lector Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, majunior είπε Στη φώτο η πολιτεία έχει μπλοκάρει την πρόσβαση με: 1) Τσιμεντοκολώνα ΔΕΗ (πλέον 35% του ΑΔΜΗΕ αλλά η κολώνα έχει μπει όταν η ΔΕΗ ήταν 100% κρατική) 2) Φυτά πάνω στο πεζοδρόμιο 3) Άδεια για καφάο OTE πάνω στο πεζοδρόμιο 4) Δέντρο πάνω στο πεζοδρόμιο 5) Σπασμένες πλάκες στο πεζοδρόμιο Από όλα τα παραπάνω, επιλέγει να τιμωρήσει αυτόν που μπλοκάρει τη ράμπα για 1-2-3 ώρες ενώ η ίδια η πολιτεία τη μπλοκάρει 24/7 χωρίς ΚΑΜΙΑ συνέπεια. Προφανώς στην Ελλάδα δεν είναι όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο, αλλά να λέμε ότι δεν εξάντλησε την ανοχή της σε αυτούς που σταθμεύουν στις ράμπες και ότι έτσι προστατεύει τα ΑΜΕΑ είναι μόνο για ευκολόπιστους... Συν τοις αλλοις, ειμαι σιγουρος οτι το κεκλιμενο επιπεδο δεν προυπηρχε απο την κατασκευη του πεζοδρομιου, αλλα καποιος πληρωθηκε για να το τροποποιησει. Πεταμενα λεφτα δηλαδη.
mike15 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 8 ώρες πριν, rizla7 είπε και επειδη οι μπαρες δεν ειναι για πεζους ,αυτο τι σημαινει ,οτι κανεις δεν παει να περασει? αποτι φιανετια εσυ περνας αλλα δεν μιλας με ντοποιους εκει να δεις τι γινεται.μια ζαρα περνανε γιατι οι αερογεφυρες ειναι μακρια η μια παο την αλλη οποτε οι μαγαζοτρες ειναι απαγοητευμενοι απο την μια για το εργο γιατι θελουν την προσβαση απενταντι και αναγκαστικα τις καβαλανε. 8 ώρες πριν, rizla7 είπε Οκ..εγώ παραφράζω... Καλή συνέχεια! ναι εσυ παραφραζεις..τι μου το εβαλες αυτο? αυτο δειχνει οτι παραφραζεις, και το διαβασες και παλι αντιδρας αρνητικα. εγω αρνητικα το λεω οτι πανε να περασουν,δεν το εγκρινω αλλα συμβαινει .αυτο λεω. περιγραφω την κατασταση,για να σου εξηγησω οτι οι ειδικοι δεν την εχουν λαβει υποψη. τωρα τι καταλαβες και εσυ παραφραζεις και λες οτι εγω θελω να περνανε,οτι το υποστηριζω,δεν ξερω. ε ,δεν γινεται φιλε,τα γραπτα αλλα λενε,σε παρακαλω. 1
rudd--o Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Γιαυτο antiradar , jammer και διαθλαστικο στις πινακιδες 😹😹😹😹😹 1
andreas-d Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, rudd--o είπε Γιαυτο antiradar , jammer και διαθλαστικο στις πινακιδες 😹😹😹😹😹 Δεν είναι προτιμότερο απο το να πετάς λεφτά σε παράνομα αξεσουάρ, Να γίνεις ΑΝΘΡΩΠΟΣ.. 3
rizla7 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, mike15 είπε ναι εσυ παραφραζεις..τι μου το εβαλες αυτο? αυτο δειχνει οτι παραφραζεις, και το διαβασες και παλι αντιδρας αρνητικα. εγω αρνητικα το λεω οτι πανε να περασουν,δεν το εγκρινω αλλα συμβαινει .αυτο λεω. περιγραφω την κατασταση,για να σου εξηγησω οτι οι ειδικοι δεν την εχουν λαβει υποψη. τωρα τι καταλαβες και εσυ παραφραζεις και λες οτι εγω θελω να περνανε,οτι το υποστηριζω,δεν ξερω. ε ,δεν γινεται φιλε,τα γραπτα αλλα λενε,σε παρακαλω. Εγώ απλά παραθέτω τι γράφεις. Πάμε πάλι ... A24 https://maps.app.goo.gl/aU9viwLUnzgGZ2z38 Αυτοκινητόδρομος -> 100 χλμ/ω, με διαχωρισμένες λωρίδες κυκλοφορίας και περιορισμένη πρόσβαση Παράδρομος - > 50 χλμ/ω (Η πινακίδα με τα 100 που έβαλες νωρίτερα είναι για τον αυτοκινητόδρομο.. δεν είναι για παράδρομο...Στο σημείο εκείνο μάλιστα δεν υπάρχει καν παράλληλος παράδρομος στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) Και εσύ ζητάς από το νομοθέτη... επειδή ο βενζινάς ενδέχεται να πηδάει μπάρες για να πάει απέναντι στο μινι μαρκετ επειδή έτσι βολεύεται(δεν είπα οτι το εγκρίνεις)..να το λάβει υπόψη και να μειώσει τα 100 στα 70 στον αυτοκινητόδρομο..για μεγαλύτερη ασφάλεια. Σε ένα δρόμο που απαγορεύεται να τον διασχίζει κάποιος πεζός...Αυτή είναι η λύση λοιπόν και το λάθος είναι στα όρια του ΚΟΚ εκεί ..Μάλιστα. Σκοπός του αυτοκινητόδρομου είναι να μπορείς να κινείσαι σταθερά και με ασφάλεια σε υψηλότερες ταχύτητες σε όσο το δυνατόν ελεγχόμενο περιβάλλον, χωρίς παρεμβολές και ελάχιστες διακοπές. Ο νομοθέτης δεν θα ορίσει όρια ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο σύμφωνα με το τι ενδέχεται να συμβεί ή την παρανομία που μπορει να κάνει ο τρελός διασχίζοντας παράνομα. Νωρίτερα σε κάποια απάντηση έγραψες αυτό: απο 50 σε 70 δεν ειναι τιποτα μικρη η διαφορα δεν συγκρινεται με το αλλο,οποτε δεν πρεπει να μπαινει προστιμο. αλλα απο 120 σε 150 ειναι πολυ και πρεπει να μπαινει το προστιμο Και όμως το 50 σε 70, σε δρόμο που έχει οριστεί τέτοιο όριο( πχ παράδρομος ή αστικός δρόμος) παράβαση ορίου είναι πολύ σοβαρότερη από το 100->130 ή 120->150 στον αυτοκινητόδρομο που απαγορεύεται να υπάρχει πεζός έτσι κ αλλιώς. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου από rizla7 1
Black Demis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 39 minutes ago, rudd--o said: Γιαυτο antiradar , jammer και διαθλαστικο στις πινακιδες 😹😹😹😹😹 ουτε jammer ουτε antiradar δεν κάνει τπτ στης νεες κάμερες καθος δεν εχουν τετοια λειτουργεια για να την μπλοκάρεις...... υγ έχουν και επηλογη με το που δει αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες η με φθαρμένες που δεν μπορει να διαβάσει στέλνει μήνυμα στον χειριστή...... και καταλαβαίνεις τη εξέλιξη θα εχει το βαζο διαθλαστικό 1
basilis_k6 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Μόλις γύρισα από ταξίδι και πήγαινα μαζί με ένα βαν χωρίς πινακιδες. 2 περιπολικά μας περασανε, ποσα λετε τον σταμάτησαν?
cmaniac Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Αττική Οδό σήμερα με το όριο, περίμενα να μου κολλήσει πίσω μου το σύμπαν, με φώτα, φλας και μούτζες. Τίποτα. Παναγίες. Τα ίδια τις τελευταίες μέρες. Ποιός ξέρει.
majunior Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Μόλις γύρισα από ταξίδι και πήγαινα μαζί με ένα βαν χωρίς πινακιδες. 2 περιπολικά μας περασανε, ποσα λετε τον σταμάτησαν? Κοντά στο ΟΑΚΑ (μέσα έχει βάση της αστυνομίας) έχω δει αστυνομικό εκτός υπηρεσίας να καβαλά TDM χωρίς κράνος και με κατάμαυρο διαθλαστικό στην πινακίδα. Τι να λέμε τώρα. 24 λεπτά πριν, Black Demis είπε υγ έχουν και επηλογη με το που δει αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες η με φθαρμένες που δεν μπορει να διαβάσει στέλνει μήνυμα στον χειριστή...... και καταλαβαίνεις τη εξέλιξη θα εχει το βαζο διαθλαστικό Ποιος χειριστής; Και ποιον θα ειδοποιήσει ο χειριστής; Και που θα βρουν κάποιον μέσα στην πόλη (δε μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο); Και τι νόημα έχουν οι αυτόματες κάμερες αν χρειάζονται και από ένα συνεργείο τροχαίας για ελέγχους;
Black Demis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 9 minutes ago, majunior said: Κοντά στο ΟΑΚΑ (μέσα έχει βάση της αστυνομίας) έχω δει αστυνομικό εκτός υπηρεσίας να καβαλά TDM χωρίς κράνος και με κατάμαυρο διαθλαστικό στην πινακίδα. Τι να λέμε τώρα. Ποιος χειριστής; Και ποιον θα ειδοποιήσει ο χειριστής; Και που θα βρουν κάποιον μέσα στην πόλη (δε μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο); Και τι νόημα έχουν οι αυτόματες κάμερες αν χρειάζονται και από ένα συνεργείο τροχαίας για ελέγχους; οτι κανουν και στην ελβετια tracking οχηματος απο καθε καμερα..... + περιγραφή οχήματος + αν δεν εχεις κατρανι τζαμια πισω μπρος δειξια αριστερό βλεπουν και τον οδηγό.... ετσι ομως θα έχει ενα όχημα το οποοι δεν θα μπορει να βγαινει εξω και θα κυκλοφορείς μονο για πολυ ιδιαίτερες καταστάσεις
Zakzam Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι γιατί όλο το πράγμα το έχουν πιάσει λάθος. Δεν διορθώνεται κάτι μόνο με την τιμωρία, πρέπει να υπάρχει και εκπαίδευση σωστή αλλά και αλλαγή νοοτροπίας. Και φυσικά καλοστημενο οδικό δίκτυο και όχι αυτό το αισχος με κρατήρες παντού και σαμάρια.
Black Demis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Zakzam said: Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι γιατί όλο το πράγμα το έχουν πιάσει λάθος. Δεν διορθώνεται κάτι μόνο με την τιμωρία, πρέπει να υπάρχει και εκπαίδευση σωστή αλλά και αλλαγή νοοτροπίας. Και φυσικά καλοστημενο οδικό δίκτυο και όχι αυτό το αισχος με κρατήρες παντού και σαμάρια. Νοοτροπία δεν αλλάζει (είναι στο δνα μας αυτό ) αλλα με ξύλο έχουν στρώσει πολλές χώρες δεν νωμιζω να αποτελούμε εξαίρεση, εκτός και αν ξεκινάνε έτσι και θα το παρατήσουν 2
Sablj Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 11 hours ago, andreas-d said: Δεν είναι προτιμότερο απο το να πετάς λεφτά σε παράνομα αξεσουάρ, Να γίνεις ΑΝΘΡΩΠΟΣ.. Του βάζεις δύσκολα... 10 hours ago, majunior said: Κοντά στο ΟΑΚΑ (μέσα έχει βάση της αστυνομίας) έχω δει αστυνομικό εκτός υπηρεσίας να καβαλά TDM χωρίς κράνος και με κατάμαυρο διαθλαστικό στην πινακίδα. Τι να λέμε τώρα. Έρχονταν ένας τύπος στο γυμναστήριο που ήταν στην ΔΙΑΣ και κυκλοφορούσε έτσι μ΄ ένα GS, μέχρι που μια μέρα τον σταμάτησαν και του άφησαν χαριστικά το δίπλωμα (για να μπορεί να δουλέψει) και κλαίγονταν για ένα 4μηνο.. 😂
mike15 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, rizla7 είπε Νωρίτερα σε κάποια απάντηση έγραψες αυτό: απο 50 σε 70 δεν ειναι τιποτα μικρη η διαφορα δεν συγκρινεται με το αλλο,οποτε δεν πρεπει να μπαινει προστιμο. αλλα απο 120 σε 150 ειναι πολυ και πρεπει να μπαινει το προστιμο φιλε η επιταχυνση απο 50 σε 70 σε κανει επικυνδυνο οδηγο, να το προσεξεις.εκτος εαν εχεις μικρο αυτοκινητο των 50 ιππων και μπορεις να πηγαινεις με τριτη και 50 11 ώρες πριν, rizla7 είπε Αυτοκινητόδρομος -> 100 χλμ/ω, με διαχωρισμένες λωρίδες κυκλοφορίας και περιορισμένη πρόσβαση Παράδρομος - > 50 χλμ/ω (Η πινακίδα με τα 100 που έβαλες νωρίτερα είναι για τον αυτοκινητόδρομο.. δεν είναι για παράδρομο...Στο σημείο εκείνο μάλιστα δεν υπάρχει καν παράλληλος παράδρομος στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) παμε παλι.. δεν διαφωνω σαυτο που λες,αλλα δεν καταλαβες τι λεω εγω..συνεχεια ποσταρεις αυτο που εχεις σοτο μυαλο σου χωρις να καταλαβεις η' δεν θες να το κανεις. δεν σου ειπα σε ολο τον τον αυτοκινητοδρομο να ειναι 70,μονο στο κομματι απο μουδανια μεχρι το τελος του χωριου.ευτυχως πανω απο το χωριο το διορθωσαν και εβαλαν 70 αλλα λιγο πριν και που ειναι η φωτο σου,το λινκ σου πιο πανω ,ειναι η ενσταση μου.μετα την ποτιδαια δεν εχει εκατερωθεν κατοικιες κοντα στον δρομο,ΑΥΤΟ για μενα ειναι η εννοια του αυτοκινητοδρομου ,οπως ειναι και απο την θεσσαλονικη μεχρι τα μουδανια,που παραδοξως εχει οριο 90 !!!! αντι για 100 οπως εσυ υποστηριζεις για εναν αυτοκινητοδρομο. 11 ώρες πριν, rizla7 είπε Σκοπός του αυτοκινητόδρομου είναι να μπορείς να κινείσαι σταθερά και με ασφάλεια σε υψηλότερες ταχύτητες σε όσο το δυνατόν ελεγχόμενο περιβάλλον, χωρίς παρεμβολές και ελάχιστες διακοπές. Ο νομοθέτης δεν θα ορίσει όρια ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο σύμφωνα με το τι ενδέχεται να συμβεί ή την παρανομία που μπορει να κάνει ο τρελός διασχίζοντας παράνομα. συμφωνω,πες μου ομως πως μπορεις να κινεισαι σταθερα και με ασφαλεια οταν στο λινκ-φωτο που εβαλες καποιος φυγει απο το βενζιναδικο και παει απεναντι στο μαρκετ η' το αναποδο για ενα καφε και εσυ να το βλεπεις μρποστα σου.αυτο δεν ειναι επικινδυνο? γιατι συμβαινει. εδω ειναι η ενσταση μου.ο νομοθετης η' εχει ερθει εκει και ειδε και τα εγραψε ολα τα σεναρια στα παπουτσια του η΄ουτε καν πηγε εκει και εβαλε ενα οριο για ολο τον δρομο.η αερογεφυρα εινα μακρια,πως θα περασει απενταντι καποιος που θελει να το κανει,που το εκαναν πριν και τωρα δεν μπορουν? γιατι θα το κανει και αυτο δεν το ελαβε υποψη ο νομοθετης.ουτε καν ρωτησε τους κατοικους εκει.και φυσικα ουτε τους διευκολυνε με μια αερογεφυρα ακομα κοντα.τις πηδανε λοιπον και αυτο ειναι πραγματικοτητα,παροτι και εγω δνε συμφωνω,αλλα εγω δεν ζω εκει ,αυτοι ζουν.αυτο πρεπει να το ειχε λαβει υποψη ο νομοθετης.αφου δεν το ελαβε πρεπει να κατεβασει το οριο στο κομματι που ανεφερα,εκει που δειχνεις,για να προστατευτουν ολοι. ειναι κλασσικη περιπτωση νομοθετη -κρατους που δεν λαμβανει υποψη τον πολιτη και την νοοτροπια του,,ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙ! πηγαινε ρωτα εκει τους επαγγελαμτιες και τους απλους μαγαζοτορες ποσα παραπονα εχουν ,εγω το εκανα. 12 ώρες πριν, andreas-d είπε Δεν είναι προτιμότερο απο το να πετάς λεφτά σε παράνομα αξεσουάρ, Να γίνεις ΑΝΘΡΩΠΟΣ.. ανδρεα δεν συμφωνω με τα αξεσουαρ,ειναι ντροπη για μενα να χρησιμοποιησω τετοια μαραφετια σε μια υποτιθεται πολιτισμενη χωρα.απο την αλλη ομως ,και σε μια πολιτισμενη χωρα οπως αυτην που μενεις,πρεπει και αυτοι να γινουν πρωτα ανθρωποι,γιατι εαν διαβασεις περιστατικα οπως αυτα που ποσταραν τα παιδια ,εχουν και αυτοι μεριδιο ευθυνης. οταν με σταματα εμενα,που εφταιγα,και το πρωτο πραγμα ειναι να με ρωτησει το επωνυμο μου και εαν ειμαι γνωστος ωστε να φοβηθει και να κανει διακριση μεταξυ εμενα του διασημου και ενος ασημου πολιτη τοτε καταλαβαινεις οτι μιλαμε για δικαριση πολιτων και μερικες αυτο οδηγει και σε καταχρηση εξουσιας. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από mike15
rizla7 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου On 24/09/2025 at 09:22, mike15 said: φιλε η επιταχυνση απο 50 σε 70 σε κανει επικυνδυνο οδηγο, να το προσεξεις.εκτος εαν εχεις μικρο αυτοκινητο των 50 ιππων και μπορεις να πηγαινεις με τριτη και 50 Αγαπητέ Μike, εσύ το έγραψες αυτό, όχι εγώ… On 24/09/2025 at 09:22, mike15 said: παμε παλι.. δεν διαφωνω σαυτο που λες,αλλα δεν καταλαβες τι λεω εγω..συνεχεια ποσταρεις αυτο που εχεις σοτο μυαλο σου χωρις να καταλαβεις η' δεν θες να το κανεις. δεν σου ειπα σε ολο τον τον αυτοκινητοδρομο να ειναι 70,μονο στο κομματι απο μουδανια μεχρι το τελος του χωριου.ευτυχως πανω απο το χωριο το διορθωσαν και εβαλαν 70 αλλα λιγο πριν και που ειναι η φωτο σου,το λινκ σου πιο πανω ,ειναι η ενσταση μου.μετα την ποτιδαια δεν εχει εκατερωθεν κατοικιες κοντα στον δρομο,ΑΥΤΟ για μενα ειναι η εννοια του αυτοκινητοδρομου ,οπως ειναι και απο την θεσσαλονικη μεχρι τα μουδανια,που παραδοξως εχει οριο 90 !!!! αντι για 100 οπως εσυ υποστηριζεις για εναν αυτοκινητοδρομο. Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λές… Αυτό που προσπαθώ να σου εξηγήσω είναι ότι η έννοια αυτοκινητόδρομου δεν είναι υποκειμενική όπως λες…υπάρχουν κάποιοι κανόνες πως ορίζονται τα όρια, η σήμανση, τι επιτρέπεται και τι απογορεύεται κτλ . Και σίγουρα, δεν είναι κανόνας το.. συνηθίζει να πηδάει κάποιος τα στηθαία να περάσει απέναντι γιατί έτσι έμαθε. Από εκεί και πέρα, αυτοκινητόδρομος δεν συνεπάγεται αυτόματα και 100-120-130 όριο, βρέξει χιονίσει. Ακόμα και τα δύο ρεύματα ενδέχεται να έχουν διαφορετικά όρια στο ίδιο σημείο.. ανάλογα τις συνθήκες. Να πάει και στο 50 το όριο αν χρειαστεί...κανένα πρόβλημα. Αλλά όχι επειδή πηδάει ο άλλος στηθαία. On 24/09/2025 at 09:22, mike15 said: συμφωνω,πες μου ομως πως μπορεις να κινεισαι σταθερα και με ασφαλεια οταν στο λινκ-φωτο που εβαλες καποιος φυγει απο το βενζιναδικο και παει απεναντι στο μαρκετ η' το αναποδο για ενα καφε και εσυ να το βλεπεις μρποστα σου.αυτο δεν ειναι επικινδυνο? γιατι συμβαινει. εδω ειναι η ενσταση μου.ο νομοθετης η' εχει ερθει εκει και ειδε και τα εγραψε ολα τα σεναρια στα παπουτσια του η΄ουτε καν πηγε εκει και εβαλε ενα οριο για ολο τον δρομο.η αερογεφυρα εινα μακρια,πως θα περασει απενταντι καποιος που θελει να το κανει,που το εκαναν πριν και τωρα δεν μπορουν? γιατι θα το κανει και αυτο δεν το ελαβε υποψη ο νομοθετης.ουτε καν ρωτησε τους κατοικους εκει.και φυσικα ουτε τους διευκολυνε με μια αερογεφυρα ακομα κοντα.τις πηδανε λοιπον και αυτο ειναι πραγματικοτητα,παροτι και εγω δνε συμφωνω,αλλα εγω δεν ζω εκει ,αυτοι ζουν.αυτο πρεπει να το ειχε λαβει υποψη ο νομοθετης.αφου δεν το ελαβε πρεπει να κατεβασει το οριο στο κομματι που ανεφερα,εκει που δειχνεις,για να προστατευτουν ολοι. ειναι κλασσικη περιπτωση νομοθετη -κρατους που δεν λαμβανει υποψη τον πολιτη και την νοοτροπια του,,ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙ! πηγαινε ρωτα εκει τους επαγγελαμτιες και τους απλους μαγαζοτορες ποσα παραπονα εχουν ,εγω το εκανα. Συγνώμη , πραγματικά δεν μπορώ να μπω σε αυτή τη λογική.. Να κάνει δλδ ο νομοθέτης όλα τα πιθανά παράνομα σενάρια που μπορεί να συμβούν και να ορίσει τα όρια σύμφωνα με αυτά. Και ξαναρωτάω..και γιατί 70 λοιπόν και οχι 30 ή 20; Εμπειρικά βγήκε το νούμερο; Πως ακριβώς προστατεύεται ο πεζός που λες, αν ρίξεις το όριο στα 70; Αντιλαμβάνεσαι ότι μπορεί να επεκταθεί σε άπειρες άλλες περιπτώσεις και δεν οδηγεί πουθενά όλο αυτό; Για την αερογέφυρα, συμφωνώ απόλυτα και στο είπα από την 1η στιγμή. Τέλος πάντων, αναλωνόμαστε στα ίδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα