ScorpioX777 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 24/9/2025 στις 11:18 ΠΜ, Tlykog είπε Αν θες να το βλέπεις μόνο σαν θέμα τιμής, οκ, αλλά τα παραδείγματα δεν το δείχνουν έτσι. Τι παραδειγματα ωρε τα ανυπαρκτα... Αναφορά σε κείμενο Yes, cheap smartphones often have issues with software support because manufacturers have less financial incentive to invest in the costly, ongoing process of updating software for lower-priced devices. This can lead to skipped security updates, missed new features, and the risk of devices becoming end-of-life and vulnerable to cyberattacks. Lower Profit Margins: Manufacturers of budget phones have less profit from each device, making it less financially viable to dedicate resources to lengthy software support. Cost of Updates: Providing regular OS and security updates involves significant ongoing costs for testing and development, which are harder to justify on cheaper phones. Shorter Upgrade Cycles: Many users expect to upgrade their phones every few years, and manufacturers may assume budget buyers won't keep their devices long enough to require extensive support. Focus on New Models: Manufacturers may prioritize developing new, cheaper models over maintaining older ones. Βλεπεις οτι σου απανταω με επιχειρηματα και εσυ σχεδον τρολαρεις για να το σωσεις, δεν φταις εσυ αλλα εγω που επεσα στην λούπα λες και δεν ξερω πως λειτουργεις... αυτη ηταν η τελευταια φορα που μπλεκω σε κατι τετοιο και οταν λεω κατι το κανω... Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από ScorpioX777
Tlykog Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 25/9/2025 στις 8:28 ΠΜ, ScorpioX777 είπε Τι παραδειγματα ωρε τα ανυπαρκτα... Βλεπεις οτι σου απανταω με επιχειρηματα και εσυ σχεδον τρολαρεις για να το σωσεις, δεν φταις εσυ αλλα εγω που επεσα στην λούπα λες και δεν ξερω πως λειτουργεις... αυτη ηταν η τελευταια φορα που μπλεκω σε κατι τετοιο και οταν λεω κατι το κανω... Τα παραδείγματα που παραθέτεις πάνε στο κομμάτι της υποστήριξης, όχι της δημιουργίας των προβλημάτων. Συμφωνώ, σε φθηνά μοντέλα πολλές εταιρείες δίνουν λιγότερη διάρκεια updates ή καθυστερούν διορθώσεις, για λόγους κόστους. Αυτό είναι θέμα πολιτικής, όχι θέμα τιμής καθεαυτό. Μου φέρνεις συνέχεια παραδείγματα που αποδεικνύουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό και δεν διαφωνώ, αλλά το πάω ένα βήμα παρακάτω, ενώ εσύ μένεις εκεί. Μου έγραψες ότι λέμε το ίδιο, αλλά δεν ισχύει, ξεκινάμε απλά από την ίδια αφετηρία. Αυτή είναι η λεπτή διαφορά που προβάλλει όλη την ουσία και αυτό που γράφω εξαρχής: Τα bugs προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο, είτε κάνει 100 είτε 1000 ευρώ. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει έγκαιρα και αυτό δεν έχει να κάνει με την τιμή, μιας και οι μεγάλες εταιρείες έχουν πόρους και τεχνογνωσία να το κάνουν, αλλά στο ότι επιλέγουν να μην το κάνουν και παραδίδουν προϊόντα ημιτελή, ενώ η χαμηλή τιμή θα έπρεπε να αντικατοπτρίζει κυρίως τις διαφορές στο hardware. Όχι όλοι οι κατασκευαστές, αλλά τόσοι, ώστε να θεωρείται πάγια τακτική, αν και ευτυχώς δεν το κάνουν όλοι. Είναι επιλογή τους, λοιπόν, και τέτοιες πρακτικές δεν πρέπει να θεωρούνται αυτονόητες από τον αγοραστή. Οπότε όχι, η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Η στάση της εταιρείας καθορίζει αν θα τα αφήσει ή αν θα τα λύσει σωστά. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου από Tlykog 1
ScorpioX777 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, Tlykog είπε Τα παραδείγματα που παραθέτεις πάνε στο κομμάτι της υποστήριξης, όχι της δημιουργίας των προβλημάτων. Συμφωνώ, σε φθηνά μοντέλα πολλές εταιρείες δίνουν λιγότερη διάρκεια updates ή καθυστερούν διορθώσεις, για λόγους κόστους. Αυτό είναι θέμα πολιτικής, όχι θέμα τιμής καθεαυτό. Τα bugs προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο, είτε κάνει 100 είτε 1000 ευρώ. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει έγκαιρα. Οπότε όχι, η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Η στάση της εταιρείας καθορίζει αν θα τα αφήσει ή αν θα τα λύσει σωστά. Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι ενα software bug που δεν θα εχει ενα των 1000 ευρω θα το εχει καποιο των 100 γιατι δεν θα το διορθωσει ποτε η εταιρεια λογω τιμης... Spoiler Αυτο ειναι το τελευταιο θεμα που απανταω σε παραθεση σου αφοτ το ξεκινησαμε απο εδω και περα μην κανεις τον κοπο γιατι απαντηση δεν θα παιρνεις... Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από ScorpioX777
Tlykog Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι ενα software bug που δεν θα εχει ενα των 1000 ευρω θα το εχει καποιο των 100 γιατι δεν θα το διορθωσει ποτε η εταιρεια λογω τιμης.. Τα bugs δεν τα δημιουργεί η τιμή. Προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει ή θα τα αφήσει. Εκεί μπαίνει η πολιτική της κάθε εταιρείας, όχι η τιμή. Να στο αναλύσω και σε πιο πρωτογενές επίπεδο για να γίνει πιο κατανοητό: στο στάδιο του σχεδιασμού και της κοστολόγησης, πριν την παραγωγή, οι εταιρείες αποφασίζουν πού θα ρίξουν τα χρήματά τους. Συνήθως προτιμούν να δώσουν λίγο παραπάνω στο hardware για να δείξουν καλύτερα specs, παρά να επενδύσουν σε optimization του software. Γιατί; Επειδή τα specs πουλάνε άμεσα, ενώ το σωστό software δεν φαίνεται στη βιτρίνα. Δεν είναι θέμα τιμής, αλλά κατανομή κόστους, που σχετίζεται με την κουλτούρα της εταιρείας και τους στόχους της. Άρα η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Είναι θέμα τακτικής. Αν μια εταιρεία θέλει, μπορεί να κοστολογήσει και το optimization μέσα και να δημιουργήσει ένα καλύτερο προϊόν λειτουργικά στα ίδια χρήματα. Αν δεν θέλει, απλά δεν το κάνει. Ειναι γεγονός ότι ένα optimized οικονομικό προϊόν καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες κάποιου με περιορισμένες απαιτήσεις και δε γεννά την υποχρέωση αντικατάστασης τόσο γρήγορα όσο ένα προϊόν με καλύτερα specs που έχει bugs. Οι εταιρείες που έχουν πραγματικό brand name και κερδίζουν από αυτό το ζυγίζουν και κάνουν όσα απαιτούνται για να διατηρήσουν τη θέση τους στην προτίμηση του καταναλωτή. Οπότε, τωρα, έχεις και το καθαρό κίνητρο πίσω από την πράξη. Άρα το συμπέρασμα μένει: δεν είναι η τιμή που φταίει, αλλά η στάση και η κουλτούρα της εταιρείας. Αν το δεις αλλιώς, πέρα από το ότι είναι λογικό λάθος, απλά αθωώνεις τις εταιρείες για κάτι που είναι καθαρά δική τους επιλογή. Διαλέγεις και παίρνεις. Το αν θα απαντάς ή όχι είναι δικό σου θέμα. Προσωπικά δεν έχω καμία πρόθεση να σε κάνω να αιισθανθείς άσχημα. Διάλογο κάνω. Μου γράφεις, απαντώ με επιχειρήματα κτλ. Δε σε προσβάλω και δε κάνω ad hominem. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου από Tlykog 1
magicnumbers Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Ποιος να το πιστευε οτι η αναβαθμιση θα κανει ενα μοντελο ακομα πιο παρωχημενο ειναι να απορεις. Ειδικα απτην εταιρια που βγαζει τα ιδια τηλεφωνα καθε χρονο.
Tlykog Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, magicnumbers είπε Ποιος να το πιστευε οτι η αναβαθμιση θα κανει ενα μοντελο ακομα πιο παρωχημενο ειναι να απορεις. Ειδικα απτην εταιρια που βγαζει τα ιδια τηλεφωνα καθε χρονο. Εσύ φίλε ποιο iPhone έχεις; Σε ποιο σημείο σου κολλάει; Και πριν πόσες μέρες έκανες το update; 21 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε Αυτο ειναι το τελευταιο θεμα που απανταω σε παραθεση σου αφοτ το ξεκινησαμε απο εδω και περα μην κανεις τον κοπο γιατι απαντηση δεν θα παιρνεις... Αν αντιμετωπίζεις τη συζήτηση σαν αγώνα για να κερδίσεις, τότε δεν είναι περίεργο που σου φαίνεται κουραστική. Αν θέλεις να μαθαίνεις και να βελτιώνεσαι, και δε μιλάω για εμένα, αλλά γι οποιονδήποτε σου γράφει, τότε να απαντάς με επιχειρήματα και να παραδέχεσαι τα μέρη που δεν έχεις δίκιο. Έτσι ο διάλογος σου γίνεται ευχάριστος. Προσωπικά αυτό κάνω. Σε δημόσιο forum εκθέοτυμε δημόσια την άποψή μας. Ο καθένας έχει δικαίωμα να την υποστηρίξει ή να την αντικρούσει. Αν γίνεται με επιχειρήματα και χωρίς άσχημο τρόπο ή προσωπικούς χαρακτηρισμούς , γιατί είναι λάθος; Γνωρίζω ότι βγάζω εμμονή με την ακρίβεια. Αυτό για άλλους είναι θετικό (σοβαρότητα), για άλλους αρνητικό (κουράζει). Μπορεί να φανεί «βαρύ» σε όσους θέλουν κουβέντα χαβαλέ, αλλά σε όσους ψάχνουν σοβαρή συζήτηση θα φανεί θετικό και σταθερό. Έχω επίγνωση και το δέχομαι. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι λάθος. Ειδικά όταν αλλάζει το συμπέρασμα. Σε πολλά πράγματα οι πολλές λεπτομέρειες δίνουν τη σωστή εικόνα και όχι το κεντρικό νόημα. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου από Tlykog 1
magicnumbers Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 6 λεπτά πριν, Tlykog είπε Εσύ φίλε ποιο iPhone έχεις; Σε ποιο σημείο σου κολλάει; Και πριν πόσες μέρες έκανες το update; Ασε με εμενα τοσος κοσμος το λεει που ανεβηκε ειδηση ρωτα τους.
Tlykog Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Ασε με εμενα τοσος κοσμος το λεει που ανεβηκε ειδηση ρωτα τους. Δηλαδή δεν το έζησες, απλά διάβασες “είδηση” και το έκανες copy-paste. Οκ, έτσι εξηγείται το “παρωχημένο”. Το θέμα δεν είναι πόσοι το γράφουν, αλλά ποιοι. Αν ο ένας αντιγράφει τον άλλο, στο τέλος μένει μόνο ο θόρυβος. Παρόλα αυτά δεν καταλαβαίνω: σε ποιο σχόλιο κάποιου χρήστη της συσκευής κατάλαβες το «παρωχημένο», ειδικά αφού αναφέρθηκε πολλές φορές ότι η ταχύτητα απόκρισης και η μπαταρία τις πρώτες μέρες είναι σύνηθες σε μεγάλες αναβαθμίσεις λειτουργικού της Apple και γίνεται κάθε χρόνο; Διαβαζοντας συνολικά όλα τα σχόλια θα το είδες και αυτό. Απλή απορία: Τι σε έκανε να το απορρίψεις και να παρουσιάσεις μόνο τη μία πλευρά; Τόσοι χρήστες που έχουν iPhone το έγραψαν. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από Tlykog 1
azuli Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου On 19/09/2025 at 23:16, aces said: Μεγάλο update λογικό τις πρώτες ημέρες να είναι λιγάκι πιο αργό για να κάνει indexing αλλά κ η μπαταρία θέλει το χρόνο της. ουτε το indexing δουλευει ετσι ουτε η μπαταρια
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 14 hours ago, azuli said: ουτε το indexing δουλευει ετσι ουτε η μπαταρια Εξήγησέ μας λίγο πώς δουλεύει το indexing στο iPhone; Και πώς δουλεύει η μπαταρία; Προφανώς έχεις μεγάλη εμπειρία από iPhone, διαφώτισέ μας.
poulinos Δημοσ. Παρασκευή στις 10:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:22 μμ On 24/09/2025 at 11:18, Tlykog said: Όπως είπα ξανά: ναι, θα μπορούσε. Απλά φεύγω από το θεωρητικό κομμάτι και πάω στην πράξη/πραγματικότητα. Στην πράξη, λοιπόν, δεν συνηθίζεται σε καμία εταιρεία λογισμικού. Αυτό που κατηγορείς την Apple είναι γενική πρακτική του κλάδου. Προσωπικά δεν έχω δει κάποια ανάλογα disclaimers σε καμία αναβάθμιση λογισμικού. Για να ηρεμήσουν τους χρήστες που δεν το ξέρουν και αγχώνονται βγάζουν επίσημο ανακοινωθέν ή το αναρτούν σε επίσημα sites για να το διαβάσουν όλοι ή να το βρουν εύκολα με ένα απλό googlάρισμα. Ο χρήστης που δεν ασχολείται ούτε με αυτό, συνήθως αφήνει το κινητό του όπως είναι μέχρι να παλιώσει ή να αντικατασταθεί. Ακόμα και τα disclaimers πρέπει να έχουν ένα όριο. Η υπερβολική χρήση τους τα καθιστά άχρηστα, αφού ο χρήστης που θα δει ένα μεγάλο κείμενο disclaimers απλά θα το προσπεράσει. Άρα η πρακτική αντιμετώπιση είναι : βάζω μόνο τα απαραίτητα και στη συνέχεια ανακοινωθέν για οτιδήποτε κριθεί απαραίτητο. Αυτό είναι και τεκμηριωμένο στη βιβλιογραφία του UX. δεν διαφωνω σε τιποτα.και εγω προσωπικα δεν εχω θεμα να μην βαλουν disclaimer.αλλα μετα μην γκρινιαζουν οτι πχ το support εχει δεχτει 10.000 κλησεις παραπανω ή δεν ξερω τι. και θα πω κατι ασχετο αλλα για να δεις που φτανει η ανθρωπινη βλακεια. βαζω αγγελια γραφω αναλυτικα τα παντα και ο αλλος διαβαζει την μιση γραμμη και στελνει pm να με ρωτησει τα υπολοιπα πραγματα που τα γραφω ηδη μεσα.οταν ο αλλος εχει iq 5 σιγα μην μπει στην διαδικασια να googlarei.θα παρει τηλεφωνο το support. παραδειγμα no2. επειδη περασα απο support.αν εκαναν ολοι ενα restart ή περιμεναν 10 λεπτα θα υπηρχαν οι μισες κλησεις. και ναι αν ειναι μεγαλο το disclaimer κανεις δεν θα το διαβασει.για αυτο ειπα ενα μικρο απλα μυνημα. On 23/09/2025 at 19:26, Tlykog said: Στη βιομηχανία, πολλές φορές, ακολουθούνται πάγιες τακτικές και θεωρούνται δεδομένα κάποια πράγματα που για κάποιους δεν είναι. Πχ εμένα δε με πειράζει γιατί το ξέρω και αυτό θεωρώ ότι ταιριάζει σε αρκετούς. Παρόλα αυτά, όπως έγραψα και παραπάνω, θα μπορούσαν να έχουν μία ειδοποίηση πχ "το κινητό σας για 48-72 ώρες ίσως να αποκρίνεται πιο αργά και να καταναλώνει περισσότερη μπαταρία απ΄ότι συνήθως, λόγω εργασιών που εκτελούνται στο παρασκήνιο μετά από κάθε μεγάλη αναβάθμιση λειτουργικού". Το θέμα είναι ότι το παραπάνω κείμενο χρειάστηκε να το σκεφτώ, μιας και δεν το είδα γραμμένο κάπου. Ούτε και κα΄τι παρόμοιο. Αν έχεις δει εσύ πες το μου. Τουλάχιστον να συμπεράνω ότι είμαι μόνο εγώ και όχι η πάγια τακτική. ουτε εμενα με πειραζει γιατι ξερω να ψαχνω.αλλα δυστυχως δεν ειναι ολο σαν εμας.και μετα τα call centers για παραδειγμα βαρανε κοκκινα. ουτε εγω θυμαμαι να εχω δει τετοιο μυνημα αλλα ναι θα ηταν ενα ωραιο μυνημα
TrialKid Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Αν και δεν έχω social, αυτό το καινούργιο battery info, δεν έχω καταλάβει πως δουλεύει εδώ πχ σε 1 μέρα χρήση λέει 7 ώρες και 18 λεπτά. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια. έχει καταλάβει κανείς πως το διαβάζεις ; iPhone 13 Pro Max με 81% health battery και iOS 26.1 Dev Beta
poulinos Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 1 hour ago, TrialKid said: Αν και δεν έχω social, αυτό το καινούργιο battery info, δεν έχω καταλάβει πως δουλεύει εδώ πχ σε 1 μέρα χρήση λέει 7 ώρες και 18 λεπτά. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια. έχει καταλάβει κανείς πως το διαβάζεις ; iPhone 13 Pro Max με 81% health battery και iOS 26.1 Dev Beta σου λεει με βαση την καθε μια μερα οτι σημερα εφαγες παραπανω μπαταρια. το 19¨42 μαλλον ειναι η ωρα που κανει την μετρηση καθε μερα.
TrialKid Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 36 minutes ago, poulinos said: σου λεει με βαση την καθε μια μερα οτι σημερα εφαγες παραπανω μπαταρια. το 19¨42 μαλλον ειναι η ωρα που κανει την μετρηση καθε μερα. Όχι αυτό όλη την ώρα το λέει ως σύγκριση "τι έχεις την τάδε ώρα, και συγκρίνει την ίδια ακριβώς ώρα με τις προηγούμενες μέρες"
poulinos Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 6 hours ago, TrialKid said: Όχι αυτό όλη την ώρα το λέει ως σύγκριση "τι έχεις την τάδε ώρα, και συγκρίνει την ίδια ακριβώς ώρα με τις προηγούμενες μέρες" οποτε συγκρινεις συγκεκριμενες χρονικες στιγμες μεσα στην ημερα.λιγο αχρηστο αλλα οκ. και στο android εχει καποια τετοια αλλα δεν τα χρησιμοποιω ποτε.εχει νοημα κατι τετοιο μονο αν τελειωνει η μπαταρια πολυ γρηγορα και θες να δεις το γιατι.δηλαδη για θεματα troubleshooting. το οτι δεν εχεις social τι σχεση εχει με αυτο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα