Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, malakudi είπε

Πως έγινε έτσι το Polo! Τι χρονιάς να είναι άραγε, υποτίθεται η καμπίνα είναι ειδικά σχεδιασμένη να μη καταστρέφεται έτσι στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα.

Τα έχουμε ξαναπεί ότι τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να αντέχουν συγκεκριμένες δυνάμεις. Έχουμε ξαναπεί ότι τα crash test γίνονται στα 64 χλμ/ώρα.

Το παιδί με το πόλο πήγαινε κανονικά στο ρεύμα του.

Το αγροτικό προφανώς πήγαινε με πάνω από 150 γτ αρχικά φρεναρε, έχασε τον έλεγχο, έσπασε τις διαχωριστικές μπάρες, απογειώθηκε και έπεσε με πάνω στο πόλο, το οποίο το διέλυσε.

Οι δυνάμεις ήταν απίστευτες. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι η δύναμη πολλαπλασιάζεται όσο αυξάνεται η ταχύτητα.

Αν το αγροτικό πήγαινε με 100 χλμ για παράδειγμα, ίσως να μην περνούσε τις μπαριερες. Αν υπήρχαν κάμερες κ ήξερε ότι θα τον έβγαζαν φωτογραφίες και θα του έπαιρναν το αμάξι και το δίπλωμα, πάλι δεν θα έτρεχε τόσο κ το παιδί θα ήταν ζωντανό.

Όλα τα ατυχήματα γίνονται λόγω κακής οδηγικής συμπεριφοράς. Ούτε η κατηφόρα στο Δερβένι φταίει, ούτε ο κατσικοδρομος που αποκαλούν Εγνατία, ούτε η γέφυρα στην Κρήτη που ο άλλος έκανε προσπέραση πάνω της και είχε βγεί στο αντίθετο ρεύμα.

Φταίει το κράτος. Τέρμα. 

Η χώρα στην πλειοψηφία της αποτελείται από αμόρφωτους παρτακηδες οι οποίοι θα πιούν, θα τρέξουν, θα μιλήσουν στο κινητό και θα κάνουν το όχημα τους πολεμικό βλήμα. Βάλτε στην εξίσωση ότι κάποιοι από αυτούς έχουν και χρήμα οπότε ο συνδυασμός είναι θανατηφόρος. Πορσε, Μερσεντές με εκατοντάδες άλογα που τρέχουν σε κατοικημένες περιοχές μόνο και μόνο για επίδειξη. Μαζεύουν κλασικά γιαγιάδες με εγγόνια, στάσεις λεωφορείων η μπουκαρουν σε βιτρίνες καταστημάτων. Και όταν σκοτώσουν κάποιον πληρώνουν τον πιο ακριβο δικηγόρο και βγαίνουν έξω με χρηματική εγγύηση.

Αυτή είναι η κοινωνία μας και ξέρουμε καλά ποιος φταίει. Ακόμα και αυτοί που συνεχίζουν το παραμύθι με τους δρόμους και τα κακοσυντηρημένα παλιαμαξα ξέρουν ποια είναι η πραγματικότητα. Αλλά την ώρα των εκλογών κουνάνε σημαίες με την ελπίδα να φάνε και αυτοί λίγο από το δημόσιο χρήμα που το εκάστοτε κόμμα θα μοιράσει στους δικούς του.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Απαντ. 241
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερευνα στην Γερμάνια που δημοσιεύτηκε πέρσι τον Φεβρουάριο , το 99% των τροχαίων ατυχημάτων οφείλονται σε λάθος του οδηγού  

https://www.acea.auto/news/less-than-1-of-accidents-caused-by-technical-defects-confirms-new-study/

https://www.fka.de/images/publikationen/2025/ACEA_-_Study_on_the_Roadworthiness_Package_Final_Report.pdf

Επεξ/σία από manapa
Δημοσ.

Στην Αθήνα πληρώνουμε 2.5 Ευρώ (soon to be redefined) ενιαίο αντίτιμο για την Αττική Οδό που ειναι με το ζόρι 50 χλμ.

Στην Εγνατία στα 50 χλμ πληρώνεις αρκετά παρακάτω. Συνεπώς είναι δεδομένη η αύξηση.

Με τα μετωπικά διόδια κάτι πρέπει να γίνει πάντως, ή, τουλάχιστον μια δυναμική σήμανση / προειδοποιητική πληροφόρηση μπας και γλιτώσει κόσμος.

Δημοσ.
On 05/09/2025 at 16:09, basilis_k6 said:

επαρχια αυτα τα βλεπεις 2-3 φορες ανα διαδρομη. κρητη πολυ παραπανω, ειναι νεξτ λεβελ εκει.

ευτυχως θα μπουνε καμερες στην λεωφορο αλεξανδρας ομως γιατι ως γνωστον εκει γινονται τα θανατηφορα...

Σε άλλο νήμα βέβαια ο bill δεν συμφωνεί με τις κάμερες σε εθνικές οδούς ,αφού έγραψε 

Γιατι κανενας δεν ενδιαφέρεται αν θα σκοτωθεις στο δρομο. Οι καμερες ειναι καθρεφτακια σε ιθαγενεις. Ενας ακομα λογος οι τροχαιοι αντι να τα ξυνουν να τα ματωνουν. Θα μπουνε καμερες να ελεγχουν μονο της υπερβολικη ταχυτητα σε δρομους που ειναι ευκολο να κοψουν πρόστιμα, δηλαδη στους δρομους που ειναι ασφαλης! Ετσι κανουν πάντα. Καμερες στην εθνικη και στην αττικη που εχουν σχεδον ΜΗΔΕΝ θανατηφορα για να τις θαυμάζει το ποπολο. Στην πολη τα μερσεντες με τα φιμε και χωρίς πινακίδες θα ξεσκιζουν τα κοκκινα. 

Ντροπη και μονο που καποιοι χαιρονται με αυτα τα μετρα. Εχουμε τροχαια και μας κοστιζει ακριβα για να κάθεται. Ας πληρωσουμε ΚΑΙ καμερες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/9/2025 στις 1:12 ΜΜ, vamvakoolas είπε

καπου ειχε παρει το ματι μου οτι στη Γερμανια (που εχουν στατιστικα για τα παντα) η αιτια προκλησης σοβαρων ατυχηματων με φορτηγα ηταν τεχνικο προβλημα. Αυτο ηταν ελαστικα, φρενα, φωτισμος κτλ. Εννοειται οτι ηταν απο κυριως ανατολικοευρωπαικα φορτηγα στη πλειοψηφια.

Αρα και ο καλυτερος χερας να εισαι, αν το οχημα ειναι $#λο θα γινει ατυχημα.

 

Στις 5/9/2025 στις 1:23 ΜΜ, phanispal είπε

Ο Jumboγιός έφυγε με την Porsche επειδή έσκασε το πολυκαιρισμένο χειμερινό ελαστικό.

Τι έφταιγε πιο πολύ, το ελαστικό ή που πήγαινε με 300;

Αν πήγαινε με 100 θα έσκαγε το ελαστικό;

Αν έσκαγε με 100 θα είχε περισσότερες πιθανότητες να το ελέγξει;

Γιατι και οι 2 ξεχωριζετε τις εννοιες οδηγος και οχημα? Υπευθυνος του οχηματος, και των τεχνικων του, ειναι ο οδηγος. Οποτε, ο οδηγος δεν ευθυνεται μονο οταν πηγαινει εκτος οριου, αλλα και οταν δεν εχει επιμεληθει για τα φρενα, τον φωτισμο, τα ελαστικα. Οποτε ο οδηγος φταιει κυριως. Παντως υπαρχουν πινακιδες με ορια. Αν τηρουνται, τα αυτοκινητα δεν γινονται αεροπλανα (οκ, υπαρχουν μικρες πιθανοτητες να προκληθει ατυχημα απο ελαττωματικο ελαστικο πχ).

Ακομα και εξω απο Καβαλα, καταλαβα οταν εφτασα γιατι εχει 80αρι οριο. Βεβαια, οταν εχουν γινει τα τουνελ στην Βεροια αναρωτιεσαι γιατι δεν εσκαψαν και εκει...

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γι' αυτό την παίρνει ιδιώτης. Τερνα.

Λουκέτο στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.»

Αυτό γίνεται για τον λόγο που ξέρουμε όλοι μας, σίγουρα άσχετο με την ασφάλεια των οδηγών- πολιτών.

Η Εγνατία είναι πλέον ο μοναδικός κρατικός αυτοκινητόδρομος με πολύ χαμηλά διόδια.

Φτιάχτηκε με χρήματα δικά μας και χαρίζεται...

Είναι επίσης και ο πιο εγκαταλειμμένος αυτοκινητόδρομος της χώρας.

Είναι επίσης ένας από τους εμπορικότερους δρόμους της χώρας καθώς αποτελεί την διάδρομη εισόδου εμπορευμάτων από Τουρκία, Βουλγαρία, Ιταλία και γενικά από όλα τα Βαλκάνια και την Ευρώπη.

Ο σιδηρόδρομος στη συγκεκριμένη διαδρομή είναι ανύπαρκτος.

Η Εγνατία αποτελεί μονοπώλιο με τεράστιο οικονομικό όφελος για τον διαχειριστή.

Στη χώρα που χαρίστηκε το μονοπώλιο ΟΠΑΠ, το μονοπώλιο ΔΕΗ, Αττική οδός, μονοπώλιο ΟΤΕ, ΟΣΕ και άλλα σειρά έχει να χαριστεί η Εγνατία στην ΓΕΚ ΤΈΡΝΑ συμφερόντων γνωστού υπουργού.

Αν αυτό δεν είναι μαφιόζικο σχέδιο, τότε τι ειναι;

Τεσπά η παραπάνω προσωπική άποψη δεν σχετίζεται με το θέμα της ασφάλειας. 

Ακόμα και όταν η πώληση της Εγνατίας ολοκληρωθεί, ακόμα και αν γίνουν έργα βελτίωσης του οδοστρώματος, των σταθμών διοδίων κτλ, πάλι δεν θα μπουν κάμερες, πάλι δεν θα υπάρχει τροχαία και πάλι θα γίνονται θανατηφόρα όπως σε όλους τους υπόλοιπους δρόμους που δεν λειτουργεί τίποτα από τα παραπάνω.

Επιμένω στην άποψη μου .

Φταίει το κράτος. Κάθε μέρα γίνεται και από ένα θανατηφόρο τροχαίο και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. Κάθε μέρα σκοτώνεται και ένας συνάνθρωπος μας που απλά πάει στην δουλειά του, επιστρέφει στο σπίτι του ή απλά έχει βγεί για μια βόλτα. Στο δικό μου το μυαλό είναι ακραίο αυτό που συμβαίνει και ακόμα πιο ακραία η αποδοχή της κατάστασης από τους πολίτες.

  • Like 9
  • Sad 2
  • Haha 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, bill999r είπε

Φταίει το κράτος.

Φταιει το κρατος που δεν ειναι μπαμπουλας να πιανει τους μεθυσμενους, να πιανει αυτους που υπερβαινουν τα ορια? Γιατι πρεπει ολα να λειτουργουν, μονο αν υπαρχει επιβλεψη απο καποιον που μπορει να ριξει προστιμα?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Φταιει το κρατος που δεν ειναι μπαμπουλας να πιανει τους μεθυσμενους, να πιανει αυτους που υπερβαινουν τα ορια? Γιατι πρεπει ολα να λειτουργουν, μονο αν υπαρχει επιβλεψη απο καποιον που μπορει να ριξει προστιμα?

Η εμπειρία από όλα τα κράτη που προχώρησαν εδώ και δεκατίες και έφτιαξαν οργανωμένα συστήματα, δείχνει ότι αν πάρεις ένα κοινωνικό σύνολο και τούς αφήσεις ατιμώρητους, όλα θα καταλήξουν στην αναρχία.

Στις πιο οργανωμένες χώρες τηρείται η νομοθεσία από τους πολίτες, γιατί ξέρουν ότι θα τιμωρηθούν και όχι γιατί ξύπνησαν και αποφάσισαν να είναι καλοί και συνεπείς.

Ισχυρή απόδειξη της προσέγγισης αυτής είναι οι τουρίστες βόρειων χωρών που έρχονται στην Ελλάδα και εδώ παραβιάζουν ένα σωρό κανονισμούς στους δρόμους (γνωρίζοντας ότι εδώ υπάρχει αναρχία), σε πράγματα που δεν θα τολμούσαν να κάνουν στις χώρες τους. Και αν τηρούν και τίποτα εδώ τουρίστες, είναι λόγω συνήθειας.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Φταιει το κρατος που δεν ειναι μπαμπουλας να πιανει τους μεθυσμενους, να πιανει αυτους που υπερβαινουν τα ορια? Γιατι πρεπει ολα να λειτουργουν, μονο αν υπαρχει επιβλεψη απο καποιον που μπορει να ριξει προστιμα?

Επειδή είμαστε ένας απόλυτα αμόρφωτος λαός.

Επειδή είμαστε ένας λαός που τον νοιάζει μόνο το χρήμα και η πάρτη του.

Αυτό που λες ίσως συμβεί σε λαούς που έχουν επενδύσει στην παιδεία, την εκπαίδευση και την δικαιοσύνη - ισονομία.

Σίγουρα όμως δεν μπορεί να συμβεί σε μια μπανανια όπου ο όρος παιδεία αναφέρεται σε γνώση μαθηματικών και χημείας, σε μια χώρα που η εκπαίδευση είναι πληρωμένη, σε μια χώρα που η δικαιοσύνη διορίζεται και εάν είσαι πλούσιος δεν την πληρώνεις ποτέ.

Αυτό το αδιάφορο κράτος λοιπόν αδιαφορεί επιδεικτικά για το χάος στους ελληνικούς δρόμους όπως αδιαφορεί για το χάος στα νοσοκομεία , στα σχολεία κτλ 

Τέλος δεν μπορείς να βασιστείς στην καλή θέληση κανενός.

 

Πρέπει να υπάρχει αντικείμενικο, αδιάβλητο και αξιοπιστο σύστημα ελέγχου και επιβολής προστίμων στο οποίο όλοι θα την πληρώνουμε με χοντρές ποινές και θα προστατεύονται οι υπόλοιποι.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Με τόσο συχνά μετωπικά διόδια, θα ήταν πολύ εύκολο να διαπιστωθούν παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας χωρίς να μπουν επιπλέον κάμερες. Πολλά τούνελ έχουν κάμερες αλλά κανείς δε τιμωρείται όταν τα διασχίζει με 120-130km/h ή και παραπάνω. Αν ήθελε λοιπόν το κράτος θα μπορούσε να επιβάλλει επιπλέον μέτρα αλλά μάλλον δε θέλει.

Σε ότι αφορά την Εγνατία η απαξίωσή της ήταν σχεδιασμένη εδώ και χρόνια ώστε να δοθεί σε ιδιώτες. Τα ΣΕΑ δεν έγιναν ποτέ ενώ πλέον εδώ και 2-3 χρόνια δε γίνεται καν κάποιο βελτιωτικό μέτρο. Όπως ήρθαν τα πράγματα - το έγραψα και νωρίτερα - τουλάχιστον να τελειώσει η μεταβίβαση - ξεπούλημα μπας και δούμε μία βελτίωση από τον ιδιώτη που θα τον αναλάβει. Το κράτος δε πρόκειται να ρίξει ούτε ένα ευρώ. Προφανώς και τα διόδια θα ακριβύνουν αφού είναι πολύ χαμηλότερα από τους άλλους αυτοκινητοδρόμους.

  • Like 2
Δημοσ.
On 07/09/2025 at 15:20, bill999r said:

Επειδή είμαστε ένας απόλυτα αμόρφωτος λαός.

Επειδή είμαστε ένας λαός που τον νοιάζει μόνο το χρήμα και η πάρτη του.

Αυτό που λες ίσως συμβεί σε λαούς που έχουν επενδύσει στην παιδεία, την εκπαίδευση και την δικαιοσύνη - ισονομία.

Ο απόλυτα αμόρφωτος λαός όμως - σαν πάει σε καμία χωρά στο εξωτερικό που πέφτει ματσούκι, δεν πετάει κάτω ούτε χαρτάκι από τσίχλα. Εδώ άπλα το κράτος δεν τηρεί κανένα κανόνα.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...