Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο φόβος φυλάει τα έρμα..

Άρα όσο ποιο αυστηρά μέτρα υπάρχουν, τόσο ποιο πολύ εύκολα θα προσαρμοστεί ο λαός,

Πρόσφατο παράδειγμα  τα lockdown..

  • Like 1
  • Απαντ. 279
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 hours ago, lector said:

Γιατι ειναι τραγικη ταχυτητα; Και τι διαφορα εχει το συγχρονο αυτοκινητο με τα παλαιοτερα, οσον αφορα την ταχυτητα;

Γιατί είναι απελπιστικά αργά και βαρετά αν είσαι σε μεγάλο δρόμο που υπάρχει για μεγάλο κομμάτι αυτό το όριο. Τι συζητάμε τώρα απορώ, προφανώς εσύ δεν έχεις πρόβλημα να πας και με 30 αφου δεν θα κερδίσουμε και τιποτα παρά 5-10 λεπτάκια.

Για το νεα-παλιά αυτοκίνητα εξαρτάται για τι αυτοκίνητο μιλάμε. ενα τυπικό καινουργιο πάντως με μια στοιχειώδη ιπποδύναμη περι τα 130-150 που δεν είναι κάτι φοβερό και πολλά κοινούργια είναι εκεί πάνε για πλάκα στα 80-100km. Αν μιλάμε για ψοφίμια με 60 και 70 άλογα άστο... 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέος Κώδικας Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ΚΣΚ)

Κυρώσεις για Φορείς και Υπευθύνους σε περίπτωση παραλείψεων ασφαλείας

Μη Λειτουργία Συστήματος Φωτοσήμανσης / Τηλεδιοίκησης

  • Αρχική παράβαση: Πρόστιμο 10.000.000€ στον διαχειριστή, παύση καθηκόντων Διοικητικού Συμβουλίου για 2 έτη.

  • 1η υποτροπή: Πρόστιμο 50.000.000€, αποκλεισμός από κάθε δημόσιο έργο για 10 έτη.

  • 2η υποτροπή: Δήμευση περιουσίας διοικούντων και ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων.


Κυκλοφορία Τρένου χωρίς Εγκεκριμένα Συστήματα Ασφαλείας (ETCS, τηλεδιοίκηση κλπ.)

  • Αρχική παράβαση: Πρόστιμο 100.000.000€, αφαίρεση αδειών κυκλοφορίας τρένων για 12 μήνες.

  • Με ατύχημα: Αυτόφωρη σύλληψη υπευθύνων, προφυλάκιση έως τη δίκη.


Θανατηφόρο Σιδηροδρομικό Δυστύχημα λόγω Ελλείψεων

  • Βαριά σωματική βλάβη: Κάθειρξη έως 20 έτη σε όσους υπέγραψαν ότι το δίκτυο είναι «ασφαλές».

  • Θανατηφόρο ατύχημα (1-10 θύματα): Κάθειρξη ισόβια στον Υπουργό Μεταφορών και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο.

  • Θάνατος πολλών (>10): Ισόβια χωρίς αναστολή, δήμευση περιουσίας και αποζημίωση στις οικογένειες των θυμάτων.


Απόκρυψη ή Παραποίηση Εγγράφων Ασφαλείας

  • Αρχική παράβαση: Πρόστιμο 20.000.000€, φυλάκιση έως 15 έτη.

  • Με συνέπεια θανάτους: Ισόβια κάθειρξη για όλους τους υπογράφοντες.


Υποχρεωτική Διαφάνεια

  • Κάθε 3 μήνες δημόσια αναφορά για το ποια συστήματα λειτουργούν.

  • Απόκρυψη πληροφορίας = ισότιμο αδίκημα με ανθρωποκτονία από αμέλεια.

     

απο το ChatGPT ... αν μπορουσε να φανταστει αντιστοιχα μετρα... για τα τρενα... :( 

Επεξ/σία από drpaneas
  • Like 1
Δημοσ.

Η απόφαση να παραμείνουν οι μικρότερες ποινές για παραβάσεις που σχετίζονται με την παρεμπόδιση ή την παράνομη στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ, δεν είναι μια απλή τυπική λεπτομέρεια του Κ.Ο.Κ. Είναι ένα καθαρό μήνυμα για το πώς η κοινωνία μας αντιλαμβάνεται και ιεραρχεί τις ανάγκες των πιο ευάλωτων μελών της.

Οι νόμοι δεν είναι ουδέτεροι∙ αντικατοπτρίζουν αξίες. Και όταν η πολιτεία επιλέγει να τιμωρεί πιο “ελαφρά” την αφαίρεση του δικαιώματος πρόσβασης από έναν άνθρωπο με αναπηρία, αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι θεωρεί την ταλαιπωρία του λιγότερο σημαντική από άλλες παραβάσεις. Στην πράξη, το μήνυμα είναι ότι ο δημόσιος χώρος δεν ανήκει ισότιμα σε όλους, αλλά ότι η βολή του οδηγού που “δεν βρήκε αλλού να παρκάρει” αξίζει περισσότερο από την καθημερινή αξιοπρέπεια ενός συμπολίτη μας με αναπηρία.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο νομικό. Είναι βαθιά κοινωνικό. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τα άτομα με αναπηρία όχι ως ισότιμα μέλη, αλλά ως εμπόδιο ή ως “ειδική περίπτωση” που απλώς ανεχόμαστε. Οι ράμπες γεμίζουν αυτοκίνητα, οι θέσεις στάθμευσης καταλαμβάνονται από “βιαστικούς” οδηγούς, τα πεζοδρόμια είναι αδιάβατα. Και συχνά, όλα αυτά συμβαίνουν με τη σιωπηλή ανοχή των γύρω μας.

Όταν, λοιπόν, η πολιτεία επιλέγει να βάζει τις χαμηλότερες ποινές σε τέτοιες συμπεριφορές, δεν κάνει απλώς ένα λάθος στη νομοθέτηση. Ενισχύει μια κουλτούρα αδιαφορίας. Ενθαρρύνει την αντίληψη ότι η αναπηρία είναι ένα “δευτερεύον ζήτημα” και ότι το δικαίωμα στην ελεύθερη πρόσβαση μπορεί να θυσιαστεί εύκολα για χάρη της ευκολίας των πολλών.

Ο πραγματικός πολιτισμός δεν μετριέται από το πόσα μουσεία έχουμε ή πόσο πλούσια είναι η ιστορία μας. Μετριέται από το πώς φερόμαστε στους πιο αδύναμους. Και όταν ακόμα και οι νόμοι μας δείχνουν αδιαφορία απέναντι στους ανθρώπους με αναπηρία, αυτό αποκαλύπτει με σκληρό τρόπο ότι έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να μιλήσουμε ειλικρινά για κοινωνία ισότητας και σεβασμού.

  • Like 9
Δημοσ.
Στις 13/9/2025 στις 12:41 ΜΜ, cpc464 είπε

Κάμερες, 50 έχουν στηθεί ήδη, οι περρισότερες στην περιφεριακή Υμηττού ειδικά εκει που έχει όριο 70χλμ. Θα μας έρχεται ηλεκτρονικά το ραβασάκι.

Η ζωή μας όλη ένα big brother 

Δημοσ.
59 minutes ago, LuNaTiC said:

Η απόφαση να παραμείνουν οι μικρότερες ποινές για παραβάσεις που σχετίζονται με την παρεμπόδιση ή την παράνομη στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ, δεν είναι μια απλή τυπική λεπτομέρεια του Κ.Ο.Κ. Είναι ένα καθαρό μήνυμα για το πώς η κοινωνία μας αντιλαμβάνεται και ιεραρχεί τις ανάγκες των πιο ευάλωτων μελών της.

Οι νόμοι δεν είναι ουδέτεροι∙ αντικατοπτρίζουν αξίες. Και όταν η πολιτεία επιλέγει να τιμωρεί πιο “ελαφρά” την αφαίρεση του δικαιώματος πρόσβασης από έναν άνθρωπο με αναπηρία, αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι θεωρεί την ταλαιπωρία του λιγότερο σημαντική από άλλες παραβάσεις. Στην πράξη, το μήνυμα είναι ότι ο δημόσιος χώρος δεν ανήκει ισότιμα σε όλους, αλλά ότι η βολή του οδηγού που “δεν βρήκε αλλού να παρκάρει” αξίζει περισσότερο από την καθημερινή αξιοπρέπεια ενός συμπολίτη μας με αναπηρία.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο νομικό. Είναι βαθιά κοινωνικό. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τα άτομα με αναπηρία όχι ως ισότιμα μέλη, αλλά ως εμπόδιο ή ως “ειδική περίπτωση” που απλώς ανεχόμαστε. Οι ράμπες γεμίζουν αυτοκίνητα, οι θέσεις στάθμευσης καταλαμβάνονται από “βιαστικούς” οδηγούς, τα πεζοδρόμια είναι αδιάβατα. Και συχνά, όλα αυτά συμβαίνουν με τη σιωπηλή ανοχή των γύρω μας.

Όταν, λοιπόν, η πολιτεία επιλέγει να βάζει τις χαμηλότερες ποινές σε τέτοιες συμπεριφορές, δεν κάνει απλώς ένα λάθος στη νομοθέτηση. Ενισχύει μια κουλτούρα αδιαφορίας. Ενθαρρύνει την αντίληψη ότι η αναπηρία είναι ένα “δευτερεύον ζήτημα” και ότι το δικαίωμα στην ελεύθερη πρόσβαση μπορεί να θυσιαστεί εύκολα για χάρη της ευκολίας των πολλών.

Ο πραγματικός πολιτισμός δεν μετριέται από το πόσα μουσεία έχουμε ή πόσο πλούσια είναι η ιστορία μας. Μετριέται από το πώς φερόμαστε στους πιο αδύναμους. Και όταν ακόμα και οι νόμοι μας δείχνουν αδιαφορία απέναντι στους ανθρώπους με αναπηρία, αυτό αποκαλύπτει με σκληρό τρόπο ότι έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να μιλήσουμε ειλικρινά για κοινωνία ισότητας και σεβασμού.

Δηλαδή το 150€+70 μέρες αφαίρεση πινακίδων+20 μέρες αφαίρεση διπλώματος δεν είναι αρκετά βαριά ποινή;

  • Like 1
Δημοσ.

Οι «δρακόντειοι νόμοι» μπορούν να λειτουργήσουν βραχυπρόθεσμα ως αποτρεπτικό μέσο αλλά δεν είναι βιώσιμη λύση αν δεν συνοδεύονται από:

Πρόληψη (παιδεία, κοινωνική πολιτική)

Δίκαιη εφαρμογή του νόμου

Μέτρα που αντιμετωπίζουν τις ρίζες του προβλήματος.

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Δηλαδή το 150€+70 μέρες αφαίρεση πινακίδων+20 μέρες αφαίρεση διπλώματος δεν είναι αρκετά βαριά ποινή;

Όπως το πάρει ο καθένας! Για μένα όχι δεν είναι πολύ
και btw... εγώ δεν είπα αν το συγκεκριμένο ποσό και τιμωρία είναι πολύ ή λίγο... αυτό που διαπίστωσα είναι ότι είναι οι μικρότερες ποινές.

Δημοσ.
Στις 20/9/2025 στις 11:03 ΠΜ, kostassid είπε

Για να ξέρετε όσοι λέτε ότι είναι παράλογα αυτα τα όρια ( φυσικά δεν μιλάω για ξεχασμένες πινακίδες που μπορει να έμειναν στο σημειο). Υπάρχει ένας όρος κατά το σχεδιασμό του δρόμου που λέγεται ταχύτητα σχεδιασμού. Αν τον υπερβεις,  σε περίπτωση συμβάντος αρχίζουν και μειώνονται οι συνθήκες που θα σε κρατήσουν ζωντανό.

Για όσους εχουν ακόμα θέμα να το καταλάβουν, θετω το εξής. Γιατι στη γέφυρα Ρίο Αντίρριο, υπερσύγχρονη και ατρωτη όλοι, η με μεγάλη πλειοψηφία, τηρούν το όριο 80? Η απάντηση ειναι διότι νιώθουν οτι αν γίνει στραβή οι πιθανότητες είναι εις βάρος τους. Και ας έχεις αμάξι που πιάνει 200. Το οτι εχει αυτη τη δυνατότητα δεν σημαίνει οτι πρέπει να το κάνεις. Υπάρχουν κανόνες θεσμικοί, κοινωνικοί και βασισμένοι στη μηχανική και τις φυσικές ιδιότητες. Δεν σε υποχρέωσε κάνεις να αγοράσεις το αμάξι που πιάνει 200, υποχρεουσε να τηρείς όμως τους κανόνες, ήτοι τον κοκ για το καλό όλων.

Το ίδιο πρέπει λοιπόν να νιώθουμε και στον αστικό ιστο, όριο 30 σωστό, και στις λεωφόρους,  και στις εθνικές. Η οδήγηση δεν ειναι ρουτινα καθημερινότητας, εκτελεις σοβαρό έργο μεταφοράς προσώπων με ενα εργαλείο εν δυνάμει όπλο, που με ενα λάθος χειρισμό η αστοχία μπορεις να πάρεις 5-6 αθώους στο λαιμό σου. 

Τέλος δείτε στατιστικές,  600++ άνθρωποι στην Ελλάδα κάθε χρόνο νεκροι. Ενας κάθε 14 ωρες. 

Είναι λογικό να είναι το ίδιο όριο για ένα 85χρονο, 55χρονο και 25χρονο οδηγό; Το ίδιο όταν έχει ο οδηγός 5 εκ χλμ, 500 χιλ χλμ, 500 χλμ; Το ίδιο όταν είναι μέρα με καλό καιρό και ορατότητα με τη νύχτα, καταιγίδα ή ομίχλη; Το ίδιο για το σπορ αυτοκίνητο με το 9-θέσιο βαν; Το ίδιο για αυτοκίνητο 3ετίας, 15ετίας, 30ετίας;

Είναι πολλοί οι παράμετροι για να ΄μαστε τόσο απόλυτοι στις απόψεις μας.

Μια ταχύτητα στο νόμιμο όριο που για τη σύζυγο είναι επικίνδυνη, προσωπικά μου προκαλεί υπνηλία. +40% που για μένα είναι ευχάριστη, για έναν νεότερο οδηγό με καλύτερο αυτοκίνητο θα είναι βαρετή. Αν βάλουμε έναν παππού 85 ετών να μας κρίνει, θα μας βάλει όλους φυλακή γιατί γι΄ αυτόν και -50% από το όριο είναι υπερβολή.

Αναφορά σε κείμενο

Αναρωτιέμαι,  αν γνωρίζετε οτι ενα αμάξι με 25 λάστιχο εχει μικρότερη ασφαλεια στη βροχόπτωση απο ενα με 16 λάστιχο όταν πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα και εχουν το ίδιο μοντέλο ελαστικού.

Τι είναι τα "25", "16";

  • Like 1
Δημοσ.

*Υποχρεωτικά κάμερες σε όλα τα αμάξια.Στην καταγραφή παρανομίας,στέλνεις το βίντεο στην τροχαία.Η τροχαίο την κλήση,και απο την κλήση περνεις και εσύ  10%.

Σαν αγγελουδια  θα οδηγούν όλοι ... 

*Σφραγίζεις όλους τους "βελτιώστες" που σκαλίζουν τα αμάξια. 

Είναι η βασική αιτία που τρέχουν κάποιοι.

Τους εξατμισαδες που έχουν αυξησει τον θόρυβο στην πόλη.

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, npanousis είπε

Είναι λογικό να είναι το ίδιο όριο για ένα 85χρονο, 55χρονο και 25χρονο οδηγό; Το ίδιο όταν έχει ο οδηγός 5 εκ χλμ, 500 χιλ χλμ, 500 χλμ; Το ίδιο όταν είναι μέρα με καλό καιρό και ορατότητα με τη νύχτα, καταιγίδα ή ομίχλη; Το ίδιο για το σπορ αυτοκίνητο με το 9-θέσιο βαν; Το ίδιο για αυτοκίνητο 3ετίας, 15ετίας, 30ετίας;

Είναι πολλοί οι παράμετροι για να ΄μαστε τόσο απόλυτοι στις απόψεις μας.

Μια ταχύτητα στο νόμιμο όριο που για τη σύζυγο είναι επικίνδυνη, προσωπικά μου προκαλεί υπνηλία. +40% που για μένα είναι ευχάριστη, για έναν νεότερο οδηγό με καλύτερο αυτοκίνητο θα είναι βαρετή. Αν βάλουμε έναν παππού 85 ετών να μας κρίνει, θα μας βάλει όλους φυλακή γιατί γι΄ αυτόν και -50% από το όριο είναι υπερβολή.

Τι είναι τα "25", "16";

Πλάτος,  πάτημα ελαστικου

Δημοσ.
43 minutes ago, LuNaTiC said:

Όπως το πάρει ο καθένας! Για μένα όχι δεν είναι πολύ
και btw... εγώ δεν είπα αν το συγκεκριμένο ποσό και τιμωρία είναι πολύ ή λίγο... αυτό που διαπίστωσα είναι ότι είναι οι μικρότερες ποινές.

Εντωμεταξύ λάθος έκανα. Είναι 40 μέρες το δίπλωμα λόγω της «Σ» και 20 μέρες λόγω Ε2-Β. Οπότε 60 μέρες αφαίρεση το δίπλωμα, 70 τα στοιχεία κυκλοφορίας. Και 150€.

Στον παλιό ΚΟΚ ήταν 0€ και 60 μέρες και τα δύο.

Δημοσ.

Εδω στα χειροτερα σκοτωματα που επαιζαν στα media τους ειχαν παρει ηδη το διπλωμα και απλα συνεχιζαν να τους πετυχαινουν 2η και 3 η φορα . Και παλι οι «δρακόντειοι νόμοι»  ειναι για να λενε στη κομισιον οτι ολα πανε καλα και ειμαστε "ασφαλης χωρα " . Για τα τουριστ .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι κανουν εδω κανουν κ στις χωρες π αναφερεται... μια χαρα τρεχουν κ εκτος οριων κ αφηστε τα υπολοιπα.. (μια χαρα παρακαμπτουν τα ρανταρ κ εκει)

απλα εδω χαθηκε καθε οριο λογικης ενω παραμενουμε βαλκανικη χωρα με ποινες π θελει ψαξιμο να τις βρεις αλλου...

μην ακουτε κανεναν χαζολαζο  ή τυπους  στυλ σαββιδη π σου λενε ποσο καλα περνανε στην χωρα που μενουν..κυκλοφορουν κ αλλοι εκτος ελλαδος   ,)

Image00017.png

Ολα αυτα σε μια χωρα π σε καθε δρομο πετυχαινεις τετοια..

 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, LuNaTiC είπε

Όταν, λοιπόν, η πολιτεία επιλέγει να βάζει τις χαμηλότερες ποινές σε τέτοιες συμπεριφορές, δεν κάνει απλώς ένα λάθος στη νομοθέτηση. Ενισχύει μια κουλτούρα αδιαφορίας. Ενθαρρύνει την αντίληψη ότι η αναπηρία είναι ένα “δευτερεύον ζήτημα” και ότι το δικαίωμα στην ελεύθερη πρόσβαση μπορεί να θυσιαστεί εύκολα για χάρη της ευκολίας των πολλών.

Στη φώτο η πολιτεία έχει μπλοκάρει την πρόσβαση με:

1) Τσιμεντοκολώνα ΔΕΗ (πλέον 35% του ΑΔΜΗΕ αλλά η κολώνα έχει μπει όταν η ΔΕΗ ήταν 100% κρατική)

2) Φυτά πάνω στο πεζοδρόμιο

3) Άδεια για καφάο OTE πάνω στο πεζοδρόμιο

4) Δέντρο πάνω στο πεζοδρόμιο

5) Σπασμένες πλάκες στο πεζοδρόμιο

Από όλα τα παραπάνω, επιλέγει να τιμωρήσει αυτόν που μπλοκάρει τη ράμπα για 1-2-3 ώρες ενώ η ίδια η πολιτεία τη μπλοκάρει 24/7 χωρίς ΚΑΜΙΑ συνέπεια. Προφανώς στην Ελλάδα δεν είναι όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο, αλλά να λέμε ότι δεν εξάντλησε την ανοχή της σε αυτούς που σταθμεύουν στις ράμπες και ότι έτσι προστατεύει τα ΑΜΕΑ είναι μόνο για ευκολόπιστους...

rampa.png

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...