tutuyo Δημοσ. Σάββατο στις 02:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:35 μμ (επεξεργασμένο) Μ'αρεσε παντως αυτο με τις πινακιδες συμβουλευτικου τυπου και οχι κανονας. Σου βαζει ο ΚΟΚ οριο 60 στην στροφαρα? Παρτην Γιωργη με 100, εισαι ασφαλης Επεξ/σία Σάββατο στις 02:37 μμ από tutuyo
Lucifer Δημοσ. Σάββατο στις 03:13 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:13 μμ 36 λεπτά πριν, tutuyo είπε Μ'αρεσε παντως αυτο με τις πινακιδες συμβουλευτικου τυπου και οχι κανονας. Σου βαζει ο ΚΟΚ οριο 60 στην στροφαρα? Παρτην Γιωργη με 100, εισαι ασφαλης Κοροϊδεύεις γιατί δεν ακούς το δρόμο όταν σου μιλάει, κάθεσαι και κοιτάς ταμπέλες και ιστορίες... Στις 29/8/2025 στις 10:22 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Ο καθε δρομος σου μιλαει για το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ οριο ταχυτητας για να εισαι ασφαλης. Η ταμπελα απλως σου λεει ποτε εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ, οχι ποτε εισαι ασφαλης. 6
definitio Δημοσ. Σάββατο στις 03:21 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:21 μμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, bill999r said: Φίλε μου προφανώς και ο Σουμάχερ τα καλά χρόνια θα αντιδρούσε καλύτερα από εμένα σε ένα απρόοπτο συμβάν. Σίγουρα θα ήξερε πολύ καλύτερα από εμένα πώς να μπει στη στροφή, με τι ταχύτητα και θα ήξερε πώς να πλαγιολισθησει αν πετάγονταν ένα σκύλι μπροστά του , μέσα στη στροφή ενώ πήγαινε με 220 χλμ/ώρα. Όμως εγώ υποστηρίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάσουμε εκεί. Στον δημόσιο δρόμο δεν κάνουμε τον Ταρζάν ούτε τον Σουμάχερ. Στον δρόμο υπάρχουν όρια, κανόνες και υποχρεώσεις που αν τις τηρούμε δεν θα φτάσουμε σε σημείο να πρέπει να ξέρουμε όρους όπως απεξ στροφής κτλ. Στον δρόμο κυκλοφορούν γυναίκες, παιδιά, γέροι όλοι αυτοί με αυτοκίνητα, οι ίδιες κατηγορίες πεζή, φορτηγά, τουρίστες, ντελιβεραδες και μηχανάκια, πατινια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Απλά πρέπει να ακολουθούμε τους κανόνες. Τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφικά του στυλ αν η γιαγιά μου είχε ροδακια θα ήταν πατίνι. Και ένα γεγονός που μάλλον διδακτικό είναι παρά αστείο. Πριν χρόνια με αφορμή ένα διαφημιστικό σποτ, ήρθε στην Ελλάδα ο οδηγός της φόρμουλα Mark Webber για να οδηγήσει το μονοθέσιο πάνω στη γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου. Όταν προσγειώθηκε στο Ελ Βενιζέλος τον παρέλαβε Έλληνας οδηγός ο οποίος τον πήγε Πάτρα μαλλιοκουβαρα με προσπεράσεις πάνω σε στροφές και σε μιάμιση λωρίδα δρόμο. Όταν ο Webber κατέβηκε υποχρέωσε τους διοργανωτές να τον γυρίσουν με ελικόπτερο στην Αθήνα. Το σκατό έφτασε σίγουρα στην κάλτσα γτ ο άνθρωπος ήξερε τι θα γινόταν αν έπεφτε με 140 χλμ σε κανέναν άλλον. Ο Ελληναρας όμως δεν ήξερε, διότι πίστευε ότι είναι οδηγαρα. Εδώ και ολόκληρο το άρθρο https://www.carandmotor.gr/nea/otan-mia-formula-1-dieshise-ti-gefyra-rio-antirrio Παιδια η ημιμαθεια είναι πιο επικίνδυνη. Η υπερβολική σιγουριά ακόμη χειρότερη. Εν τέλει συμφωνούμε ότι συνολικά κ λαμβάνοντας μέσους όρους, σαφώς ο ΚΟΚ έχει σημασία και αποτέλεσμα... ...αλλά νομίζω παρανοείς και το νόημα όσων έγραψε ο συμφορουμίτης παραπάνω...δεν υποστήριξε "αλλο κανόνα", αλλά αμφισβήτησε την εγκυρότητα του ισχυρισμού ή επιχειρημάτων που καθολικά εξισώσουν όλες τις περιπτώσεις, παραγνωρίζοντας άλλες παραμέτρους... πχ αν σε ένα σημείο στον περιφερειακό το όριο είναι 90χαω, με το Vectra (συντηρημένο, λάστιχα κοκ) μπορεί να είναι επικίνδυνο να κινηθώ όχι μόνο με 90χαω, αλλά πάνω από 80χαω, είναι αρκετά υποστροφικό αμάξι...με την 156 (κ ΚΟΝΙ κίτρινα) είμαι σε αυτή τη ταχύτητα "σε ράγες". ...το επιχείρημα του Μήτσου δεν ήταν ότι "αυτός που έχει φτιαγμένο αμαξι κ έχει 3μ οδηγική π0υ$!α, μπορεί να ορίζει δικούς του κανόνες όπου κ όποταν θέλει... ...αλλά ότι εξετάζοντας πάντα συγκεκριμένες επιμέρους περιστάσεις, η αναγωγή κάποιου ορίου μέσου όρου σε καθολικής ισχύος επιχείρημα - είτε για την εξήγηση ατυχημάτων - είτε για τον κίνδυνο πρόκλησής τους, είναι προβληματική...δεν έχει σε όλους τους πιθανούς κόσμους την ίδια τιμή αληθειας. ...απορρίπτει δλδ κ την καθολική ισχύ τους όταν μιλάμε για επιμέρους περιστατικά κ την αναγωγή τους σε πολιτικό-ηθικό κανόνα, που είναι η "ιδεολογική" διαστρέβλωση ενός προβληματικού αναλυτικού επιχειρήματος. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι περισσότερο στην προσέγγιση... > ο συμφορουμίτης έχει τη προσέγγιση κ τις διανοητικές τάσεις κάποιου που ασχολείται με την έρευνα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο κι αντιμέτωπος με ένα επιχείρημα καθολικό ή μεγάλης γενίκευσης, τείνει να αναδεικνύει τις πρακτικές/εμπειρικές διαφοροποιήσεις... ...υπογραμμίζοντας έτσι τη φύση του ορίου ως "συμβιβασμού", που προκύπτει μέσω μιας διαδικασίας με βάση πραγματικά δεδομένα, αντιπροσωπεύοντας κάποιους μέσους όρους/μέσες τιμές που κρίνονται επαρκείς, αλλά αυτοί που τα ορίζουν γνωρίζουν εν τέλει ότι δεν είναι απόλυτα (ουτε προστατεύουν απόλυτα με τη τήρησή τους, ούτε εκθέτουν σε απόλυτο κίνδυνο όσους τα υπερβαίνουν σε Χ ποσοστό) ...ας υποθέσουμε ότι μιλάμε για ιατρικά πρωτόκολλα στην αντιμετώπιση ιών, πχ για την υγιεινή των χεριων εν μέσω πανδημίας ή προ-εγχειρητικών πρωτόκολλων για την αποφυγή μολύνσεων... ...το πρωτόκολλο είναι προϊόν έρευνας με πολλά δεδομένα, που ορίζει ένα αποδεκτό φάσμα με γνώμονες, ανά περίπτωση κ σε διαφορικό βαθμό, α) την αποτελεσματικότητα, β) την εφαρμοσιμότητα...δλδ ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο, που όμως μπορεί να είναι δύσκολο να τηρηθεί στη πράξη, μπορεί να είναι αντιπαραγωγικό... ...αν κάποιος επερωτήσει τη μεταχείριση του μέτρου ως απόλυτου κανόνα, δεν απορρίπτει συλλήβδην τον κανόνα ή τη χρησιμότητά του, αλλά καταδεικνύει αναλυτικά τα όριά του κ αυτό που απορρίπτει είναι η αναγωγή του σε "καθολικό" αναλυτικό επιχείρημα, πολύ περισσότερο σε ηθικό (το τελευταίο πιο προβληματικό, γιατί η συζήτηση δεν διεξάγεται πλέον με βασικό κριτήριο την διανοητική ανάλυση)... > εσύ, αντίθετα, επιχειρηματολογείς από μια πολιτική (του πολίτη) και ηθική θέση, που θεωρεί κάθε παρέκβαση ή παραβίαση ορισμένων ορίων, ακόμη και την κατά περίπτωση ή εν μέρει αμφισβήτησή τους ως ανεύθυνη κι εν τέλει αντικοινωνική... Μπορεί βέβαια τα ίδια σώματα κ επιτροπές που έθεσαν ένα όριο, έστω 120χαω σε μια περιοχή, να το αλλάξουν αύριο στα 140χαω....κ σε μια άλλη περιοχή να το αλλάξουν από τα 100χαω στα 80χαω... ....η προσέγγιση του Μήτσου ταιριάζει σ' αυτή τη περίπτωση, να εξετάσει σε συγκεκριμένες περιστάσεις τί ισχύει και να προτείνει έναν νέο "συμβιβασμό"...που μπορεί να λειτουργεί σήμερα, αλλά να μην είναι εξίσου λειτουργικός άυριο για Χ, Ψ λόγους, είναι κάτι μεταβλητό που χρήζει κ συνεχούς επανεξέτασης κ περιοδικής ενημέρωσης... ...ο "κανόνας" είναι "θνητός", δυναμικός. ...η δική σου προσέγγιζει τονίζει τη σημασία της τήρησης των κανόνων από τους πολίτες για την απόδοση των μέτρων και την αποφυγή άδικων θανάτων... Αυτές οι δύο προσεγγίσεις διασταυρώνονται κ καταλήγουμε σε περιττή ένταση... Επεξ/σία Σάββατο στις 03:25 μμ από definitio 1
Lucifer Δημοσ. Σάββατο στις 04:29 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:29 μμ 1 ώρα πριν, definitio είπε ...το επιχείρημα του Μήτσου δεν ήταν ότι "αυτός που έχει φτιαγμένο αμαξι κ έχει 3μ οδηγική π0υ$!α, μπορεί να ορίζει δικούς του κανόνες όπου κ όποταν θέλει... (...) ...απορρίπτει δλδ κ την καθολική ισχύ τους όταν μιλάμε για επιμέρους περιστατικά κ την αναγωγή τους σε πολιτικό-ηθικό κανόνα, που είναι η "ιδεολογική" διαστρέβλωση ενός προβληματικού αναλυτικού επιχειρήματος. ρε 'σεις πηγαίνετε να σκοτωθείτε κάπου αλλού και αφήστε τις μαλακίες "η 156 είναι σε ράγες", ράγα θα είναι το πρόστιμο που θα σας χώσουν κοινωνικο-ηθικά στον διαστρεβλωμένο σας πάτο 2 1 1
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 04:54 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:54 μμ 23 λεπτά πριν, Lucifer είπε ρε 'σεις πηγαίνετε να σκοτωθείτε κάπου αλλού και αφήστε τις μαλακίες "η 156 είναι σε ράγες", ράγα θα είναι το πρόστιμο που θα σας χώσουν κοινωνικο-ηθικά στον διαστρεβλωμένο σας πάτο leck mich am Arsch.. Πάω να δω ένα ντοκιμαντέρ στο ερτ3 απο το να διαβαζω προσβολές κατάρες και ότι μπορεί να φανταστεί ότι κάθε πικραμένος.. 1 1
bill999r Δημοσ. Σάββατο στις 05:46 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:46 μμ 2 ώρες πριν, definitio είπε πρωτόκολλο είναι προϊόν έρευνας Για μένα η συζήτηση τελειώνει εδώ. Ο Μήτσος και ο κάθε Μήτσος ας κάνει έρευνα που να αποδεικνύει ότι η μη τήρηση των ορίων ταχύτητας και η ρύθμιση της ταχύτητας του οχήματος βάσει προσωπικών πεποιθήσεων και ψυχολογίας οδηγεί νομοτελειακά σε μείωση των ατυχημάτων . Έως τότε ας τηρούμε τα όρια που αποτελούν αποτελέσματα έρευνας συγκοινωνιολόγων που σίγουρα κατέληξαν σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. 3 ώρες πριν, vasilllis είπε μηχανες Αυτό φίλε το ξέρω από πρώτο χέρι. Οδηγούσα μηχανή για 12 χρόνια, καθημερινα, με ήλιο και βροχή και ευτυχώς χωρίς καμία πτώση τόσα χρόνια. Η χρήση ήταν από καθημερινά στη δουλειά μέχρι ταξίδια στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Γενικά το μηχανάκι το αγαπούσα κ μου είχε λύσει τα χέρια. Όμως σιγά σιγά μετά από ατυχήματα φίλων άρχισα να προβληματιζομαι. Όμως δεν το παρατουσα. Όταν τελικά ένας φίλος σκοτώθηκε, ο οποίος ήταν γενικά συντηρητικός και πάντα με εξοπλισμό, τότε αποφάσισα να την δώσω γτ άρχισα να την φοβάμαι. Έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε και ακόμα την θυμάμαι και μου λείπει. Η δικιά μου όμως , καμία άλλη. Όμως οπότε την θυμάμαι, θυμάμαι και τα ζώα που συναντώ καθημερινά με το αυτοκίνητο και λέω κάτσε στα αυγά σου γτ στην καλύτερη θα κάτσεις σε καροτσάκι έτσι όπως πάνε τα πράγματα. Θα ξαναπάω μόνο εάν μπούνε κάμερες παντού και τα ζώα συμμορφωθούν. 2
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 06:08 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:08 μμ οσοι προλαβαμε την παλια κορινθου πατρων υπο βροχη δεν φοβομαστε πια τιποτα. οταν εφτανες πατρα επρεπε να σου δινων ισοβιο ρανκ πανω στο διπλωμα: "Επιζών" 3 1 3
manapa Δημοσ. Σάββατο στις 06:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:34 μμ Την Κυριακή μετα τον 15αυγουστο γυρνούσα απο το 2ρο ποδι της Χαλκιδικής , ο δρόμος μέχρι τον κόμβο της Μουδανιών είναι μια λωρίδα κυκλοφορίας και μετα μέχρι Θεσσαλονίκη είναι δυο λωρίδες Οι βαλκάνιοι , Βουλγάροι Ρουμάνοι Σέρβοι κ.λ. ,να πηγαίνουν ακριβώς στα όρια ταχύτητας , 90χλμ το μέγιστο και 50χλμ σε διασταυρώσεις και σεκατοικημένεςς περιοχές και οι δικοί μας οι ουγκανοι να κάνουν προσπεράσεις με διπλή γραμμή , πάνω σε στροφές , ακόμα και μέσα σε χωριά Γεμάτη η χώρα απο άτομα που πιστεύουν οτι το αυτοκίνητο τους αδικείται απο τα όρια ταχύτητας , ότι έχουν ικανότητα οδήγησης εφάμιλλη τουλάχιστον με τον Χάμιλτον και οτι οι υπόλοιποι οδηγοί απλα τους καθυστερούν να φτάσουν στον προορισμό τους Δεν έχει σημασία αν αν έχεις Fiat που μπορεί να στρίψει με 60χλμ , η Audi που μπορεί να στρίψει με 90χλμ , η κάποιο supercar που μπορεί να στρίψει με 140χλμ , δεν είμαστε μονοί μας στον δρόμο και τα όρια ταχύτητας δεν μπαίνουν με βάση το ποσό γρήγορα μπορεί να στρίψει το μικρό αμάξι αλλά με βάση τον δρόμο τον ίδιο , το φάρδος του , την ορατότητα , το τι υπάρχει μετα την στροφή κ.λ. 4
vasilllis Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ 5 ώρες πριν, definitio είπε > ο συμφορουμίτης έχει τη προσέγγιση κ τις διανοητικές τάσεις κάποιου που ασχολείται με την έρευνα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο κι αντιμέτωπος με ένα επιχείρημα καθολικό ή μεγάλης γενίκευσης,... O Mητσος ειναι καλος οδηγος και θεωρει οτι μπορει να πηγαινει με το τραμ του (στις ραγες) με 200 αντι για 120 που ειναι το οριο.το εχει ερευνησει,παταει καλα, ειναι ξεκουραστος. Ο Γιαννης εχει ερευνησει οτι μπορει ανετα να οδηγησει με ενα μπουκαλι ουισκι μετα τα μπουζουκια ηρεμα στην δεξια λωριδα. Ο Κωστας σηκωνει την μηχανη στην 1 ροδα απο τοτε που δεν ειχε μουστακι. Η μαιρη μπορει να μιλαει βιντεκληση στο δρομο και να βαφει και τα ποδονυχα απο φαναρι σε φαναρι. Φαντασου ολα αυτα τι κοινο εχουν με τον συμφουριτη . 2 ώρες πριν, bill999r είπε Για μένα η συζήτηση τελειώνει εδώ. Ο Μήτσος και ο κάθε Μήτσος ας κάνει έρευνα που να αποδεικνύει ότι η μη τήρηση των ορίων ταχύτητας και η ρύθμιση της ταχύτητας του οχήματος βάσει προσωπικών πεποιθήσεων και ψυχολογίας οδηγεί νομοτελειακά σε μείωση των ατυχημάτων . Έως τότε ας τηρούμε τα όρια που αποτελούν αποτελέσματα έρευνας συγκοινωνιολόγων που σίγουρα κατέληξαν σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. Αυτό φίλε το ξέρω από πρώτο χέρι. Οδηγούσα μηχανή για 12 χρόνια, καθημερινα, με ήλιο και βροχή και ευτυχώς χωρίς καμία πτώση τόσα χρόνια. Η χρήση ήταν από καθημερινά στη δουλειά μέχρι ταξίδια στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Γενικά το μηχανάκι το αγαπούσα κ μου είχε λύσει τα χέρια. Όμως σιγά σιγά μετά από ατυχήματα φίλων άρχισα να προβληματιζομαι. Όμως δεν το παρατουσα. Όταν τελικά ένας φίλος σκοτώθηκε, ο οποίος ήταν γενικά συντηρητικός και πάντα με εξοπλισμό, τότε αποφάσισα να την δώσω γτ άρχισα να την φοβάμαι. Έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε και ακόμα την θυμάμαι και μου λείπει. Η δικιά μου όμως , καμία άλλη. Όμως οπότε την θυμάμαι, θυμάμαι και τα ζώα που συναντώ καθημερινά με το αυτοκίνητο και λέω κάτσε στα αυγά σου γτ στην καλύτερη θα κάτσεις σε καροτσάκι έτσι όπως πάνε τα πράγματα. Θα ξαναπάω μόνο εάν μπούνε κάμερες παντού και τα ζώα συμμορφωθούν. Οδηγαω ακομα μηχανη,αφου την ειχα παρατησει για παρα πολλα χρονια,για αυτο και ζω ακομα... Στον δρομο με προσπερνανε ακομα και παππουδες με παπακια.Κλαιν. Πηγαινω τοσο οσο νιωθω ανετα και ασφαλης. 2
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 08:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:49 μμ 2 ώρες πριν, manapa είπε με βάση τον δρόμο τον ίδιο , το φάρδος του , την ορατότητα , το τι υπάρχει μετα την στροφή κ.λ. Δατ. Γενικά η φάση ειναι τι ξέρουν και οι πολιτικοί μηχανικοί; Ναι τα όρια του δρόμου δεν είναι τα όρια του ΚΟΚ. Αλλά τι πάει να πει; Να βρούμε τον μελετητή του δρόμου να μας πει γιατί να μην πηγαίνουμε με 120 που λέει το όριο αλλά με 128,5; Εάν κάποιος παρατηρήσει τους δρόμους θα καταλάβει γιατί ο ΚΟΚ λεει 80, 100, 120 κλπ. Ορατότητα, υψομετρικά κλπ, ολα βγαίνουν απο τις μηκοτομες και τα όρια υπολογίζονται με συγκεκριμένους τρόπους. Ένας μηχανικός δομικών ή ένας πολιτικός μηχανικός κάτι θα μπορέσει να εξηγήσει. 1
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 09:14 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:14 μμ 22 λεπτά πριν, cmaniac είπε Δατ. Γενικά η φάση ειναι τι ξέρουν και οι πολιτικοί μηχανικοί; Ναι τα όρια του δρόμου δεν είναι τα όρια του ΚΟΚ. Αλλά τι πάει να πει; Να βρούμε τον μελετητή του δρόμου να μας πει γιατί να μην πηγαίνουμε με 120 που λέει το όριο αλλά με 128,5; Εάν κάποιος παρατηρήσει τους δρόμους θα καταλάβει γιατί ο ΚΟΚ λεει 80, 100, 120 κλπ. Ορατότητα, υψομετρικά κλπ, ολα βγαίνουν απο τις μηκοτομες και τα όρια υπολογίζονται με συγκεκριμένους τρόπους. Ένας μηχανικός δομικών ή ένας πολιτικός μηχανικός κάτι θα μπορέσει να εξηγήσει. οι περισσοτεροι δρομοι εχουν τα ιδια ορια απο τοτε το 1995. αν ειχαν καποια λογικη τα ορια θα βρισκαμε εστω και εναν να τα ακολουθει. οριο 50 σε ευθεια επαρχιακου ειναι αστειο. 1
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε οριο 50 σε ευθεια επαρχιακου ειναι αστειο Ένας (1) ισόπεδος κόμβος χωρίς σηματοδότη να υπάρχει, σε κάποια μέτρα (100δες) νομίζω ρίχνει αυτόματα το όριο στα 50. Εάν, δε, είναι επαναλαμβανόμενοι, τότε δεν μπορεί ο σχεδιαστής να απελευθερώσει το όριο. Ξαναλέω, έχω βρει patterns τα οποία μου βγάζουν νόημα. Να τες οι προδιαγραφές. 1 Λειτουργική Κατάταξη Οδικού Δικτύου (ΟΜΟΕ - ΛΚΟΔ) 2 Διατομές (ΟΜΟΕ - Δ) 3 Χαράξεις (ΟΜΟΕ - Χ) 4 Κύριες Αστικές Οδοί (ΟΜΟΕ - ΚΑΟ) 5 Πρόσθετες Λωρίδες Κυκλοφορίας (ΟΜΟΕ - ΠΛΚ) 6 Κατακόρυφη Σήμανση Αυτοκινητοδρόμων (ΟΜΟΕ-ΚΣΑ) 7 Σήμανση Εκτελούμενων Εργων σε Οδούς (ΟΜΟΕ - ΣΕΕΟ) 8 Αποχέτευση - Στράγγιση Υδραυλικά Έργα Οδών (ΟΜΟΕ - ΑΣΥΕΟ) Επεξ/σία Σάββατο στις 10:36 μμ από cmaniac 1
definitio Δημοσ. Κυριακή στις 01:17 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:17 πμ 8 hours ago, Lucifer said: ρε 'σεις 7 hours ago, bill999r said: Για μένα ... 4 hours ago, vasilllis said: O Mητσος .... Το καταλαβαίνετε ότι τρολλάρετε πάντως ή έχετε μεθύσει από το σχετικό συναίσθημα; Αν θέλετε να τρολλάρετε, υπάρχουν κ τα σόσιαλ, όπως υπάρχουν και οι πίστες για όσους θέλουν να τρέχουν με 200χαω. 1
tutuyo Δημοσ. Κυριακή στις 08:00 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:00 πμ (επεξεργασμένο) 11 hours ago, basilis_k6 said: οι περισσοτεροι δρομοι εχουν τα ιδια ορια απο τοτε το 1995. αν ειχαν καποια λογικη τα ορια θα βρισκαμε εστω και εναν να τα ακολουθει. οριο 50 σε ευθεια επαρχιακου ειναι αστειο. Αλλη φυσική ίσχυε το 1995? πως αλλάζει το 60 της στροφής για την Καρίνα του 90 vs Kodiaq του 25? Όχι είναι τα όρια παλιά, όχι το αμαξι έχει ράγες, όχι έχω τα καλά τα αμορτισέρια τα ροζουλι, δεν παθαίνει τίποτα Κολοκυθια. Τουλάχιστον να είστε ειλικρινείς, θέλετε να τρέχετε Θύμωσε και ο μήτσος και ο κάθε μήτσος και κάνει μούτρακια μας πέταξε και το γερμανικό του ο λαζοντοιτς, γιατί ζοριστηκαν δεν θα τοα ντεξω ,σταθείτε μυγδαλα χαχαχαχαχαχαχα Επεξ/σία Κυριακή στις 08:51 πμ από tutuyo
dr_oid Δημοσ. Κυριακή στις 09:11 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:11 πμ Στις 18/8/2025 στις 7:15 ΜΜ, dtk-386 είπε προφανώς το έργο είναι το αφήνουμε να απαξιωθεί και μετά το παίρνουν οι ιδιώτες με +50/100% άυξηση στα διόδια. Ο,τι ακριβώς γίνεται από την μεταπολίτευση και μετά σε κάθε έργο, αεροπλάνα, σιδηρόδρομο, λιμάνια κλπ δηλαδή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα