Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από ότι φένετε να είναι αλήθεια όσοι παράγγειλα τε θα προχωρήσουν οι παραγγελειες. Απλά οποίοι θέλουν τιμολόγιο με αφαίρεση φπα αν δεν γίνει εκείνη την ώρα το παραστατικου φεύγει έτσι και δεν υπάρχει δυνατότητα διορθώσεις από το κατάστημα πάρα μοκο ακύρωση παραγγελειας και επιστροφή στα κεντρικά του Γερμανού για να ξανά κοπεί παραστατικο με πίστωση για την ακύρωση της παραγγελειας.

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Greek είπε

Από ότι φένετε να είναι αλήθεια όσοι παράγγειλα τε θα προχωρήσουν οι παραγγελειες. Απλά οποίοι θέλουν τιμολόγιο με αφαίρεση φπα αν δεν γίνει εκείνη την ώρα το παραστατικου φεύγει έτσι και δεν υπάρχει δυνατότητα διορθώσεις από το κατάστημα πάρα μοκο ακύρωση παραγγελειας και επιστροφή στα κεντρικά του Γερμανού για να ξανά κοπεί παραστατικο με πίστωση για την ακύρωση της παραγγελειας.

Αν μ τύχαινε κάτι τέτοιο θα το πήγαινα μόνος στα κεντρικά να το ξανά τιμολογήσουν🤪

  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mexicanos97 είπε

Πολύ καλό για να είναι αληθινό σίγουρα αλλά…. Μια ερώτηση σε όσους έχουν παραγγελία από Γερμανό με τιμολόγιο , ενώ έβαλα τα στοιχεία για το τιμολόγιο και τα πήρε κανονικά ως τελικό ποσό στο μέιλ μου βγάζει 1499€ ξέρει κανείς γιατί;

Τι χρώμα παρήγειλες;

Σχετικά με το τιμολόγιο, έπρεπε να κάνεις χρήση του κομματιού που έλεγε "Δες αν δικαιούσαι απαλλαγη ΦΠΑ". Τότε μόνο σε βάζει στο καθεστώς τιμολόγησης χωρίς ΦΠΑ με άρθρο 39. Διαφορετικά πληρώνεις όλο το ποσό στο τιμολόγιο και ΔΕΝ αλλάζει ούτε στο κατάστημα όταν πας να το παραλάβεις! Το ίδιο μου συνέβη εμένα και πήρα τηλεφωνο στο τηλεφωνικό τους κέντρο να το διευκρινίσω και μου είπαν ΡΗΤΑ οτι αποφορολόγηση στο κατάστημα ΔΕΝ θα γίνει επειδή εκείνοι στέλνουν με προτιμολόγηση και δελτίο αποστολής απο την αποθήκη τους προς το κατάστημα συγκεκριμένα στοιχεία και δεν μπορούν να αλλάξουν στο κατάστημα αφού φτάσει το προϊόν.

Η μονη λύση που μου έδωσαν ήταν να κάνω ακύρωση παραγγελίας, και ξανά απο την αρχή νέα παραγγελία απο το site με χρήση του "Δες αν δικαιούσαι απαλλαγη ΦΠΑ". Σημειωση: Πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να βγάζεις κωδικούς μιας χρήσης απο την εφαρμογή της ΑΑΔΕ. Σου ζητάει να βάλεις κωδικό μιας χρήσης για την αποφορολογηση το site του Γερμανου!

Πες μου και τι χρώμα το πήρες, έτσι για τη στατιστική του πράγματος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, spyridy είπε

Τι χρώμα παρήγειλες;

Σχετικά με το τιμολόγιο, έπρεπε να κάνεις χρήση του κομματιού που έλεγε "Δες αν δικαιούσαι απαλλαγη ΦΠΑ". Τότε μόνο σε βάζει στο καθεστώς τιμολόγησης χωρίς ΦΠΑ με άρθρο 39. Διαφορετικά πληρώνεις όλο το ποσό στο τιμολόγιο και ΔΕΝ αλλάζει ούτε στο κατάστημα όταν πας να το παραλάβεις! Το ίδιο μου συνέβη εμένα και πήρα τηλεφωνο στο τηλεφωνικό τους κέντρο να το διευκρινίσω και μου είπαν ΡΗΤΑ οτι αποφορολόγηση στο κατάστημα ΔΕΝ θα γίνει επειδή εκείνοι στέλνουν με προτιμολόγηση και δελτίο αποστολής απο την αποθήκη τους προς το κατάστημα συγκεκριμένα στοιχεία και δεν μπορούν να αλλάξουν στο κατάστημα αφού φτάσει το προϊόν.

Η μονη λύση που μου έδωσαν ήταν να κάνω ακύρωση παραγγελίας, και ξανά απο την αρχή νέα παραγγελία απο το site με χρήση του "Δες αν δικαιούσαι απαλλαγη ΦΠΑ". Σημειωση: Πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να βγάζεις κωδικούς μιας χρήσης απο την εφαρμογή της ΑΑΔΕ. Σου ζητάει να βάλεις κωδικό μιας χρήσης για την αποφορολογηση το site του Γερμανου!

Πες μου και τι χρώμα το πήρες, έτσι για τη στατιστική του πράγματος...

Το πήρα πορτοκαλί δικαιούμαι κανονικά αποφορολόγηση , έχω ήδη παραγγελία ανοιχτή στο you.gr και μπορώ ν έκδοση κωδικούς απλώς την ώρα της παραγγελίας στον Γερμανό δν μου έβγαζε κάπου να βάλω τον κωδικό αυτόν , εεεχεις δίκιο ρε φίλε μόλις μπήκα και το είδα 

Επεξ/σία από Mexicanos97
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε

Το πήρα πορτοκαλί δικαιούμαι κανονικά αποφορολόγηση , έχω ήδη παραγγελία ανοιχτή στο you.gr και μπορώ ν έκδοση κωδικούς απλώς την ώρα της παραγγελίας στον Γερμανό δν μου έβγαζε κάπου να βάλω τον κωδικό αυτόν 

Πάντως κάπου εδω πίσω κάποιος ανέφερε οτι σε προϊόντα που υπάγονται στο 39, πρέπει να τα κόβεις εξαρχής με το 39 γιατί μετά δεν μπορείς να ζητήσεις πισω τον ΦΠΑ (!) 

Οπότε θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το τηλεφωνικό τους κέντρο για να δεις τι μπορείς να κάνεις. Στη χειρότερη θα το πληρώσεις 1499. Στην καλύτερη θα το ακυρώσεις και θα καταφέρεις να το βρεις διαθέσιμο στο πορτοκαλί για να το ξαναβάλεις. Στην ενδιάμεση περίπτωση θα ακυρώσεις το πορτοκαλί, δεν θα βρεις πορτοκαλί και θα πάρεις μπλε.

UPDATE: Μίλησα με το τηλεφωνικό τους κέντρο να επιβεβαιώσω πως η πρώτη μου παραγγελία χωρίς το αρθρο 39 έχει ακυρωθεί, και το επιβεβαίωσαν. Επιβεβαίωσαν οτι η δευτερη που έκανα, με το άρθρο 39 είναι μια χαρά καταχωρημένη κι ενεργή.

 

Το σημαντικό όμως είναι οτι μου επιβεβαίωσαν οτι τα κινητά ΟΛΑ αυτά είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ στην αποθήκη τους, και δεν είναι εκτίμηση απο επερχόμενη παραλαβή! Τα έχουν σε στοκ κανονικότατα, και η ημερομηνία παράδοσης 23 ή 24 Οκτωβρίου είναι η ημερομηνία που τους δίνει η εταιρία courier που συνεργάζονται για την παράδοση στο κατάστημα που επέλεξα! Οπότε ο μόνος τρόπος να το παραλάβω μετά τις 24/10 είναι να υπάρχει καθυστέρηση απο τον courier και ΟΧΙ απο τον Γερμανό, αφού το κινητό είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ διαθέσιμο στην αποθήκη τους!

Επεξ/σία από spyridy
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spyridy είπε

Πάντως κάπου εδω πίσω κάποιος ανέφερε οτι σε προϊόντα που υπάγονται στο 39, πρέπει να τα κόβεις εξαρχής με το 39 γιατί μετά δεν μπορείς να ζητήσεις πισω τον ΦΠΑ (!) 

Οπότε θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το τηλεφωνικό τους κέντρο για να δεις τι μπορείς να κάνεις. Στη χειρότερη θα το πληρώσεις 1499. Στην καλύτερη θα το ακυρώσεις και θα καταφέρεις να το βρεις διαθέσιμο στο πορτοκαλί για να το ξαναβάλεις. Στην ενδιάμεση περίπτωση θα ακυρώσεις το πορτοκαλί, δεν θα βρεις πορτοκαλί και θα πάρεις μπλε.

UPDATE: Μίλησα με το τηλεφωνικό τους κέντρο να επιβεβαιώσω πως η πρώτη μου παραγγελία χωρίς το αρθρο 39 έχει ακυρωθεί, και το επιβεβαίωσαν. Επιβεβαίωσαν οτι η δευτερη που έκανα, με το άρθρο 39 είναι μια χαρά καταχωρημένη κι ενεργή.

 

Το σημαντικό όμως είναι οτι μου επιβεβαίωσαν οτι τα κινητά ΟΛΑ αυτά είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ στην αποθήκη τους, και δεν είναι εκτίμηση απο επερχόμενη παραλαβή! Τα έχουν σε στοκ κανονικότατα, και η ημερομηνία παράδοσης 23 ή 24 Οκτωβρίου είναι η ημερομηνία που τους δίνει η εταιρία courier που συνεργάζονται για την παράδοση στο κατάστημα που επέλεξα! Οπότε ο μόνος τρόπος να το παραλάβω μετά τις 24/10 είναι να υπάρχει καθυστέρηση απο τον courier και ΟΧΙ απο τον Γερμανό, αφού το κινητό είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ διαθέσιμο στην αποθήκη τους!

Πππφφφφ μπλέξιμο , δν ακυρώνω σίγουρα θα δω μήπως μπορέσω να το μοντάρω στο κατάστημα όταν κ αν πάω για παραλαβή , νομίζω κάποιο παιδί εδώ μέσα είχε κάνει το ίδιο λάθος και του το φτιάξαν δν ξέρω αν ήταν για Γερμανό όμως 

Δημοσ.
8 minutes ago, spyridy said:

 

Το σημαντικό όμως είναι οτι μου επιβεβαίωσαν οτι τα κινητά ΟΛΑ αυτά είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ στην αποθήκη τους, και δεν είναι εκτίμηση απο επερχόμενη παραλαβή! Τα έχουν σε στοκ κανονικότατα, και η ημερομηνία παράδοσης 23 ή 24 Οκτωβρίου είναι η ημερομηνία που τους δίνει η εταιρία courier που συνεργάζονται για την παράδοση στο κατάστημα που επέλεξα! Οπότε ο μόνος τρόπος να το παραλάβω μετά τις 24/10 είναι να υπάρχει καθυστέρηση απο τον courier και ΟΧΙ απο τον Γερμανό, αφού το κινητό είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ διαθέσιμο στην αποθήκη τους!

Εμένα, και τη πρώτη φορά που χα κάνει παραγγελία αλλά και τώρα, όταν τους είχα πάρει τηλέφωνο μου είχαν πει ότι δεν έχουν ιδέα τι γίνεται με το απόθεμα και πως βλέπουν ότι βλέπω και εγώ στο site και πως όταν φτάσει η παραγγελία στο κατάστημα απλά θα ενημερωθώ. Ο κάθε υπάλληλος μάλλον λέει ότι να ναι χωρίς να πολυισχυει..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε

Πππφφφφ μπλέξιμο , δν ακυρώνω σίγουρα θα δω μήπως μπορέσω να το μοντάρω στο κατάστημα όταν κ αν πάω για παραλαβή , νομίζω κάποιο παιδί εδώ μέσα είχε κάνει το ίδιο λάθος και του το φτιάξαν δν ξέρω αν ήταν για Γερμανό όμως 

Μακάρι να βγάλεις άκρη, ειλικρινά στο εύχομαι. Η εξυπηρέτηση πελατών ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρη για αυτο που μου έλεγε πάντως. Δεν τα μασούσε, μου το είπε με ξεκάθαρο ύφος διότι τους έχει συμβεί πολλές φορές λέει αυτό και δεν υπάρχει τρόπος να το λύσουν. Μακάρι να πεσεις σε κανένα τσακάλι (ή και αδιάφορο) πωλητή μπας και το περάσεις εκεί με τον τρόπο που θες.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, spyridy είπε

Μακάρι να βγάλεις άκρη, ειλικρινά στο εύχομαι. Η εξυπηρέτηση πελατών ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρη για αυτο που μου έλεγε πάντως. Δεν τα μασούσε, μου το είπε με ξεκάθαρο ύφος διότι τους έχει συμβεί πολλές φορές λέει αυτό και δεν υπάρχει τρόπος να το λύσουν. Μακάρι να πεσεις σε κανένα τσακάλι (ή και αδιάφορο) πωλητή μπας και το περάσεις εκεί με τον τρόπο που θες.

Λογικά ρε φίλε και να μην κάνεις παραλαβή ακυρώνεται το τιμολόγιο που έχουν έκδοση συνεπώς μπορείς να πας εσύ πχ μετά από εμένα να το πάρεις κανονικά με τιμολόγιο και με 39, άρα θεωρώ πως αν ο υπάλληλος του καταστήματος θέλει να βοηθήσει μπορεί να το ακυρώσει και να περάσει εκ νέου την παραγγελία με 39 επι τόπου , ποντάρω στο ότι μένω επαρχία και υπάρχει και γνωστός 

Δημοσ.

FYI: Αγορά από το e-shop του Γερμανού και παράδοση σε κατάστημα είναι απλά εξυπηρέτηση για την παραλαβή. Το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει καμμία αλλαγή στην τιμολόγηση και δεν μπορεί να κρατήσει με τίποτα την παραγγελία. Είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν πίσω σε περίπτωση μη παραλαβής...

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, iMystic είπε

Ήρθε και σε εμένα από istorm 256 pm silver. 12/09 15:26

Στο trade in η τιμή στο κατάστημα αλλάζει; Γιατί αυτή που βγάζει το site δεν είναι καλή 

Στο istorm Γλυφάδας στο trade in για το δικό μου 16 pro max 256 σε άψογη κατάσταση με 100% υγεία μπαταρίας το μηχάνημα /εκτιμητης panda🐵 έδωσε  578€🤣,και μου έβγαλαν και το screen protector ..Το πούλησα την άλλη μέρα 890

Επεξ/σία από giannisk13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, James. είπε

Για του email τον κωδικο μιλαω.. Ενημερωσε με αν και θελω να πιστευω οτι μου ελεγε αληθεια και οτι θα ερθει οντως το ασημενιο..

Και εμένα το κωδικό του μπλε έχει στο e-mail επιβεβαίωσης. Βέβαια αν πάω στο ιστορικό παραγγελιών μου δείχνει κανονικά το ασημί. Ακόμα σε επεξεργασία!!!

 

Επεξ/σία από -orestis-
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, SaFiS είπε

FYI: Αγορά από το e-shop του Γερμανού και παράδοση σε κατάστημα είναι απλά εξυπηρέτηση για την παραλαβή. Το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει καμμία αλλαγή στην τιμολόγηση και δεν μπορεί να κρατήσει με τίποτα την παραγγελία. Είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν πίσω σε περίπτωση μη παραλαβής...

Πωωω όντως ρε φίλε ; Μόνο στα υπόλοιπα καταστήματα πχ Κωτσόβολος μπαίναν και παίρνανε κινητά από ακυρώσεις; Ο Γερμανός τα στέλνει όντως πίσω ;  Εεεεε μου γαμ***** την ψυχολογία τώρα 😅

Επεξ/σία από Mexicanos97
Δημοσ.

ρε παιδια μπερδευτηκα εγώ εκοψωα τιμολογιο στο πλαισιο και πληρωσα το πληρες ποσο, δε παιρνω επειτα τον ΦΠΑ πισω? εννοω απο την εφορια πχη την αρμοδια υπηρεσία (κοπηκε μεσω γνωστου το τιμολογιο))

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SGEORGI είπε

ρε παιδια μπερδευτηκα εγώ εκοψωα τιμολογιο στο πλαισιο και πληρωσα το πληρες ποσο, δε παιρνω επειτα τον ΦΠΑ πισω? εννοω απο την εφορια πχη την αρμοδια υπηρεσία (κοπηκε μεσω γνωστου το τιμολογιο))

Είναι αυτό που λέμε με το άρθρο 39 θα πλήρωνες 1208€ δηλαδή δεν θα πλήρωνες το ΦΠΑ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...