Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 minutes ago, cupra20vt said:

πηρε ενα παλικαρι που εχω στην δουλεια πριν 1 μηνα το megane gt line μοντελο 2018 1.6 diesel 165 αλογα,  με 89.000 χλμ σχεδον..πολυ ομορφο αμαξι.

Αν δεν κανω λαθος βγαινει και βενζινη 1.6 στα 200 αλογα.

πολύ ωραίο το megane. Κρίμα που έκοψαν τα RS. 

*Κάτοχος clio f1 rs '07.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Stratosnis είπε

πολύ ωραίο το megane. Κρίμα που έκοψαν τα RS. 

*Κάτοχος clio f1 rs '07.

Το Rs line το τελευταιο ειναι ονειρο.Ωραιος σχεδιασμος,σαλοναρα,ωραιο στην οδηγηση κ πηγαν κ του εβαλαν ταμπυρα πισω

Δημοσ.

βεβαια υπαρχει και εκδοση με τον 1.5 dci (σκυλι του πολεμου και πολυφορεμενο) με κανα 2 με 3 χιλιαρικα κατω στην εκδοση gt line

Δημοσ.

Τα ταμπουρα δεν σημαινουν κατι . Μια χαρα φρεναρει και δεν θελουν και αλλαγη συχνα οι σιαγωνες. Εξαλλου και τα απλα Ford Puma , ταμπουρα εχουν πισω

Ο κινητηρας της χρονιας επισης δεν σημαινει κατι στο θεμα αξιοπιστιας. Και ο 1,6 thp εβγαινε κινητηρας της χρονιας, αλλά και ζημιες εβγαζε . Ετσι και ο Εcoboost 

26 λεπτά πριν, cupra20vt είπε

πηρε ενα παλικαρι που εχω στην δουλεια πριν 1 μηνα το megane gt line μοντελο 2018 1.6 diesel 165 αλογα,  με 89.000 χλμ σχεδον..πολυ ομορφο αμαξι.

Αν δεν κανω λαθος βγαινει και βενζινη 1.6 στα 200 αλογα.

Απο μαντρα? 

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, 2MM said:

Τα ταμπουρα δεν σημαινουν κατι . Μια χαρα φρεναρει και δεν θελουν και αλλαγη συχνα οι σιαγωνες. Εξαλλου και τα απλα Ford Puma , ταμπουρα εχουν πισω

Ο κινητηρας της χρονιας επισης δεν σημαινει κατι στο θεμα αξιοπιστιας. Και ο 1,6 thp εβγαινε κινητηρας της χρονιας, αλλά και ζημιες εβγαζε . Ετσι και ο Εcoboost 

Απο μαντρα? 

ιδιωτη απο εδω (Ευβοια)

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, alimentas said:

Το Rs line το τελευταιο ειναι ονειρο.Ωραιος σχεδιασμος,σαλοναρα,ωραιο στην οδηγηση κ πηγαν κ του εβαλαν ταμπυρα πισω

Θα συμφωνήσω με τον προβληματισμό σου.
Η ¨φτηνή¨ δικαιολογία είναι βάρος και κόστος.
Προσωπικά μου αρέσει το φρενάρισμα με ταμπούρο στον πίσω τροχό περισσότερο από τον δίσκο (μιλάμε για μπροστινοκίνητα πάντα).

Για να είμαι ειλικρινής εγώ θα πήγαινα σε fiesta, το πάτημα του θυμίζει τους παλιούς καλούς Γάλλους... Κρυφή αμαρτία και το Puma, αν και πάμε σε άλλη κατηγορία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Stratosnis είπε

Θα συμφωνήσω με τον προβληματισμό σου.
Η ¨φτηνή¨ δικαιολογία είναι βάρος και κόστος.
Προσωπικά μου αρέσει το φρενάρισμα με ταμπούρο στον πίσω τροχό περισσότερο από τον δίσκο (μιλάμε για μπροστινοκίνητα πάντα).

Για να είμαι ειλικρινής εγώ θα πήγαινα σε fiesta, το πάτημα του θυμίζει τους παλιούς καλούς Γάλλους... Κρυφή αμαρτία και το Puma, αν και πάμε σε άλλη κατηγορία.

Tα ιδια κανανε σε ολα τ αμαξια μετα το 20.Το δικο μου φιεστα μοντελο του 20 ειχε δισκοφρενα,αυτοματους καθρεφτες,full led κ την επομενη χρονια τα κοψανε ολα συν ποσα αλλα κ χρεωνανε 3 χιλιαρικα πανω.Με τις γνωστες δικαιολογιες περι covid που κρατανε 6 χρονια μετα εντωμεταξυ

Δεν ειναι οτι δεν κανει την δουλεια του το ταμπουρο απλα ειναι ''φτηνο'' και ασχημο.Δεν μπορεις καν να βαλεις μια ωραια ζαντα γιατι θα φαινεται ο μαυρος κυκλος απο μεσα

Το fiesta ηταν απιθανο αμαξι κ το st ειναι ''dream car'',το μετανιωσα απ την πρωτη φορα που οδηγησα και  ειδα ποσο καλα παει το απλο st line που δεν εδωσα τοτε τα 4 εξτρα τα παρω το st.Δυστηχως πλεον δεν παιζει σε νορμαλ λεφτα,αν μεχρι να παρω την αποζημιωση παιζει κοντα στα 19-20 με νορμαλ χιλιομετρα κτλ θα το παρω

Suv δεν,δεν βρισκω λογο υπαρχης περα απ τους χωρους.Αν κ το Puma ειναι ωραιο

Δεν εχω ακουσει καμια γνωμη για το ibiza μεχρι τωρα.Που το εχω μαζι με το swift ψηλα στην λιστα

Επεξ/σία από alimentas
  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, alimentas είπε

στα χιλιομετρα που θελω

Πόσα χλμ είναι αποδεκτά? ας πούμε για αμάξι 7 ετών αφού κοιτάς από 2018 και μετά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Πόσα χλμ είναι αποδεκτά? ας πούμε για αμάξι 7 ετών αφού κοιτάς από 2018 και μετά.

Κοιταζω ταβανι μεχρι 80.000 για κατι πολυ καλο.Ιδανικα αρκετα πιο κατω.Ψυχολογικα κ μονο δεν ξερω δεν μου παει να δωσω λεφτα που διναμε πριν λιγα χρονια για καλο καινουριο για να παρω αμαξι με 100 χιλιδες κ πανω.

Επεξ/σία από alimentas
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alimentas είπε

Κοιταζω ταβανι μεχρι 80.000 για κατι πολυ καλο.Ιδανικα πιο κατω.

Το ιδανικό για μένα θα ήταν τα 10.000 χλμ ανά χρόνο οπότε θα έπεφτα και άλλο λίγο, πρακτικά κοντά είμαστε. Που σημαίνει ότι για 5ετίας θα κοιτούσα να έχει γύρω στα 50.000. 

Aυτό πχ?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το ιδανικό για μένα θα ήταν τα 10.000 χλμ ανά χρόνο οπότε θα έπεφτα και άλλο λίγο, πρακτικά κοντά είμαστε. Που σημαίνει ότι για 5ετίας θα κοιτούσα να έχει γύρω στα 50.000. 

Aυτό πχ?

Εκεί κοιτάζω στα χιλιόμετρα κ εγώ.Μια 10αρα το ΠΟΛΥ ανά έτος.Απλα αν τύχει κάτι σούπερ κ πιο νέο ίσως κάνω σκοντο.Αναλογα κ στο αμάξι σε συνδυασμό με την τιμή βεβαια ,πχ σε swift ίσως κ να μην με νοιάζε αν έχει 80 χιλιάδες.

Το συγκεκριμένο st έχει μπει στην λίστα,απλά ελπίζω σε κανά 2μηνο να είναι ακόμα διαθέσιμο 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα για λίγες μέρες το VW Taigo 110 άλογα αυτόματο-DSG. Ουσιαστικά είναι υπερυψωμένο Polo, ακριβώς το ίδιο μέσα (και σε ποιότητα), με πιο άνετους-μεγάλους χώρους.
Αυτά που μου άρεσαν πολύ ήταν: πολύ καλό πάτημα, φοβερά φρένα, απόδοση για τα άλογα του.
Μοναδικό μείον ότι δεν είχε Auto Hold (προσωπικά με βοηθάει πολύ στο δικό μου).
Γενικά αξίζει να το δεις και είναι πιο «μαζεμένο» απ’ όσο φαίνεται, είναι κάτι ανάμεσα σε hatchback και SUV.

Επεξ/σία από sved
  • Like 1
Δημοσ.

Αν θες δες και mini cooper  το βγάζει με 1500 στα 135 άλογα αν θυμάμαι. Φοβερό πάτημα αξιόπιστο αλλά σερβισ έχει ακριβό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...