NickTG Δημοσ. Τρίτη στις 01:39 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:39 μμ 4 hours ago, blanka said: Tα θετικά του συντηρητικού ντιζάιν. Ας πάρουμε παράδειγμα τα 2 αυτοκίνητα το 2019 . Το skoda ηταν daddys car, όπως λες, το ΚΙΑ μοντέρνο. 6 χρόνια μετά ... ποιο γερασε σχεδιαστικά περισσότερο? Να μην αναφέρω και το facelift που έφαγαν τα 2 αυτοκίνητα. με το kamiq να αλλάζει στις λεπτομέρειες και το ΚΙΑ να είναι ΑΛΛΟ αμάξι. αυτό ξέρεις έχει επίδραση και στην μεταπωλητικη αξία . Το Skoda ξεκάθαρα. Το KIA παραμένει όμορφο. 1
tutuyo Δημοσ. Τρίτη στις 01:58 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:58 μμ φαου βε 2 χρονια εγγυηση. Σαν να παιρνεις φριτεζα 1
blanka Δημοσ. Τρίτη στις 02:22 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:22 μμ (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, tutuyo είπε φαου βε 2 χρονια εγγυηση. Σαν να παιρνεις φριτεζα Όλα τα φαου βε πλέον έχουν 4 χρόνια . Απλά σου δίνουν την επέκταση 2 ετών δωρεάν Επεξ/σία Τρίτη στις 02:22 μμ από blanka
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 02:58 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:58 μμ 1 ώρα πριν, Disrespect είπε Δεν ξέρω τι εχει πάθει η VAG τα τελευταία χρονια. Εχει μείνει μια πενταετία πίσω σε ολες τις τεχνολογικές εξελίξεις, εχει την χειρότερη πολιτικη τιμων και τις μικρότερες εγγυησεις. Κάποτε κάποια προσιτά μοντέλα οπως το Golf και το Polo εκαναν εκατομμυρια πωλησεων. Τωρα με το ζορι τα βλέπεις στην τελευταία θέση. Για καποιον που εχει κλασσικο γούστο το Κamiq είναι πολύ όμορφο. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε επιπεδο VW, οι χωροι και η ανεση σε καλό επίπεδο, και αν εχεις κοντα σου πρατηριο με ΦΑ και δεν σε πειράζει να προγραμματιζεις τους ανεφοδιασμους σου, παίρνεις την εκδοση με το φυσικό αέριο και εχεις παμφηνο κόστος κίνησης. φοβερο σωμα το καμικ. θελει ομως νεα μοτερ και φοβαμαι οτι θα το καταργησει.
sakks80 Δημοσ. Τρίτη στις 04:37 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:37 μμ Τσεκαρε και το Renault Captur 1.0 eco-g. Κάπου 22 με 24000 παίζει ανάλογα την έκδοση και έχεις εργοστασιακό lpg που σημαίνει ότι είναι φουλ οικονομικό
georgekz750 Δημοσ. Τρίτη στις 05:10 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:10 μμ Σήμερα πάντως κατ εμέ,με τις τιμές της βενζίνης που δεν πρόκειται να υποχωρήσουν ποτέ,αν κινείσαι αρκετά σε πόλη και να δεν πας σε φουλ υβριδικό,είτε στο στύλ της toyota είτε σε κάποιο plugin hybrid,δε μοιάζει λογικό.
blanka Δημοσ. Τρίτη στις 05:24 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:24 μμ 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε φοβερο σωμα το καμικ. θελει ομως νεα μοτερ και φοβαμαι οτι θα το καταργησει. To Kamiq με τον 1.5TSI EVO με τα 150 άλογα εχει 0-100 8,3δ και τελική 213 Μια χαρα κινητήρας
amvrosiusd Δημοσ. Τρίτη στις 06:42 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:42 μμ Για το νέο Citroen c4 2025 έχει κάποιος άποψη;από κινητήρα πως είναι;βγαίνει μόνο hybrid και στην τιμή(24600) του νομίζω αποτελεί μια τίμια επιλογή. 1
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 06:51 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:51 μμ 1 ώρα πριν, blanka είπε To Kamiq με τον 1.5TSI EVO με τα 150 άλογα εχει 0-100 8,3δ και τελική 213 Μια χαρα κινητήρας 30 χιλιαρικα πλεον. αστειο...
hountalass Δημοσ. Τρίτη στις 08:10 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:10 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, amvrosiusd είπε Για το νέο Citroen c4 2025 έχει κάποιος άποψη;από κινητήρα πως είναι;βγαίνει μόνο hybrid και στην τιμή(24600) του νομίζω αποτελεί μια τίμια επιλογή. Τον γνωστό puretech ή purecrap όπως λέγεται 1.2. Ελαστικό μοτέρ, καλή ροπή. Αυτόματο με το νέο διπλοσύμπλεκτο που έχει το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κιβώτιο. Πλέον αλλάχτηκε ο ιμάντας με καδένα 7mm αν δεν κάνω λάθος. Με τον ιμάντα στα γρήγορα άφηνε κατάλοιπα από το φάγωμα του στην αντλία κάτω - αντλία μπούκωνε και μπορεί να κατέστρεφε τον κινητήρα. Για να προλάβω κάποιους που γράφουν πριν πατήσω υποβολή, για να φτάσεις σε αυτό το σημείο πρέπει να είσαι λίγο χάπατο. Κοινώς ανάβει λαμπάκι, τσεκάρεις που και που τα λάδια, ακούς διαφορετικό θόρυβο, κάνεις αλλαγές σίγουρα κάθε 10κ χλμ ειδικά αν κινείσαι μέσα σε πόλη. Εγώ έχω το ίδιο μοτέρ 1.2 με τον ιμάντα και τον άλλαξα μέσα στην εγγύηση προληπτικά σε νορμάλ τιμή.... ΥΓ. όλα έχουν τσιμπήσει min 4κ οπότε μην το βλέπετε που έφτασε. Αυτό είναι αυτό παίρνεις! ΥΓ.2 Ο 1.5 tsi, ο 1.3 της ρενω- μερκ και ο 1.5 της bmw είναι ίσως τα "καλύτερα" μοτέρ σήμερα.... μιλάμε για turbo ε.... Επεξ/σία Τρίτη στις 08:11 μμ από hountalass
amvrosiusd Δημοσ. Τρίτη στις 10:20 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:20 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, hountalass είπε Τον γνωστό puretech ή purecrap όπως λέγεται 1.2. Ελαστικό μοτέρ, καλή ροπή. Αυτόματο με το νέο διπλοσύμπλεκτο που έχει το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κιβώτιο. Πλέον αλλάχτηκε ο ιμάντας με καδένα 7mm αν δεν κάνω λάθος. Με τον ιμάντα στα γρήγορα άφηνε κατάλοιπα από το φάγωμα του στην αντλία κάτω - αντλία μπούκωνε και μπορεί να κατέστρεφε τον κινητήρα. Για να προλάβω κάποιους που γράφουν πριν πατήσω υποβολή, για να φτάσεις σε αυτό το σημείο πρέπει να είσαι λίγο χάπατο. Κοινώς ανάβει λαμπάκι, τσεκάρεις που και που τα λάδια, ακούς διαφορετικό θόρυβο, κάνεις αλλαγές σίγουρα κάθε 10κ χλμ ειδικά αν κινείσαι μέσα σε πόλη. Εγώ έχω το ίδιο μοτέρ 1.2 με τον ιμάντα και τον άλλαξα μέσα στην εγγύηση προληπτικά σε νορμάλ τιμή.... ΥΓ. όλα έχουν τσιμπήσει min 4κ οπότε μην το βλέπετε που έφτασε. Αυτό είναι αυτό παίρνεις! ΥΓ.2 Ο 1.5 tsi, ο 1.3 της ρενω- μερκ και ο 1.5 της bmw είναι ίσως τα "καλύτερα" μοτέρ σήμερα.... μιλάμε για turbo ε.... Για τις ανάγκες μου και του γούστο μου το c4 είναι το πιο ωραίο σε εμφάνιση και με καλό εξοπλισμό για τα λεφτά του,το μόνο που κρατάει είναι το μοτέρ του, μιλάω για αγορά με προοπτική 15 χρόνια μίνιμουμ.για νησί προορίζεται το αυτοκίνητο με μέσω όρο 10000 χμ το χρόνο. Επεξ/σία Τρίτη στις 10:22 μμ από amvrosiusd
chriskan22 Δημοσ. Τετάρτη στις 09:20 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:20 πμ (επεξεργασμένο) Συμφορουμιτες καλημερα παραγγειλα το KGM Tivoli Το οδηγησα και ειναι Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή απο το manual αλλα έχει πολύ τράβηγμα. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. Αν σκεφτείς την τιμή κελεπουρι. 18.400 Mαλλον θα το παρω και θα το κανω υγραεριο. Ειναι lpg friendly , πωλειται στο εξωτερικο με εργοστασιακα κιτ. Επεξ/σία Τετάρτη στις 09:24 πμ από chriskan22 1
tutuyo Δημοσ. Τετάρτη στις 10:30 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:30 πμ 1 hour ago, chriskan22 said: Συμφορουμιτες καλημερα παραγγειλα το KGM Tivoli Το οδηγησα και ειναι Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή απο το manual αλλα έχει πολύ τράβηγμα. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. Αν σκεφτείς την τιμή κελεπουρι. 18.400 Mαλλον θα το παρω και θα το κανω υγραεριο. Ειναι lpg friendly , πωλειται στο εξωτερικο με εργοστασιακα κιτ. Το οδηγησα κι εγω, καλο σε γενικες γραμμες, σχεδιαστικα το μπροστα μου αρεσει, θυμιζει Range Rover, πισω ειναι κουτι Τα αρνητικα που σημειωσα ειναι το μικρο σχετικα πορτ μπαγκαζ και το οτι τσιμπαει σε καταναλωση, κατω απο 9,5-10 μικτο δεν ειδα Πολυ ανετο για τους πισω, και απο γονατα και απο κεφαλι. Πλαστικα μεσα οκ. Το τιμονι εγω το βρηκα καλο αλλα νομιζω δεν εχει δερματινο - νταξ αυτο ειναι προσωπικο κολλημα, μετα το δερματινο το πλαστικο μου φαινεται πολυ ευτελες
iignatios Δημοσ. Τετάρτη στις 11:21 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:21 πμ (επεξεργασμένο) Στις 7/9/2025 στις 12:25 ΜΜ, jimmy213 είπε Γιατί πρέπει να χρυσώνουμε πάντα το χάπι; Δεν είναι το ένα, δεν είναι το άλλο, ΑΛΛΑ... Τι αλλά και γιατί στο τέλος της μέρας μετρά αυτό που λες εσύ; Επίσης το κομμάτι μεταπώλησης είναι άλλη ιστορία. Σε μια Ελλάδα που καλώς ή κακώς αρκετοί το παντρεύονται το αμάξι, λογικό είναι να πουλάνε τα Toyota και σε καινούργια και σε μεταχειρισμένα, ασχέτως αν στην πράξη ισχύει ή όχι το άσπαστο. Αν βάλεις την επιδότηση, το Atto 2. Γιατί απλά εκφράζω την αποψή μου σύμφωνα με την εμπειρία μου. Εάν εσύ ψάχνεις κάτι άλλο απόλυτα σεβαστό. Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:21 πμ από iignatios
Disrespect Δημοσ. Τετάρτη στις 12:07 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:07 μμ 2 ώρες πριν, chriskan22 είπε Συμφορουμιτες καλημερα παραγγειλα το KGM Tivoli Το οδηγησα και ειναι Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή απο το manual αλλα έχει πολύ τράβηγμα. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. Αν σκεφτείς την τιμή κελεπουρι. 18.400 Mαλλον θα το παρω και θα το κανω υγραεριο. Ειναι lpg friendly , πωλειται στο εξωτερικο με εργοστασιακα κιτ. Υποθέτω οτι γνωρίζεις οτι ακυρώνεται η εγγυηση αν κάνεις μετατροπή σε LPG.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα