basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 03:13 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:13 μμ 37 λεπτά πριν, alimentas είπε Κοιταζα λιγο τον νεο τιμοκαταλογο της toyota πχ κ πηγα να βαλω τα γελια οταν δεις τους τιμοκαταλογους των αλλων θα σου κοπει το γελιο αυτη τη στιγμη το yaris cross ειναι το καλυτερο αμαξι πολης χωρις "μηπως", "ισως" και "αν". απλα δεν εχει αντιπαλο.
Sta Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οταν δεις τους τιμοκαταλογους των αλλων θα σου κοπει το γελιο αυτη τη στιγμη το yaris cross ειναι το καλυτερο αμαξι πολης χωρις "μηπως", "ισως" και "αν". απλα δεν εχει αντιπαλο. Σε τι το βασίζεις αυτό; Επεξ/σία Σάββατο στις 03:35 μμ από Sta
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 03:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:37 μμ 5 λεπτά πριν, Sta είπε Σε ποια έκδοση αναφέρεσαι και πόσο κάνει; 24.570 η active plus και δεν της λειπει τιποτα για απλη χρηση. 1
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 03:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:43 μμ 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οταν δεις τους τιμοκαταλογους των αλλων θα σου κοπει το γελιο Δηλαδή το Yaris κ το cross στα 22 με 25 χιλιάρικα για ΑΠΛΗ χρήση όπως λες κρίνονται ως τίμια ???? Επίσης αφού το χω πάρει απόφαση να πάω οδηγικά σε αμάξι κουβα γιατι να μην πάω σε suzuki-kia να μου μείνουν κ κάποια χιλιάρικα τσέπη??Δυνατές εγγυήσεις επίσης κ η επίσκεψη στο βενζινάδικο θα είναι επίσης σπάνια . Μιλάμε τώρα το Yaris σε σχέση με το swift έχουν διαφορά από 3 έως 5 χιλιάρικα!!!! ανάλογα τις εκδόσεις
mike15 Δημοσ. Σάββατο στις 03:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:45 μμ 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Τις σαγιονάρες τις έχω εκεί για ευκολία στα διαλείμματα που κάνω βγάζω τα παπούτσια γιατί έχουν πάρει φωτιά τα πόδια μου και τις φοράω, πολλά τα χιλιόμετρα 2.400κλμ Η φάση είναι στα σύνορα να σου πουν control βγάλτε τα έξω για έλεγχο χάχα.. πως την παλευετε να πηγαινοερχεστε καθε καλοκαιρι με αυτοκινητο τοσα χιλιομετρα? εχω ενα φιλο απο μοναχο που το σταματησε το σπορ.αεροπλανο και αυτοκινητο απο εδω. 2 ώρες πριν, andreas-d είπε Απαγορεύεται η οδήγηση με σαγιονάρες, όπως και ξυπόλητος επίσης..( στο εξωτερικό).. ναι απαγορευεται..επισης οχι γυμνος απο πανω..απο κατω δεν ξερω 🤣 3
aromeo Δημοσ. Σάββατο στις 03:46 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:46 μμ 2 hours ago, andreas-d said: Απαγορεύεται η οδήγηση με σαγιονάρες, όπως και ξυπόλητος επίσης..( στο εξωτερικό).. Α οκ, ρώτησα γιατί έψαξα για Γερμανία και δεν βρήκα κάτι που να αναφέρει συγκεκριμένα ότι απαγορεύεται η χρήση σαγιονάρας. 44 minutes ago, zio10 said: Νομίζω και Ελλάδα απαγορεύεται και είναι και επικίνδυνο. Ούτε για Ελλάδα βρήκα κάτι που να λέει ότι απαγορεύεται η χρήση σαγιονάρας συγκεκριμένα. Επικίνδυνο γιατί; Ειδικά με τέτοιου τύπου σαγιονάρα και με μέγεθος βάρκας όπως του Ανδρέα σε αυτόματο αυτοκίνητο με adaptive cc δεν μπορώ να βρω το πρόβλημα. 1
Dev1l Δημοσ. Σάββατο στις 03:50 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:50 μμ (επεξεργασμένο) Μια γνώμη, αν θες την κρατάς, αν θες την πετάς, έχω το Skoda Kamiq μοντέλο του 2019, τα χαρακτηριστικά του έχουν ως εξής βάση της διαμόρφωσης: 1000cc (1.0 TSI) 116HP - 3κύλινδρος DSG7 αυτόματο κιβώτιο Δεν θα σου πω να το πάρεις η όχι, απλά θα αναφέρω την γνώμη μου ως ιδιοκτήτης, πάμε στα θετικά και καταλήγουμε στα αρνητικά. Θετικά: Σβέλτο σε κίνηση και ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ ωραίο σε πόλη. Τυπικό 4,20μ αυτοκίνητο με αρκετή απόσταση από το έδαφος, οπότε και σε λίγο χωματάκι η σε ανωμαλίες δρόμου την γλυτώνεις σχετικά εύκολα. Είναι άνετο, ήσυχο και έχει χώρους. Μου αρέσει πολύ σε ταξίδια (3 άτομα με 2 βαλίτσες, CC στα 130, και πέρα βρέχει, φτάνει άνετα τα 150 και μπορείς να πας και παραπάνω αν θες, για εμένα που μέσο όρο είμαι στα 90 και μέγιστο στα 130, είναι υπέραρκετό) Είναι οικονομικό σε καύσιμο. Μικρά τέλη κυκλοφορίας (100€) Αρνητικά: Ακριβά service (VW Group) (π.χ. υγρά φρένων, μπουζί, λάδια, φίλτρα λαδιού, αέρα, καμπίνας σύνολο 480€ με εργασία). Η ανάρτηση θέλει λίγη βελτίωση, λίγο πιο σφικτή την ήθελε. Τρίξιμο σε πλαστικά στις πόρτες όταν τα πιάνεις. Η αλήθεια για πόλη θα κοιτούσα κάτι υβριδικό (μένω επαρχία). Το αυτόματο ώρες ώρες σπάει νεύρα. Γενικά είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο, έχω 75000χλμ απροβλημάτιστα, δεν έχει παρουσιάσει κάτι, ούτε λαμπάκι, δόξα τον θεό, αλλά το σέβομαι και τα service του γίνονται στην ώρα τους. Προέρχομαι φυσικά από ένα Toyota Avensis του 2005, οπότε για εμένα ήταν ή διαφορά. Αν χρειαστείς πληροφορίες επιπλέον μπορώ να σε βοηθήσω. Για εμένα, ίσως αν έπερνα τώρα καινούργιο αυτοκίνητο, αυτό να ήταν το Yaris Cross λόγο υβριδικού και λόγο πολύ καλών αξιολογήσεων. Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι σε ότι και αν καταλήξεις να είναι καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Επεξ/σία Σάββατο στις 03:52 μμ από Dev1l
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 03:55 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:55 μμ 3 λεπτά πριν, mike15 είπε πως την παλευετε να πηγαινοερχεστε καθε καλοκαιρι με αυτοκινητο τοσα χιλιομετρα? εχω ενα φιλο απο μοναχο που το σταματησε το σπορ.αεροπλανο και αυτοκινητο απο εδω. ναι απαγορευεται..επισης οχι γυμνος απο πανω..απο κατω δεν ξερω 🤣 Το κόστος για αεροπλάνο και ενοικίαση αυτοκινήτου ξεπερνάει τις 3000€, μόνο τα αεροπορικά από Φρανκφούρτη για Αθήνα θες για τρία άτομα σεζόν 2000€ εάν κάτσω 5 εβδομάδες και νοικιάσω θέλω αυτοκίνητο 1000€ τουλάχιστον, οδικώς είναι ταλαιπωρία αλλά το κόστος είναι με το chr 300€ όλα μαζί και ένα 50€ για μία διανυκτέρευση αν θέλω Βελιγράδι, πήγαινε- έλα max 1000€ και με τα ρέστα διακοπές Foul extra..😂 4
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 04:02 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:02 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alimentas είπε Κοιταζα λιγο τον νεο τιμοκαταλογο της toyota πχ κ πηγα να βαλω τα γελια ειδικα στο να παρεις ενα toyota σχετικα ομορφο κ καλοεξοπλισμενο.Για να βαλω την φυτιλια μου δηλαδη πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω πως δινει καποιος αυτα τα ποσα για το yarris ή το cross(συναγωνιζεται επαξια το multipla σε ασχημια) για να παρει ναι μεν μια αξιοπιστη μηχανη αλλα ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ σε επιπεδο τρακτερ του 80.Προσωπικη αποψη ολα αυτα. Ποιο αλλο αυτοκίνητο στα 24.500€ με αυτόματο κιβωτιο, απόσταση απο το εδαφος(b-suv) και 400l πορτ-παγκαζ προτείνεις; Επισης, κανε και υπολογισμο τελων και βενζινης για 6 χρονια για το yaris cross hybrid και για αυτο που θα προτεινεις. Επεξ/σία Σάββατο στις 04:06 μμ από haHa 1
Disrespect Δημοσ. Σάββατο στις 04:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:43 μμ 2 ώρες πριν, alimentas είπε Εχει γινει λιγο το θεμα αμαξι στην Ελλαδα κομωδια.Κοιταζει δηλαδη καποιος να παρει αμαξι κ η πρωτη συμβουλη καποιου ειναι για το τι θεμα να βγαλει το x οχημα καμια 20ετια μετα !!!!!. Μονο στην Ελλαδα πρεπει να υπαρχει αυτη η σχεση παντρεια κατοχου-αυτοκινητου.Γι αυτο κ προτεινονται με τον σωρο τα toyota. Κοιταζα λιγο τον νεο τιμοκαταλογο της toyota πχ κ πηγα να βαλω τα γελια ειδικα στο να παρεις ενα toyota σχετικα ομορφο κ καλοεξοπλισμενο.Για να βαλω την φυτιλια μου δηλαδη πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω πως δινει καποιος αυτα τα ποσα για το yarris ή το cross(συναγωνιζεται επαξια το multipla σε ασχημια) για να παρει ναι μεν μια αξιοπιστη μηχανη αλλα ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ σε επιπεδο τρακτερ του 80.Προσωπικη αποψη ολα αυτα. Τα ιδια κ με suzuki ναι αξιπιστα,τα συγκεκριμενα σχετικα πολυ ομορφα.Να το κανω τι οταν μπαινεις στο καθισμα κ απ την πρωτη μερα οταν τραβας το χειροφρενο ΟΛΟ το ταμπλο κανει σαν κουδουνιστρα Για πες μας λοιπόν εσύ που γελάς με τις τιμές των Toyota ποιο αλλο καινούργιο αμάξι παίρνεις που να είναι φτηνότερο, οικονομικότερο σε καυσίμο, ανώτερο σε ποιότητα και με καλύτερη εγγύηση από Yaris.
tutuyo Δημοσ. Σάββατο στις 04:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:43 μμ Τογιόταρα αγοράζεις επειδή είναι υβριδικό και αυτόματο. Αλλιώς είναι ένας κουβάς με ροδες Απαρχαιωμένο εσωτερικό, αμφιβολη ποιότητα, ελλεινα πλαστικά Αλλά σε προσιτή τιμή αγοράς έχεις φοβερή οικονομία και αξιοπιστία 20+ ετών οπως λέει και ο φίλος πιο πάνω δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα με 4λτ/100 Φυσικά δεν μετρώνται όλα σε χρήμα, φυσικά πάντα έχει νόημα (ΕΙΔΙΚΑ σε αυτοκίνητο) να αγοράζεις αυτό που σου αρέσει Προσωπικά, οταν ρωτάω τον εαυτό μου ποιο είναι το μεγαλύτερο προτερημα του αυτοκινήτου σου, σιχαίνομαι να λεω η κατανάλωση 2
hountalass Δημοσ. Σάββατο στις 04:59 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:59 μμ (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, tutuyo είπε Τογιόταρα αγοράζεις επειδή είναι υβριδικό ΤΕΛΟΣ! και αυτόματο. Αλλιώς είναι ένας κουβάς με ροδες Απαρχαιωμένο εσωτερικό, αμφιβολη ποιότητα, ελλεινα πλαστικά Αλλά σε προσιτή τιμή αγοράς έχεις φοβερή οικονομία και αξιοπιστία 20+ ετών οπως λέει και ο φίλος πιο πάνω δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα με 4λτ/100 Φυσικά δεν μετρώνται όλα σε χρήμα, φυσικά πάντα έχει νόημα (ΕΙΔΙΚΑ σε αυτοκίνητο) να αγοράζεις αυτό που σου αρέσει Προσωπικά, οταν ρωτάω τον εαυτό μου ποιο είναι το μεγαλύτερο προτερημα του αυτοκινήτου σου, σιχαίνομαι να λεω η κατανάλωση Μην τα λες έτσι θα πέσει ξύλο... Αν μιλάμε μόνο για μέσα στην πόλη και υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης τα ηλεκτρικά πατάνε το τουότα γιαρις ακτιβ! Για μένα δεν "υπάρχει" το γιαρις κρος, η πας στο απλό γιάρις που σε "σωστή" έκδοση πάει στα 25k (style) ή αν έχεις οικογένεια πας στο κορολα κρος που και αυτό σε "σωστή" έκδοση πάει 33,8κ (style). Τυχαία νούμερα τώρα: δύο περιπτώσεις με 4 και 6.5 κατανάλωση σε 15κ το χρόνο. Α περίπτωση 1080 ευρώ βενζίνη / Β περίπτωση 1755 ευρώ βενζίνη με τυχαία τιμή 1.8 ευρώ το λίτρο. Για κάποιους αξίζει τα 675 η κατοχή ενός τουότα γιαρις κρος για κάποιους όλους είναι ανεκτή και η κατοχή άλλων οχημάτων. Επεξ/σία Σάββατο στις 05:37 μμ από hountalass 2
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 05:01 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:01 μμ (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, Disrespect είπε Για πες μας λοιπόν εσύ που γελάς με τις τιμές των Toyota ποιο αλλο καινούργιο αμάξι παίρνεις που να είναι φτηνότερο, οικονομικότερο σε καυσίμο, ανώτερο σε ποιότητα και με καλύτερη εγγύηση από Yaris. Δεν θα εδινα ΠΟΤΕΕΕ 23 χιλιαρικα για ενα τρακτερ πολης.Αν ηταν σωνει κ ντε να εχω αμαξι με οσο το πιο δυνατον χαμηλο λειτουργικο κοστος για να λεω ΜΟΝΟ οτι καιω λιγο θα επαιρνα το swift οπως σου ειπα κ παραπανω με παρομοια ποιοτητα κατασκευης,εξισου πολυ δυνατη εγγυηση κ θα ειχα κ 2-3 χιλιαρικα ρεστα. Για το cross που ετσι κ αλιως εχει απ τα μικροτερα πορτμπαγκαζ και χωρους της κατηγοριας,στα ιδια χαρακτηριστικα παλι suzuki ή το κια με λιγο σκοντο το πορτμπαγκαζ.Αλιως προφανως το puma με σκοντο μονο την βενζινη που τουλαχιστον εχει ολες τις σωστες προδιαγραφες-χωρους της κατηγοριας χωρις εκπτωσεις κ οδηγικα προφανως δεν βλεπει κανενα απ αυτα. Συμφωνω με τον φιλο παραπανω.Γιαρις cross πρακτικα δεν ΄΄υπαρχει ΄΄ και οι τιμες σε νορμαλ εκδωσεις-εξοπλισμο ειναι αυτες που αναφερει.Πηγε η toyota τωρα κ εκανε κοπτοραπτικη με το cross που πρακτικα δεν εχει λογο υπαρξης κ θα σκασουμε κ 25 χιλιαρικα.Σωρα ρε Επεξ/σία Σάββατο στις 05:04 μμ από alimentas
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 05:26 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:26 μμ 22 λεπτά πριν, alimentas είπε Δεν θα εδινα ΠΟΤΕΕΕ 23 χιλιαρικα για ενα τρακτερ πολης.Αν ηταν σωνει κ ντε να εχω αμαξι με οσο το πιο δυνατον χαμηλο λειτουργικο κοστος για να λεω ΜΟΝΟ οτι καιω λιγο θα επαιρνα το swift οπως σου ειπα κ παραπανω με παρομοια ποιοτητα κατασκευης,εξισου πολυ δυνατη εγγυηση κ θα ειχα κ 2-3 χιλιαρικα ρεστα. Για το cross που ετσι κ αλιως εχει απ τα μικροτερα πορτμπαγκαζ και χωρους της κατηγοριας,στα ιδια χαρακτηριστικα παλι suzuki ή το κια με λιγο σκοντο το πορτμπαγκαζ.Αλιως προφανως το puma με σκοντο μονο την βενζινη που τουλαχιστον εχει ολες τις σωστες προδιαγραφες-χωρους της κατηγοριας χωρις εκπτωσεις κ οδηγικα προφανως δεν βλεπει κανενα απ αυτα. Συμφωνω με τον φιλο παραπανω.Γιαρις cross πρακτικα δεν ΄΄υπαρχει ΄΄ και οι τιμες σε νορμαλ εκδωσεις-εξοπλισμο ειναι αυτες που αναφερει.Πηγε η toyota τωρα κ εκανε κοπτοραπτικη με το cross που πρακτικα δεν εχει λογο υπαρξης κ θα σκασουμε κ 25 χιλιαρικα.Σωρα ρε τα ρεστα θα τα δωσεις σιγα σιγα σε βενζινη και θα εχεις αρκετα μικροτερο χωρο πισω. δεν ειναι τυχαιο που το yc πουλαει τριπλασια απο το swift. ποιο puma? παει το puma... του αλλαξε τον αδοξαστο μεσα η ford και ανεβασε και τιμη. πουλαγε σαν τρελλο και τωρα τα εχουν εκει και τα κοιτανε. 3
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 05:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:37 μμ (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, alimentas είπε Για το cross που ετσι κ αλιως εχει απ τα μικροτερα πορτμπαγκαζ και χωρους της κατηγοριας Ποιο bsuv εχει αισθητα μεγαλυτερο πορτ-παγκαζ, ειναι αυτοματο και κοστιζει 24.500€; Δεν εχει μικρο πορτ-παγκαζ το yaris cross, απλα δεν είναι στο τοπ της κατηγοριας. Οσα ειναι λιγο φθηνοτερα, εχουν συνηθως αισθητα μεγαλυτερο κοστος χρησης(καυσιμο και τελη) και στα χρονια η διαφορα ειναι στις 3.000-4.000€ μονο απο το κοστος χρησης, χωρις να λαμβανουμε υποψη τυχόν βλαβες των αλλων προτασεων(αν εχουν μικροτερη εγγυηση). ------ Το ford puma ξεκινα απο 25.500€ με αυτοματο, δηλαδη 1.000€ πανω απο το yaris cross(που ελεγες ακριβο). Το puma βεβαια εκτος οτι μοιαζει με βατραχο, νομιζω οτι πληρωνει και τελη και εχει και 600+€ μεγαλύτερο κοστος ανα ετος λογω υψηλοτερης καταναλωσης βενζινης. Στην 6ετια, είναι ~4.000€ παραπανω κοστος χρησης + 1.000€ παραπάνω κοστος αγορας για ενα αυτοκινητο που εχει τεχνολογια ξεπερασμενη(απλο θερμικο με κοροιδια mild-hybrid συστήμα). Ο κοσμος δεν θελει να δινει περισσότερα για ξεπερασμενα αυτοκινητα κι αυτο ανταποκρινεται στις πωλησεις. Επεξ/σία Σάββατο στις 05:56 μμ από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα