Προς το περιεχόμενο

Επιλογή scooter 50cc.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Είμαι στην αναζήτηση καινούριο scooter 50cc που δεν θέλει δίπλωμα, για καθημερινή μετακίνηση σε επαρχία 10χλμ πήγαινε έλα.

Kymco Agility 50

Kymco Filly 50

Daytona Revo 50

Τι γνώμη έχετε για αυτά; Προτείνετε κάτι άλλο στα ίδια χρήματα;

Από ότι βλέπω το Daytona είναι λίγο ποιο δυνατό αλλά δεν με νοιάζει και τόσο για απλή μετακίνηση το θέλω.

τα Kymco από ότι διαβάζω είναι λίγο ποιό αξιόπιστα, ισχυεί;

  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, nemesiskp είπε

Καλησπέρα,

Είμαι στην αναζήτηση καινούριο scooter 50cc που δεν θέλει δίπλωμα, για καθημερινή μετακίνηση σε επαρχία 10χλμ πήγαινε έλα.

Kymco Agility 50

Kymco Filly 50

Daytona Revo 50

Τι γνώμη έχετε για αυτά; Προτείνετε κάτι άλλο στα ίδια χρήματα;

Από ότι βλέπω το Daytona είναι λίγο ποιο δυνατό αλλά δεν με νοιάζει και τόσο για απλή μετακίνηση το θέλω.

τα Kymco από ότι διαβάζω είναι λίγο ποιό αξιόπιστα, ισχυεί;

Που το είδες ότι δεν θέλει δίπλωμα?, το δίπλωμα έχει ευκολότερη διαδικασία έκδοσης 

(παλιότερα πήγαινες και το έκανες σε ένα ΑΤ ) τώρα έμπλεξαν σχολές οδηγών και έχει και ώρες θεωρίας που πρέπει να παρακολουθήσεις 

Δημοσ.

Ξέρω ότι αν έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου πάνω από 6 χρόνια (έχω) και είσαι άνω των 27(είμαι) μπορείς να οδηγήσεις έως 125cc με μόνο 5 μαθήματα (χωρίς εξέταση) και 50cc χωρίς τίποτα.

Κάνω λάθος;

  • Like 1
Δημοσ.

125 δεν θέλω γιατί θέλουν 5 μαθήματα για το δίπλωμα και δεν θέλω να πληρώσω επιπλέον γιατί είναι περιορισμένο το budget. 

Ηλεκτρικό σαν τα yadea τι καλύτερο προσφέρουν; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nemesiskp είπε

125 δεν θέλω γιατί θέλουν 5 μαθήματα για το δίπλωμα και δεν θέλω να πληρώσω επιπλέον γιατί είναι περιορισμένο το budget. 

Ηλεκτρικό σαν τα yadea τι καλύτερο προσφέρουν; 

1.186,37 € με την επιδοτηση το Ε8s

δεν κανεις σερβις, τραβανε πολυ καλα και φορτιζεις σπιτι σου. αυτονομια πρπ 60χλμ

μπορεις να το ξεκλειδωσεις κιολας να πιανει 60χαω αντι 45.

 

Δημοσ.

Το ακούω για ηλεκτρικό. Αυτονομία βλέπω αυτό το μοντέλο 100+ χλμ σύμφωνα με το site. Πραγματική φαντάζομαι λιγότερα αλλά και πάλι μια χαρά. 

Σαν μάρκα τι λέει; 

Δημοσ.

Το σκούτερ των 50cc είναι μόνο για μονοκάβαλο και ευθείες κατηφόρες σε δρόμους με ελάχιστη κίνηση και χαμηλή ταχύτητα. Συνήθως πάνε με το ζόρι μέχρι 45 χιλιόμετρα την ώρα. Είναι για να πας μέχρι το περίπτερο 

 

Προτιμότερα ένα 125 που καλύπτει σχεδόν τα πάντα μέσα στην πόλη και θα έχει και καλύτερα φρένα, μεγαλύτερα ελαστικά, οπότε και άνεση στον δρόμο, τις λακούβες, κλπ. αλλά και μεταπωλητικη αξία. Επίσης έχουν μεγαλύτερους χώρους για να χωρέσει κράνος από κάτω, να βάλεις ψώνια αν έχουν επίπεδο πάτωμα, ευκολότερα βάζεις πίσω βαλιτσακινγια ψώνια ή εξτρα κράνος. Αρκετά εξ αυτών έχουν και ABS που είναι μεγάλο πλεονέκτημα ασφαλείας.

Επιπλέον υπάρχουν σε πολύ προσιτό κόστος γιαπωνέζικα σκούτερ από Suzuki και Honda (πχ Vision) που μπορεί να έχουν μικρότερες επιδόσεις ή πιο απλά φρένα από SYM, Kymco αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση.

 

Πραγματικά τα ηλεκτρικά σκούτερ ή πατίνια μικρή διαφορά έχουν με τα περισσότερα 50cc σκουτεράκια σε επιδόσεις και μικρότερο κόστος κατοχής, συντήρησης. Προτιμησε κάτι σε σκούτερ κι όχι τις σκοτωστρες τα πατίνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το budget είναι περιορισμένο δεν θέλω να πάω σε 125cc γιατί πρέπει να πληρώσω δάσκαλο για μαθήματα.

Η διαδρομή που θα κάνω καθημερινά είναι 5+5 χλμ σε επαρχιακό δρόμο μόνο που ζήτημα να βλέπω όλα και όλα 10 αμάξια.

Τα scooter βενζίνης που έβαλα έχουν επίπεδο πάτωμα και χώρο για κράνος κάτω από την σέλα, όπως και το e8s που γράφει ο @basilis_k6.

Δεν θα βγάζω το super του μήνα με το scooter, άντε το πολύ πολύ να σταματήσω να πάρω γάλα και κανά ψωμί του τοστ.

Θα το καβαλάω μόνος μου στο 90% των περιπτώσεων και στο 10% άντε να ανέβει η γυναίκα να πάμε για "καφέ" στην πλατεία ~ απόσταση 500μέτρα από το σπίτι.

Δεν θα κάνω άλλη χρήση, δεν με ενδιαφέρει να κάνω άλλη χρήση. Έχω 2 αυτοκίνητα που με καλύπτουν στα πάντα.

Θέλω απλά να γλυτώσω το πρωινό ψάξε πάρκινγ γύρω γύρω εκεί που το αφήνω τα πρωινά.

Τέλος να πω ότι για την διαδρομή που κάνω, μέση ταχύτητα σύμφωνα με το trip computer του αυτοκινήτου είναι τα 28χλμ την ώρα.

Επεξ/σία από nemesiskp
Δημοσ.

Αν η χρήση θα είναι όντως πολύ συγκεκριμένη, μια χαρά θα είσαι και με το 50άρι.

Επίσης άλλο να πέσεις με 35 χλμ/ώρα και άλλο με 75.

Δημοσ.

Ναι η χρήση θα είναι αυστηρά αυτή. Έτσι και αλλιώς στην επιστροφή προς το σπίτι περνάω και από βενζινάδικο και από super market.

Για τα παραπάνω που έβαλα έχετε κάποια άποψη;

Σχετικά με τα yadea; Διαβάζω γενικά ότι είναι κακό το after sales αλλά δεν ξέρω.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Επειδή το budget είναι περιορισμένο δεν θέλω να πάω σε 125cc γιατί πρέπει να πληρώσω δάσκαλο για μαθήματα.

Η διαδρομή που θα ξάνω καθημερινά είναι 5+5 χλμ σε επαρχιακό δρόμο μόνο που ζήτημα να βλέπω όλα και όλα 10 αμάξια.

Κι εγώ θα προτείνω 125 και ας περιμένεις λίγους μήνες μέχρι να συμπληρώσεις το budget ή δες κάτι σε μεταχειρισμένο. Τα 50άρια είναι μόνο για μέσα στην πόλη, μέχρι κανά χιλιόμετρο, άντε δύο, για ένα άτομο και ίσιωμα, το ίδιο και τα ηλεκτρικά. Αν δεν πας σε μεγαλύτερο πιστεύω ότι θα το μετανιώσεις.

12 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Θα το καβαλάω μόνος μου στο 90% των περιπτώσεων και στο 10% άντε να ανέβει η γυναίκα να πάμε για "καφέ" στην πλατεία ~ απόσταση 500μέτρα από το σπίτι.

Σε αυτό το θέμα, αν δεν είστε μέχρι 60 κιλά ο καθένας... δε λέει. Μια φορά θα το κάνεις και η κυρά δεν πρόκειται να ξανανέβει γιατί θα νοιώθει σαν να είναι σε κωμωδία. Είδα στο χωριό δύο φίλες πάνω σε ένα 50άρι να πηγαίνουν στην πλατεία (γιατί μέχρι εκεί μπορούσε να πάει χωρίς να γονατίσει) και με έπιασαν τα γέλια. Το σκουτεράκι ούρλιαζε και πήγαινε τόσο αργά που το περνούσαν άνετα τα παιδιά με τα ποδήλατα. Σε μικρή ανηφόρα (1-2%) πριν το καφενείο έσπρωχνε και λίγο η οδηγός με τα πόδια.

20 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Τέλος να πω ότι για την διαδρομή που κάνω, μέση ταχύτητα σύμφωνα με το trip computer του αυτοκινήτου είναι τα 28χλμ την ώρα.

Η μέση ταχύτητα υπολογίζεται και από την κίνηση στην πόλη. Δεν έχει καμία σχέση με το πως κινείσαι στον δρόμο.

Επίσης, από προσωπική εμπειρία, Το πρωί σε ανοιχτό δρόμο και για θερμοκρασίες κάτω από 22 βαθμούς θέλεις τζάκετ, εννοείται κράνος κλειστό και όχι ανοιχτού τύπου, κάλυμμα για τον λαιμό και το σβέρκο (εκτός αν καλύπτει το τζάκετ) και αν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 19 θέλεις και γάντια. Οπότε θα πρέπει να παίρνεις και το τζάκετ στη δουλειά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο εξοπλισμός είναι μέσα στο budget. 

Η μέση ταχύτητα είναι χωρίς κίνηση ξαναλέω. Δεν συναντώ πουθενά κίνηση, ούτε φανάρια. 2 STOP όλα και όλα.

Δηλαδή σε μια φυσιολογική ανηφόρα (όχι κανά γκρεμό) δεν θα ανεβαίνει καν;

Οκ δεν περιμένω να πιάσει την τελική του αλλά ας πούμε 30 35 χλμ.

Τωρά δικάβαλο αν δεν βγαίνει οκ κλαην. Έχω το αμάξι.

 

edit ψάχνωντας την μέγιστη κλήση του δρόμου της διαδρομής που θα κάνω είναι 2,73 %.

Επεξ/σία από nemesiskp
Δημοσ.

Τόσα χρόνια που κυκλοφορούσαν τα 50άρια μέχρι να βγουν τα μεγαλύτερα δε νομίζω ότι γελούσε κανείς, ο κόσμος την έκανε τη δουλειά του.

Σε σχετικές συζητήσεις, κάποιοι θεωρούν και τα 125 λίγα και προτείνουν τουλάχιστον 250 για μεγαλύτερη άνεση. Η λέξη κλειδί είναι η χρήση.

Σίγουρα όσο μεγαλύτερο έχεις τόσο πιο εύκολα πάει.

Αλλά για τη χρήση που λες, και με ηλεκτρικό ποδήλατο με 20-25 km/h τελική θα έκανες τη δουλειά σου (εκτός από δικάβαλο). Υπάρχει κόσμος που κάνει μεγαλύτερες διαδρομές με τέτοια.

Δημοσ.

Οκ θα το σκεφτώ και για 125.

Για τις μάρκες που σκέφτομαι; Αξίζουν κοιτάω κάτι άλλο;

Sym που είδα όλα καλά αλλα ακριβά.

Απο κόστος service έχετε εικόνα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...