ScorpioX777 Δημοσ. Πέμπτη στις 08:28 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:28 πμ (επεξεργασμένο) Στις 24/9/2025 στις 11:18 ΠΜ, Tlykog είπε Αν θες να το βλέπεις μόνο σαν θέμα τιμής, οκ, αλλά τα παραδείγματα δεν το δείχνουν έτσι. Τι παραδειγματα ωρε τα ανυπαρκτα... Αναφορά σε κείμενο Yes, cheap smartphones often have issues with software support because manufacturers have less financial incentive to invest in the costly, ongoing process of updating software for lower-priced devices. This can lead to skipped security updates, missed new features, and the risk of devices becoming end-of-life and vulnerable to cyberattacks. Lower Profit Margins: Manufacturers of budget phones have less profit from each device, making it less financially viable to dedicate resources to lengthy software support. Cost of Updates: Providing regular OS and security updates involves significant ongoing costs for testing and development, which are harder to justify on cheaper phones. Shorter Upgrade Cycles: Many users expect to upgrade their phones every few years, and manufacturers may assume budget buyers won't keep their devices long enough to require extensive support. Focus on New Models: Manufacturers may prioritize developing new, cheaper models over maintaining older ones. Βλεπεις οτι σου απανταω με επιχειρηματα και εσυ σχεδον τρολαρεις για να το σωσεις, δεν φταις εσυ αλλα εγω που επεσα στην λούπα λες και δεν ξερω πως λειτουργεις... αυτη ηταν η τελευταια φορα που μπλεκω σε κατι τετοιο και οταν λεω κατι το κανω... Επεξ/σία Πέμπτη στις 12:44 μμ από ScorpioX777
Tlykog Δημοσ. Πέμπτη στις 01:45 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:45 μμ (επεξεργασμένο) Στις 25/9/2025 στις 8:28 ΠΜ, ScorpioX777 είπε Τι παραδειγματα ωρε τα ανυπαρκτα... Βλεπεις οτι σου απανταω με επιχειρηματα και εσυ σχεδον τρολαρεις για να το σωσεις, δεν φταις εσυ αλλα εγω που επεσα στην λούπα λες και δεν ξερω πως λειτουργεις... αυτη ηταν η τελευταια φορα που μπλεκω σε κατι τετοιο και οταν λεω κατι το κανω... Τα παραδείγματα που παραθέτεις πάνε στο κομμάτι της υποστήριξης, όχι της δημιουργίας των προβλημάτων. Συμφωνώ, σε φθηνά μοντέλα πολλές εταιρείες δίνουν λιγότερη διάρκεια updates ή καθυστερούν διορθώσεις, για λόγους κόστους. Αυτό είναι θέμα πολιτικής, όχι θέμα τιμής καθεαυτό. Μου φέρνεις συνέχεια παραδείγματα που αποδεικνύουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό και δεν διαφωνώ, αλλά το πάω ένα βήμα παρακάτω, ενώ εσύ μένεις εκεί. Μου έγραψες ότι λέμε το ίδιο, αλλά δεν ισχύει, ξεκινάμε απλά από την ίδια αφετηρία. Αυτή είναι η λεπτή διαφορά που προβάλλει όλη την ουσία και αυτό που γράφω εξαρχής: Τα bugs προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο, είτε κάνει 100 είτε 1000 ευρώ. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει έγκαιρα και αυτό δεν έχει να κάνει με την τιμή, μιας και οι μεγάλες εταιρείες έχουν πόρους και τεχνογνωσία να το κάνουν, αλλά στο ότι επιλέγουν να μην το κάνουν και παραδίδουν προϊόντα ημιτελή, ενώ η χαμηλή τιμή θα έπρεπε να αντικατοπτρίζει κυρίως τις διαφορές στο hardware. Όχι όλοι οι κατασκευαστές, αλλά τόσοι, ώστε να θεωρείται πάγια τακτική, αν και ευτυχώς δεν το κάνουν όλοι. Είναι επιλογή τους, λοιπόν, και τέτοιες πρακτικές δεν πρέπει να θεωρούνται αυτονόητες από τον αγοραστή. Οπότε όχι, η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Η στάση της εταιρείας καθορίζει αν θα τα αφήσει ή αν θα τα λύσει σωστά. Επεξ/σία Παρασκευή στις 12:04 μμ από Tlykog 1
ScorpioX777 Δημοσ. Πέμπτη στις 01:59 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:59 μμ (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, Tlykog είπε Τα παραδείγματα που παραθέτεις πάνε στο κομμάτι της υποστήριξης, όχι της δημιουργίας των προβλημάτων. Συμφωνώ, σε φθηνά μοντέλα πολλές εταιρείες δίνουν λιγότερη διάρκεια updates ή καθυστερούν διορθώσεις, για λόγους κόστους. Αυτό είναι θέμα πολιτικής, όχι θέμα τιμής καθεαυτό. Τα bugs προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο, είτε κάνει 100 είτε 1000 ευρώ. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει έγκαιρα. Οπότε όχι, η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Η στάση της εταιρείας καθορίζει αν θα τα αφήσει ή αν θα τα λύσει σωστά. Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι ενα software bug που δεν θα εχει ενα των 1000 ευρω θα το εχει καποιο των 100 γιατι δεν θα το διορθωσει ποτε η εταιρεια λογω τιμης... Spoiler Αυτο ειναι το τελευταιο θεμα που απανταω σε παραθεση σου αφοτ το ξεκινησαμε απο εδω και περα μην κανεις τον κοπο γιατι απαντηση δεν θα παιρνεις... Επεξ/σία Πέμπτη στις 02:25 μμ από ScorpioX777
Tlykog Δημοσ. Πέμπτη στις 02:50 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:50 μμ (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι ενα software bug που δεν θα εχει ενα των 1000 ευρω θα το εχει καποιο των 100 γιατι δεν θα το διορθωσει ποτε η εταιρεια λογω τιμης.. Τα bugs δεν τα δημιουργεί η τιμή. Προκύπτουν από το software και μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μοντέλο. Η διαφορά είναι στο αν η εταιρεία θα τα διορθώσει ή θα τα αφήσει. Εκεί μπαίνει η πολιτική της κάθε εταιρείας, όχι η τιμή. Να στο αναλύσω και σε πιο πρωτογενές επίπεδο για να γίνει πιο κατανοητό: στο στάδιο του σχεδιασμού και της κοστολόγησης, πριν την παραγωγή, οι εταιρείες αποφασίζουν πού θα ρίξουν τα χρήματά τους. Συνήθως προτιμούν να δώσουν λίγο παραπάνω στο hardware για να δείξουν καλύτερα specs, παρά να επενδύσουν σε optimization του software. Γιατί; Επειδή τα specs πουλάνε άμεσα, ενώ το σωστό software δεν φαίνεται στη βιτρίνα. Δεν είναι θέμα τιμής, αλλά κατανομή κόστους, που σχετίζεται με την κουλτούρα της εταιρείας και τους στόχους της. Άρα η τιμή δεν «γεννάει» bugs. Είναι θέμα τακτικής. Αν μια εταιρεία θέλει, μπορεί να κοστολογήσει και το optimization μέσα και να δημιουργήσει ένα καλύτερο προϊόν λειτουργικά στα ίδια χρήματα. Αν δεν θέλει, απλά δεν το κάνει. Ειναι γεγονός ότι ένα optimized οικονομικό προϊόν καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες κάποιου με περιορισμένες απαιτήσεις και δε γεννά την υποχρέωση αντικατάστασης τόσο γρήγορα όσο ένα προϊόν με καλύτερα specs που έχει bugs. Οι εταιρείες που έχουν πραγματικό brand name και κερδίζουν από αυτό το ζυγίζουν και κάνουν όσα απαιτούνται για να διατηρήσουν τη θέση τους στην προτίμηση του καταναλωτή. Οπότε, τωρα, έχεις και το καθαρό κίνητρο πίσω από την πράξη. Άρα το συμπέρασμα μένει: δεν είναι η τιμή που φταίει, αλλά η στάση και η κουλτούρα της εταιρείας. Αν το δεις αλλιώς, πέρα από το ότι είναι λογικό λάθος, απλά αθωώνεις τις εταιρείες για κάτι που είναι καθαρά δική τους επιλογή. Διαλέγεις και παίρνεις. Το αν θα απαντάς ή όχι είναι δικό σου θέμα. Προσωπικά δεν έχω καμία πρόθεση να σε κάνω να αιισθανθείς άσχημα. Διάλογο κάνω. Μου γράφεις, απαντώ με επιχειρήματα κτλ. Δε σε προσβάλω και δε κάνω ad hominem. Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:31 πμ από Tlykog 1
magicnumbers Δημοσ. Πέμπτη στις 03:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:51 μμ Ποιος να το πιστευε οτι η αναβαθμιση θα κανει ενα μοντελο ακομα πιο παρωχημενο ειναι να απορεις. Ειδικα απτην εταιρια που βγαζει τα ιδια τηλεφωνα καθε χρονο.
Tlykog Δημοσ. Πέμπτη στις 04:03 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:03 μμ (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, magicnumbers είπε Ποιος να το πιστευε οτι η αναβαθμιση θα κανει ενα μοντελο ακομα πιο παρωχημενο ειναι να απορεις. Ειδικα απτην εταιρια που βγαζει τα ιδια τηλεφωνα καθε χρονο. Εσύ φίλε ποιο iPhone έχεις; Σε ποιο σημείο σου κολλάει; Και πριν πόσες μέρες έκανες το update; 21 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε Αυτο ειναι το τελευταιο θεμα που απανταω σε παραθεση σου αφοτ το ξεκινησαμε απο εδω και περα μην κανεις τον κοπο γιατι απαντηση δεν θα παιρνεις... Αν αντιμετωπίζεις τη συζήτηση σαν αγώνα για να κερδίσεις, τότε δεν είναι περίεργο που σου φαίνεται κουραστική. Αν θέλεις να μαθαίνεις και να βελτιώνεσαι, και δε μιλάω για εμένα, αλλά γι οποιονδήποτε σου γράφει, τότε να απαντάς με επιχειρήματα και να παραδέχεσαι τα μέρη που δεν έχεις δίκιο. Έτσι ο διάλογος σου γίνεται ευχάριστος. Προσωπικά αυτό κάνω. Σε δημόσιο forum εκθέοτυμε δημόσια την άποψή μας. Ο καθένας έχει δικαίωμα να την υποστηρίξει ή να την αντικρούσει. Αν γίνεται με επιχειρήματα και χωρίς άσχημο τρόπο ή προσωπικούς χαρακτηρισμούς , γιατί είναι λάθος; Γνωρίζω ότι βγάζω εμμονή με την ακρίβεια. Αυτό για άλλους είναι θετικό (σοβαρότητα), για άλλους αρνητικό (κουράζει). Μπορεί να φανεί «βαρύ» σε όσους θέλουν κουβέντα χαβαλέ, αλλά σε όσους ψάχνουν σοβαρή συζήτηση θα φανεί θετικό και σταθερό. Έχω επίγνωση και το δέχομαι. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι λάθος. Ειδικά όταν αλλάζει το συμπέρασμα. Σε πολλά πράγματα οι πολλές λεπτομέρειες δίνουν τη σωστή εικόνα και όχι το κεντρικό νόημα. Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:41 πμ από Tlykog 1
magicnumbers Δημοσ. Πέμπτη στις 04:10 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:10 μμ 6 λεπτά πριν, Tlykog είπε Εσύ φίλε ποιο iPhone έχεις; Σε ποιο σημείο σου κολλάει; Και πριν πόσες μέρες έκανες το update; Ασε με εμενα τοσος κοσμος το λεει που ανεβηκε ειδηση ρωτα τους.
Tlykog Δημοσ. Πέμπτη στις 04:22 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:22 μμ (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Ασε με εμενα τοσος κοσμος το λεει που ανεβηκε ειδηση ρωτα τους. Δηλαδή δεν το έζησες, απλά διάβασες “είδηση” και το έκανες copy-paste. Οκ, έτσι εξηγείται το “παρωχημένο”. Το θέμα δεν είναι πόσοι το γράφουν, αλλά ποιοι. Αν ο ένας αντιγράφει τον άλλο, στο τέλος μένει μόνο ο θόρυβος. Παρόλα αυτά δεν καταλαβαίνω: σε ποιο σχόλιο κάποιου χρήστη της συσκευής κατάλαβες το «παρωχημένο», ειδικά αφού αναφέρθηκε πολλές φορές ότι η ταχύτητα απόκρισης και η μπαταρία τις πρώτες μέρες είναι σύνηθες σε μεγάλες αναβαθμίσεις λειτουργικού της Apple και γίνεται κάθε χρόνο; Διαβαζοντας συνολικά όλα τα σχόλια θα το είδες και αυτό. Απλή απορία: Τι σε έκανε να το απορρίψεις και να παρουσιάσεις μόνο τη μία πλευρά; Τόσοι χρήστες που έχουν iPhone το έγραψαν. Επεξ/σία Πέμπτη στις 04:27 μμ από Tlykog 1
azuli Δημοσ. Παρασκευή στις 07:11 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:11 μμ On 19/09/2025 at 23:16, aces said: Μεγάλο update λογικό τις πρώτες ημέρες να είναι λιγάκι πιο αργό για να κάνει indexing αλλά κ η μπαταρία θέλει το χρόνο της. ουτε το indexing δουλευει ετσι ουτε η μπαταρια
Super Moderators paredwse Δημοσ. Σάββατο στις 09:48 πμ Super Moderators Δημοσ. Σάββατο στις 09:48 πμ 14 hours ago, azuli said: ουτε το indexing δουλευει ετσι ουτε η μπαταρια Εξήγησέ μας λίγο πώς δουλεύει το indexing στο iPhone; Και πώς δουλεύει η μπαταρία; Προφανώς έχεις μεγάλη εμπειρία από iPhone, διαφώτισέ μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα