Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με την χρήση 100αρας βενζίνης έναντι 95αρας με την προσθήκη Octane booster.

Αν υποθέσουμε ότι η 100αρα είναι περίπου 0.28 ποιο ακριβή ανα λίτρο. Σε ένα ντεπόζιτο 50 λίτρων μιλάμε για 14 Ευρώ. 

Ένα καλό  Octane Booster στοιχίζει γύρω στα 7 οπότε γλιτώνεις περίπου 7 Ευρώ τον ντεπόζιτο.

Το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι πόσα οκτάνια προσθέτει το Booster.

Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με την προσθήκη  Booster σε 95αρα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Antiriad είπε

Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με την χρήση 100αρας βενζίνης έναντι 95αρας με την προσθήκη Octane booster.

Αν υποθέσουμε ότι η 100αρα είναι περίπου 0.28 ποιο ακριβή ανα λίτρο. Σε ένα ντεπόζιτο 50 λίτρων μιλάμε για 14 Ευρώ. 

Ένα καλό  Octane Booster στοιχίζει γύρω στα 7 οπότε γλιτώνεις περίπου 7 Ευρώ τον ντεπόζιτο.

Το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι πόσα οκτάνια προσθέτει το Booster.

Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με την προσθήκη  Booster σε 95αρα.

Η γνώμη μου είναι αν το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων, η εκαταστορα και τα συναφή δεν είναι απαραίτητα. Απαραίτητη είναι η χρήση καθαριστικών κινητήρα που συνήθως με τις βενζίνες  που έχουμε , είναι μερικές φορές αναγκαίο κακό.  Επειδή μερικές φορές βάζω και από άγνωστα πρατήρια, η χρήση καθαριστικών γίνεται πιο συχνή , μιας και βλέπω διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Μόλις δω ότι το αμάξι δεν τραβάει μετά το γέμισμα πάω και ξανά γεμίζω βάζοντας κάποιο καθαριστικό πρόσθετο. Επαναλαμβάνω η διαφορά μετά είναι αισθητή.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, atheatos είπε

Η γνώμη μου είναι αν το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων, η εκαταστορα και τα συναφή δεν είναι απαραίτητα. Απαραίτητη είναι η χρήση καθαριστικών κινητήρα που συνήθως με τις βενζίνες  που έχουμε , είναι μερικές φορές αναγκαίο κακό.  Επειδή μερικές φορές βάζω και από άγνωστα πρατήρια, η χρήση καθαριστικών γίνεται πιο συχνή , μιας και βλέπω διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Μόλις δω ότι το αμάξι δεν τραβάει μετά το γέμισμα πάω και ξανά γεμίζω βάζοντας κάποιο καθαριστικό πρόσθετο. Επαναλαμβάνω η διαφορά μετά είναι αισθητή.

Και τα καθαριστικά δέν κάνουν θαύματα . 

Εάν είναι με χιλιόμετρα επάνω καλο είναι στήν τακτική συντήρηση ανα διαστηματα έλεγχος EGR , πεταλούδας γκαζιού και σε όσα αλλάζει φίλτρο καυσίμου το αλλάζουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Και τα καθαριστικά δέν κάνουν θαύματα . 

Εάν είναι με χιλιόμετρα επάνω καλο είναι στήν τακτική συντήρηση ανα διαστηματα έλεγχος EGR , πεταλούδας γκαζιού και σε όσα αλλάζει φίλτρο καυσίμου το αλλάζουμε.

Πόσο μάλλον τα octane booster που είναι και ακριβότερα. 

Η συντήρηση εννοειται ότι πρέπει να γίνεται πιο συχνά όσο παλιώνει ο κινητήρας , αλλά νομίζω ρωτάει αν είναι λύση η 95 με octane booster, που φυσικά δεν είναι … Δεν είναι τα οκτάνια το πρόβλημα , αλλά η σαβούρα που έχει η βενζίνη.

Δημοσ.

Όλα αυτά τα καθαριστικά, πουστερ κτλ τα αντιμετωπίζω ως μαρκετιστικες πίπες μέχρι ξεκάθαρης αποδείξεως 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...