MARIOSNURSE Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Το ανοίγω ξανά σαν θέμα, στη σωστή θέση του forum. Γνώμη για το νέο Suzuki Swift, του 2024; Ξεκινάει, στην Ελλάδα, από 16,990€, υβριδικό, Made in Japan. Το έχει κανείς; https://traction.gr/afto-einai-to-fthinotero-made-in-japan-aftokinito-tis-ellinikis-agoras/
MARIOSNURSE Δημοσ. 27 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, NT1G είπε Σκέφτεσαι να πάρεις; Ή απλά για συζήτηση; Να το πάρω. Έχω κλείσει test drive 10/9. Απλά θέλω να δω γνώμες από πιθανούς κατόχους. Θέλω κάτι μικρό, οικονομικό και απλό για την μετακίνηση εντός πόλης και δεν θα με χαλούσε αν ήταν ικανό για καμιά εξόρμηση.
cmaniac Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου Μερικές σκέψεις: Τα καταφέρνει. Είναι λίγο καλύτερο στις μονώσεις απ το προηγούμενο, στα φρένα υστερεί λίγο (σουζουκι κλασσική), ενώ είναι και ελαφρώς πιο αργό απ το προηγούμενο. Made in Japan επίσης. Αν και mild hybrid, καίει σχεδόν οσο full hybrid, τίποτα, κυρίως επειδή είναι πανάλαφρο. Για τον ίδιο λόγο βγάζει μια σβελταδα, έχει και καλή οδική συμπεριφορά. Μετά απο μια διόρθωση που έκαναν στις τιμές το έφεραν λίγο καλύτερα στην τοποθέτηση στην αγορά. Βαράει στα αυτιά στα σέρβις του, ετήσια. Ειδικά στο μεγάλο (καθε δυο χρόνια), απο 300 και πάνω.
bill999r Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 6 ώρες πριν, cmaniac είπε Βαράει στα αυτιά στα σέρβις του, ετήσια. Ειδικά στο μεγάλο (καθε δυο χρόνια), απο 300 και πάνω. Εδώ να συμπληρώσω, μιας και πρόσφατα έμπλεξα και εγώ με καινούριο Suzuki, ότι οι τιμές service έχουν πολύ μεγάλη διαφορά ανα αντιπροσωπεία. Καλό είναι να προηγηθεί μια έρευνα αγοράς πριν το σέρβις. 1
MARIOSNURSE Δημοσ. 28 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 36 λεπτά πριν, bill999r είπε Εδώ να συμπληρώσω, μιας και πρόσφατα έμπλεξα και εγώ με καινούριο Suzuki, ότι οι τιμές service έχουν πολύ μεγάλη διαφορά ανα αντιπροσωπεία. Καλό είναι να προηγηθεί μια έρευνα αγοράς πριν το σέρβις. Το έχεις;
kostaras76 Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου Κάτοχος vitara.Δυστυχως τα service είναι επιπέδου bmw.Θελει ψάξιμο, αλλά βλέπω ότι η κατάσταση πάει προς το χειρότερο. Ακόμα και σε αντιπροσωπείες της περιφέρειας
Black Demis Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου μπορώ να πω γνώμη για την έκδοση 2024 GLX βγηκε καπου στα 20 χιλιαρικα με χαρτια κλπ (το εχει η κουμπαρα μας) τα καλά ότι πρέπει για την πολύ (δεν έχει αρνητικά εκεί σοβαρά) τα αρνητικά του ειναι έξω μετά τα 100 δύναμη δεν.... στην εθνική ακοής τα πάντα λες και είσαι έξω λάστιχα πρώτης τοποθέτησης..... δεν αναρτησεις θα μπορούσαν να ειναι καλύτερες ξεκαθαρα φρένα μετά τα 80 100 ειναι της υπομονης υγ δεν ειναι ακριβος Hybrid το αμξι ειναι καθαρά αμάξι πόλης και λίγο επαρχιακό εκει περα δεν θα σε αφήσει με παραπονα τώρα αν βγαίνεις εθνική και κάνεις και ταξιδια.... θα σε κουράσει πολύ αν ηταν να ξανα πάρει θα της ελεγα βάλε ενα χιλιάρικο πανω παρε mg3 την μεσαία εκδωση
MARIOSNURSE Δημοσ. 28 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 39 λεπτά πριν, Black Demis είπε μπορώ να πω γνώμη για την έκδοση 2024 GLX βγηκε καπου στα 20 χιλιαρικα με χαρτια κλπ (το εχει η κουμπαρα μας) τα καλά ότι πρέπει για την πολύ (δεν έχει αρνητικά εκεί σοβαρά) τα αρνητικά του ειναι έξω μετά τα 100 δύναμη δεν.... στην εθνική ακοής τα πάντα λες και είσαι έξω λάστιχα πρώτης τοποθέτησης..... δεν αναρτησεις θα μπορούσαν να ειναι καλύτερες ξεκαθαρα φρένα μετά τα 80 100 ειναι της υπομονης υγ δεν ειναι ακριβος Hybrid το αμξι ειναι καθαρά αμάξι πόλης και λίγο επαρχιακό εκει περα δεν θα σε αφήσει με παραπονα τώρα αν βγαίνεις εθνική και κάνεις και ταξιδια.... θα σε κουράσει πολύ αν ηταν να ξανα πάρει θα της ελεγα βάλε ενα χιλιάρικο πανω παρε mg3 την μεσαία εκδωση Γενικά τα parts του είναι Japan ή τρίτων κατασκευαστών;
Black Demis Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, MARIOSNURSE said: Γενικά τα parts του είναι Japan ή τρίτων κατασκευαστών; δεν εχω ασχοληθει πολύ με αυτο αλλα λογικά οχι απλα ειναι accembled made in japan (πχ πάνω στον εγκέφαλο ελεγε made in indonisia) πάντως οπως ειπα εκανα τεστ το mg3 και οκ της ειπα της κουμπάρας..... εκανες μα....λ το ενα ειναι αυτοκίνητο το άλλο απλα όχημα πόλης χωρίς πολλά πολλά εκει που πωναει ειναι service....... τύφλα να εχει η bmw Επεξ/σία 28 Αυγούστου από Black Demis
MARIOSNURSE Δημοσ. 28 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Black Demis είπε δεν εχω ασχοληθει πολύ με αυτο αλλα λογικά οχι απλα ειναι accembled made in japan (πχ πάνω στον εγκέφαλο ελεγε made in indonisia) πάντως οπως ειπα εκανα τεστ το mg3 και οκ της ειπα της κουμπάρας..... εκανες μα....λ το ενα ειναι αυτοκίνητο το άλλο απλα όχημα πόλης χωρίς πολλά πολλά εκει που πωναει ειναι service....... τύφλα να εχει η bmw Άμα βρεθείς ξανά κοντά, δες από περιέργεια. 10 ώρες πριν, bill999r είπε Εγώ έχω το Vitara. Αυτό τι made in parts έχει γενικά; 1
bill999r Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 32 λεπτά πριν, MARIOSNURSE είπε Αυτό τι made in parts έχει γενικά; Φίλε μου δεν ξέρω που φτιάχνονται τα parts του αλλά δεν ξέρω τι σημασία έχει αυτό. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πρόκειται για μερικά από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στην αγορά που δεν σε ζαλίζουν με βλάβες και προβλήματα. Είναι οικονομικά, έχουν 5 χρόνια εγγύηση και 10 για το υβριδικό σύστημα και κυρίως οι τιμές των καινούργιων, για τα σημερινά δεδομένα, είναι ψιλολογικες. Όλες οι μάρκες έχουν εργοστάσια ανά τον κόσμο ώστε να αποφεύγουν τους δασμούς. Η Suzuki για παράδειγμα έχει στην Ουγγαρία. Η Toyota στην Αγγλία και την Τουρκία. Επίσης τα διάφορα parts φτιάχνονται σε εργοστάσια ανά τον κόσμο και συναρμολογούνται στα εργοστάσια Άρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για made in Japan. Αλλά οι γιαπωνέζικες μάρκες όπως η Toyota, Honda, Suzuki και Mazda θεωρούνται από τις αξιόπιστες παγκοσμίως.
cmaniac Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Black Demis είπε με χαρτια Α ναι, χρεώνουν και την προετοιμασία ένα σκασμό λεφτά -.- Αυτό, μαζί με το ύφος χιλίων καρδιναλίων που αντιμετώπισα στην αντιπροσωπεία, με προβλημάτισαν λίγο για το after sales..
MARIOSNURSE Δημοσ. 28 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 1 ώρα πριν, bill999r είπε Φίλε μου δεν ξέρω που φτιάχνονται τα parts του αλλά δεν ξέρω τι σημασία έχει αυτό. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πρόκειται για μερικά από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στην αγορά που δεν σε ζαλίζουν με βλάβες και προβλήματα. Είναι οικονομικά, έχουν 5 χρόνια εγγύηση και 10 για το υβριδικό σύστημα και κυρίως οι τιμές των καινούργιων, για τα σημερινά δεδομένα, είναι ψιλολογικες. Όλες οι μάρκες έχουν εργοστάσια ανά τον κόσμο ώστε να αποφεύγουν τους δασμούς. Η Suzuki για παράδειγμα έχει στην Ουγγαρία. Η Toyota στην Αγγλία και την Τουρκία. Επίσης τα διάφορα parts φτιάχνονται σε εργοστάσια ανά τον κόσμο και συναρμολογούνται στα εργοστάσια Άρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για made in Japan. Αλλά οι γιαπωνέζικες μάρκες όπως η Toyota, Honda, Suzuki και Mazda θεωρούνται από τις αξιόπιστες παγκοσμίως. Το αυτοκίνητο (Swift 2024) είναι συναρμολόγηση Japan, το λέει. Αυτό που εννοώ, από περιέργεια κυρίως, είναι εάν είναι και τα περιφερικά εξαρτήματα, ηλεκτρολογικά κλπ, όπως και στο Vitara. Αν ανοίξεις καπό, πες. Π.χ. στο Toyota Starlet (1996) τα ΠΑΝΤΑ μέσα στο καπό είναι Made in Japan. Στο Lada Samara, που το κρατούμε καθαρά για συναισθηματικούς λόγους, είναι Made in USSR/CCCP, Made in Czechoslovakia και οι ασφάλειες, Made in Yugoslavia. Στο Hyundai i10 μιας φίλης μου (Τουρκία) είναι μέσα Ινδία, Τουρκία κλπ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα