NickTG Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 4 hours ago, blanka said: Tα θετικά του συντηρητικού ντιζάιν. Ας πάρουμε παράδειγμα τα 2 αυτοκίνητα το 2019 . Το skoda ηταν daddys car, όπως λες, το ΚΙΑ μοντέρνο. 6 χρόνια μετά ... ποιο γερασε σχεδιαστικά περισσότερο? Να μην αναφέρω και το facelift που έφαγαν τα 2 αυτοκίνητα. με το kamiq να αλλάζει στις λεπτομέρειες και το ΚΙΑ να είναι ΑΛΛΟ αμάξι. αυτό ξέρεις έχει επίδραση και στην μεταπωλητικη αξία . Το Skoda ξεκάθαρα. Το KIA παραμένει όμορφο. 1
tutuyo Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες φαου βε 2 χρονια εγγυηση. Σαν να παιρνεις φριτεζα 1
blanka Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, tutuyo είπε φαου βε 2 χρονια εγγυηση. Σαν να παιρνεις φριτεζα Όλα τα φαου βε πλέον έχουν 4 χρόνια . Απλά σου δίνουν την επέκταση 2 ετών δωρεάν Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από blanka
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 ώρα πριν, Disrespect είπε Δεν ξέρω τι εχει πάθει η VAG τα τελευταία χρονια. Εχει μείνει μια πενταετία πίσω σε ολες τις τεχνολογικές εξελίξεις, εχει την χειρότερη πολιτικη τιμων και τις μικρότερες εγγυησεις. Κάποτε κάποια προσιτά μοντέλα οπως το Golf και το Polo εκαναν εκατομμυρια πωλησεων. Τωρα με το ζορι τα βλέπεις στην τελευταία θέση. Για καποιον που εχει κλασσικο γούστο το Κamiq είναι πολύ όμορφο. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε επιπεδο VW, οι χωροι και η ανεση σε καλό επίπεδο, και αν εχεις κοντα σου πρατηριο με ΦΑ και δεν σε πειράζει να προγραμματιζεις τους ανεφοδιασμους σου, παίρνεις την εκδοση με το φυσικό αέριο και εχεις παμφηνο κόστος κίνησης. φοβερο σωμα το καμικ. θελει ομως νεα μοτερ και φοβαμαι οτι θα το καταργησει.
sakks80 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Τσεκαρε και το Renault Captur 1.0 eco-g. Κάπου 22 με 24000 παίζει ανάλογα την έκδοση και έχεις εργοστασιακό lpg που σημαίνει ότι είναι φουλ οικονομικό
georgekz750 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Σήμερα πάντως κατ εμέ,με τις τιμές της βενζίνης που δεν πρόκειται να υποχωρήσουν ποτέ,αν κινείσαι αρκετά σε πόλη και να δεν πας σε φουλ υβριδικό,είτε στο στύλ της toyota είτε σε κάποιο plugin hybrid,δε μοιάζει λογικό.
blanka Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε φοβερο σωμα το καμικ. θελει ομως νεα μοτερ και φοβαμαι οτι θα το καταργησει. To Kamiq με τον 1.5TSI EVO με τα 150 άλογα εχει 0-100 8,3δ και τελική 213 Μια χαρα κινητήρας
amvrosiusd Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες Για το νέο Citroen c4 2025 έχει κάποιος άποψη;από κινητήρα πως είναι;βγαίνει μόνο hybrid και στην τιμή(24600) του νομίζω αποτελεί μια τίμια επιλογή.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 1 ώρα πριν, blanka είπε To Kamiq με τον 1.5TSI EVO με τα 150 άλογα εχει 0-100 8,3δ και τελική 213 Μια χαρα κινητήρας 30 χιλιαρικα πλεον. αστειο...
hountalass Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, amvrosiusd είπε Για το νέο Citroen c4 2025 έχει κάποιος άποψη;από κινητήρα πως είναι;βγαίνει μόνο hybrid και στην τιμή(24600) του νομίζω αποτελεί μια τίμια επιλογή. Τον γνωστό puretech ή purecrap όπως λέγεται 1.2. Ελαστικό μοτέρ, καλή ροπή. Αυτόματο με το νέο διπλοσύμπλεκτο που έχει το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κιβώτιο. Πλέον αλλάχτηκε ο ιμάντας με καδένα 7mm αν δεν κάνω λάθος. Με τον ιμάντα στα γρήγορα άφηνε κατάλοιπα από το φάγωμα του στην αντλία κάτω - αντλία μπούκωνε και μπορεί να κατέστρεφε τον κινητήρα. Για να προλάβω κάποιους που γράφουν πριν πατήσω υποβολή, για να φτάσεις σε αυτό το σημείο πρέπει να είσαι λίγο χάπατο. Κοινώς ανάβει λαμπάκι, τσεκάρεις που και που τα λάδια, ακούς διαφορετικό θόρυβο, κάνεις αλλαγές σίγουρα κάθε 10κ χλμ ειδικά αν κινείσαι μέσα σε πόλη. Εγώ έχω το ίδιο μοτέρ 1.2 με τον ιμάντα και τον άλλαξα μέσα στην εγγύηση προληπτικά σε νορμάλ τιμή.... ΥΓ. όλα έχουν τσιμπήσει min 4κ οπότε μην το βλέπετε που έφτασε. Αυτό είναι αυτό παίρνεις! ΥΓ.2 Ο 1.5 tsi, ο 1.3 της ρενω- μερκ και ο 1.5 της bmw είναι ίσως τα "καλύτερα" μοτέρ σήμερα.... μιλάμε για turbo ε.... Επεξ/σία πριν από 9 ώρες από hountalass
amvrosiusd Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, hountalass είπε Τον γνωστό puretech ή purecrap όπως λέγεται 1.2. Ελαστικό μοτέρ, καλή ροπή. Αυτόματο με το νέο διπλοσύμπλεκτο που έχει το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κιβώτιο. Πλέον αλλάχτηκε ο ιμάντας με καδένα 7mm αν δεν κάνω λάθος. Με τον ιμάντα στα γρήγορα άφηνε κατάλοιπα από το φάγωμα του στην αντλία κάτω - αντλία μπούκωνε και μπορεί να κατέστρεφε τον κινητήρα. Για να προλάβω κάποιους που γράφουν πριν πατήσω υποβολή, για να φτάσεις σε αυτό το σημείο πρέπει να είσαι λίγο χάπατο. Κοινώς ανάβει λαμπάκι, τσεκάρεις που και που τα λάδια, ακούς διαφορετικό θόρυβο, κάνεις αλλαγές σίγουρα κάθε 10κ χλμ ειδικά αν κινείσαι μέσα σε πόλη. Εγώ έχω το ίδιο μοτέρ 1.2 με τον ιμάντα και τον άλλαξα μέσα στην εγγύηση προληπτικά σε νορμάλ τιμή.... ΥΓ. όλα έχουν τσιμπήσει min 4κ οπότε μην το βλέπετε που έφτασε. Αυτό είναι αυτό παίρνεις! ΥΓ.2 Ο 1.5 tsi, ο 1.3 της ρενω- μερκ και ο 1.5 της bmw είναι ίσως τα "καλύτερα" μοτέρ σήμερα.... μιλάμε για turbo ε.... Για τις ανάγκες μου και του γούστο μου το c4 είναι το πιο ωραίο σε εμφάνιση και με καλό εξοπλισμό για τα λεφτά του,το μόνο που κρατάει είναι το μοτέρ του, μιλάω για αγορά με προοπτική 15 χρόνια μίνιμουμ.για νησί προορίζεται το αυτοκίνητο με μέσω όρο 10000 χμ το χρόνο. Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από amvrosiusd
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα