χ. από τα 95 στα 115 ή από τα 115 στα 130 άλογα έχει διαφορά 1.000-2.000 ευρώ. Αν θεωρείς εξ αρχής ότι τα χρειάζεσαι δίνεις τα 800 ευρώ της διαφοράς και τέλος. Αν ήταν εξ αρχής έτσι στον τιμοκατάλογο, δεν θα ασχολούταν κανένας τώρα. Η VW δίνει τη δυνατότητα να το "boostαρεις" on demand. Αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι επιπλέον ίππους για ένα απαιτητικό ταξίδι (γιατί εκεί χρειάζονται οι ίπποι και όχι να μαρσάρεις στα φανάρια σαν κάγκουρας) κάνεις τη μηνιαία συνδρομή και τέλος. Αυτός που κάνει τέτοια ταξίδια 1 ή 2 φορές το χρόνο (και αν), θέλει 30-40 χρόνια για να αποσβέσει την εξ αρχής αναβάθμιση. Οπότε αυτό που προσφέρεται είναι μια επιλογή win-win. Το ότι όλα αυτά "πειράζονται" OTΑ πλέον, ναι ίσως είναι εξέλιξη, αλλά δημιουργεί πολλούς προβληματισμούς, ειδικά σε επίπεδο ασφάλειας.

Κοιτα, σε μια υπηρεσία το καταλαβαίνω απόλυτα. Σε ένα μηχάνημα που ήδη έχει τη δυνατότητα σε σημείο μάλιστα που δεν επιβαρύνεται επιπλεον την εταιρία, είναι παράλογο. Καταλαβαίνω το σχέδιο , άλλωστε δικό της το προίον, δική της η πολιτική χρήσης.Αμα θες το αγοράζεις. Όμως θεωρώ πως θα πάει άκλαφτο από την Ε.Ε. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...