Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει νέα σύνδεση με voucher στη Vodafone για οπτική ίνα. Το δίκτυο στη περιοχή είναι του ΟΤΕ. Ο εργολάβος τους ήρθε και ολοκλήρωσε την εγκατάσταση, πάτησα στο mail που σου στέλνουν οπότε μετά πρέπει να το δηλώσουν ως ολοκληρωμένο στην πλατφόρμα τους ώστε να προχωρήσει η vodafone με την εγκατάσταση μέσα στο σπίτι. Το θέμα είναι οτι ο ΟΤΕ αρνείται πεισματικά να κάνει το τελευταίο admin κομμάτι με αποτέλεσμα να μη μπορεί η vodafone να προχωρήσει. Η εγκατάσταση έχει γίνει εδώ και 5 μήνες και τους κυνηγάω απο πριν το καλοκαίρι και όλο με πάνε απο βδομάδα σε βδομάδα. 

Προφανώς και θα κάνω καταγγελία σε ΕΕΤΤ, μαζεύω το υλικό απο vodafone για να την ετοιμάσω, αλλα υπάρχουν άλλες ενέργειες που μπορώ να κάνω μπας και δεηθούν;

Έμαθα πως είναι γνωστή τακτική του ΟΤΕ όταν άλλοι παροχοι χρησιμοποιούν το δίκτυο του για να εκθέτοντα και εν τέλει να τσιμπάνε κάνα πελάτη.

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ.

Ο πάροχος δικτύου (Cosmote σε σένα) έχει ευθύνη για την εγκατάσταση σε μια οικοδομή του κεντρικού κατανεμητή, ενός υποκατανεμητή σε κάθε όροφο, το πέρασμα των οπτικών ινών μεταξύ τους και την σύνδεση με το δικό του δίκτυο οπτικών ινών.

Η οριζόντια καλωδίωση, δηλαδή το πέρασμα της οπτικής ίνας από τον υποκατανεμητή ορόφου έως μέσα στο διαμέρισμα, γίνεται από τον πάροχο υπηρεσίας (Vodafone σε σένα) και όχι από τον πάροχο δικτύου (Cosmote).

Μήπως αλλού είναι το πρόβλημα;

Δημοσ.

Στη καθετη εγκατασταση ειναι το προβλημα, το εχει παραδεχθει και η Cosmote. Απλα δε δηλωνουν στη πλατφορμα τους οτι εχει ολοκληρωθει η εργασια και φαινεται εκκρεμοτητα. Οποτε και η vodafone δε μπορεί να προχωρήσει στην οριζόντια εγκατάσταση.

Το θέμα ειναι πως υπάρχει και κίνδυνος να χάσω την επιδότηση του voucher τόσος καιρός που έχει περάσει.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dantε είπε

Το θέμα ειναι πως υπάρχει και κίνδυνος να χάσω την επιδότηση του voucher τόσος καιρός που έχει περάσει.

Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Έχει εκδοθεί, το γνωρίζει η Vodafone και θα προχωρήσει με την ολοκλήρωση της σύνδεσης.

4 ώρες πριν, Dantε είπε

Στη καθετη εγκατασταση ειναι το προβλημα, το εχει παραδεχθει και η Cosmote.

Στον τίτλο αναφέρεις για την οριζόντια ωστόσο, που αρνείται να την ολοκληρώσει ο ΟΤΕ (κάτι που δεν ισχύει).

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε ΟΤΕ αρνέιται να ολοκληρώσει την κάθετη εγκατάσταση οπτικής ίνας - Τι κάνω;
Δημοσ.
13 ώρες πριν, jkoukos είπε

Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Έχει εκδοθεί, το γνωρίζει η Vodafone και θα προχωρήσει με την ολοκλήρωση της σύνδεσης.

Στον τίτλο αναφέρεις για την οριζόντια ωστόσο, που αρνείται να την ολοκληρώσει ο ΟΤΕ (κάτι που δεν ισχύει).

Ναι ,λάθος μου στο τίτλο, το διόρθωσα.

Απο ΟΤΕ με πήραν και μου είπαν οτι υπάρχει κίνδυνος με την επιδότηση πάντως.

  • Super Moderators
Δημοσ.
On 22/09/2025 at 15:14, Dantε said:

Προφανώς και θα κάνω καταγγελία σε ΕΕΤΤ

Έπρεπε εδώ και 3 μήνες. :(

Δημοσ.

Τα ίδια τραβάω και εγώ… Ανέφερε αν θες τι μέτρα πήρες ή σε προσωπικό μήνυμα γιατί και εγώ βρίσκομαι σε δίλημμα.

Δημοσ.

Ειμαι στα τηλεφωνα αυτες τις ημερες για να προετοιμασω καταγγελια. Παντως και η βοντα, φεεετα. Ρεαλιστικη καταληξη, απλα να τους μπιστολιασω και αυτους και να αφησω τη 50αρα FTTC συνδεση. Πραγματικα κριμα. Παλι καλα ειναι το πατρικο που δεν εχουν και καμια ιδιαιτερη αναγκη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...