koufs Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) αν και το βασικό θέμα είναι ότι από την τέσλα όχι μόνο προσπαθήσαν (ανεπιτυχώς) να σβήσουν τα δεδομένα αλλά ισχυριζότανε επιπλέον ότι χαθήκανε (πως χάνεις το στικάκι με κατεβασμένες ταινίες ένα πράμα) εδώ λέει ότι η τέσλα κρίθηκε υπεύθυνη κατά το 1/3 και ο οδηγός κατά τα 2/3, https://arstechnica.com/cars/2025/08/tesla-loses-autopilot-wrongful-death-case-in-329-million-verdict/ το 1% από που προκύπτει; υπάρχει κάποιο λινκ; Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από koufs 6
blank_slate Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες Ναι, «οι πρακτικές διαχείρησης δεδομένων ήταν "αδέξιες"» και «νομίζαμε ότι δεν τα είχαμε, αλλά τα έχουμε τελικά!» - αφού τα βρήκε ο χάκερ και αφού είχε ήδη φανεί ότι τα είχαν διαγράψει επίτηδες. Κλασσικές CYA (cover your ass) δικαιολογίες. 1
safridia Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 3 ώρες πριν, dg83 είπε Η ενημέρωση στο Insomnia έχει αρχίσει να "μυρίζει" ανησυχητικά ΣΚΑΙ και κίτρινο τύπο. Τι τίτλος είναι αυτός ρε; (ρητορική ερώτηση, προφανώς clickbait) Να διευκολύνουμε όσους δε διάβασαν όλο το άρθρο... "Τελικά, το δικαστήριο έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα, ενώ ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε υπεύθυνος για το 99%." Για τη σύνταξη δε σχολιάζω και συνεχίζω. Η πηγή του άρθρου δε δίνει ποσοστά ευθύνης. Μάλλον τα μασάμε τα φύλλα μας, σαν την Πυθία. Με μια γρήγορη αναζήτηση, το ποσοστό ευθύνης είναι 33% (λινκ). Βασικα ουτε εσυ τα λες σωστα. Γιατι οκ μπορει να αποδοθηκε ευθυνη με οποιο αδιαφορο ποσοστο, δεν ειμαστε δικηγοροι να κραταμε σκορ εχει πολυ ενδιαφερον οτι η Tesla λεει ψεματα, συστηματικα, κρυβει δεδομενα για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα της. Και αλλες φορες κλεβει δεδομενα απο το αυτοκινητο για να υποστηριξει παλι τα συμφεροντα της. Ελευθερη αγορα και αορατο χερι αγορας 1
freegr Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Ωστόσο επιβεβαιώνει πλήρως ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορούν να χακάρονται όπως οι συσκευές με ηλεκτρονικά κυκλώματα
Watchfreek Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Όλο αυτό για να μας πουν ότι ήταν 1% υπεύθυνη για το ατύχημα?
poulinos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 4 hours ago, Dimitris_1981 said: Next Version 1
mariosnik_ Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Πρώτη φορά ακούω απόφαση δικαστηρίου να ορίσει κατά ποσοστο την ευθύνη κάποιου σε ένα συμβαν, συνήθως η είσαι αποκλειστικά υπεύθυνος η συνυπευθυνος μαζί με άλλους.
asikis Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες «οι πρακτικές διαχείρησης δεδομένων ήταν "αδέξιες"». Δεν θέλω να φανταστώ τι μπορεί να γίνει όταν στο ελληνικό μπάχαλο θα μπουν οι ιδιωτικές εταιρείες που θα διαχειρίζονται τις βάσεις δεδομένων του προσωπικού αριθμού με όλο το ιστορικό του πολίτη δεμένο σε αυτόν…..
agent_smith Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) Όσοι είστε γενιά των 80s κάντε εικόνα αυτό: Είδηση τη δεκαετία του 1990 ότι οδηγός παγιδεύτηκε στο όχημα του γιατί το σύστημα που ανοίγει η πόρτα λειτουργεί με διακόπτες και μοτέρ και όχι με κάποιο μηχανικό τρόπο με αποτέλεσμα μετά από τρακάρισμα να μην λειτουργεί τίποτα ηλεκτρονικό, το όχημα πήρε φωτιά και κάηκε γιατί δεν μπόρεσε να βγει έξω. Τα media θα ειχαν θάψει την εταιρεία όσο δεν πάει, παίζει όσοι ειχαν πάρει τα αμάξια να τα πετούσαν από τον γκρεμό κ.ο.κ. Τώρα διαβάζεις μια είδηση ότι ο ένας κάηκε, το άλλο τράκαρε μόνο του και η εταιρεία εσβησε τα data για να μην φανεί κάτι και όλα καλά, προχωράμε. Πιο τραγικό ειναι ότι ενώ γίνονται όλα αυτά ρισκάρεις πρακτικά και τη ζωή σου να κάνεις χρήση σε κάτι που έχει κατασκευαστικά τερτίπια που μπορεί να μας σκοτώσουν και πάμε και αγοράζουμε τα προϊόντα αυτά μεταξύ άλλων και για λόγους prestige. Επεξ/σία πριν από 12 ώρες από agent_smith 3 1
butters Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 8 ώρες πριν, Watchfreek είπε Όλο αυτό για να μας πουν ότι ήταν 1% υπεύθυνη για το ατύχημα? Ήταν 33% με βάση τα link στα σχόλια. Τα δεδομένα που συλλέγονται από την οδήγηση θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με βάση ένα πολύ συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο και όχι με βάση τις προτιμήσεις και αποφάσεις της εταιρείας που τα συλλέγει. Αυτό είναι το θέμα της είδησης, μια και εδώ η εταιρεία έκανε επιλεκτική χρήση τους ανάλογα με το αν τη βόλευε ή όχι. 1
cumulus Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 2 hours ago, asikis said: «οι πρακτικές διαχείρησης δεδομένων ήταν "αδέξιες"». Δεν θέλω να φανταστώ τι μπορεί να γίνει όταν στο ελληνικό μπάχαλο θα μπουν οι ιδιωτικές εταιρείες που θα διαχειρίζονται τις βάσεις δεδομένων του προσωπικού αριθμού με όλο το ιστορικό του πολίτη δεμένο σε αυτόν….. Μην φαντάζεσαι τότε .
dg83 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 10 ώρες πριν, safridia είπε Βασικα ουτε εσυ τα λες σωστα. Γιατι οκ μπορει να αποδοθηκε ευθυνη με οποιο αδιαφορο ποσοστο, δεν ειμαστε δικηγοροι να κραταμε σκορ εχει πολυ ενδιαφερον οτι η Tesla λεει ψεματα, συστηματικα, κρυβει δεδομενα για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα της. Και αλλες φορες κλεβει δεδομενα απο το αυτοκινητο για να υποστηριξει παλι τα συμφεροντα της. Ελευθερη αγορα και αορατο χερι αγορας @safridia δεν αναφέρθηκα καθόλου στο θέμα του άρθρου. Για την παραπληροφόρηση και την αλίευση "κλικς" μίλησα. Είτε είναι η Tesla ή ο μπαρμπα-Στάθης τα ίδια θα έγραφα
asikis Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 1 ώρα πριν, agent_smith είπε Όσοι είστε γενιά των 80s κάντε εικόνα αυτό: Είδηση τη δεκαετία του 1990 ότι οδηγός παγιδεύτηκε στο όχημα του γιατί το σύστημα που ανοίγει η πόρτα λειτουργεί με διακόπτες και μοτέρ και όχι με κάποιο μηχανικό τρόπο με αποτέλεσμα μετά από τρακάρισμα να μην λειτουργεί τίποτα ηλεκτρονικό, το όχημα πήρε φωτιά και κάηκε γιατί δεν μπόρεσε να βγει έξω. Τα media θα ειχαν θάψει την εταιρεία όσο δεν πάει, παίζει όσοι ειχαν πάρει τα αμάξια να τα πετούσαν από τον γκρεμό κ.ο.κ. Τώρα διαβάζεις μια είδηση ότι ο ένας κάηκε, το άλλο τράκαρε μόνο του και η εταιρεία εσβησε τα data για να μην φανεί κάτι και όλα καλά, προχωράμε. Πιο τραγικό ειναι ότι ενώ γίνονται όλα αυτά ρισκάρεις πρακτικά και τη ζωή σου να κάνεις χρήση σε κάτι που έχει κατασκευαστικά τερτίπια που μπορεί να μας σκοτώσουν και πάμε και αγοράζουμε τα προϊόντα αυτά μεταξύ άλλων και για λόγους prestige. Έτσι όπως τα λες. Στην κοινωνία, γεμνικότερα, έχει σε άλλο επίπεδο το "για λόγους prestige"..... 49 λεπτά πριν, cumulus είπε Μην φαντάζεσαι τότε . Έχεις και άλλα χαριτωμένα σχόλια; Απορώ γιατί μπήκες στην διαδικασία να απαντήσεις την εξυπνάδα σου.
cumulus Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 1 hour ago, asikis said: Έτσι όπως τα λες. Στην κοινωνία, γεμνικότερα, έχει σε άλλο επίπεδο το "για λόγους prestige"..... Έχεις και άλλα χαριτωμένα σχόλια; Απορώ γιατί μπήκες στην διαδικασία να απαντήσεις την εξυπνάδα σου. Για να ισοσταθμισω την δικια σου εξυπναδα που πετας ασχετα σχολια .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα