Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ΟΧΙ ετσι ειναι, 100 χρονια οδηγουσαμε αλλιως, ξαφνικα ειναι λαθος, επειδη ηρθε μια κανονιστική ρυθμιση απο την EEC, οποτε φυσικα ειναι για το καλο μας🙄.

Φυσικα να πουμε οτι "ισως" με σωστο μη επεμβατικο implementation καποια απο τα συστηματα ADAS οντως να μπορουν να βοηθησουν σε περιορισμενο αριθμο περιπτωσεων και συνθηκων. Φυσικα δεν μπορουν να υποκαταστησουν την ορθη οδηγητικη τεχνικη/πρακτικη, αλλα οπως εχουν πει αλλοι, θεωρουμε πλεον δεδομενο οτι δεν υπαρχει πραγματικος οδηγος αλλα απλος χειριστης με μονιμη διασπαση προσοχης...

Για να δουμε και οταν τα συστηματα προκαλεσουν ατυχημα ή δυστυχημα, ποιος θα πληρωσει τη νυφη... Ο οδηγος/χειριστης, ο κατασκευαστης, η EEc, ο φουφουτος;

  • Like 1
  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, lector είπε

Επειδη καποιες φορες εχει τυχει να βρεθω σε αυτη την κατασταση που περιγραφεις, κατα κυριο λογο μετα απο νυχτερινη εργασια, η δικη μου λυση (οδηγωντας οχημα χωρις adas) ηταν να διακοψω την οδηγηση, να ξεκουραστω, και να συνεχισω μετα. Σιγουρα οχι ο,τι πιο βολικο, αλλα σαφως ασφαλεστερο απο το να συνεχισω με κινδυνο να με παρει ο υπνος. Επισης εκτιμω οτι ειναι ασφαλεστερο απο το να αφησω το οχημα να κανει ο,τι θελει με το "μαξιλαρακι" των ADAS κι εγω να κοιμαμαι στο τιμονι. 

Η οδηγηση οταν εισαι κουρασμενος ειναι ισως το πιο ριψοκινδυνο πραγμα που μπορεις να κανεις, χειροτερο απο το αλκοολ

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

Η οδηγηση οταν εισαι κουρασμενος ειναι ισως το πιο ριψοκινδυνο πραγμα που μπορεις να κανεις, χειροτερο απο το αλκοολ

Εγω το ξερω, τα οργανα που διενεργουν τα αλκοτεστ δεν το ξερουν.

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, lector είπε

Εγω το ξερω, τα οργανα που διενεργουν τα αλκοτεστ δεν το ξερουν.

Το αλκοολ γεμιζει τα ταμεία διπλα, και απο τους αμεσους φορους κατα την αγορα και κατα τους εμμεσους φορους μετα την βεβαιωση της καταναλωσης του, ειναι stonks για το κρατος, δε το κοβεις!!

image.png.e417b95af659556ff2372ca3a05b94e7.png

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Το αλκοολ γεμιζει τα ταμεία διπλα, και απο τους αμεσους φορους κατα την αγορα και κατα τους εμμεσους φορους μετα την βεβαιωση της καταναλωσης του, ειναι stonks για το κρατος, δε το κοβεις!!

image.png.e417b95af659556ff2372ca3a05b94e7.png

 

Λογικα συμφωνα με το business plan, τα προσδοκωμενα εσοδα απο προστιμα απο τα αλκοτεστ θα ειναι μεγαλυτερα απο τους διαφυγοντες φορους λογω της μειωσης καταναλωσης υπο το φοβο του προστιμου.

 

Δημοσ.
14 hours ago, cumulus said:

Τι συστήματα και βλακειες μου λέτε εσείς 

 

Μια χαρά, ακούει τον δρόμο 

Άσε που άμα είσαι χερας και το αμάξωμα είναι προαιρετικό 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tutuyo είπε

Μια χαρά, ακούει τον δρόμο 

Άσε που άμα είσαι χερας και το αμάξωμα είναι προαιρετικό 

ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ πρεπει να εχει μονο ενα πραγμα αγνωστο στα συγχρονα αχρηστα οχηματα.

Στρεπτικη και καμπτικη ακαμψια, ολα τα αλλα δεν μετρανε

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
18 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Η οδηγηση οταν εισαι κουρασμενος ειναι ισως το πιο ριψοκινδυνο πραγμα που μπορεις να κανεις, χειροτερο απο το αλκοολ

Γιαυτό και οι έλεγχοι θα γίνονται πανω σε διάδρομο γυμναστικής. Θα σε βάζουν να τρέξεις και αν δεν αντέξεις πολλή ώρα θα τρως προστιμο .

  • Haha 2
Δημοσ.
Στις 26/9/2025 στις 5:29 ΜΜ, lector είπε

Επειδη καποιες φορες εχει τυχει να βρεθω σε αυτη την κατασταση που περιγραφεις, κατα κυριο λογο μετα απο νυχτερινη εργασια, η δικη μου λυση (οδηγωντας οχημα χωρις adas) ηταν να διακοψω την οδηγηση, να ξεκουραστω, και να συνεχισω μετα. Σιγουρα οχι ο,τι πιο βολικο, αλλα σαφως ασφαλεστερο απο το να συνεχισω με κινδυνο να με παρει ο υπνος. Επισης εκτιμω οτι ειναι ασφαλεστερο απο το να αφησω το οχημα να κανει ο,τι θελει με το "μαξιλαρακι" των ADAS κι εγω να κοιμαμαι στο τιμονι. 

Δεν αντιλεγω οτι υπαρχουν περιπτωσεις που τα συστηματα μπορει να αποδειχθουν σωτηρια, αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι μεγαλο λαθος καποιος να βασιζεται αποκλειστικα σε αυτα, και δυσκολευομαι να αποδεχθω οτι καποιος που δεν εχει το νιονιο να ΜΗΝ πιανει τιμονι οταν δεν το'χει, τελικα δε θα το κανει...

 

Χωρια που εχουν αναφερθει στο νημα νωριτερα περιπτωσεις που η εκβαση παραλιγο να ειναι η αντιθετη. 

 

Στις 26/9/2025 στις 10:00 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Η οδηγηση οταν εισαι κουρασμενος ειναι ισως το πιο ριψοκινδυνο πραγμα που μπορεις να κανεις, χειροτερο απο το αλκοολ

Εγώ δεν διαφωνώ κάπου σε όλο αυτό. Σίγουρα δεν πρέπει να οδηγάς κουρασμένος αλλά από ένα σημείο και πάνω όλοι οι οδηγοί πάνε για ξεκούραση. Πχ όταν γυρνάς απ' την δουλειά στο σπίτι λόγο κούρασης μπορεί να έχεις χάσει και το 40% της οδηγικής σου αντίληψης, των αντανακλαστικών σου κοκ. Σταματάει ρεαλιστικά κάποιος στην άκρη να ρίξει ένα τρίωρο ύπνο και να επανέλθει στο 100%; 

Το ότι έχει κάποιος ADAS δεν σημαίνει ότι κοιμάται και προχωράει, έτσι κι αλλιώς κάτι τέτοιο δεν είναι και εφικτό με κανένα αμάξι. Εγώ λέω όπως και πολλοί άλλοι εδώ πέρα ότι είναι μια χαρά βοηθήματα, μπορούν να είναι εκεί και να διορθώσουν το ανθρώπινο λάθος (όχι στο 100%) και είσαι δημόσιος κίνδυνος εφόσον τα έχεις και τα απενεργοποιείς. Γενικά για να το κάνεις κάτι δεν πάει καλά με το κεφάλι σου. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, manolis940 είπε

και είσαι δημόσιος κίνδυνος εφόσον τα έχεις και τα απενεργοποιείς. Γενικά για να το κάνεις κάτι δεν πάει καλά με το κεφάλι σου. 

αν τα εχεις και τα βγαζεις (δηλαδη δε τα εχεις) εισαι δημοσιος κινδυνος, μαλιστα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...