Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, james01gr said:

Όλα αυτά είναι φόροι. Ξέρεις πόσοι θα διαμαρτυρηθούν για την αλλαγή. Εκτός πως τα έσοδα του τέλους ταξινόμησης είναι τεράστια για το κράτος. Οι αντιδράσεις από τελώνες, τελωνειακούς, μαντραδες κτλ δεν φαίνονται. Το κράτος βολεύεται γιατί έχει έσοδα. Το θέμα όμως είναι πως αντί να θέλει το κράτος να εκσυγχρονισουμε να αυτοκίνητα με τα κίνητρα στήλης ηλεκτρικά κτλ, στην πράξη δεν το δείχνει. Υποκριτικά όλα. 

Και δλδ που βρίσκεται τώρα στην Ελλάδα τι ακριβώς προσφέρει; Θέσεις εργασίας; Κατασκευη πλοιων; Όλα έξω είναι. ΦΠΑ; Ακόμη και οι θέσεις εργασίας στα πλοία με ελληνική σημαία είναι ελάχιστες πια. Περιμενουμε μήπως κάνουν καμία ελεημοσύνη με καμία χορηγία.

Τπτ κάποιες λίγες θέσεις και κίνηση στο χρηματιστήριο και τπτ χωρηγιες 

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
45 minutes ago, leolipop said:

Θα πουν μερικοι οτι , αποσυρεις υποχρεωτικα το αυτοκινητο σου και αν δεν μπορεις να παρεις αλλο, δεν παιρνεις.Χρησιμοποιησε ΜΜΜ.

Αυτο που δεν καταλαβα ποτε ειναι γιατι μιλαμε μονιμως για ΙΧ...

Ολοι δε βλεπουμε ποσα φορτηγα και πουλμαν/κτελ σε καθε γκαζια βγαζουν ντουμανι απο πισω οσο 100 αυτοκινητα μαζι ; Εκει γιατι δεν ασχολειται κανεις ;

Να υπηρχαν και σοβαρα ΜΜΜ καλα θα ηταν

  • Like 2
Δημοσ.

Η ΕΕ ας φροντισει να εχουμε καλυτερους μισθούς και ναι θα παμε να αγορασουμε ενα καινούργιο κινεζικο οχημα που εχει καλυτερες μπαταριες ! Ξυδι !!! 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, cpavlidi είπε

Η ΕΕ ας φροντισει να εχουμε καλυτερους μισθούς και ναι θα παμε να αγορασουμε ενα καινούργιο κινεζικο οχημα που εχει καλυτερες μπαταριες ! Ξυδι !!! 

μα πλεον σου δινει ηλεκτρικο με 50 ευρω τον μηνα,απο το 2027,τρεξε να προλαβεις!!!

δες το αλλη νημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, cpavlidi said:

Η ΕΕ ας φροντισει να εχουμε καλυτερους μισθούς και ναι θα παμε να αγορασουμε ενα καινούργιο κινεζικο οχημα που εχει καλυτερες μπαταριες ! Ξυδι !!! 

Η ΕΕ είναι και η Πολωνία, η Τσεχία και τόσες άλλες χώρες από το πρώην ανατολικό μπλοκ που μπήκαν πάμφτωχες και ξεπέρασαν την άχρηστη Ελλάδα με τους εντελώς άχρηστους κατοίκους της που το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι έναν τουρισμό/έστιαση μέσα στη φοροδιαφυγή-εκμετάλλευση με "επιχειρηματίες" της πλάκας και το μάσημα κρατικού χρήματος για γούστα. Φάσκελα στον καθρέφτη μας όχι στην ΕΕ

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, cpavlidi είπε

Η ΕΕ ας φροντισει να εχουμε καλυτερους μισθούς και ναι θα παμε να αγορασουμε ενα καινούργιο κινεζικο οχημα που εχει καλυτερες μπαταριες ! Ξυδι !!! 

Η ΕΕ καθώς και η Κίνα χέστηκαν για την Ελλάδα, ενα 3% το πολυ είμαστε για αυτούς σαν αγοραστική δύναμη, ακόμα και τα καρπούζια  που αγοράζουν τα θέλουν πλυμένα. 

Δεν παράγουμε ούτε οδοντογλιφιδες και θέλουμε και αποσυρση, έλα να σοβαρευτούμε λίγο..

  • Like 1
Δημοσ.
59 minutes ago, imr said:

Να υπηρχαν και σοβαρα ΜΜΜ καλα θα ηταν

στην θεσσαλονικη πλέον με τα καινουργια λεφωρεια θε έλεγα οτι ειναι πολύ καλά τα πράγματα οτι αφορά δρομολόγια και τα ιδια τα μέσα........ το πρόβλημα δεν ειναι τα μεσα όμως.... ειναι το τι μπαίνει μέσα σε αυτά και τι τι γινεται μέσα σε αυτά...... σε σημείο να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα η χρήση τους 

3 minutes ago, andreas-d said:

Η ΕΕ καθώς και η Κίνα χέστηκαν για την Ελλάδα, ενα 3% το πολυ είμαστε για αυτούς σαν αγοραστική δύναμη, ακόμα και τα καρπούζια  που αγοράζουν τα θέλουν πλυμένα. 

Δεν παράγουμε ούτε οδοντογλιφιδες και θέλουμε και αποσυρση, έλα να σοβαρευτούμε λίγο..

το ειπα ποιο πριν λιγο ποιο πολιτισμένα αυτο αλλα μάλλον κάνεις δεν το κατάλαβε ετσι καλα εκανες και το ειπες ετσι 

3 minutes ago, andreas-d said:

Η ΕΕ καθώς και η Κίνα χέστηκαν για την Ελλάδα, ενα 3% το πολυ είμαστε για αυτούς σαν αγοραστική δύναμη, ακόμα και τα καρπούζια  που αγοράζουν τα θέλουν πλυμένα. 

Δεν παράγουμε ούτε οδοντογλιφιδες και θέλουμε και αποσυρση, έλα να σοβαρευτούμε λίγο..

το ειπα ποιο πριν λιγο ποιο πολιτισμένα αυτο αλλα μάλλον κάνεις δεν το κατάλαβε ετσι καλα εκανες και το ειπες ετσι 

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Black Demis είπε

γιατι πιστευεις οποιος παιρνει 1500 1600 ειναι σε θεση να πάρει αμάξι? να κανί οικογενια  ? ειδες που πήγαν τα ενοικια? μονο τα υψιλα στρώματα πλέον ειναι σε θεση να πάρουν οχι απλοί άνθρωποι που ειναι κάπου υπάλληλοι 

μηδενικα τελη ετσι και αλλιος γιατι σχεδον ολα τα καινουργια ειναι hybrid Η ηλεκτρικα.....

αντε πες 35 χιλιαρικα αμαξι  χωρις φπα κλπ ποσο να παει 27? και παλι όσα άτομα μπορούσαν πριν να παρουν τα ιδια θα παρουν και τωρα απλα θα επωφεληθούν περισσότερο (κάτι σαν επιδότηση στα ηλεκτρικά βοήθησε τους πλούσιους να πάρουν καινουργια αμαξια ποιο οικονομικά)

δυστιχος ο μέσος ελληνας +/- σηκώνει κάνα 10 11 χιλιαρο αμάξι με δάνειο..... άντε 15 απο εκει και πέρα το χαος 

η χώρα πρέπει να ξεκολλήσει απο εστίαση και τουρισμός που πλέον ειναι σχεδον η μοναδική πηγή εσόδων και ειναι πολύ περιορισμένη για κάτω και μεσαία στρωματά ότι αφορά τα έσοδα , θα πρέπει να δώσει ώθηση σε πολλά άλλα που έχουν άλλες χώρες ετσι θα κουνηθεί η οικονομία 

Με 2.800 καθαρά μένουμε σε ενοίκιο και ουτε 20Κ δεν υπάρχουν στην άκρη, εγώ προσωπικά απορώ με τόσα αυτοκίνητα καινούρια που βλέπουμε έξω, εντάξει υπάρχουν και 500.000 ατομα που εργάζονται γ'υρω απο την άνθηση της οικοδομης και ανακαινήσεων και σίγουρα βγάζουν τα 2 πλά απο εμάς, αλλά οι υποχρεώσεις με παιδιά δεν σε αφήνουν να κάνεις κιχ. Για να δώσω 27-30 να πα΄ρω εν ανέο αμάξι θα επρεπε να έχω αλλα τοσα ακρη...δεν ξερω με ποιά λογική ΄δινει τόσος κόσμος 35-40 για αυτοκίνητο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, Black Demis said:

στην θεσσαλονικη πλέον με τα καινουργια λεφωρεια θε έλεγα οτι ειναι πολύ καλά τα πράγματα οτι αφορά δρομολόγια και τα ιδια τα μέσα........ το πρόβλημα δεν ειναι τα μεσα όμως.... ειναι το τι μπαίνει μέσα σε αυτά και τι τι γινεται μέσα σε αυτά...... σε σημείο να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα η χρήση τους 

Δεν ειναι μονο το τι μπαινει μεσα, καθημερινα χρησιμοποιω Ηλεκτρικο για Μαρουσι Κεντρο, υποτιθεται απο τις βασικες αρτηριες της Αθηνας μαζι με το Μετρο. Τα δρομολογια θα επρεπε να ειναι ανα 5 λεπτα και παλι θα ηταν πηγμενα. Τωρα που ειναι ανα 10 λεπτο (στην καλυτερη) γινεται το ελα να δεις. 

 

Και φυσικα υπαρχουν πολλες περιοχες/πολεις που υπαρχει μηδενικη καλυψη απο ΜΜΜ

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
Just now, fsbmaniac said:

Με 2.800 καθαρά μένουμε σε ενοίκιο και ουτε 20Κ δεν υπάρχουν στην άκρη, εγώ προσωπικά απορώ με τόσα αυτοκίνητα καινούρια που βλέπουμε έξω, εντάξει υπάρχουν και 500.000 ατομα που εργάζονται γ'υρω απο την άνθηση της οικοδομης και ανακαινήσεων και σίγουρα βγάζουν τα 2 πλά απο εμάς, αλλά οι υποχρεώσεις με παιδιά δεν σε αφήνουν να κάνεις κιχ. Για να δώσω 27-30 να πα΄ρω εν ανέο αμάξι θα επρεπε να έχω αλλα τοσα ακρη...δεν ξερω με ποιά λογική ΄δινει τόσος κόσμος 35-40 για αυτοκίνητο...

αν μένεις μόνος και παιρνεις 2,8 κατι κανεις λαθος και δεν μένουν, αν ειστε οικογενια και με παιδί μαλιστα....... ειναι τόσο όσο (οχι για να παρεις αμαξι κλπ απλα να ζήσεις) αν δεν εχετε παιδιά και ειστε ζευγαρι χωρις να ζοριστείτε το παίρνετε με δανειο (με παιδια το ξεχναμε τελειος)

Δημοσ.

Ωραία, και να πούμε ότι κάποιος το πετάει ανακύκλωση και δεν παίρνει τίποτα, το κράτος τι κερδίζει;,χάνει τέλη κυκλοφορίας,χάνει φορολογία απο καύσιμα που δεν είναι καθόλου μικρό έσοδο,χάνει πρόστιμα και έσοδα απο ότι απασχολούσε αυτό το αυτοκίνητο,τα έχουν σκεφτεί αυτά;,η θα μας βγάλουν μετά κανένα ειδικό φόρο κίνησης με EV σαν αυτούς που σκέφτονται τώρα στην Αμερική;.

Δημοσ.

Δυστυχώς είναι μια δύσκολη μεταβατική περίοδος τώρα, που όμως σιγά σιγά προχωράει και θα καταλήξει στο τέλος σε κάτι καλό. 

Τώρα το 2026 υπολογίζω ότι και στα ας πουμε "φθηνα" αυτοκίνητα, 18-25Κ, θα έρθει ισοτιμία μεταξύ BEV και ICE. Οι Κινεζοι θα πιέσουν πολύ τον ανταγωνισμό με εργοστάσια στην Ευρώπη και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ή θα προσαρμόσουν και θα ανταγωνιστούν ή θα εξαφανιστούν. 

Μετά, θα πάρει λίγα χρόνια ακόμα να περάσουν αυτά τα αυτοκίνητα και σε μεταχειρισμένα, αλλά όταν θα γίνει αυτό θα είναι πολύ καλύτερα από τα ICE φτηνά μεταχειρισμένα που μπορεί κάποιος να αγοράσει τώρα. 

Πιστεύω θα πωλούνται μεταχειρισμένα Tesla με 15.000 ή πχ μικρά τύπου BYD Surf με 10.000. Θα υπάρξουν τοτε πολυ φτηνές λύσεις για αντικατάσταση μπαταριών ώστε να μην φοβάται ο κόσμος να τα αγοράσει. Φτηνοί ηλεκτροκινητήρες και OBC για όσους τύχει και χαλάσανε.  Και δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στο drive train να θελει συντήρηση και να χαλάει κάθε τρεις και λίγο και να σε τρέχει στο μάστορα. (Φυσικά θα επιβιώσουν μονο οι σοβαρές εταιρείες και τα καλά σχεδιασμένα μοντέλα, όχι κατι σαπάκια τύπου jaguar ipace και Stellantis). 

Λίγο υπομονή, πιστεύω μετά θα  στρώσει η κατάσταση που και καλά καινούργια θα παίρνει κάποιος με 18-25Κ, και καλά μεταχειρισμένα με 8-15K. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Η ΕΕ καθώς και η Κίνα χέστηκαν για την Ελλάδα, ενα 3% το πολυ είμαστε για αυτούς σαν αγοραστική δύναμη, ακόμα και τα καρπούζια  που αγοράζουν τα θέλουν πλυμένα. 

Δεν παράγουμε ούτε οδοντογλιφιδες και θέλουμε και αποσυρση, έλα να σοβαρευτούμε λίγο..

Το ίδιο λέμε, αυτοί χέστηκαν για εμάς και εμείς χεστήκαμε για αυτούς. Κάτω τα χέρια απο τα αυτοκίνητά μας παπατζήδες ευρωλιγούρηδες! Σιγα μην πουλήσουμε οικόπεδα για να τα χώσουμε στα σαπάκια τις αυτοκινητοβιομηχανίες σας, μια χαρά πάει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpavlidi είπε

Το ίδιο λέμε, αυτοί χέστηκαν για εμάς και εμείς χεστήκαμε για αυτούς. Κάτω τα χέρια απο τα αυτοκίνητά μας παπατζήδες ευρωλιγούρηδες! Σιγα μην πουλήσουμε οικόπεδα για να τα χώσουμε στα σαπάκια τις αυτοκινητοβιομηχανίες σας, μια χαρά πάει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Μακάρι να λέγαμε το ίδιο..

Κοίτα τι γράφεις να φροντίσει η ΕΕ να έχεις καλύτερο μισθό..

Κατά τα άλλα χέστηκες για αυτούς..

Και αύξηση μισθού, και να τους πιάσεις κωτσους και να ψωνίζεις απο κινα.

 

3 ώρες πριν, cpavlidi είπε

Η ΕΕ ας φροντισει να εχουμε καλυτερους μισθούς και ναι θα παμε να αγορασουμε ενα καινούργιο κινεζικο οχημα που εχει καλυτερες μπαταριες ! Ξυδι !!! 

Με πορδές αυγά δεν βάφεις..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, lector είπε

Εχει γινει καποια ερευνα που να αποδεικνυει οτι το μοντελο "παραγωγη νεων οχηματων - αποσυρση παλαιων ρυπογονων" ειναι περιβαλλοντικα ωφελιμο;

Τα νεα οχηματα φυτρωνουν στα δεντρα; Η διαδικασια παραγωγης τους δεν επιβαρυνει το περιβαλλον; Τα παλαια τι γινονται, καθονται σε μια γωνιτσα και μετατρεπονται σε λιπασμα; Μηπως τελικα αυτη η ιστορια με τους ρυπους ειναι μονο προσχημα;

Το τελευταίο πράγμα που πραγματικά απασχολεί τα κυβερνητικά σχήματα  σε κάθε χώρα είναι οι ρύποι.  Προσχηματικά ενδιαφέρονται καθώς είναι ένα πράγμα που πουλάει να είναι μια χώρα υποτίθεται με κάποιες μετρήσεις σε κάποιους δείκτες οικολογικά φιλική.  Απο την Αμερική μέχρι την Κίνα και την Γερμανία και από την Ελλάδα μέχρι την Τουρκία και την Ζιμπαμπουε οι οικονομίες των χωρών είναι φτιαγμένες να ρυπαινουν μάλιστα αλλοίμονο αν δεν ρυπαίνουν τότε δεν υπάρχει εισόδημα για τους πολίτες.

Και δεν θέλω χαζές σκέψεις παράδειγμα η Ισλανδία ή η Σουηδία δεν ρυπαίνουν τόσο πολύ γιατι μπλα μπλα μπλα  δεν αφήνουν οικολογικό αποτύπωμα γιατι το ψωμί τα μακαρόνια τα κορν φλεικς τα γουρουνάκα  τα πορτοκαλια  και οτιδήποτε τρώνε οι κάτοικοι αυτών των χωρών παράγεται σε κάποια άλλη χώρα με αρνητικό οικολογικό αποτύπωμα, το ίδιο και η κατασκευή των αυτοκινήτων τους των τηλεοράσεων τους των πλυντηρίων των κινητών κλπ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...