Antiriad Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με την χρήση 100αρας βενζίνης έναντι 95αρας με την προσθήκη Octane booster. Αν υποθέσουμε ότι η 100αρα είναι περίπου 0.28 ποιο ακριβή ανα λίτρο. Σε ένα ντεπόζιτο 50 λίτρων μιλάμε για 14 Ευρώ. Ένα καλό Octane Booster στοιχίζει γύρω στα 7 οπότε γλιτώνεις περίπου 7 Ευρώ τον ντεπόζιτο. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι πόσα οκτάνια προσθέτει το Booster. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με την προσθήκη Booster σε 95αρα.
atheatos Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 2 ώρες πριν, Antiriad είπε Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με την χρήση 100αρας βενζίνης έναντι 95αρας με την προσθήκη Octane booster. Αν υποθέσουμε ότι η 100αρα είναι περίπου 0.28 ποιο ακριβή ανα λίτρο. Σε ένα ντεπόζιτο 50 λίτρων μιλάμε για 14 Ευρώ. Ένα καλό Octane Booster στοιχίζει γύρω στα 7 οπότε γλιτώνεις περίπου 7 Ευρώ τον ντεπόζιτο. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι πόσα οκτάνια προσθέτει το Booster. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με την προσθήκη Booster σε 95αρα. Η γνώμη μου είναι αν το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων, η εκαταστορα και τα συναφή δεν είναι απαραίτητα. Απαραίτητη είναι η χρήση καθαριστικών κινητήρα που συνήθως με τις βενζίνες που έχουμε , είναι μερικές φορές αναγκαίο κακό. Επειδή μερικές φορές βάζω και από άγνωστα πρατήρια, η χρήση καθαριστικών γίνεται πιο συχνή , μιας και βλέπω διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Μόλις δω ότι το αμάξι δεν τραβάει μετά το γέμισμα πάω και ξανά γεμίζω βάζοντας κάποιο καθαριστικό πρόσθετο. Επαναλαμβάνω η διαφορά μετά είναι αισθητή.
meletis_m Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 18 λεπτά πριν, atheatos είπε Η γνώμη μου είναι αν το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων, η εκαταστορα και τα συναφή δεν είναι απαραίτητα. Απαραίτητη είναι η χρήση καθαριστικών κινητήρα που συνήθως με τις βενζίνες που έχουμε , είναι μερικές φορές αναγκαίο κακό. Επειδή μερικές φορές βάζω και από άγνωστα πρατήρια, η χρήση καθαριστικών γίνεται πιο συχνή , μιας και βλέπω διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Μόλις δω ότι το αμάξι δεν τραβάει μετά το γέμισμα πάω και ξανά γεμίζω βάζοντας κάποιο καθαριστικό πρόσθετο. Επαναλαμβάνω η διαφορά μετά είναι αισθητή. Και τα καθαριστικά δέν κάνουν θαύματα . Εάν είναι με χιλιόμετρα επάνω καλο είναι στήν τακτική συντήρηση ανα διαστηματα έλεγχος EGR , πεταλούδας γκαζιού και σε όσα αλλάζει φίλτρο καυσίμου το αλλάζουμε. 1
atheatos Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 1 λεπτό πριν, meletis_m είπε Και τα καθαριστικά δέν κάνουν θαύματα . Εάν είναι με χιλιόμετρα επάνω καλο είναι στήν τακτική συντήρηση ανα διαστηματα έλεγχος EGR , πεταλούδας γκαζιού και σε όσα αλλάζει φίλτρο καυσίμου το αλλάζουμε. Πόσο μάλλον τα octane booster που είναι και ακριβότερα. Η συντήρηση εννοειται ότι πρέπει να γίνεται πιο συχνά όσο παλιώνει ο κινητήρας , αλλά νομίζω ρωτάει αν είναι λύση η 95 με octane booster, που φυσικά δεν είναι … Δεν είναι τα οκτάνια το πρόβλημα , αλλά η σαβούρα που έχει η βενζίνη.
tutuyo Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Όλα αυτά τα καθαριστικά, πουστερ κτλ τα αντιμετωπίζω ως μαρκετιστικες πίπες μέχρι ξεκάθαρης αποδείξεως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα