Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 hours ago, ckom26 said:

Αυτό διαβάζεται σε 2 επίπεδα.

Στο 2ο επίπεδο, 60 fps αποκλείεται να πιάσει... Με thermal grizzly Κryonaut ταλκ για τα χέρια αντε να πάει κάποιος max 8 fps - αν είναι καλός παίκτης...

  • Haha 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιατί κανει εντύπωση το αποτέλεσμα ? 
 

Τα Zelda είναι από τα παιχνίδια που σε κάνουν να ανυπομονείς την επόμενη μέρα να το ξαναπιάσεις στα χέρια σου. 
 

Δεν είναι προφανώς το μόνο παιχνίδι που το καταφέρνει αυτό και εννοείται έχει σημασία και το τι σου αρέσει σε ένα παιχνίδι αλλά γενικά τα video games βοηθούν. 
 

Προσοχή όχι κάθε παιχνίδι που μας αρέσει το κάνει αυτό. Εμενα μου αρέσουν και τα Souls πχ αλλά δεν θα έλεγα πως με κάνουν χαρούμενο. Άλλα rpg με κάνουν ακόμα πιο αγχωμένο μόνο που σκέφτομαι τα περίπλοκα skill tree , τις ώρες που θέλουν να μάθεις τα controls και γενικά να ενταχθείς στο παιχνίδι κλπ. Το Zelda είναι ανέμελο , ελαφρύ και έχει ένα πολύ chill vibe.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ειναι απλα το zelda οτι εχει αυτη την επιδραση. Γενικα τα περισσοτερα παιχνιδια που ειναι πιο χαλαρωτικα και δεν σε πιεζουν τοσο πολυ οπως καποια αλλα εχουν τετοια επιδραση. Εγω χαλαρωνω με παιχνιδια γριφων αλλα και platform. Ενω πχ αν πιασω καποιο horror η ενα εντονο με δραση εκει αν και παλι περναω καλα υπαρχει απο πισω η πιεση ωστε να προχωρησω παρακατω. 

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Digital-Entity είπε

Όταν βγει σε pc θα το παίξουμε. Δεν πρόκειται να δώσω χρήματα να αγοράσω τα σάπια μηχανήματα της nintendo αλλά ούτε και να μπω στο αυταρχικό κλειστό σύστημά της όπου κάνει ότι γουστάρει.

Yuzu, Ryujinx, Sudachi σου λένε τίποτα;

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, razimar είπε

Yuzu, Ryujinx, Sudachi σου λένε τίποτα;

Το Breath of the Wild πάντως στο Cemu παίζει ακόμη καλύτερα και προσφέρει πολλές επιπλέον δυνατότητες και cheats για όσους απλά θέλουν να εξερευνήσουν, όπως πχ unlimited durability στα όπλα

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 22/8/2025 στις 3:59 ΜΜ, KostasKri είπε

Φαντάσου πόσο θα την ενισχύσει τώρα που μπορούν να το παίζουν και με 60fps

Αμα πληρωσεις τα έχτρα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/8/2025 στις 8:15 ΠΜ, Chocobo είπε

Γιατί κανει εντύπωση το αποτέλεσμα ? 
 

Τα Zelda είναι από τα παιχνίδια που σε κάνουν να ανυπομονείς την επόμενη μέρα να το ξαναπιάσεις στα χέρια σου. 
 

Δεν είναι προφανώς το μόνο παιχνίδι που το καταφέρνει αυτό και εννοείται έχει σημασία και το τι σου αρέσει σε ένα παιχνίδι αλλά γενικά τα video games βοηθούν. 
 

Προσοχή όχι κάθε παιχνίδι που μας αρέσει το κάνει αυτό. Εμενα μου αρέσουν και τα Souls πχ αλλά δεν θα έλεγα πως με κάνουν χαρούμενο. Άλλα rpg με κάνουν ακόμα πιο αγχωμένο μόνο που σκέφτομαι τα περίπλοκα skill tree , τις ώρες που θέλουν να μάθεις τα controls και γενικά να ενταχθείς στο παιχνίδι κλπ. Το Zelda είναι ανέμελο , ελαφρύ και έχει ένα πολύ chill vibe.

Το Zelda έχει ένα ανέμελο, χαλαρό ύφος και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αρέσει. Κάποιοι διασκεδάζουν με παιχνίδια όπως το candy crush. Η πολυπλοκότητα δεν εγγυάται τη διασκέδαση και δεν είναι συνδεδεμένη με αυτή. Ωστόσο, το να το χαρακτηρίζει κάποιος RPG δεν είναι ακριβές. Από το ’96 παίζω σχεδόν αποκλειστικά RPGs, και πέρα από το προσωπικό μου γούστο, το είδος ορίζεται από συγκεκριμένα στοιχεία: σύνθετα skill trees, βαρύ progression, ιστορία με βάθος, διάλογοι και επιλογές που επηρεάζουν την εξέλιξη. Το BOTW δεν διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι action-adventure με επίκεντρο την ελευθερία και την εξερεύνηση. Ως τέτοιο είναι ξεχωριστό, αλλά δεν καλύπτει τα κριτήρια για RPG. Το ίδιο ισχύει, αντικειμενικά, και για τα Souls: δεν αρκεί η ύπαρξη stats για να μιλάμε για RPG, όταν λείπει η ανάπτυξη ιστορίας, οι διάλογοι και ο ζωντανός κόσμος.

 

 

Είναι καθαρά θέμα γούστου. Εγώ προσωπικά το βαρέθηκα μετά από 4-5 ώρες. Μου φάνηκε πολύ παιδικό για τα γούστα μου. Δεν λέω ότι είναι κακό παιχνίδι, απλά δεν είναι για μένα. Αυτό που απολαμβάνω είναι η ιστορία, ο ζωντανός κόσμος και το skill progression. Σπανίως παίζω και άλλα είδη, αρκεί να μου κάνουν κλικ. Το BOTW μου θύμισε την εποχή που έπαιζα GameBoy μικρός: ωραία νοσταλγία, αλλά μου άρεσε τότε, όχι τώρα.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, squalor είπε

Το Breath of the Wild πάντως στο Cemu παίζει ακόμη καλύτερα και προσφέρει πολλές επιπλέον δυνατότητες και cheats για όσους απλά θέλουν να εξερευνήσουν, όπως πχ unlimited durability στα όπλα

To κρατάω.
Δεν έχω παίξει ούτε ένα παιχνίδι Switch ποτέ.
Απλά έχω καμιά 80αριά παιχνίδια του Switch στο PC για τον μικρό του αδερφού μου όταν έρχεται σπίτι.

Ο ίδιος ο αδερφός μου έχει καεί με το Tears of the Kingdom, κάποια στιγμή μάλλον θα τα ξεκινήσω αυτά τα δύο.
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου φαίνονται παιδικά αυτά τα παιχνίδια, πιστεύω μετά από λίγες ώρες θα βαρεθώ.
Μπορεί να κάνω και λάθος.
 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tlykog είπε

Το Zelda έχει ένα ανέμελο, χαλαρό ύφος και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αρέσει. Κάποιοι διασκεδάζουν με παιχνίδια όπως το candy crush. Η πολυπλοκότητα δεν εγγυάται τη διασκέδαση και δεν είναι συνδεδεμένη με αυτή. Ωστόσο, το να το χαρακτηρίζει κάποιος RPG δεν είναι ακριβές. Από το ’96 παίζω σχεδόν αποκλειστικά RPGs, και πέρα από το προσωπικό μου γούστο, το είδος ορίζεται από συγκεκριμένα στοιχεία: σύνθετα skill trees, βαρύ progression, ιστορία με βάθος, διάλογοι και επιλογές που επηρεάζουν την εξέλιξη. Το BOTW δεν διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι action-adventure με επίκεντρο την ελευθερία και την εξερεύνηση. Ως τέτοιο είναι ξεχωριστό, αλλά δεν καλύπτει τα κριτήρια για RPG. Το ίδιο ισχύει, αντικειμενικά, και για τα Souls· δεν αρκεί η ύπαρξη stats για να μιλάμε για RPG, όταν λείπει η ανάπτυξη ιστορίας, οι διάλογοι και ο ζωντανός κόσμος.

Δεν υπονόησα κάπου πως είναι rpg. Απλα ανέφερα παραδείγματα παιχνιδιών που μου αρέσουν σε άλλη παράγραφο.
 

Διαφωνώ στο παράδειγμα του  candy crush. Δεν υπάρχει σύγκριση σε ένα παιχνίδι που είσαι στη φύση με πανέμορφα χρώματα , ακούς τον αέρα , τη βροχή , νιώθεις ανέμελα , παίζει μουσική με πιάνο λες και βλέπει ταινία του Ghibli κλπ κλπ. Εκεί δεν είναι θέμα γούστου. Αυτός που παίζει candy δεν νιώθει χαρούμενος , νιώθει αποχαυνωμένος και δεν είναι σε θέση να ξεκαθαρίσει τα συναισθήματα του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Chocobo είπε

Δεν υπονόησα κάπου πως είναι rpg. Απλα ανέφερα παραδείγματα παιχνιδιών που μου αρέσουν σε άλλη παράγραφο.
 

Διαφωνώ στο παράδειγμα του  candy crush. Δεν υπάρχει σύγκριση σε ένα παιχνίδι που είσαι στη φύση με πανέμορφα χρώματα , ακούς τον αέρα , τη βροχή , νιώθεις ανέμελα , παίζει μουσική με πιάνο λες και βλέπει ταινία του Ghibli κλπ κλπ. Εκεί δεν είναι θέμα γούστου. Αυτός που παίζει candy δεν νιώθει χαρούμενος , νιώθει αποχαυνωμένος και δεν είναι σε θέση να ξεκαθαρίσει τα συναισθήματα του. 

Σωστά, δεν είπες ότι είναι RPG, το ανέφερα γιατί πολλοί το λένε ενώ δεν είναι. Το Candy Crush το έφερα μεταφορικά για την απλότητα του gameplay. Καταλαβαίνω τι λες με την ατμόσφαιρα. Σε σένα δουλεύει, σε μένα φαίνεται παιδική.

Δεν είπες ποτέ ότι είναι “παιχνιδάρα” ρητά, αλλά ο τρόπος που το περιγράφεις βγάζει τέτοιο vibe. Κι εκεί είναι που διαφωνώ: για μένα παιχνιδάρα είναι τίτλος που αλλάζει δεδομένα ή ανεβάζει τον πήχη. Το BOTW είναι καλοφτιαγμένο, αλλά δεν παρουσίασε κάτι νέο και η Nintendo είχε τα μέσα για να το κάνει άρτιο. Μετά από 30 χρόνια gaming δεν εντυπωσιάζομαι από το αυτονόητο. Παλιά έβγαιναν παιχνίδια χωρίς patches και δούλευαν ρολόι. Σήμερα έχουμε ρίξει τα στάνταρ και βαφτίζουμε παιχνιδάρα ό,τι είναι απλώς καλογυαλισμένο. Αυτή είναι μια λογική που επέβαλαν οι εταιρείες στους gamers.

Είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι, απλώς δεν πληροί τα κριτήρια για “παιχνιδάρα” με την έννοια που το ορίζω και για μένα δεν ειναι. Εντυπωσιάζει κυρίως τους fans της Nintendo και όσους δίνουν προτεραιότητα στη διασκέδαση πάνω από τα υπόλοιπα επιμέρους στοιχεία ενός παιχνιδιού.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tlykog είπε

Σωστά, δεν είπες ότι είναι RPG, το ανέφερα γιατί πολλοί το λένε ενώ δεν είναι. Το Candy Crush το έφερα μεταφορικά για την απλότητα του gameplay. Καταλαβαίνω τι λες με την ατμόσφαιρα. Σε σένα δουλεύει, σε μένα φαίνεται παιδική.

Δεν είπες ποτέ ότι είναι “παιχνιδάρα” ρητά, αλλά ο τρόπος που το περιγράφεις βγάζει τέτοιο vibe. Κι εκεί είναι που διαφωνώ: για μένα παιχνιδάρα είναι τίτλος που αλλάζει δεδομένα ή ανεβάζει τον πήχη. Το BOTW είναι καλοφτιαγμένο, αλλά δεν παρουσίασε κάτι νέο και η Nintendo είχε τα μέσα για να το κάνει άρτιο. Μετά από 30 χρόνια gaming δεν εντυπωσιάζομαι από το αυτονόητο. Παλιά έβγαιναν παιχνίδια χωρίς patches και δούλευαν ρολόι. Σήμερα έχουμε ρίξει τα στάνταρ και βαφτίζουμε παιχνιδάρα ό,τι είναι απλώς καλογυαλισμένο. Αυτή είναι μια λογική που επέβαλαν οι εταιρείες στους gamers.

Είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι, απλώς δεν πληροί τα κριτήρια για “παιχνιδάρα” με την έννοια που το ορίζω και για μένα δεν ειναι. Εντυπωσιάζει κυρίως τους fans της Nintendo και όσους δίνουν προτεραιότητα στη διασκέδαση πάνω από τα υπόλοιπα επιμέρους στοιχεία ενός παιχνιδιού.

Παρόλο που έχω γκρινιάξει πολλές φορές για διάφορα θέματα του botw/totk, δεν μπορώ να τα πω κάτι λιγότερο απο παιχνιδάρες αλήθεια. Απο τα πολύ λίγα παιχνίδια της δεκετίας που ανυπομονούσα να το ξαναπιάσω στα χέρια.

Δεν θεωρώ τη σύγκριση με παλιά δίκαιη. Με τόσο τεράστιους κόσμους , τόσα πολλά να κάνεις κλπ δύσκολο να μην σου ξεφύγουν πράγματα. Ακόμα και στο Ocarina of Time υπάρχουν bugs(και δεν εννοώ αυτά που βάζεις στο βαζάκι και μετά στην τρύπα για Sculltula :P) εννοώ game bugs , απλά τότε δεν υπήρχε η επιλογή patch.

Στην τελευταία πρόταση με βάζεις σε σκέψη. ''όσους δίνουν προτεραιότητα στη διασκέδαση πάνω απο τα υπόλοιπα επιμέρους στοιχεία'' Αυτή δεν είναι η ραχοκοκαλιά του gaming να περνάμε καλά ? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Chocobo είπε

Παρόλο που έχω γκρινιάξει πολλές φορές για διάφορα θέματα του botw/totk, δεν μπορώ να τα πω κάτι λιγότερο απο παιχνιδάρες αλήθεια. Απο τα πολύ λίγα παιχνίδια της δεκετίας που ανυπομονούσα να το ξαναπιάσω στα χέρια.

Δεν θεωρώ τη σύγκριση με παλιά δίκαιη. Με τόσο τεράστιους κόσμους , τόσα πολλά να κάνεις κλπ δύσκολο να μην σου ξεφύγουν πράγματα. Ακόμα και στο Ocarina of Time υπάρχουν bugs(και δεν εννοώ αυτά που βάζεις στο βαζάκι και μετά στην τρύπα για Sculltula :P) εννοώ game bugs , απλά τότε δεν υπήρχε η επιλογή patch.

Στην τελευταία πρόταση με βάζεις σε σκέψη. ''όσους δίνουν προτεραιότητα στη διασκέδαση πάνω απο τα υπόλοιπα επιμέρους στοιχεία'' Αυτή δεν είναι η ραχοκοκαλιά του gaming να περνάμε καλά ? 

Καταλαβαίνω πώς το νιώθεις, ειδικά αν σε έκανε να θες να το ξαναπιάσεις στα χέρια σου, αυτή είναι σίγουρα ένδειξη ότι πέτυχε το σκοπό του. Για τα bugs, δεν λέω ότι παλιά δεν υπήρχαν, αλλά επειδή δεν υπήρχε patching, οι εταιρείες έπρεπε να ρίξουν πολύ περισσότερη δουλειά στο QA ώστε να βγάλουν ένα προϊόν όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένο. Σήμερα είναι πιο εύκολο να βασίζονται στο “θα το φτιάξουμε μετά”. Τα χρήματα, βέβαια, τα παίρνουν προκαταβολικά και αγοράζουμε μία υπόσχεση ότι "θα το φτιάξουν"...

Η πολυπλοκότητα είναι όντως μεγαλύτερη, αλλά μαζί έχουν εξελιχθεί και τα εργαλεία ανάπτυξης, η εμπειρία και οι πόροι κι ας μην ξεχνάμε ότι τα AAA ήταν πάντα cutting edge για την εποχή τους.

Όσο για το θέμα της διασκέδασης, ναι, είναι η βάση του gaming, συμφωνώ. Απλά για μένα η διασκέδαση δεν αρκεί για να χαρακτηρίσει κάτι “παιχνιδάρα”. Μπορεί να με διασκεδάσει ένα απλό indie ή ένα mobile, αλλά δεν θα το έβαζα στην ίδια κατηγορία με έναν τίτλο που αλλάζει δεδομένα. Εκεί είναι που τραβάω τη γραμμή: άλλο “πέρασα καλά”, άλλο “παιχνιδάρα που ανέβασε τον πήχη για όλους”.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.

Καλά ρε παιδιά τα Zelda αλλά αυτό το building κομμάτι να μην είχαν.. Τουλάχιστον όχι τόσο πλούσιο. Και αυτά τα cheat-spells που μπορείς να κάνεις πολλά τόσο εύκολα και άμεσα. Τόσο εγώ όσο κι άλλος κόσμος που γνωρίζω ή βλέπω στο Internet, δεν μπορούν τα στοιχεία αυτά.

Ο λόγος που δεν τα έχω πάρει ακόμα να τα παίξω κανονικά είναι αυτός, τα έχω δοκιμάσει μόνο σε δικά μου άτομα αρκετές ώρες, και μετά από λίγο με κουράζουν. Θέλω απλά την εξερεύνηση, την χαλαρότητα του κόσμου, τους ήχους του και την μουσική.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ό,τι ακριβώς έκανε για εμένα το tomb raider στις αρχές του 21ου αιώνα όταν ήμουν φοιτητής.. Πτυχίο δεν πήρα 😒

Επεξ/σία από tsf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...