jimkarvogr Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες ... και όχι δεν είμαι 15. Έχω φάει πολλά "χαστούκια" από υπερχρεώσεις, από κακές συνεργασίες κτλ -όπως αρκετοί εδώ μέσα-, αλλά νομίζω πως η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το final boss όλων. Το ζουμί της υπόθεσης είναι στις 11/09. Αν βαριέσαι πήγαινε εκεί απ' ευθείας. → 18/10/2024 παραλαμβάνω ένα όχημα από την Spotawheel, μεταχειρισμένο, με μηνιαία μίσθωση (σπας το συμβόλαιο όποτε θες. Ή έτσι νομίζεις). → 25/07/2025 Το όχημα πρέπει να πάει για ετήσιο (όπως μου είχαν γράψει) service. Είχε συμπαίσει και ο αριθμός χιλιομέτρων ωστόσο. Τηλεφωνώ να κλείσω ραντεβού. Δεν υπάρχει κάτι στην Αθήνα! Προτίθεμαι, επειδή θα είμαι Νότια Πελοπόννησο 8-20/08 να πάω Καλαμάτα, Σπάρτη, Τρίπολη, όπου μπορούν. Μου δίνουν τηλέφωνο από Καλαμάτα, μου λέει ο άνθρωπος πως θα μπορεί, να καλέσω ωστόσο εκ νέου 3-4 μέρες πριν για επιβεβαίωση. → 07/08/2025 Τελικά δεν μπορεί να το δει πριν τις 18/08. Παίρνω πίσω στα κεντρικά, μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών, να δούμε τι μπορώ να κάνω διότι εγώ ήμουν ήδη on tour. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια ποινή για καθυστερημένο service - αν και οι όροι δεν αναφέρουν τίποτα. Η κοπέλα λέει πως θα με καλέσει συνάδελφός της. Το ίδιο έγινε και 08/08, οπότε έστειλα e-mail → 26/08/2025 Έχω αφήσει το αμάξι στην άκρη έως τότε, και έχω δανειστεί φίλου. Για ένα μεγάλο ταξίδι που έκανα πήρα ενοικιαζόμενο. Έως τότε καμία απάντηση σε κανένα mail. Συμπληρώνω την φόρμα επικοινωνίας. Με καλούν να κλείσουμε service, στην Κηφισιά για τις 10/09 (θα ήμουν εκτός τότε). Λέω ευγενικά πως από εκεί που μένω, θέλω 4+ ώρες πήγαινε έλα για την Κηφισιά σε ώρα αιχμής. Πριν πάρω το όχημα με είχαν διαβεβαιώσει πως υπάρχουν συνεργεία στα Νότια προάστια - Πειραιά. Με τα πολλά με προωθεί σε συνεργείο στο Χαϊδάρι. Ταυτόχρονα ζητάω να μιλήσω και με κάποιον υπεύθυνο σχετικά με το ότι ένα μήνα τώρα δεν μπορώ να κλείσω συνεργείο, και μου λέτε να κλείσω σε 2 εβδομάδες. Να με ενημερώσει τι γίνεται με τα χιλιόμετρα Με καλεί μια κοπέλα και εν ολίγης μου λέει πως δεν φταίνε αυτοί που εγώ δεν έκανα χρήση του οχήματος, ας το έκανα. "Μα πως να κάνω χρήση, όταν δεν γνωρίζω αν υπάρχει πρόβλημα, αν υπάρχει ρήτρα, και όταν σας έχω καλέσει 2 φορές, έχω στείλει mail και δεν με έχει ενημερώσει κανείς?" "Ας το κάνατε, μπορεί η συνάδελφος να μην ήξερε, φταίει; Ας κάνατε το ταξίδι σας, ας το γνωρίζατε". Ζητάω επιτόπου να με ενημερώσει για την διαδικασία επιστροφής. Κατά γράμμα: "Δεν γίνεται να έχω 100 προβλήματα καθημερινά, να έχω πάρει leasing για να μην έχω έγνοιες υποτίθεται, και εν τέλη να πιέζομαι επειδή δεν έχετε οργάνωση. Και να "φταίω" που ενώ δεν γνωρίζω κάτι, σας ρωτάω αλλά δεν παίρνω απαντήσεις επειδή ... "δεν το γνώριζε η συνάδελφός μου"". Μου λέει πως όποτε θέλω καλώ για επιστροφή, και η αναμονή είναι 20 ημέρες. → 11/09/2025 Καλώ για επιστροφή. Μου λένε πως έχουν διαθέσιμο στις 31/10. Επιμένω πως είναι πολύ μακριά, δυστυχώς θα πρέπει να φύγω από Αθήνα, δεν γνωρίζω πότε θα επιτρέψω. "Το καταλαβαίνω αλλά...". "Μα μου είχατε πει πως η αναμονή είναι 20 ημέρες" "Θα σας καλέσω άμεσα να δω τι γίνεται μήπως μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο" Στο μεταξύ διαβάζω όλους τους όρους που έχω υπογράψει. Αναφέρουν: Spoiler 7. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ α. Το παρόν συμφωνητικό είναι αορίστου χρόνου και λύεται με καταγγελία ως κατωτέρω ορίζεται β. Εάν ο Μισθωτής αποφασίσει να διακόψει την Μίσθωση του εκάστοτε οχήματος για οποιοδήποτε λόγο, τότε υποχρεούται, εκτός της εξοφλήσεως τυχόν ληξιπρόθεσμων ποσών προς την Εκμισθώτρια να ενημερώσει για την επιστροφή του οχήματος την Εκμισθώτρια 20 (είκοσι εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημέρα επιστροφής χωρίς την υποχρέωση καταβολής οποιασδήποτε μορφής αποζημίωσης. γ. Ρητά αναφέρεται πως σε περίπτωση μη ενημέρωσης από τη μεριά του πελάτη για λήξη της σύμβασης 20 (είκοσι) εργάσιμες ημέρες πριν, η χρέωση θα συνεχίζεται κανονικά. Κατά τη διάρκεια ισχύος του παρόντος, ο Μισθωτής δικαιούται να μισθώσει, ακόμα και εντός του εκάστου μισθωτικού μήνα, έτερο όχημα από το ήδη μισθωμένο, υπογράφοντας τους ανάλογους μισθωτικούς όρους . Αντίστοιχα, μπορεί να επιστρέφει το μισθωμένο όχημα προς παραλαβή έτερου οχήματος κατά τα ανωτέρω μετά από γραπτή ειδοποίηση 20 (είκοσι) εργάσιμων ημερών προς την εταιρεία και να παραλαμβάνει το νέο όχημα με την υπογραφή του αντίστοιχου Παραρτήματος Α του παρόντος. Οι όροι του παρόντος παραμένουν ισχυροί και εφαρμόζονται σε όλες τις μισθώσεις που θα πραγματοποιήσει ο Μισθωτής κατά τη διάρκεια ισχύος του παρόντος, ανεξάρτητα από τους ειδικότερους ορισμούς του Παραρτήματος Α. Με καλεί και με ενημερώνει πως έστειλε εσωτερικό σημείωμα αλλά δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει. Θα προσπαθήσει να μου κάνει εξυπηρέτηση! - Δεν θέλω καμία εξυπηρέτηση. Τους όρους της σύμβασης θέλω να εκτελέσετε. Το να κρατήσω ένα όχημα 20 ημέρες παραπάνω από αυτό που υποχρεούμαι είναι επιπλέον κόστος. - Ναι ξέρετε δεν μπορεί να γίνει κάτι διότι δεν έχουμε διαθέσιμο ραντεβού. Επιστρέφουν όλα τα οχήματα από σεζον και δεν προλαβαίνουμε. - Το κατανοώ αλλά δεν με αφορά το πρόβλημα σας άμεσα, καθώς βάση του συμβολαίου μπορώ να επιστρέψω το αμάξι όποτε θέλω (επιθυμητή ημερομηνία) και το χειρότερο σενάριο είναι να με χρεώσετε 20 ημέρες έξτρα. - Δεν το λέει κάπου αυτό... - 7α, 7β, 7γ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να επιστρέψω το όχημα και να το ελέγξετε όποτε θέλετε. - Όχι αυτό δεν γίνεται, η γραμμή της εταιρείας μας είναι αυτή. Έχω προσπαθήσει να σας κάνω κάποια εξυπηρέτηση. - ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. Μπορώ να μιλήσω ή να με καλέσει κάποιος αρμόδιος σας παρακαλώ; - ΌΧΙ, μόνο με εμάς μιλάτε. - Ναι αλλά εσείς δεν με εξυπηρετείτε. Σας αναφέρω τους όρους που έχουμε υπογράψει, και μονομερώς τους αθετείτε. - Αν θέλετε στείλτε και e-mail στο ΤΑΔΕ, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω Και εκεί το κλείσαμε. Τι στο καλό μπορώ να κάνω; Πραγματικά απογοητεύομαι που ο καθένας (εταιρεία ή μη) κάνει ό,τι θέλει πραγματικά, χωρίς να δίνει λογαριασμό πουθενά ρε γαμώτο. Το συμβόλαιο γιατί υπάρχει; Γιατί το υπογράψαμε; Δεν σας βρίσκω όποτε σας χρειάζομαι, δίνετε ένα αμάξι και προφανώς δεν το θέλετε πίσω, διότι χάνετε λεφτά. Αλλά εμείς τι φταίμε; Μπορώ να κάνω κάτι νομικά; Αξίζει; Μπορώ να κάνω κάτι γενικά πέραν του να απογοητεύομαι και να "ζητάω και συγγνώμη" στο τέλος; Υγ: Μετά την επικοινωνία της 26η Αυγούστου, μπήκα να διαβάσω κριτικές. Ταξινόμηση με νεότερες πρώτα. Δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν τα ίδια θέματα, με το after sales. 2 1
tutuyo Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες Τα γράφεις λίγο σαν πρόεδρος γνωστής επαρχίακης ομάδας που αρχίζει από Εδεσσαι και τελειώνει σε κος Πήρες το αμάξι με ληζινγκ Θέλεις να το πας για σέρβις. Δεν βρήκες ραντεβού. Εκεί δεν φταίει η Σποτ, πάει ανάλογα με την διαθεσιμότητα των αντιπροσωπειών Μετά το έκανες σέρβις τελικά; Και ήθελες να το επιστρέψεις αλλά δεν έχουν αμάξι στις 20 ημέρες, σωστά; Άρα το πρόβλημα είναι ότι δεν σέβονται το 20ημερο; 2
zio10 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) Πάντως το να μην πάρεις το αμάξι στο ταξίδι και να νοικιάσεις άλλο επειδή πέρασε για λίγο η ημερομηνία του σέρβις μου φαίνεται υπερβολικό. Επεξ/σία πριν από 8 ώρες από zio10 5
jimkarvogr Δημοσ. πριν από 9 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, tutuyo είπε Τα γράφεις λίγο σαν πρόεδρος γνωστής επαρχίακης ομάδας που αρχίζει από Εδεσσαι και τελειώνει σε κος Πήρες το αμάξι με ληζινγκ Θέλεις να το πας για σέρβις. Δεν βρήκες ραντεβού. Εκεί δεν φταίει η Σποτ, πάει ανάλογα με την διαθεσιμότητα των αντιπροσωπειών Μετά το έκανες σέρβις τελικά; Και ήθελες να το επιστρέψεις αλλά δεν έχουν αμάξι στις 20 ημέρες, σωστά; Άρα το πρόβλημα είναι ότι δεν σέβονται το 20ημερο; Όντως; να το διατυπώσω εκ νέου αν είναι. Φταίει η σποτ που δεν με ενημέρωσε αν μπορώ να ταξιδέψω ή αν όχι. Θέλω να το επιστρέψω οριστικά, δεν θέλω άλλο όχημα 8 λεπτά πριν, zio10 είπε Πάντως το να μην πάρει το αμάξι στο ταξίδι και νοικιάσεις άλλο επειδή πέρασε για λίγο η ημερομηνία του σέρβις μου φαίνεται υπερβολικό. 1500 χιλιόμετρα έξτρα σε 2μιση ημέρες (συνολικά θα ξεπερνούσα 2500 χιλιόμετρα). Υπερβολικό είναι ναι. Δεν γνωρίζω τι ρήτρες έχουν. Και έδωσα 70€ για το ενοικιασμένο, οπότε κανένα άγχος Επεξ/σία πριν από 9 ώρες από jimkarvogr 1
Pansp32 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) Κατανοητό είναι τι γράφει ο άνθρωπος. Προφανώς η "γραμμή" είναι όοοοοοοοοοοσο το δυνατόν πιο μετά για να πληρώνει μίσθωμα. Φίλε μου θεωρητικά άμα έχεις κανά δικηγόρο(ειδικά άμα είναι φιλικό πρόσωπο) τότε υπάρχει η νομική λύση. Δηλαδή κάτι τύπου εξώδικο. Λογικά στο 2ημερο θα το έχουν παραλάβει το αυτοκίνητο. 🤣 Για όλη την ιστορία δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Μόνο το email έχεις. Ίσως άμα ξέρεις ονόματα, ώρες κλπ που μίλησες και ΑΝ καταγράφονται οι συνομιλίες να συμπεριληφθούν στο εξώδικο μαζί με ότι εμαιλ κλπ υπάρχει. Από εκεί και πέρα υπάρχουν τα εξής: Αναφορά σε κείμενο Ένας πολίτης στην Ελλάδα μπορεί να υποβάλει καταγγελία εναντίον επιχείρησης ή παροχής υπηρεσίας στα εξής βασικά σημεία: Στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή μέσω της πλατφόρμας καταγγελιών στο gov.gr, όπου γίνονται δεκτές καταγγελίες για καταναλωτικά θέματα, όπως παραπλανητική διαφήμιση, προβλήματα με προϊόντα ή υπηρεσίες, καταχρηστικούς όρους κτλ. Στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μέσω ηλεκτρονικής φόρμας στην επίσημη ιστοσελίδα του, όπου ο πολίτης μπορεί να υποβάλει αναφορά για βλαπτικές πράξεις ή καταναλωτικές διαφορές. Απαιτούνται συγκεκριμένα στοιχεία για να γίνει αποδεκτή η αναφορά. Γενικά μιλώντας καλό είναι να γίνονται καταγγελίες στους φορείς μπας και κάαααααααααααποια στιγμή φιλοτιμηθούν να ρίξουν κανά πρόστιμο..(που δεν) Περαστικά και καλή τύχη. Υ.Γ. Όταν λέμε ότι είμαστε χειρότερα από Κολομβία κάποιοι νομίζουν ότι είμαστε υπερβολικοί. Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από Pansp32 1
lector Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Μια λυση αγανακτησης που μου ερχεται στο μυαλο, ειναι να πας στα γραφεια τους στη νεα ιωνια, να το παρκαρεις απ'εξω, να αφησεις και το κλειδι στη ρεσεψιον, και να τους πεις "καλεστε με για τα περαιτερω". Δεν ξερω αν ειναι η πιο σοφη λυση, αλλα εγω αν ειχα απηυδισει με τη συμπεριφορα τους μαλλον αυτο θα εκανα. 1
jimkarvogr Δημοσ. πριν από 6 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 6 ώρες 53 λεπτά πριν, Pansp32 είπε Κατανοητό είναι τι γράφει ο άνθρωπος. Προφανώς η "γραμμή" είναι όοοοοοοοοοοσο το δυνατόν πιο μετά για να πληρώνει μίσθωμα. Φίλε μου θεωρητικά άμα έχεις κανά δικηγόρο(ειδικά άμα είναι φιλικό πρόσωπο) τότε υπάρχει η νομική λύση. Δηλαδή κάτι τύπου εξώδικο. Λογικά στο 2ημερο θα το έχουν παραλάβει το αυτοκίνητο. 🤣 Για όλη την ιστορία δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Μόνο το email έχεις. Ίσως άμα ξέρεις ονόματα, ώρες κλπ που μίλησες και ΑΝ καταγράφονται οι συνομιλίες να συμπεριληφθούν στο εξώδικο μαζί με ότι εμαιλ κλπ υπάρχει. Από εκεί και πέρα υπάρχουν τα εξής: Γενικά μιλώντας καλό είναι να γίνονται καταγγελίες στους φορείς μπας και κάαααααααααααποια στιγμή φιλοτιμηθούν να ρίξουν κανά πρόστιμο..(που δεν) Περαστικά και καλή τύχη. Υ.Γ. Όταν λέμε ότι είμαστε χειρότερα από Κολομβία κάποιοι νομίζουν ότι είμαστε υπερβολικοί. Λογικά θα στείλω εξώδικο, χωρίς να είναι φίλος κάποιος. Κουράστηκα ο καθένας να κάνει ότι θέλει. Αν έλεγαν έστω "μετά τις 9/10, επειδή δεν φταίτε εσείς που δεν έχουμε διαθεσιμότητα, δεν θα πληρώσετε κάτι", θα το έβλεπα αλλιώς. Θα υποχρεωνόμουν σε κάποιον να πάρει ρεπό από την δουλειά του να το γυρίσει, μιας και εγώ θα είμαι εκτός. Αλλά με αυτή την συμπεριφορά..; Ξέρω ώρες που μίλησα, ευτυχώς είναι στο κινητό μου όλες. Η κοπέλα ισχυρίζεται πως υπάρχει καταγραφή, και αν θέλω νομικά μπορώ να την ζητήσω. Έστειλα το αίτημα γραπτός, περιμένω ενημέρωση, αλλιώς αναφορά σε ότι βρω μπροστά μου, εννοείται πως θα γίνει. 4 λεπτά πριν, lector είπε Μια λυση αγανακτησης που μου ερχεται στο μυαλο, ειναι να πας στα γραφεια τους στη νεα ιωνια, να το παρκαρεις απ'εξω, να αφησεις και το κλειδι στη ρεσεψιον, και να τους πεις "καλεστε με για τα περαιτερω". Δεν ξερω αν ειναι η πιο σοφη λυση, αλλα εγω αν ειχα απηυδισει με τη συμπεριφορα τους μαλλον αυτο θα εκανα. Το ακούω, βέβαια δεν υπάρχει χαρτί παραλαβής από μεριάς τους. Οπότε θα είμαι εκτεθειμένος. ε ΡΠΣΤΜ που μπλέκει ο καθένας μας χωρίς λόγο. 1
lector Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 1 λεπτό πριν, jimkarvogr είπε Το ακούω, βέβαια δεν υπάρχει χαρτί παραλαβής από μεριάς τους. Οπότε θα είμαι εκτεθειμένος. Υπαρχει καμερα στην εισοδο οπου θα φαινεται οτι μπηκες και παρεδωσες το κλειδι. Επιπλεον μπορεις να βιντεοσκοπεις ο ιδιος τον εαυτο σου την ωρα που το κανει αυτο.
Pansp32 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, jimkarvogr είπε Λογικά θα στείλω εξώδικο, χωρίς να είναι φίλος κάποιος. Κουράστηκα ο καθένας να κάνει ότι θέλει. Αν έλεγαν έστω "μετά τις 9/10, επειδή δεν φταίτε εσείς που δεν έχουμε διαθεσιμότητα, δεν θα πληρώσετε κάτι", θα το έβλεπα αλλιώς. Θα υποχρεωνόμουν σε κάποιον να πάρει ρεπό από την δουλειά του να το γυρίσει, μιας και εγώ θα είμαι εκτός. Αλλά με αυτή την συμπεριφορά..; Ξέρω ώρες που μίλησα, ευτυχώς είναι στο κινητό μου όλες. Η κοπέλα ισχυρίζεται πως υπάρχει καταγραφή, και αν θέλω νομικά μπορώ να την ζητήσω. Έστειλα το αίτημα γραπτός, περιμένω ενημέρωση, αλλιώς αναφορά σε ότι βρω μπροστά μου, εννοείται πως θα γίνει. Το ακούω, βέβαια δεν υπάρχει χαρτί παραλαβής από μεριάς τους. Οπότε θα είμαι εκτεθειμένος. ε ΡΠΣΤΜ που μπλέκει ο καθένας μας χωρίς λόγο. Δουλειές δεν είχες, δουλειές βρήκες. Το εκνευριστικό είναι η αίσθηση του αβοήθητου και της αγανάκτησης που σου προκαλούν. Σε βγάζουν τρελό και από πάνω. Και αναρωτιέσαι μετά, αυτοί που δουλεύουν εκεί(και σε όλες τις άλλες εταιρείες, τράπεζες κλπ) είναι τόσο μα-άκες; Γουστάρουν να τους κάνουν το ίδιο άλλοι π.χ τράπεζα; Τέλος πάντων μην σε πάρω στο λαιμό μου** αλλά ίσως μπορείς να τους πάρεις πάλι τηλέφωνο και να τους πεις κάτι του στυλ ότι έχεις προχωρήσει σε καταγγελίες στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή αλλά και στον Συνήγορο του Καταναλωτή (άσχετα άμα το έχεις κάνει ή όχι). Και ότι σε συνεργασία με τον δικηγόρο σου ακολουθεί εξώδικο εντός ημερών ή με διαφορετική έκφραση "Και ότι σε συνεργασία με τον δικηγόρο μου πλέον ακολουθεί η νομική οδός". Εκτός και αν επιστραφεί το αυτοκίνητο ά-μ-ε-σ-α(εχθές βασικά). Όλα αυτά με την ελπίδα να σου δώσουν κάποιον -όντως- ανώτερο και να τελειώνει η ιστορία. Το πρόβλημα στην παραπάνω στρατηγική είναι ότι άμα δεν πιάσει τότε αναγκαστικά δικηγόρος. Υποθέτω πως επίσκεψη+εξώδικο+δικαστικός για να παραδώσει το εξώδικο θα ναι κανά 150-200 ευρώ. Αν είσαι -σχετικά- "ΟΚ" οικονομικά νομίζω συμβουλεύεσαι κανά δικηγόρο που να έχει κάποια εμπειρία και εξειδίκευση σε τέτοια θέματα. Μην πας σε κανέναν που είναι για τα...κτηματομεσιτικά ξέρω γω ή εργατικό δίκαιο! **Απλά δεν είμαι νόμικος γι' αυτό κρατάω μία πισινή αλλά δεν βρίσκω κάτι παράνομο, μη λογική ή κάτι νομικά επιλήψιμο. Edit Πραγματικά χρειάζεται ένας άνθρωπος με μία σχετική οικονομική άνεση για να πληρώνει δικηγόρους να τους τραβάει στα δικαστήρια και με οδηγία να κάνει όσο περισσότερη βαβούρα και να το τραβάει στα άκρα όσο πάει(μεγάλες αποζημιώσεις, εμπλοκή αρχών ανταγωνισμού - προστασίας πολίτη για έξτρα πρόστιμα και έλεγχο κλπ). Ούτε καν εξώδικα. Γιατί εφόσον όντως υπάρχουν τα αποδεικτικά στοιχεία (εμαιλς, τηλεφωνήματα κλπ) τότε μιλάμε για ξεκάθαρη παραβίαση των όρων. Το κέρδος θα ήταν 1)Πληρωμένο δικαστήριο + έξοδα από αυτούς 2)Επιστροφή χρημάτων(από Αύγουστο και μετά) + αποζημίωση παραβίασης των όρων του συμβολαίου 3)Ηθική αποζημίωση 4)Θεωρητικά πρόστιμο στην εταιρεία από τις αρχές Μόνο έτσι στήνεται ένα σωστό κράτος και μία υγιή/σωστή επιχειρηματικότητα. Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από Pansp32
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα