Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

αν τα εχεις και τα βγαζεις (δηλαδη δε τα εχεις) εισαι δημοσιος κινδυνος, μαλιστα

Που μπερδεύεσαι ακριβώς; 

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Που μπερδεύεσαι ακριβώς

μα τι λες ακριβως, αν δε τα θελεις τα βγαζεις, δικαιωμα σου ειναι, μπορει να σε ενοχλουνε, ιδιαιτερα τα lane assist με την χαλια διαγραμμιση

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μα τι λες ακριβως, αν δε τα θελεις τα βγαζεις, δικαιωμα σου ειναι, μπορει να σε ενοχλουνε, ιδιαιτερα τα lane assist με την χαλια διαγραμμιση

Και το ABS άμα θες το βγάζεις και το esp  και τους αερόσακους αν θες επίσης.

  • Όλα αυτά τείνουν στο να είναι ο δρόμος λιγότερο ασφαλής; Ναι όπως έδειξαν και άλλοι συμφορουμήτες παραθέτωντας έρευνες για τα ADAS.
  • Είναι πιο πιθανό με λιγότερη ασφάλεια να προκληθεί ένα θανατηφόρο ατύχημα ή ένα ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς; Ναι. 
  • Έχεις λοιπόν ενεργήσει στο να είναι ο δρόμος λιγότερο ασφαλής; Ναι.

Ακόμα δυσκολεύεσαι να καταλάβεις γιατί η ηθελημένη αφαίρεση τέτοιων συστημάτων σε καθιστά δολοφόνο της ασφάλτου; Είμαι σίγουρος πως όχι αλλά ένας άνθρωπος που υποστηρίζει ότι είναι δικαίωμα του να ανοίγει το instagram ενώ οδηγάει σιγά μην το παραδεχτεί από εγωισμό και μόνο. 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ακόμα δυσκολεύεσαι να καταλάβεις γιατί η ηθελημένη αφαίρεση τέτοιων συστημάτων σε καθιστά δολοφόνο της ασφάλτου;

Τι σόι λογική είναι αυτή; Έχω ένα σύστημα που μου αποσπάει την προσοχή σε τακτική βάση γιατί βλέπει φαντάσματα (LKA σε Vitara πχ), αν το κλείσω είμαι αυτόματα δολοφόνος; Προφανώς και όχι και είναι συζητίσιμο κατά πόσο σαν ενέργεια αφαίρει από την οδική ασφάλεια - εγώ θα έλεγα ότι την αυξάνει.

Επίσης, δεν έχω ακούσει κανέναν να ενοχλείται και να απενεργοποιεί ABS/ESP/airbags, αλλά αρκετοί έχουν παράπονα από διάφορα "driver aids" και δεν είναι ούτε επίδοξοι Σουμάχερ, ούτε μιλάμε για αυτοκίνητα επιδόσεων κτλ. Απλά έχουν αρκετό χώρο για βελτίωση αυτά τα συστήματα.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Και το ABS άμα θες το βγάζεις και το esp  και τους αερόσακους αν θες επίσης.

Εφοσον το αμαξι μου επιτρεπει με το πατημα ενος κουμπιου να απενεργοποιησω το traction control και με συνεχομενο πατημα ολα τα συστηματα ευσταθειας ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΗΡΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ, ειναι ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟ να το πραξω κατα το δοκουν, οπως καθολα νομιμη ειναι η απενεργοποιηση των ADAS εφοσον σου δινεται η δυνατοτητα να το πραξεις αυτο ως τελικος χρηστης. ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ, ΜΕ ΓΝΩΣΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

So simple

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Ακόμα δυσκολεύεσαι να καταλάβεις γιατί η ηθελημένη αφαίρεση τέτοιων συστημάτων σε καθιστά δολοφόνο της ασφάλτου;

Η αφαιρεση σε καθιστα δολοφονο αλλα η μη υπαρξη σε πρωτη φαση δε σε καθιστα, μαλιστα μαλιστα 2 μετρα και 2 σταθμα.

 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Τι σόι λογική είναι αυτή; Έχω ένα σύστημα που μου αποσπάει την προσοχή σε τακτική βάση γιατί βλέπει φαντάσματα (LKA σε Vitara πχ), αν το κλείσω είμαι αυτόματα δολοφόνος; Προφανώς και όχι και είναι συζητίσιμο κατά πόσο σαν ενέργεια αφαίρει από την οδική ασφάλεια - εγώ θα έλεγα ότι την αυξάνει.

Επίσης, δεν έχω ακούσει κανέναν να ενοχλείται και να απενεργοποιεί ABS/ESP/airbags, αλλά αρκετοί έχουν παράπονα από διάφορα "driver aids" και δεν είναι ούτε επίδοξοι Σουμάχερ, ούτε μιλάμε για αυτοκίνητα επιδόσεων κτλ. Απλά έχουν αρκετό χώρο για βελτίωση αυτά τα συστήματα.

Έχω vitara και φαντάσματα δεν βλέπει και όσες φορές το έχει κάνει γιατί είναι βρώμικο ή κάτι τέτοιο ούτε την προσοχή μου έχει αποσπάσει ούτε έχει γίνει επικίνδυνο. 

Αν το αμάξι σου έχει κάποιο πρόβλημα ναι μπορείς να το πας για επισκευή και μέχρι τότε να το κλείσεις(το έχω αναφέρει και πιο πίσω αυτό αλλά κλασικά μπαίνεις σε μια συζήτηση και διαβάζεις το τελευταίο μήνυμα). Τις περισσότερες φορές βέβαια είναι πολύ βρώμικη η μπροστινή κάμερα και όλος κόπος που έχεις να κάνει είναι να πάρεις ένα πανί και να την καθαρίσεις. 

24 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εφοσον το αμαξι μου επιτρεπει με το πατημα ενος κουμπιου να απενεργοποιησω το traction control και με συνεχομενο πατημα ολα τα συστηματα ευσταθειας ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΗΡΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ, ειναι ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟ να το πραξω κατα το δοκουν, οπως καθολα νομιμη ειναι η απενεργοποιηση των ADAS εφοσον σου δινεται η δυνατοτητα να το πραξεις αυτο ως τελικος χρηστης. ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ, ΜΕ ΓΝΩΣΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

So simple

Η αφαιρεση σε καθιστα δολοφονο αλλα η μη υπαρξη σε πρωτη φαση δε σε καθιστα, μαλιστα μαλιστα 2 μετρα και 2 σταθμα.

 

Μπορώ να σου πω γιατί είναι παράνομο αλλά δεν είμαι νομικός για να μπω σε αυτή την διαδικασία. Αν ήθελα να σε πω δολοφόνο βάση νόμου θα σου κατέβαζα μια 15αρια άρθρα απ' τον ΚΟΚ και άλλα τόσα απ' αστικό δίκαιο και ΠΚΔ. 

Έχεις ηθική δολοφόνου! 

Δεν υπάρχουν επίσης δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αν έχεις ένα παλιό αμάξι και δεν μπορείς να αγοράσεις ένα νεότερο και ασφαλέστερο είναι απόλυτα κατανοητό στην εποχή που ζούμε. Όταν μπορείς όμως να το κάνεις δικαιολογίες δεν υπάρχουν. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Έχω vitara και φαντάσματα δεν βλέπει και όσες φορές το έχει κάνει γιατί είναι βρώμικο ή κάτι τέτοιο ούτε την προσοχή μου έχει αποσπάσει ούτε έχει γίνει επικίνδυνο. 

Υποθέτω ότι παίζει και ρόλο η περιοχή / δρόμοι που κυκλοφορείς, πόση κίνηση έχει, πόσα (2/3πλο) παρκαρισμένα και μηχανάκια πρέπει να αποφύγεις, πόσο πρόσφατα έχει γίνει βαφή των διαγραμμίσεων κτλ. Και δεν είναι θέμα βρώμας, εκτός αν είναι τόσο ευαίσθητο που βρωμίζει στη 1 ώρα μετά το πλύσιμο, όπου επανερχόμαστε στο ότι σηκώνουν ακόμα πολύ βελτίωση.

Για να μην το πάω μονόπατα πάντως, να πω ότι σε αυτοκινητόδρομο (Αθήνα-Σπάρτη) δεν έκανε κιχ.

Παρόλα αυτά, δεν έχει λογική να μιλάς για δολοφόνους, γιατί οι λέξεις έχουν και μια σημασία. Εν δυνάμει ίσως θέλεις να πεις, αλλά και πάλι, με τον ορισμό σου (οτιδήποτε μειώνει την σχετική ασφάλεια) όλοι είναι εν δυνάμει δολοφόνοι, άρα ο ορισμός δεν προσφέρει και τίποτα έτσι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Υποθέτω ότι παίζει και ρόλο η περιοχή / δρόμοι που κυκλοφορείς, πόση κίνηση έχει, πόσα (2/3πλο) παρκαρισμένα και μηχανάκια πρέπει να αποφύγεις, πόσο πρόσφατα έχει γίνει βαφή των διαγραμμίσεων κτλ. Και δεν είναι θέμα βρώμας, εκτός αν είναι τόσο ευαίσθητο που βρωμίζει στη 1 ώρα μετά το πλύσιμο, όπου επανερχόμαστε στο ότι σηκώνουν ακόμα πολύ βελτίωση.

Για να μην το πάω μονόπατα πάντως, να πω ότι σε αυτοκινητόδρομο (Αθήνα-Σπάρτη) δεν έκανε κιχ.

Παρόλα αυτά, δεν έχει λογική να μιλάς για δολοφόνους, γιατί οι λέξεις έχουν και μια σημασία. Εν δυνάμει ίσως θέλεις να πεις, αλλά και πάλι, με τον ορισμό σου (οτιδήποτε μειώνει την σχετική ασφάλεια) όλοι είναι εν δυνάμει δολοφόνοι, άρα ο ορισμός δεν προσφέρει και τίποτα έτσι.

Αν σου συμβαίνει όντως και δεν το λες έτσι, τότε το αμάξι έχει θέμα και πήγαινε το στην αντιπροσωπεία. Με το Vitara τα τελευταία χρόνια έχω οδηγήσει επαρχιακούς, στο Ηράκλειο μέσα, το έχω βάλει καράβι και πήγα εντός Αθηνών, ταξίδι από εκεί μέχρι Σπάρτη και από εκεί αν θυμάμαι σωστά πήγα και Μονεμβασιά. False alarms τύπου ότι ο απέναντι για παράδειγμα πατάει την διπλή τα έχει σπάνια. Δεν είναι όμως δικαιολογία αν βλέπεις σπάνια τέτοια alarms να απενεργοποιείς τα ADAS καθολικά. 

Όσον αφορά για το τι ορίζω εγώ δολοφόνο της ασφάλτου, είναι εκείνος που εν γνώση του και διά των ενεργειών του κάνει τον δρόμο λιγότερο ασφαλή για εκείνον και για τους γύρω του. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Zaknafein είπε

Επίσης, δεν έχω ακούσει κανέναν να ενοχλείται και να απενεργοποιεί ABS/ESP/airbags, αλλά αρκετοί έχουν παράπονα από διάφορα "driver aids" και δεν είναι ούτε επίδοξοι Σουμάχερ, ούτε μιλάμε για αυτοκίνητα επιδόσεων κτλ. Απλά έχουν αρκετό χώρο για βελτίωση αυτά τα συστήματα.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου, τα συστηματα του περιεγραψες λειτουργουν επικουρικα, δηλαδη ερχονται να συνδραμουν στην ορθη αντιδραση του οδηγου. Εν αντιθεσει τα ADAS λειτουργουν κυριαρχικα, επιβαλλουν μια συγκεκριμενη ενεργεια ανεξαρτητα αν την θελει η οχι ο οδηγος. Οπως εχω πει αυτη η ενεργεια που θελει να πραξει το ADAS μπορει να ειναι σωστη, αλλα μπορει και να ειναι λαθος, ο οδηγος πρεπει να ειναι αυτος που θα εχει τον τελικο λογο, καποια ομως συστηματα επενεργουν πανω απο αυτον. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Συμφωνω απολυτα μαζι σου, τα συστηματα του περιεγραψες λειτουργουν επικουρικα, δηλαδη ερχονται να συνδραμουν στην ορθη αντιδραση του οδηγου. Εν αντιθεσει τα ADAS λειτουργουν κυριαρχικα, επιβαλλουν μια συγκεκριμενη ενεργεια ανεξαρτητα αν την θελει η οχι ο οδηγος. Οπως εχω πει αυτη η ενεργεια που θελει να πραξει το ADAS μπορει να ειναι σωστη, αλλα μπορει και να ειναι λαθος, ο οδηγος πρεπει να ειναι αυτος που θα εχει τον τελικο λογο, καποια ομως συστηματα επενεργουν πανω απο αυτον. 

Ναι. Λογικά βγάζει μαστίγιο το αμάξι και σε βαράει. 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, manolis940 είπε

Και το ABS άμα θες το βγάζεις και το esp  και τους αερόσακους αν θες επίσης.

  • Όλα αυτά τείνουν στο να είναι ο δρόμος λιγότερο ασφαλής; Ναι όπως έδειξαν και άλλοι συμφορουμήτες παραθέτωντας έρευνες για τα ADAS.
  • Είναι πιο πιθανό με λιγότερη ασφάλεια να προκληθεί ένα θανατηφόρο ατύχημα ή ένα ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς; Ναι. 
  • Έχεις λοιπόν ενεργήσει στο να είναι ο δρόμος λιγότερο ασφαλής; Ναι.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

 

Όσον αφορά για το τι ορίζω εγώ δολοφόνο της ασφάλτου, είναι εκείνος που εν γνώση του και διά των ενεργειών του κάνει τον δρόμο λιγότερο ασφαλή για εκείνον και για τους γύρω του. 

εισαι κολλημενος στην λεξη αυτη και γενικα κολλημενος και δεν καταλαβαινεις την οπτικη που σου λενε το πιο σημαντικο.δεν ειμαστε ρομποτ και δεν οδηγουμε ρομποτ,ποσο μαλλον δεν εχουμε ακομα αυτοματο πιλοτο-οδηγηση (ευτυχως).

ολα αυτα που οριζεις σαν ασφαλεια μπαινουν γιατι δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον ανθρωπινο παραγοντα,ειδικα στην ελλαδα δεν εχουμε εμπιστοσυνη στην μαθησιακη διαδικασια και εξεταση.δλδ. αντι να υποστηριξεις οτι επειδη στις σχολες δεν μαθαινουν να οδηγεις, πρεπει να πας στον ιαβερη να σου διδαξει ασφαλη οδηγηση,να πληρωσεις κατι παραπανω να μαθεις να οδηγεις σωστα,,ε δεν πειραζει μωρε ,εχουμε πλεον τα ηλεκτρονικα που θα με σωσουν.εαν πηγαινες στον ιαβερη δεν θα εμπαινες αφου εισαι κουρασμενος απο την δουλεια μεσα στο αμαξι.κουρασμενος τοσο που δεν βλεπεις.εγω παλι οταν μπαινω στο αμαξι η οδηγηση με ξεκουραζει αλλα αυτο ειναι στον καθενα,συμφωνω οτι σε μερικες δυσκολες ηλικιες,μεγαλες ειναι πλεον απαραιτητα,αλλα δεν ειναι για παντου και ολα,πρωτα μαθαινεις να οδηγεις,μαλλον ποτε δεν θα πω οτι ξερω να οδηγω,παντα μαθητης δηλωνω, να το διορθωσω ,παντα προσπαθεις να οδηγησεις με τεντωμενες τις κεραιες σου και οτι εχεις ,σωστα και επιπλεον , μαθει σε μια σωστη σχολη και δασκαλο αφου παρεις διπλωμα και μετα ,και τα ηλεκτρονικα επονται.αυτο σου λεει αλλα εσυ αφαιρεις το πρωτο σκελος της εκμαθησης.

τωρα επειδη δεν παει κανεις σε σχολη μετα αφου παρει διπλωμα να πληρωσει να μαθει καποια αλλα μυστικα,εαν δεν εχεις και καποιον να στα μαθει,μπες και διβασε και εκπαιδευσου και μετα τα ηλεκτρονικα.οταν καταρτιστεις πολυ μπορει να και να αφαιρεις ,δεν ειναι ολα απαραιτητα.ο μητσος και ο καθε μητσος δεν ειναι ο μεσος οδηγος,τα αυτοκινητα ειναι το μερακι του,το χομπυ του,μπορει να τα απενεργοποιησει.δεν θυμαμαι καποιον να απενεργοποιει το esp χωρις να ξερει γιατι.

οταν αγορασουμε καινουρια θα ειναι στανταρ ,οποτε δεν μπορουμε να τα αποφυγουμε.ενα μικρο παραδειγμα ομως απενεργοποιησης εκνευριστικης τεχνολογιας ειναι το σταρτ-στοπ,κανεις δεν το θελει,ολοι το απανεργοποιουν,δεν ειναι ολοι δολοφονοι ετσι? 

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

 

Δεν υπάρχουν επίσης δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αν έχεις ένα παλιό αμάξι και δεν μπορείς να αγοράσεις ένα νεότερο και ασφαλέστερο είναι απόλυτα κατανοητό στην εποχή που ζούμε. Όταν μπορείς όμως να το κάνεις δικαιολογίες δεν υπάρχουν. 

μα κανεις δεν αγοραζει καινουριο αμαξι γιατι ειναι ασφαλεστερο.οσοι εχουν και αγοραζουν το κανουν γιατι μπορουν , και γιατι ειναι το νεοτερο μοντελλο.δεν ειναι λατρεις της αυτοκινησης.σιγα μην αγοραζουν γιατι το θεωρουν ασφαλεστερο.ξερεις κανεναν ,εκτος απο εσενα ,που να παει σε μια αντιπροσωπεια και το οχι πρωτο,το 5ο πραγμα που ρωταει να ειναι τι συστηματα ασφαλειας εχει το αμαξι? εγω δεν ειδα ποτε κανενα.πανε το βλεπουνε,λενε τι ομορφο που ειναι,τι καθισματα εχει,ποσο κοστιζει,ποσα πιανει(λες και θα τα πιασουν ποτε) ,ΤΙ ζαντες μπορουν να βαλουν,μα@ακιες δλδ. κανεις δεν ρωταει ποσους αεροσακους εχει,εαν εχει λειν ασιστα κ.λ.π ..υποκρισια αυτο που λες ,ξεχνα το.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ.
12 minutes ago, mike15 said:

 μα κανεις δεν αγοραζει καινουριο αμαξι γιατι ειναι ασφαλεστερο.οσοι εχουν και αγοραζουν το κανουν γιατι μπορουν ,δεν ειναι λατρεις της αυτοκινησης και γιατι ειναι το νεοτερο μοντελλο.σιγα μην αγοραζουν γιατι το θεωρουν ασφαλεστερο.ξερεις κανεναν ,εκτος απο εσενα ,που να παει σε μια αντιπροσωπεια και το οχι πρωτο,το 5ο πραγμα που ρωταει να ειναι τι συστηματα ασφαλειας εχει το αμαξι? εγω δεν ειδα ποτε κανενα.πανε το βλεπουνε,λενε τι ομορφο που ειναι,τι καθισματα εχει,ποσο κοστιζει,ποσα πιανει(λες και θα τα πιασουν ποτε) ,ΤΙ ζαντες μπορουν να βαλουν,μα@ακιες δλδ. κανεις δεν ρωταει ποσους αεροσακους εχει,εαν εχει λειν ασιστα κ.λ.π ..υποκρισια αυτο που λες ,ξεχνα το.

Παίζει να πέσεις από τα σύννεφα αν σου πω πως αγόρασα νέο αμάξι χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο το παλιό μου με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια; 

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Xvipes είπε

Παίζει να πέσεις από τα σύννεφα αν σου πω πως αγόρασα νέο αμάξι χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο το παλιό μου με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια; 

απο εσενα οχι..

Δημοσ.
24 minutes ago, mike15 said:

απο εσενα οχι..

Υπάρχουν πολύ σαν εμένα που θέλουν να νιώθουν ασφάλεια πριν βάλουν το παιδί τους στο αμάξι. 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xvipes είπε

Υπάρχουν πολύ σαν εμένα που θέλουν να νιώθουν ασφάλεια πριν βάλουν το παιδί τους στο αμάξι. 

τι αμαξι ειχες και τι αγορασες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...