Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα αίτηση διακοπής τηλεφωνικής γραμμής στην νόβα. Μου είπαν ότι θα πάρει 1 μήνα περίπου η διαδικασία.

Εγώ υποχρεούμε να πληρώνω γι' αυτό το χρονικό διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία;

Δημοσ.

Το αναφέρει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ (και αναφέρεται στα συμβόλαια), ότι το αίτημα διακοπής της σύνδεσης πρέπει να γίνει τουλάχιστον 30 μέρες πριν από την ημερομηνία ολοκλήρωσης. Φυσικά υπάρχει χρέωση έως την διακοπή της υπηρεσίας.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουν δικαίωμα χρέωσης όσο είναι ενεργή η σύνδεση, κάτι που είναι αυτονόητο. Το θέμα είναι να γίνει διακοπή αυτής εντός του χρονικού διαστήματος.

Δημοσ.

Όσο η σύνδεση είναι ενεργή, υπάρχει κανονικά και με τον νόμο χρέωση. Από την άλλη έχουν υποχρέωση διακοπής της σύνδεσης εφόσον το αιτηθεί ο πελάτης. Ο κανονισμός το μόνο που αναφέρει είναι ότι χρειάζεται έγγραφο αίτημα του πελάτη τουλάχιστον 30 μέρες πριν και πέραν αυτού ουδέν.

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι γίνεται στη Nova αλλά το συμβόλαιο που έχω στην cosmote γράφει:

"Διακοπή υπηρεσιών κατόπιν καταγγελίας σύμβασης εκ μέρους του συνδρομητή
Εντός 2 εργάσιμων ημερών εκτός εάν ζητηθεί άλλος χρόνος από τον συνδρομητή."

Παρόλα αυτά όμως εγώ έκανα αίτηση διακοπής 18/9 και ακόμα τίποτα.

Ζήτησα να βγάλουν νέο λογαριασμό με την αναλογία παγίου για τον Σεπτέμβριο + το πρόστιμο για πρόωρη αποχώρηση

και με έγραψαν κανονικά

Αν δεν βγάλουν σωστό λογαριασμό θα δουν χρήματα μόνο στον ύπνο τους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...