Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ας μεινουμε απλως εδω, ρωταω μονο αυτο.

Απλα ενημερωσε με αν αυτο που κανω ειναι εντος ή εκτος κανονων. Αν ειναι οντως εκτος κανονων, θα το σταματησω.

Αν και παλι ειμαι γενικα ανεπιθύμητος, απολογουμαι για την παραμονη μου και αποχωρω. Δεν τιθεται κανενα απολυτως ζητημα.

 

Κάτσε Βρεεε αμέσως να αποχωρήσεις, απλά λες αυτό πού πιστεύεις η ξέρεις, σίγουρα όλοι δεν συμφωνούμε με όλους.. 

Απλά προσπερνά. Και πάμε παρακάτω..

  • Like 1
  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ας μεινουμε απλως εδω, ρωταω μονο αυτο.

Απλα ενημερωσε με αν αυτο που κανω ειναι εντος ή εκτος κανονων. Αν ειναι οντως εκτος κανονων, θα το σταματησω.

Αν και παλι ειμαι γενικα ανεπιθύμητος, απολογουμαι για την παραμονη μου και αποχωρω. Δεν τιθεται κανενα απολυτως ζητημα.

 

Το αν είσαι εντός κανόνων είναι στην κρίση του αρμόδιου συντονιστή. Δεν είμαι ο αρμόδιος συντονιστής γιατί δεν είμαι εδώ και χρόνια συντονιστής.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ας μεινουμε απλως εδω, ρωταω μονο αυτο.

Απλα ενημερωσε με αν αυτο που κανω ειναι εντος ή εκτος κανονων. Αν ειναι οντως εκτος κανονων, θα το σταματησω.

Αν και παλι ειμαι γενικα ανεπιθύμητος, απολογουμαι για την παραμονη μου και αποχωρω. Δεν τιθεται κανενα απολυτως ζητημα.

Κόψε τα μελοδραματικά 

Spoiler



 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Κόψε τα μελοδραματικά 

27 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Κάτσε Βρεεε αμέσως να αποχωρήσεις, απλά λες αυτό πού πιστεύεις η ξέρεις, σίγουρα όλοι δεν συμφωνούμε με όλους.. 

Απλά προσπερνά. Και πάμε παρακάτω..

Το λεω σοβαρα, δεν κανω πλακα. 

Αν εχω ενοχλησει σε τετοιο βαθμο, σταματαω να συμμετεχω, πλην τεχνικων ζητηματων, που και εκει μαλλον ενοχλω. Εκτιμουσα πως η αντισυμβατικη/αντικομφορμιστικη αυτη οπτικη (ειτε προκειται για την εξελιξη της τεχνολογιας που ειναι εναντια του καταναλωτη ειτε, ειτε, ειτε...) ειχε κατι να προσδωσει...

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Το αν είσαι εντός κανόνων είναι στην κρίση του αρμόδιου συντονιστή. Δεν είμαι ο αρμόδιος συντονιστής γιατί δεν είμαι εδώ και χρόνια συντονιστής.

αρχιμοδιστρα εν αποστρατεία 

 

Fresh Off The Boat Salute GIF

 

  • Haha 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H αλήθεια είναι πάντως πως κάποιοι ασχολούνται συστηματικά περισσότερο με το πρόσωπο, παρά με τα γραφόμενα... κι αυτό είναι κουραστικό και για τους λοιπούς αναγνώστες.

Κι ως κάποιος που γράφει πιο μεγάλα κείμενα από το συνηθισμένο (ενίοτε πολύ μεγαλύτερα), θα έλεγα ότι συχνά η αδυναμία ή έλλειψη υπομονής/προσοχής κάποιων να διαβάσουν το κείμενο, μαζί με την τάση να απαντήσουν βιαστικά κι αντιδραστικά/αντανακλαστικά συμβάλλει στην ένταση.

Πάντως είναι φόρουμ, δεν είναι υπηρεσία "ζωντανής" ανταλλαγής μηνυμάτων ή twitter/X...κι αυτό είναι το καλό...η απάντηση μπορεί να είναι ετεροχρονισμένη (κατόπιν έρευνας/τεκμηρίωσης ή σκόπιμης αναβολης κοκ) κ μακροσκελέστερη, χωρίς να "χάνει" κατι γι αυτό...
...περισσότεροι μάλλον θα διαβάσουν το νήμα όταν έχει κλείσει η συζήτηση ή όταν το θέμα έχει καλυφθεί, παρά την στιγμή που γράφονται οι απαντήσεις...έτσι, μπορεί τα μηνύματα να γράφονται περισσότερο βιαστικά/αντιδραστικά ή έχοντας κατά νου και τον μελλοντικό αναγνώστη.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

προσδωσει

Με συγχωρείς φίλε μου αλλά η τοποθέτηση σου δεν έχει τίποτα το αντισυμβατικό. Αντιθέτως επιβεβαιώνεις αυτό που κάθε νεοέλληνας πιστεύει για τον εαυτό του.

Ότι είναι χερας, έμπειρος και ότι δεν θα συμβεί ποτέ το κακο σε αυτόν.

Όλα τα λαθη, σε όλους τους τομείς, από ένα γραπτό στο σχολείο μέχρι την εργασία μας, από τον δρόμο μέχρι το γυμναστήριο ,γίνονται από την υπερβολική σιγουριά - αυτοπεποίθηση. Όλα χρειάζονται μέτρο και πάντα έλεγχο.

Αυτά που υποστηρίζεις μας οδηγούν κατευθείαν σε ατυχήματα και απώλειες ζωής.

Τέλος να προσθέσω πώς το αυτοκίνητο όταν το χρησιμοποιείς στον δρόμο είναι ένα μεταφορικό μέσο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

Αν κάποιος θέλει να τρέξει, να το πιεσει, να κάνει κοντρα ή επίδειξη τότε θα πρέπει να πάει σε μια πίστα.

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν κόφτη ταχύτητας και επιτάχυνσης. Αλλα αν γινόταν αυτό πως θα πωλούσαν σουπερκαρς οι καλές γερμανικές εταιρίες και πως θα έκαναν μόστρα οι κομπλεξικοι;

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 8
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
7 hours ago, bill999r said:

 

Τέλος να προσθέσω πώς το αυτοκίνητο όταν το χρησιμοποιείς στον δρόμο είναι ένα μεταφορικό μέσο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

Αν κάποιος θέλει να τρέξει, να το πιεσει, να κάνει κοντρα ή επίδειξη τότε θα πρέπει να πάει σε μια πίστα.

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν κόφτη ταχύτητας και επιτάχυνσης. Αλλα αν γινόταν αυτό πως θα πωλούσαν σουπερκαρς οι καλές γερμανικές εταιρίες και πως θα έκαναν μόστρα οι κομπλεξικοι;

Μεγαλες αληθειες. Βασικη οδηγικη παιδεια να εχεις τα καταλαβαινεις

Αλλιως, βαφτιζεις την ημιμαθεια unpopular opinion και πετας μαλακιες με στοιχεια που βγαζεις απο τον πωπο σου. Οπως ακριβως οι ψεκες της επιπεδης γης και των κακων εμβολιων

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, bill999r said:

Με συγχωρείς φίλε μου αλλά η τοποθέτηση σου δεν έχει τίποτα το αντισυμβατικό. Αντιθέτως επιβεβαιώνεις αυτό που κάθε νεοέλληνας πιστεύει για τον εαυτό του.

Ότι είναι χερας, έμπειρος και ότι δεν θα συμβεί ποτέ το κακο σε αυτόν.

Όλα τα λαθη, σε όλους τους τομείς, από ένα γραπτό στο σχολείο μέχρι την εργασία μας, από τον δρόμο μέχρι το γυμναστήριο ,γίνονται από την υπερβολική σιγουριά - αυτοπεποίθηση. Όλα χρειάζονται μέτρο και πάντα έλεγχο.

Αυτά που υποστηρίζεις μας οδηγούν κατευθείαν σε ατυχήματα και απώλειες ζωής.

Τέλος να προσθέσω πώς το αυτοκίνητο όταν το χρησιμοποιείς στον δρόμο είναι ένα μεταφορικό μέσο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

Αν κάποιος θέλει να τρέξει, να το πιεσει, να κάνει κοντρα ή επίδειξη τότε θα πρέπει να πάει σε μια πίστα.

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν κόφτη ταχύτητας και επιτάχυνσης. Αλλα αν γινόταν αυτό πως θα πωλούσαν σουπερκαρς οι καλές γερμανικές εταιρίες και πως θα έκαναν μόστρα οι κομπλεξικοι;

Δεν νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα...η προσέγγιση μάλλον ήταν να εξεταστεί σε επιμέρους περιπτώσεις ποιό είναι το ασφαλές όριο ή/και οι αιτίες ατυχήματος...όχι στατιστικά, αλλά σε μετρήσιμες επιμέρους κ χωριστές συνθήκες.

...κάποια από τα επιχειρήματα ήταν στην ουσία τα εξής:

- ένα αυτοκίνητο μπορεί να μη κινείται ασφαλώς ακόμη κι εντός ορίων κ ένα άλλο να κινείται ασφαλώς ΄με αρκετά παραπάνω χ.α.ω....
...εγώ ο ίδιος πχ κινούμενος στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης με το παλιό Vectra A (1991) της οικογένειας (προσεγμένο σε φρένα, αναρτήσεις, ελαστικά κτλ) κοντά στο όριο ταχύτητας, αν ο δρόμος έχει καμπύλη πάνω από Χ ποσοστό, νιώθω ανασφαλής, πρέπει να μείνω στη δεξιά λωρίδα κ να κόψω -10-20χαω από το όριο για να μην νιώθω ότι το αμάξι θα φύγει στο διαχωριστικό
...με την 156 δεν θα πλησιάσω καν τα όρια της πρόσφυσης κ στησίματος εντός ορίων στην ίδια καμπύλη...μπορώ να πατήσω κ γκάζι πάνω στη στροφή, αν χρειάζεται...
> οπότε, είναι σε πραγματικές κ επιμέρους-χωριστές συνθήκες η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ο λόγος/αναγκαία αλλά και  επαρκής συνθήκη για να προκύψει ατύχημα;

- ένας οδηγός μπορεί σε συνθήκες δυνάμει ατυχήματος να ανταποκριθεί καλύτερα και να το αποφύγει, αν έχει κάποια πραγματική κ δοκιμασμένη αίσθηση για τις ικανότητες του ιδίου ως οδηγού και του αυτοκινήτου του.
...αυτό προϋποθέτει κάποιο "παιχνίδι" ή τουλάχιστον μια εμπειρία που δεν προκύπτει από υπερ-συντηρητική "ρομποτική" οδήγηση που βλέπει το αυτοκίνητο ως "μεταφορικό" μέσο κ μόνο..
> οπότε σε συγκεκριμένες κάθε φορά περιστάσεις, μήπως αυτή η εμπειρία καθιστά τον οδηγό όχι επιρρεπή σε σφάλματα/ατυχήματα, αλλά ικανό να τα προλαμβάνει κ να τα αποφεύγει, όταν χρειαστεί;

...το νόημα της απάντησης του Μήτσου ήταν να επερωτήσει το βαθμό ισχύος κάποιων γενικών κατηγορικών προτάσεων ως προς την ασφάλεια οδήγησης/μετακινήσεων, αρνούμενος σε κάθε περίπτωση την καθολικότητά τους...
...ο σκοπός ήταν ευρετικός / επερωτητικός, χωρίς προσπάθεια εγκαθίδρυσης νέων καθολικών ή υπερβολικά γενικών προτάσεων.

 

Η δική μου διαφωνία ήταν ότι ακόμη κι αν συμφωνουμε σε κάποιες επιμέρους προκείμενες κ σε παραδείγματα, εν τέλει το παιχνίδι είναι "στατιστικό", λαμβάνοντας κάποιες μεσες τιμές κ ορίζοντας όρια βάσει αυτών....και η τήρησή τους έχει εν συνόλω αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν ένα τελευταίο από μένα ,αφού κατά τη γνώμη μου ο μητσος απλά επιζητά την προσοχή 

Είχα ένα φίλο με πατρικό στην Κέρκυρα .Πριν φτιαχτεί η Ιονία οδός έφτανε Ηγουμενίτσα τουλάχιστον 45 λεπτά νωρίτερα από το μέσο όρο .Ηταν σίγουρος ότι ήταν οδηγαρα και αφού ήξερε το δρόμο δεν έτρεχε μια .

Σε ερώτηση μου ότι αν καταλαβαίνει ότι έτσι που οδηγεί έχει μεγάλες πιθανότητες να τρακάρει ,η απάντηση ήταν η κλασική.Εγω ξέρω να οδηγώ .Τον ρώτησα βέβαια ότι όλοι αυτοί που σκοτώνονται βγαίνουν το πρωί από το σπίτι και λένε ,εγώ δεν ξέρω να οδηγώ και κάποια στιγμή θα σκοτωθώ;

Τώρα βλεπει τα ραδίκια ανάποδα .Αυτος που βρει πως σκοτώθηκε και σε ποιο δρόμο ,κερδίζει φωτογραφία μου με μαγιό 

  • Like 5
  • Haha 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cumulus είπε

πως σκοτώθηκε και σε ποιο δρόμο

Έχω δύο θεωρίες.

Τον πάτησε μηχανή/αυτοκίνητο/φορτηγό εξω απ το σπιτι του ενώ έβγαινε απ το αμάξι

Του πετάχτηκε τρακτέρ.

Και όχι δεν το κάνω για το μαγιό, στη χαρίζω :P

  • Haha 3
Δημοσ.

οι βαλκανιοι ειναι  θανατος , αν τους δειτε στην λευκαδα θα καταλαβετε.

οδηγούν σαν να μη υπάρχει άλλη μερα,

η δε εγταντια ενας δρομος με πολυ μεγαλη δυσκολια στην κατασκευη που εδωσε ανασα σε ολη την  βορειά Ελλαδα  που ειναι όμως λαθος που δεν την ειχαν δωσει σε ιδιωτες να ειναι δρομος οπως πρεπει να ειναι ..

ολα στη ζωη εχουν ενα κοστος 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, definitio είπε

σκοπός ήταν ευρετικός / επερωτητικός

Φίλε μου προφανώς και ο Σουμάχερ τα καλά χρόνια θα αντιδρούσε καλύτερα από εμένα σε ένα απρόοπτο συμβάν.

Σίγουρα θα ήξερε πολύ καλύτερα από εμένα πώς να μπει στη στροφή, με τι ταχύτητα και θα ήξερε πώς να πλαγιολισθησει αν πετάγονταν ένα σκύλι μπροστά του , μέσα στη στροφή ενώ πήγαινε με 220 χλμ/ώρα.

Όμως εγώ υποστηρίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάσουμε εκεί. Στον δημόσιο δρόμο δεν κάνουμε τον Ταρζάν ούτε τον Σουμάχερ.

Στον δρόμο υπάρχουν όρια, κανόνες και υποχρεώσεις που αν τις τηρούμε δεν θα φτάσουμε σε σημείο να πρέπει να ξέρουμε όρους όπως απεξ στροφής κτλ.

Στον δρόμο κυκλοφορούν γυναίκες, παιδιά, γέροι όλοι αυτοί με αυτοκίνητα, οι ίδιες κατηγορίες πεζή, φορτηγά, τουρίστες, ντελιβεραδες και μηχανάκια, πατινια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Απλά πρέπει να ακολουθούμε τους κανόνες. Τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφικά του στυλ αν η γιαγιά μου είχε ροδακια θα ήταν πατίνι.

Και ένα γεγονός που μάλλον διδακτικό είναι παρά αστείο.

Πριν χρόνια με αφορμή ένα διαφημιστικό σποτ, ήρθε στην Ελλάδα ο οδηγός της φόρμουλα Mark Webber για να οδηγήσει το μονοθέσιο πάνω στη γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου.

Όταν προσγειώθηκε στο Ελ Βενιζέλος τον παρέλαβε Έλληνας οδηγός ο οποίος τον πήγε Πάτρα μαλλιοκουβαρα με προσπεράσεις πάνω σε στροφές και σε μιάμιση λωρίδα δρόμο.

Όταν ο Webber κατέβηκε υποχρέωσε τους διοργανωτές να τον γυρίσουν με ελικόπτερο στην Αθήνα.

Το σκατό έφτασε σίγουρα στην κάλτσα γτ ο άνθρωπος ήξερε τι θα γινόταν αν έπεφτε με 140 χλμ σε κανέναν άλλον. Ο Ελληναρας όμως δεν ήξερε, διότι πίστευε ότι είναι οδηγαρα.

Εδώ και ολόκληρο το άρθρο 

https://www.carandmotor.gr/nea/otan-mia-formula-1-dieshise-ti-gefyra-rio-antirrio

Παιδια η ημιμαθεια είναι πιο επικίνδυνη. Η υπερβολική σιγουριά ακόμη χειρότερη. 

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 4
Δημοσ.
52 minutes ago, bill999r said:

Φίλε μου προφανώς και ο Σουμάχερ τα καλά χρόνια θα αντιδρούσε καλύτερα από εμένα σε ένα απρόοπτο συμβάν.

Σίγουρα θα ήξερε πολύ καλύτερα από εμένα πώς να μπει στη στροφή, με τι ταχύτητα και θα ήξερε πώς να πλαγιολισθησει αν πετάγονταν ένα σκύλι μπροστά του , μέσα στη στροφή ενώ πήγαινε με 220 χλμ/ώρα.

Όμως εγώ υποστηρίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάσουμε εκεί. Στον δημόσιο δρόμο δεν κάνουμε τον Ταρζάν ούτε τον Σουμάχερ.

Στον δρόμο υπάρχουν όρια, κανόνες και υποχρεώσεις που αν τις τηρούμε δεν θα φτάσουμε σε σημείο να πρέπει να ξέρουμε όρους όπως απεξ στροφής κτλ.

Στον δρόμο κυκλοφορούν γυναίκες, παιδιά, γέροι όλοι αυτοί με αυτοκίνητα, οι ίδιες κατηγορίες πεζή, φορτηγά, τουρίστες, ντελιβεραδες και μηχανάκια, πατινια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Απλά πρέπει να ακολουθούμε τους κανόνες. Τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφικά του στυλ αν η γιαγιά μου είχε ροδακια θα ήταν πατίνι.

Και ένα γεγονός που μάλλον διδακτικό είναι παρά αστείο.

Πριν χρόνια με αφορμή ένα διαφημιστικό σποτ, ήρθε στην Ελλάδα ο οδηγός της φόρμουλα Mark Webber για να οδηγήσει το μονοθέσιο πάνω στη γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου.

Όταν προσγειώθηκε στο Ελ Βενιζέλος τον παρέλαβε Έλληνας οδηγός ο οποίος τον πήγε Πάτρα μαλλιοκουβαρα με προσπεράσεις πάνω σε στροφές και σε μιάμιση λωρίδα δρόμο.

Όταν ο Webber κατέβηκε υποχρέωσε τους διοργανωτές να τον γυρίσουν με ελικόπτερο στην Αθήνα.

Το σκατό έφτασε σίγουρα στην κάλτσα γτ ο άνθρωπος ήξερε τι θα γινόταν αν έπεφτε με 140 χλμ σε κανέναν άλλον. Ο Ελληναρας όμως δεν ήξερε, διότι πίστευε ότι είναι οδηγαρα.

Εδώ και ολόκληρο το άρθρο 

https://www.carandmotor.gr/nea/otan-mia-formula-1-dieshise-ti-gefyra-rio-antirrio

Παιδια η ημιμαθεια είναι πιο επικίνδυνη. Η υπερβολική σιγουριά ακόμη χειρότερη. 

Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι ο Webber είναι καλύτερος απο το μητσο;

  • Haha 9
Δημοσ.
15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Το λεω σοβαρα, δεν κανω πλακα. 

Σταματαω να συμμετεχω, πλην τεχνικων ζητηματων, 

Εκει ακόμα χειρότερα..Ασε. 

13 ώρες πριν, bill999r είπε

Με συγχωρείς φίλε μου αλλά η τοποθέτηση σου δεν έχει τίποτα το αντισυμβατικό. Αντιθέτως επιβεβαιώνεις αυτό που κάθε νεοέλληνας πιστεύει για τον εαυτό του.

Ότι είναι χερας, έμπειρος και ότι δεν θα συμβεί ποτέ το κακο σε αυτόν.

Όλα τα λαθη, σε όλους τους τομείς, από ένα γραπτό στο σχολείο μέχρι την εργασία μας, από τον δρόμο μέχρι το γυμναστήριο ,γίνονται από την υπερβολική σιγουριά - αυτοπεποίθηση. Όλα χρειάζονται μέτρο και πάντα έλεγχο.

Αυτά που υποστηρίζεις μας οδηγούν κατευθείαν σε ατυχήματα και απώλειες ζωής.

Τέλος να προσθέσω πώς το αυτοκίνητο όταν το χρησιμοποιείς στον δρόμο είναι ένα μεταφορικό μέσο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

Αν κάποιος θέλει να τρέξει, να το πιεσει, να κάνει κοντρα ή επίδειξη τότε θα πρέπει να πάει σε μια πίστα.

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν κόφτη ταχύτητας και επιτάχυνσης. Αλλα αν γινόταν αυτό πως θα πωλούσαν σουπερκαρς οι καλές γερμανικές εταιρίες και πως θα έκαναν μόστρα οι κομπλεξικοι;

Και μηχανες οχι μονο αυτοκινητα εκει που...η ασφαλεια εχει παει περιπατο απο την στιγμη που την καβαλας.Παρα πολλα ατυχηματα γινονται στην πολη με λιγα χλμ.Τα σουπερκαρς ελάχιστα συμμετχουν.

 

3 ώρες πριν, definitio είπε

Δεν νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα...η προσέγγιση μάλλον ήταν να εξεταστεί σε επιμέρους περιπτώσεις ποιό είναι το ασφαλές όριο ή/και οι αιτίες ατυχήματος...όχι στατιστικά, αλλά σε μετρήσιμες επιμέρους κ χωριστές συνθήκες.

...κάποια από τα επιχειρήματα ήταν στην ουσία τα εξής:

- ένα αυτοκίνητο μπορεί να μη κινείται ασφαλώς ακόμη κι εντός ορίων κ ένα άλλο να κινείται ασφαλώς ΄με αρκετά παραπάνω χ.α.ω....
...εγώ ο ίδιος πχ κινούμενος στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης με το παλιό Vectra A (1991) της οικογένειας (προσεγμένο σε φρένα, αναρτήσεις, ελαστικά κτλ) κοντά στο όριο ταχύτητας, αν ο δρόμος έχει καμπύλη πάνω από Χ ποσοστό, νιώθω ανασφαλής, πρέπει να μείνω στη δεξιά λωρίδα κ να κόψω -10-20χαω από το όριο για να μην νιώθω ότι το αμάξι θα φύγει στο διαχωριστικό
...με την 156 δεν θα πλησιάσω καν τα όρια της πρόσφυσης κ στησίματος εντός ορίων στην ίδια καμπύλη...μπορώ να πατήσω κ γκάζι πάνω στη στροφή, αν χρειάζεται...
> οπότε, είναι σε πραγματικές κ επιμέρους-χωριστές συνθήκες η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ο λόγος/αναγκαία αλλά και  επαρκής συνθήκη για να προκύψει ατύχημα;

- ένας οδηγός μπορεί σε συνθήκες δυνάμει ατυχήματος να ανταποκριθεί καλύτερα και να το αποφύγει, αν έχει κάποια πραγματική κ δοκιμασμένη αίσθηση για τις ικανότητες του ιδίου ως οδηγού και του αυτοκινήτου του.
...αυτό προϋποθέτει κάποιο "παιχνίδι" ή τουλάχιστον μια εμπειρία που δεν προκύπτει από υπερ-συντηρητική "ρομποτική" οδήγηση που βλέπει το αυτοκίνητο ως "μεταφορικό" μέσο κ μόνο..
> οπότε σε συγκεκριμένες κάθε φορά περιστάσεις, μήπως αυτή η εμπειρία καθιστά τον οδηγό όχι επιρρεπή σε σφάλματα/ατυχήματα, αλλά ικανό να τα προλαμβάνει κ να τα αποφεύγει, όταν χρειαστεί;

...το νόημα της απάντησης του Μήτσου ήταν να επερωτήσει το βαθμό ισχύος κάποιων γενικών κατηγορικών προτάσεων ως προς την ασφάλεια οδήγησης/μετακινήσεων, αρνούμενος σε κάθε περίπτωση την καθολικότητά τους...
...ο σκοπός ήταν ευρετικός / επερωτητικός, χωρίς προσπάθεια εγκαθίδρυσης νέων καθολικών ή υπερβολικά γενικών προτάσεων.

 

Η δική μου διαφωνία ήταν ότι ακόμη κι αν συμφωνουμε σε κάποιες επιμέρους προκείμενες κ σε παραδείγματα, εν τέλει το παιχνίδι είναι "στατιστικό", λαμβάνοντας κάποιες μεσες τιμές κ ορίζοντας όρια βάσει αυτών....και η τήρησή τους έχει εν συνόλω αποτέλεσμα.

Οδηγαω λογω δουλειας πολλα χλμ (δεν ειμαι ταξιτζης) και εντος αττικης και εκτος .

Κατεβαινα Πατρα (2 φορες τον μηνα) απο την παλιά εθνικη και καθε φορα θα πετυχαινα ατυχημα.Στην βροχη πρεπει να ημουν ο μοναδικος που μειωνα χλμ και με προσπερναγε μεχρι το ΚΤΕΛ (και οχι δεν τηρουσα απολυτα τα ορια). Η κουραση σημαντικος παραγοντας για καποιον που οδηγαει 2,5 ωρες δουλευει 5-6-10 χειροντακτικα και γυρναει αλλες 2,5.Κανενας δεν τα λαμβανει υποψη.

ΥΓ 

Νεκρη γιαγια απο οδηγο μηχανης στην παραλιακη της Πατρας.Τυχερο το εγγονακι της.

45 χρονη στην Θεσ/Νικη εχει πιει τον πατο της τρακαρει μετωπικα παραταει αυτοκινητο και τοπο εγκληματος και εξαφανιζεται.

3 λεπτά πριν, cumulus είπε

Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι ο Webber είναι καλύτερος απο το μητσο;

Καλα αυτα τα αυτοκινητα που εχουν μονα τους πανε,σιγα!!

Δεν προλαβατε τα σαξοαραλα να δειτε... 🤣

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...