Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αναλυτική κατάσταση κλήσεων για διάστημα 90 ημερών που ζητήθηκε, έλειπαν κάποιες κλήσεις που είχα κάνει σε δεκαψήφια νούμερα που ανήκουν σε κρατικές υπηρεσίες.

Δεν πρόκειται για αναπάντητες, αλλά για εξερχόμενες κλήσεις που έγινε συνομιλία λεπτών. 

Παρόλα αυτά δεν εμφανίζονται στην αναλυτική κατάσταση που ζήτησα.

Μπορεί ο πάροχος να παρουσιάζει επιλεκτικά αριθμούς; 

Επεξ/σία από Black Flag
Δημοσ.
3 ώρες πριν, zanskou είπε

πρώτη φορά το ακούω αυτό 

Και εμένα μου έκανε τρομερή εντύπωση.

Ξέρουμε αν υπάρχει κάποια κατηγορία αριθμών, που δεν εμφανίζεται στην αναλυτική κατάσταση; Όπως παραδείγματος χάριν αριθμοί έκτακτης ανάγκης; 

Δημοσ.

Κανονικά στην αναλυτική κατάσταση κλήσεων θα έπρεπε να εμφανίζονται όλες οι εξερχόμενες, ανεξάρτητα αν είναι προς δεκαψήφιους ή όχι. Δεν έχει δικαίωμα ο πάροχος να φιλτράρει αριθμούς επιλεκτικά. Αν λείπουν συγκεκριμένες κλήσεις, πιθανόν είναι θέμα στο billing system ή στον τρόπο που καταγράφονται οι υπηρεσιακοί αριθμοί. Καλό είναι να ζητήσεις γραπτή διευκρίνιση από τον πάροχο ή ακόμα και να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ για να το ελέγξουν.

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...