Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολύ versus έχει φτάσει το thread. Ο καθένας με τις ανάγκες του.

Εγώ πχ κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, οπότε η χαμηλή κατανάλωση των Toyota, μου είναι αδιάφορη. Θέλω ένα αμάξι που να χαίρομαι να το οδηγώ κι ας κάψει παραπάνω. Οπότε η Toyota ψιλο-βγαίνει εκτός, ειδικά με τα CVT.

Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα να ψάχνει την οικονομία καυσίμου ένας οικογενειάρχης που οδηγεί κάθε μέρα στην πόλη για τη δουλειά του ή/και τα παιδιά του (σχολεία, δραστηριότητες). Σε αυτό το κομμάτι, ναι η Toyota είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές.

  • Like 3
  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, alimentas είπε

Συμφωνώ απολυτα σε αυτά .

Απλά για να έρθω στο δικό μου αρχικό ποστ ,τα toyota έχουν κρατήσει τα θετικά της αξιοπιστίας κτλ προφανώς αλλά πλέον δεν θεωρώ ότι είναι value.Αυτο ειναι κ το βασικό μου point.Παλια ήταν τώρα δεν είναι.Ο καταλογος έχει μια απίθανη αύξηση ακόμα κ στα βασικες εκδόσεις 

Η toyota ηταν παντα ακριβοτερη απο τις περισσότερες μη-premium μαρκες, ενα σκαλι πιο κατω απο τις γερμανικες premium. 

Απλα τωρα η toyota εχει σε σχεση με τους παραδοσιακους ανταγωνιστες της(Volkswagen κλπ) ακομα μεγαλύτερο τεχνολογικό πλεονέκτημα στα μη-ηλεκτρικά και ακομα μεγαλύτερο πλεονέκτημα στο κοστος χρησης

Ταυτόχρονα, κατι μαρκες τυπου Peugeot εχουν ακριβύνει πολυ και εφθασαν τις τιμες αγορας των toyota. 

Και για αυτο βλέπουμε την toyota να εχει ακομα μεγαλύτερες πωλήσεις σε σχεση με το παρελθόν. 

2 ώρες πριν, jimmy213 είπε

Πολύ versus έχει φτάσει το thread. Ο καθένας με τις ανάγκες του.

Εγώ πχ κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, οπότε η χαμηλή κατανάλωση των Toyota, μου είναι αδιάφορη. Θέλω ένα αμάξι που να χαίρομαι να το οδηγώ κι ας κάψει παραπάνω. Οπότε η Toyota ψιλο-βγαίνει εκτός, ειδικά με τα CVT.

Πιστεύω πως εισαι ιδανικη περίπτωση για αγορα μεταχειρισμενου. 

Μπορεις να παρεις αυτοκινητο πχ 3-4 ετων που εχει ηδη χασει 30+% της αξιας του αλλα να είναι ακομα σε εγγύηση. 

Στα χερια σου θα παραμείνει για μερικα χρονια εντός εγγύησης και θα κανεις λιγα χλμ. 

Θα το πουλησεις πχ μετα απο 4 χρόνια και θα εχεις χασει ελαχιστα χρηματα, μιας και την μεγαλη μειωση της αξιας του την έφαγε ο 1ος ιδιοκτητης. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, Disrespect said:

800 ευρώ λιγότερα τον χρόνο δίνω σε βενζίνη με το YC σε σύγκριση με το Tiguan 1.4 TSI 160hp DSG που είχα. Βάλε αλλά 450 ευρώ μειον  απο τέλη κυκλοφορίας, και κανένα 500 αρικο τουλάχιστον λιγότερο τα σερβις και τα αναλώσιμα, είμαστε στα 800+450+500x5= 8.750 την πενταετία ή ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην δεκαετία. 

Αν αυτή την εξοικονόμηση την λέτε ασήμαντη, μάλλον είστε πολύ φραγκατοι και ανάβετε πούρο με πενηντάευρο. 

Ναι, έχει πιο φτωχό εσωτερικό, λιγότερο γκάζι, αλλά στην κίνηση της πόλης καμία σημασία δεν έχει το γκάζι, ούτε περνάω την ώρα μου χαϊδεύοντας τα πλαστικά.

Είμαι πανευτυχής με το χρήμα που μου περισσεύει για να κάνω σημαντικότερα πράγματα. 

 

 

 

Ότι ναναι, μηλα με πορτοκαλια

Το YC σε κόστος θα το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό του,αλλιώς δεν έχει νόημα 

1 hour ago, Disrespect said:

800 ευρώ λιγότερα τον χρόνο δίνω σε βενζίνη με το YC σε σύγκριση με το Tiguan 1.4 TSI 160hp DSG που είχα. Βάλε αλλά 450 ευρώ μειον  απο τέλη κυκλοφορίας, και κανένα 500 αρικο τουλάχιστον λιγότερο τα σερβις και τα αναλώσιμα, είμαστε στα 800+450+500x5= 8.750 την πενταετία ή ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην δεκαετία. 

Αν αυτή την εξοικονόμηση την λέτε ασήμαντη, μάλλον είστε πολύ φραγκατοι και ανάβετε πούρο με πενηντάευρο. 

Ναι, έχει πιο φτωχό εσωτερικό, λιγότερο γκάζι, αλλά στην κίνηση της πόλης καμία σημασία δεν έχει το γκάζι, ούτε περνάω την ώρα μου χαϊδεύοντας τα πλαστικά.

Είμαι πανευτυχής με το χρήμα που μου περισσεύει για να κάνω σημαντικότερα πράγματα. 

 

 

 

Ότι ναναι, μηλα με πορτοκαλια

Το YC σε κόστος θα το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό του,αλλιώς δεν έχει νόημα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ότι ναναι, μηλα με πορτοκαλια

Το YC σε κόστος θα το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό του,αλλιώς δεν έχει νόημα 

Ότι ναναι, μηλα με πορτοκαλια

Το YC σε κόστος θα το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό του,αλλιώς δεν έχει νόημα 

Ποιον ανταγωνισμό; Δεν έχει. Μόνη της παίζει μπάλα η Toyota. Δες τις πωλήσεις. 

Δεν είναι και 10 κατηγορίες πιο πάνω το Tiguan. Ένα μεσαίο 1400αρι suv είναι. Όχι καμια Mercedes. Θες να το συγκρίνω με Corolla Cross που ειναι C; Και πάλι το ταπείνωνει σε κόστος χρήσης. 

 

 

Επεξ/σία από Disrespect
Δημοσ.

Το Yaris cross ήθελα να πάρω και εγώ για την γυναίκα μου, όταν όμως το είδαμε από κοντά, τι να πω ρε γαμωτο, ο ορισμός της ψευτικουρας, εντάξει δε λέω μπορεί να είναι κορυφή στο hybrid αλλά σουλουπωσέ το λίγο και το υπόλοιπο αυτοκίνητο που είναι κάτω του μετρίου σε όλα, ευτυχώς είχε ένα chr 2.0l gr sport black edition και μάς τράβηξε τα βλέμματα, αλλιώς θα είχα φύγει στο 5λεπτο, όχι ότι το chr είναι κορυφή αλλά τουλάχιστον είναι ένα σκαλί ποιο πάνω και σε ποιότητα και σε δύναμη και στο σύστημα διεύθυνσης..

Έχω την εντύπωση ότι η toyota πέρα από ένα hybrid σύστημα δεν προσφέρει κάτι άλλο αξιόλογο, κάτι το ουάουυ..

Σίγουρα τα γερμανικά σε ποιότητα δεν τα φτάνει η toyota ούτε στο μισό..

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Ποιον ανταγωνισμό; Δεν έχει. Μόνη της παίζει μπάλα η Toyota. Δες τις πωλήσεις. 

Δεν είναι και 10 κατηγορίες πιο πάνω το Tiguan. Ένα μεσαίο 1400αρι suv είναι. Όχι καμια Mercedes. Θες να το συγκρίνω με Corolla Cross που ειναι C; Και πάλι το ταπείνωνει σε κόστος χρήσης. 

 

 

Ανταγωνισμό έχει τα ηλεκτρικά μοντέλα που παίζουν για χρήση πόλης και τις προσπάθειες από honda - mg - nissan - ρενώ και μπαίνει και η vw στο παιχνίδι με το νέο t roc. 

Πως σου φάνηκε η μια κατηγορία κάτω από c σε b suv; 

Οι πωλήσεις δεν λένε και πολλά πάντα. Η πεζω είναι ψηλά και πουλάει περισσότερα λίζινγκ. Να λέω ότι σκίζει στις πωλήσεις; Δείτε φώτο με b segment

Αν δνε ήταν hybrid θα το έπαιρνες; Και αν ναι τι άλλο έχει να δώσει ένα yaris cross;

2025-08-30_095540.png

2025-08-30_095437.png

Επεξ/σία από hountalass
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, hountalass είπε

Ανταγωνισμό έχει τα ηλεκτρικά μοντέλα που παίζουν για χρήση πόλης και τις προσπάθειες από honda - mg - nissan - ρενώ και μπαίνει και η vw στο παιχνίδι με το νέο t roc. 

Πως σου φάνηκε η μια κατηγορία κάτω από c σε b suv; 

Οι πωλήσεις δεν λένε και πολλά πάντα. Η πεζω είναι ψηλά και πουλάει περισσότερα λίζινγκ. Να λέω ότι σκίζει στις πωλήσεις; 

Αν δνε ήταν hybrid θα το έπαιρνες; Και αν ναι τι άλλο έχει να δώσει ένα yaris cross;

Μα δεν είναι ούτε στα top 5 το Yaris cross  μπορεί στην Ελλάδα, στην Ευρώπη έχει την 10τη θέση.

Μάπα το καρπούζι δηλαδή οι τσιπιδες οι ιαπωνες ούτε ένα φως στα πίσω καθίσματα δεν βαζουν..

inbound8666319361591156200.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Sta είπε

Πολλά γιαρις σε τιμές σκότωμα, ποια είναι;

Εμένα πάντα μου φαίνονται ακριβά τα μεταχειρισμένα γιαρις εν συγκρίσει με το καινούριο.

https://www.car.gr/used-cars/toyota/yaris.html?category=15001&make=13301&model=14938&pg=1&price-to=17500&registration-from=2022

Από 15.500 μεχρι 18.Μοντελα 2 κ 3 χρόνια  τώρα .Μιλάμε ήδη για τεράστια χασουρα.Καλα αμάξια του 18 κ του 19 δεν έχουν χάσει τόσο πολύ σε αξία .Θα πάω να πάρω δηλαδή το βασικό yarris στα 22 ενώ παίρνω καλύτερη προπερσινη έκδοση κ μου μένουν κ 5-6 χιλιάρικα στο χέρι.Ναι οκ κ μετά λέμε για τα 5 ε της εβδομάδα που κερδίζω απ' την βενζίνη 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Μα δεν είναι ούτε στα top 5 το Yaris cross  μπορεί στην Ελλάδα, στην Ευρώπη έχει την 10τη θέση.

4 γαλλικά στην πρώτη θέση και συνολικά 6 στα 10 στο τοπ10? 😯

Δημοσ.

Να είμαστε λίγο ειλικρινείς μεταξύ μας

Το γιαρις (γιατί και το γιαρις κρος ένα υπερυψωμένο γιαρις είναι)το ψωνίζει κάποιος για την οικονομία. Όλα τα άλλα έπονται 

Ούτε ποιότητα έχει,ούτε χώρους,ούτε οδηγική απόλαυση προσφέρει 

Ακόμη και στην υβριδικοτητα υστερεί έναντι των μοτέρ των άλλων μοντέλων της Τογιόταρας

Ουσιαστικά είναι μια αρπαχτη, φούσκωσαν ένα Γιαρις, έβαλαν και 2 αποστάτες στο σασί, να, άλλο μοντέλο

Τα αυτοκίνητα όμως δεν είναι μόνο κατανάλωση και δεν θα έπρεπε να είναι μόνο κατανάλωση 

 

 

  • Like 6
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alimentas είπε

https://www.car.gr/used-cars/toyota/yaris.html?category=15001&make=13301&model=14938&pg=1&price-to=17500&registration-from=2022

Από 15.500 μεχρι 18.Μοντελα 2 κ 3 χρόνια  τώρα .Μιλάμε ήδη για τεράστια χασουρα.Καλα αμάξια του 18 κ του 19 δεν έχουν χάσει τόσο πολύ σε αξία .Θα πάω να πάρω δηλαδή το βασικό yarris στα 22 ενώ παίρνω καλύτερη προπερσινη έκδοση κ μου μένουν κ 5-6 χιλιάρικα στο χέρι.Ναι οκ κ μετά λέμε για τα 5 ε της εβδομάδα που κερδίζω απ' την βενζίνη 

Για την ακρίβεια μέχρι τα 60000κμ και σε hybrid έχει ένα στη Σαλαμίνα στα 16500 και μετά από 17900 και πάνω. Αν μιλάμε για Αθήνα μόνο πάμε από 18500 και πάνω. Αν φτάσω εκεί πάω για Mazda 2 καινούριο ελάχιστα κάτω από 20 με περιορισμούς στον εξοπλισμό βέβαια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

4 γαλλικά στην πρώτη θέση και συνολικά 6 στα 10 στο τοπ10? 😯

Ε ναι η νορμάλ κατηγορία, πού το παράξενο, αυτοκίνητα σκουπίδια για τους Ευρωπαίους που τα αγοράζουν σαν πρόχειρα, η πρώτο αυτοκίνητο στο παιδί τους πού πηρε το δίπλωμα η το πτυχίο πχ..

Στην πόλη πού μένω και στα περίχωρα δεν έχω δει πάνω απο 30 αυτοκίνητα yaris cross και  chr.. ενώ mokka η  peugeot 2008 πχ, βλέπω σε κάθε διασταύρωση.

Επεξ/σία από andreas-d
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, andreas-d είπε

αυτοκίνητα σκουπίδια για τους Ευρωπαίους

Άρα το τοπ10 των πιο μοσχοπουλημένων αυτοκινήτων στην πραγματικότητα είναι τοπ10 σκουπιδιών?

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Μα δεν είναι ούτε στα top 5 το Yaris cross  μπορεί στην Ελλάδα, στην Ευρώπη έχει την 10τη θέση.

Μάπα το καρπούζι δηλαδή οι τσιπιδες οι ιαπωνες ούτε ένα φως στα πίσω καθίσματα δεν βαζουν..

inbound8666319361591156200.jpg

σοκαριστικος πινακας... ειναι ουσιαστικα τα αυτοκινητα απο το πιο φθηνο προς το πιο ακριβο με εξαιρεση 3 vw πολυ αγαπητα στο κοινο και τα 2 ειναι τελειως διαφορετικο segment. 

btw στην ευρωπη παιζει μονο η ολλανδια να εχει πιο ακριβη βενζινη απο εμας. 50 ευρω το μηνα εξοικονομηση για τον γαλλο ειναι μισο μεροκαματο και αν, για τον ελληνα ειναι πανω απο ενα. εγω θελω οικονομικο αμαξι πανω απο ολα, αυτος οχι και τοσο.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

σοκαριστικος πινακας... ειναι ουσιαστικα τα αυτοκινητα απο το πιο φθηνο προς το πιο ακριβο με εξαιρεση 3 vw πολυ αγαπητα στο κοινο και τα 2 ειναι τελειως διαφορετικο segment. 

btw στην ευρωπη παιζει μονο η ολλανδια να εχει πιο ακριβη βενζινη απο εμας. 50 ευρω το μηνα εξοικονομηση για τον γαλλο ειναι μισο μεροκαματο και αν, για τον ελληνα ειναι πανω απο ενα. εγω θελω οικονομικο αμαξι πανω απο ολα, αυτος οχι και τοσο.

Το να θέλω ένα οικονομικό αυτοκίνητο σαν Έλληνας ας'πουμε,  και ότι μοσχοπούλησε στην Ελλάδα, δεν το κάνει και καλύτερο, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά θέλω και γούστα, συνολικά στην Ευρώπη δεν πάει καλά διότι είναι ακριβό για αυτό που προσφέρει,   εξάλλου κατατάσσεται στα οικονομικά αυτοκίνητα όχημα για εξυπηρέτηση, στην Ευρώπη ξεκινάει απο 27.640€ και φτάνει η πλούσια έκδοση 37.400€ γιατί να το προτιμησει ο Ευρωπαίος.. 

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Άρα το τοπ10 των πιο μοσχοπουλημένων αυτοκινήτων στην πραγματικότητα είναι τοπ10 σκουπιδιών?

Σωστά..

μοσχοπουλημένων στην Ελλάδα..

Πάμε και στο  top 10 μάρκες..

 

inbound7521237797299210469.jpg

Επεξ/σία από andreas-d

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...