cumulus Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 20 hours ago, panmitz said: Αυτή η βλακεια που κυκλοφορεί στο ίντερνετ απλα δείχνει για μια ακομη φορα οτι ολοι εχουν γνώμη για πράγματα που δεν έχουν καμία ιδέα. Το βάρος κάθε βαλίτσας παίζει τεράστιο ρολο στην τοποθέτηση στο αμπάρι του αεροπλάνου. Δεν παίρνουν τις βαλίτσες και τις πετάνε μεσα μέχρι να γεμίσει.
panmitz Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 23 λεπτά πριν, cumulus είπε Αυτή η βλακεια που κυκλοφορεί στο ίντερνετ απλα δείχνει για μια ακομη φορα οτι ολοι εχουν γνώμη για πράγματα που δεν έχουν καμία ιδέα. Το βάρος κάθε βαλίτσας παίζει τεράστιο ρολο στην τοποθέτηση στο αμπάρι του αεροπλάνου. Δεν παίρνουν τις βαλίτσες και τις πετάνε μεσα μέχρι να γεμίσει. Ναι, γιατί αν η βαλίτσα είναι 26 κιλά αντί για 25 θα μπαλατζάρει το αεροπλάνο. Μετά όμως σε χρεώνουν έξτρα 50-100 ευρώ στο γκισέ (αλλιώς δεν επιβιβάζεσαι) και το πρόβλημα της τοποθέτησης λύνεται μαγικά. Επίσης αυτές οι εισπρακτικές τακτικές εφαρμόζονται και στις χειραποσκευές, που δεν αφορούν καν το αμπάρι.
cumulus Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, panmitz said: Ναι, γιατί αν η βαλίτσα είναι 26 κιλά αντί για 25 θα μπαλατζάρει το αεροπλάνο. Μετά όμως σε χρεώνουν έξτρα 50-100 ευρώ στο γκισέ (αλλιώς δεν επιβιβάζεσαι) και το πρόβλημα της τοποθέτησης λύνεται μαγικά. Επίσης αυτές οι εισπρακτικές τακτικές εφαρμόζονται και στις χειραποσκευές, που δεν αφορούν καν το αμπάρι. Ο κλασσικος τύπος που ξέρει τα πάντα .Πληροφοριακα έχει πέσει εμπορικό αεροπλάνο της dhl διότι μετακινήθηκε το εμπόρευμα. Το κακό δεν είναι ότι δεν γνωρίζεις ,αλλά ότι νομίζεις ότι γνωρίζεις .Εχεις δει ποτέ αμπάρι αεροπλάνου;Έχεις δει πώς τοποθετούνται οι βαλίτσες;Ξέρεις τίποτα για το κέντρο βάρους του αεροπλάνου ,πως υπολογίζεται ;Ή άλλη χαζομάρα και καλά με το 1 κιλό .Ενα κιλό για 150 βαλίτσες είναι 150 κιλά παραπάνω .Τι νομίζεις ότι είναι το αμπάρι ;Πορπαγκαζ που το γεμίζουμε όσο χωράει; Επεξ/σία 27 Αυγούστου από cumulus 1
Lucifer Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 2 ώρες πριν, cumulus είπε ;Ξέρεις τίποτα για το κέντρο βάρους του αεροπλάνου ,πως υπολογίζεται ;Ή άλλη χαζομάρα και καλά με το 1 κιλό .Ενα κιλό για 150 βαλίτσες είναι 150 κιλά παραπάνω . Γι' αυτό άλλωστε και απαγορεύεται να διαλέξεις θέση στο αεροπλάνο, έστω και με πληρωμή, γιατί μας ζυγίζουν κατά την επιβίβαση και μας αντιστοιχούν θέσεις που εξυπηρετούν το ιδανικό κέντρο βάρους. Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι που επικαλείται ο @nickk0kkav για κάθε επιπλέον βαλίτσα που πληρώνεις να πάρεις μαζί σου, τσεπώνουν αυτοί τα λεφτά γιατί θα κουβαλήσουν παραπάνω. Ακούγονται κάτι φήμες ότι θα εξοπλιστούν τα αεροδρόμια με κυλιόμενους διαδρόμους, ιμάντες μεταφοράς αποσκευών και αυτοκινούμενα οχήματα για τη μεταφορά από και προς στο αμπάρι του αεροπλάνου, αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Έτσι μας έλεγαν και για τις τουρμπίνες και ακόμα τα αεροπλάνα δουλεύουν με πετάλι για τις έλικες. Στο επόμενο επεισόδιο ημιμάθειας θα συζητήσουμε γιατί τα αμάξια βουλιάζουν ενώ τα καράβια γεμάτα με αμάξια επιπλέουν ανεξαρτήτως κόστους ναύλου. 1
cumulus Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 hours ago, Lucifer said: Γι' αυτό άλλωστε και απαγορεύεται να διαλέξεις θέση στο αεροπλάνο, έστω και με πληρωμή, γιατί μας ζυγίζουν κατά την επιβίβαση και μας αντιστοιχούν θέσεις που εξυπηρετούν το ιδανικό κέντρο βάρους. Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι που επικαλείται ο @nickk0kkav για κάθε επιπλέον βαλίτσα που πληρώνεις να πάρεις μαζί σου, τσεπώνουν αυτοί τα λεφτά γιατί θα κουβαλήσουν παραπάνω. Ακούγονται κάτι φήμες ότι θα εξοπλιστούν τα αεροδρόμια με κυλιόμενους διαδρόμους, ιμάντες μεταφοράς αποσκευών και αυτοκινούμενα οχήματα για τη μεταφορά από και προς στο αμπάρι του αεροπλάνου, αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Έτσι μας έλεγαν και για τις τουρμπίνες και ακόμα τα αεροπλάνα δουλεύουν με πετάλι για τις έλικες. Στο επόμενο επεισόδιο ημιμάθειας θα συζητήσουμε γιατί τα αμάξια βουλιάζουν ενώ τα καράβια γεμάτα με αμάξια επιπλέουν ανεξαρτήτως κόστους ναύλου. Κυριολεκτικά καλύτερα,να μασάς παρα να μιλάς .Η ξερολιαση στο μεγαλείο της. Από chatgpt γιατι βαριέμαι να γράφω Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για ένα Airbus A320 (ένα από τα πιο συνηθισμένα αεροσκάφη). ✈️ Παράδειγμα Load Sheet Δεδομένα πτήσης Τύπος αεροσκάφους: Airbus A320 Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος απογείωσης (MTOW): 73.500 kg Επιβάτες: 150 (κατανεμημένοι εμπρός–πίσω) Βαλίτσες: 2.500 kg Cargo (φορτίο): 1.000 kg Καύσιμο: 12.000 kg 1. Κατανομή επιβατών Μπροστινή καμπίνα (σειρές 1–12): 70 επιβάτες (~7.000 kg) Πίσω καμπίνα (σειρές 13–30): 80 επιβάτες (~8.000 kg) 2. Κατανομή αποσκευών (baggage & cargo holds) Το A320 έχει δύο βασικά αμπάρια: Forward hold (μπροστά) 1.500 kg (κυρίως βαλίτσες που εκφορτώνονται πρώτες + βαριά αντικείμενα) Aft hold (πίσω) 1.000 kg (υπόλοιπες βαλίτσες + cargo) 3. Υπολογισμός βάρους Βάρος κενό αεροσκάφους (DOW): 42.000 kg Επιβάτες: 15.000 kg Αποσκευές & φορτίο: 2.500 + 1.000 = 3.500 kg Καύσιμο: 12.000 kg = Συνολικό βάρος απογείωσης (TOW): 72.500 kg ➡️ Κάτω από το μέγιστο (73.500 kg) ✅ 4. Κέντρο βάρους (CG) Με ειδικούς πίνακες υπολογίζεται το σημείο ισορροπίας. Αν CG = 25% MAC (Mean Aerodynamic Chord), βρίσκεται μέσα στα όρια. Αν π.χ. το CG ήταν στο 40% MAC, θα ήταν πολύ πίσω ➝ ασταθές στην απογείωση. Αν ήταν στο 10% MAC, θα ήταν πολύ μπροστά ➝ δυσκολία στο rotation. 📑 Τελικό Load Sheet (απλοποιημένο) AIRCRAFT: A320 ROUTE: ATH - FRA DATE: 27AUG25 DOW: 42.000 kg PAYLOAD (PAX + BAG + CARGO): 18.500 kg FUEL: 12.000 kg ------------------------------ TOW: 72.500 kg (MTOW: 73.500 kg) CG: 25% MAC (LIMITS: 15–35% MAC) ------------------------------ SIGNED: Load Controller APPROVED: Captain 👉 Αυτό παραδίδεται στον κυβερνήτη πριν την απογείωση. Έτσι ξέρει ακριβώς πόσο ζυγίζει το αεροπλάνο και πού είναι το κέντρο βάρους.
Lucifer Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση ότι υπάρχει κέντρο μάζας (το βάρος είναι κάτι άλλο) σε ένα αεροπλάνο όπως και σε κάθε άλλο σώμα με μάζα. Ήταν κάτι που γνώριζα βέβαια και που καμία σχέση δεν έχει με το πώς τοποθετούνται οι βαλίτσες στο αμπάρι, πώς τοποθετούνται οι χειραποσκευές στην καμπίνα και το πώς κάθονται οι, διαφορετικής μάζας, επιβάτες στα καθίσματα. Πώς θα επιλέξεις να αυτοταπεινωθείς μετά το σερί ατεκμηρίωτης αλαζονείας σου; Θα ρωτήσεις πάλι το chatgpt, θα κάνεις την πάπια ή θα απαντήσεις πάλι με μια ασαφή απάντηση σε μια ερώτηση που κανείς δε σου έκανε; 7 ώρες πριν, cumulus είπε Το βάρος κάθε βαλίτσας παίζει τεράστιο ρολο στην τοποθέτηση στο αμπάρι του αεροπλάνου. Δεν παίρνουν τις βαλίτσες και τις πετάνε μεσα μέχρι να γεμίσει. Για πες!
NickTG Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 7 hours ago, cumulus said: Πληροφοριακα έχει πέσει εμπορικό αεροπλάνο της dhl διότι μετακινήθηκε το εμπόρευμα. Μπορείς να βάλεις ένα link? Επεξ/σία 27 Αυγούστου από NickTG
cumulus Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 5 minutes ago, Lucifer said: Ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση ότι υπάρχει κέντρο μάζας (το βάρος είναι κάτι άλλο) σε ένα αεροπλάνο όπως και σε κάθε άλλο σώμα με μάζα. Ήταν κάτι που γνώριζα βέβαια και που καμία σχέση δεν έχει με το πώς τοποθετούνται οι βαλίτσες στο αμπάρι, πώς τοποθετούνται οι χειραποσκευές στην καμπίνα και το πώς κάθονται οι, διαφορετικής μάζας, επιβάτες στα καθίσματα. Πώς θα επιλέξεις να αυτοταπεινωθείς μετά το σερί ατεκμηρίωτης αλαζονείας σου; Θα ρωτήσεις πάλι το chatgpt, θα κάνεις την πάπια ή θα απαντήσεις πάλι με μια ασαφή απάντηση σε μια ερώτηση που κανείς δε σου έκανε; Για πες! Για να συνεχίσουμε τη συζήτηση βρίσκεις κάποιον με στοιχειώδες iq σου εξηγει αυτά που έγραψα,και αν καταφέρεις να τα καταλάβεις, που πολυ αμφιβάλω συνεχίζουμε. 4 minutes ago, NickTG said: Μπορείς να βάλεις ένα link? Το έχω δει κλασσικά στο mayday πριν χρόνια.
Lucifer Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, cumulus είπε Για να συνεχίσουμε τη συζήτηση βρίσκεις κάποιον με στοιχειώδες iq σου εξηγει αυτά που έγραψα να, με αυτά τα αυτογκόλ μου παίρνεις τη χαρά 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Μπορείς να βάλεις ένα link? Μετακινήθηκαν οι βαλίτσες από το μπροστά αμπάρι στο πίσω αμπάρι και έπεσε το αεροπλάνο, τι δεν καταλαβαίνεις; Το είχα πάθει κι εγώ μια φορά όταν έφυγαν τα ψώνια από το πορτ-μπαγκάζ και κατέληξαν μπροστά στο ψυγείο. 1
cumulus Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 minutes ago, Lucifer said: να, με αυτά τα αυτογκόλ μου παίρνεις τη χαρά Θα σου έλεγα ότι μπορείς να βρεις αλλού τη χαρά, αλλα απο οτι βλέπω η προσωπική σου ζωη περιορίζεται στο να το παίζεις εξυπνος στο ινσομνια . 13 minutes ago, NickTG said: Μπορείς να βάλεις ένα link? Έκανα ένα μικρό ψάξιμο και βρήκα μερικά National Airlines Flight 102 (Μπάλκαν, Αφγανιστάν, 2013) Fine Air Flight 101 (Μαϊάμι, 1997) Emery Worldwide Flight 17 (Ράνοφ, 2000) Της dhl δεν το βρήκα πιθανότατα κάνω λαθος στην εταιρία.
Lucifer Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, cumulus είπε Θα σου έλεγα ότι μπορείς να βρεις αλλού τη χαρά, αλλα απο οτι βλέπω η προσωπική σου ζωη περιορίζεται στο να το παίζεις εξυπνος στο ινσομνια . Έκανα ένα μικρό ψάξιμο και βρήκα μερικά National Airlines Flight 102 (Μπάλκαν, Αφγανιστάν, 2013) Fine Air Flight 101 (Μαϊάμι, 1997) Emery Worldwide Flight 17 (Ράνοφ, 2000) Της dhl δεν το βρήκα πιθανότατα κάνω λαθος στην εταιρία. National Airlines Flight 102 (Μπάλκαν, Αφγανιστάν, 2013) The subsequent investigation concluded that improperly secured cargo broke free during the take-off and rolled to the back of the cargo hold, crashing through the rear pressure bulkhead and disabling the rear flight control systems. - Fine Air Flight 101 (Μαϊάμι, 1997) The NTSB found that "a significant shift of cargo rearward at or before rotation did not occur and was not the cause of the initial extreme pitch up at rotation." Cargo compression or shifting may have occurred later. (...) Also, the aircraft was approximately 6,000 pounds (2,700 kg) overloaded - Emery Worldwide Flight 17 (Ράνοφ, 2000) An investigation by the National Transportation Safety Board (NTSB) revealed that during the aircraft's rotation, a control rod to the right elevator control tab detached, causing a loss of pitch control. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα