nchatz Δημοσ. Δευτέρα στις 10:36 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:36 μμ Σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών αντιμετωπίζει μια αυξανόμενη πρόκληση: υπάρχουν απλά πάρα πολλά παιχνίδια στην αγορά. Η έκθεση παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό στατιστικό στοιχείο που δείχνει πώς έχει αλλάξει η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια. Όπως φανερώνουν επίσημα στοιχεία του SteamDB, ο αριθμός των παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν στο Steam το 2020 ανερχόταν περίπου στα 9.656. Το 2024, αυτός ο αριθμός αυξήθηκε κατά 93%, φτάνοντας τα 18.626 παιχνίδια. Στη σημερινή πραγματικότητα της...προσοχής, οι προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών δεν ανταγωνίζονται μόνο μεταξύ τους για να προσελκύσουν παίκτες, αλλά και με υπηρεσίες streaming, εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και άλλες μορφές ψυχαγωγίας. Είναι ήδη αρκετά δύσκολο για τα στούντιο να πωλήσουν αντίγραφα των παιχνιδιών τους. Προσθέστε σε αυτό το γεγονός ότι καθημερινά κυκλοφορούν όλο και περισσότερα παιχνίδια, τόσο μεγάλοι τίτλοι triple-A όσο και μικροί ανεξάρτητοι τίτλοι που διεκδικούν την προσοχή, και το πρόβλημα επιδεινώνεται περαιτέρω. Κάτι τέτοιο πάντως δεν αποτελεί απαραίτητα πρόβλημα για τον περιστασιακό χρήστη βιντεοπαιχνιδιών. Αντίθετα, είναι ίσως καλύτερη εποχή από ποτέ για όποιον απολαμβάνει να παίζει βιντεοπαιχνίδια, απλώς επειδή υπάρχει τέτοια πληθώρα καλών παιχνιδιών σε διάφορα επίπεδα τιμών, διαθέσιμα σε πολλαπλές συσκευές και ακόμη και σε συσκευές που δεν προορίζονται για παιχνίδια, χάρη στις καλύτερες από ποτέ υπηρεσίες cloud streaming. Ωστόσο, αποτελεί αυξανόμενη πρόκληση για τους προγραμματιστές παιχνιδιών, ειδικά όταν λάβουμε υπόψη ότι παιχνίδια όπως το Fortnite και άλλα παιχνίδια τύπου "live-service" αποτελούν τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό για όποιον προσπαθεί απλώς να κυκλοφορήσει ένα νέο, ολοκληρωμένο παιχνίδι. Δεν θα δείτε εταιρείες παιχνιδιών να αναφέρουν το γεγονός ότι υπάρχουν "πάρα πολλά παιχνίδια" ως λόγο για τον οποίο απολύουν προσωπικό ή κλείνουν, αλλά αυτή είναι μια νέα πραγματικότητα με την οποία η βιομηχανία πρέπει να αντιμετωπίσει τώρα περισσότερο από πριν. Η έρευνα καταλήγει στο ότι αυτή δεν είναι απαραίτητα μια κατάσταση που μπορεί να επιλυθεί, ούτε θα πρέπει να θεωρείται πρόβλημα με την κυριολεκτική έννοια. Αλλά δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι η ανάπτυξη της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών τα τελευταία χρόνια σημαίνει ότι υπάρχει μια νέα κανονικότητα με την οποία οι προγραμματιστές παιχνιδιών απλά δεν χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν στο ίδιο επίπεδο μόλις πριν από πέντε χρόνια. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Georgios Pappas Δημοσ. Τρίτη στις 05:38 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:38 μμ Ναι οτι νάνε. Βγαίνουνε νον στοπ σαβούρες παιχνίδια τα οποία κοιτάνε να βγάλουνε τα λευτά τους με micro transaction, ενώ εντωμεταξί ο κόσμος υποφέρει απο τα απίστευτα hacks και cheats τα οποία έχουνε καταντήσει μάστιγα σε όλα τα online games που παίζεις εναντίον κάποιου άλλου ανθρώπου. Καλύτερα να βγάζανε 1000 games λιγότερα και να φτιάχνανε ένα καλό global anti cheat. Αχρείαστα είναι όλα αυτά τα σπασμένα games. 6
filip123go Δημοσ. Τρίτη στις 05:47 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:47 μμ 19 hours ago, nchatz said: Σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών αντιμετωπίζει μια αυξανόμενη πρόκληση: υπάρχουν απλά πάρα πολλά παιχνίδια στην αγορά. Ναι αλλά τα αξιόλογα games είναι κάθε χρόνο, όλο και λιγότερα. Το 99% είναι copy paste από 5 συνταγές που έχουν "πετύχει" τα τελευταία 10 χρόνια. 11 1
nikos5800 Δημοσ. Τρίτη στις 05:51 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:51 μμ Λίγοι gamers πολλά τα παιχνίδια,γενικά η κοινότητα των gamers δεν έχει αυξηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια τουλάχιστον.
PerfectParanoia Δημοσ. Τρίτη στις 06:04 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:04 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Λίγοι gamers πολλά τα παιχνίδια,γενικά η κοινότητα των gamers δεν έχει αυξηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια τουλάχιστον. Έχουν διπλασιαστεί οι χρήστες, οι χρήστες που είναι ενεργοί καθημερινά καθώς και ο τζίρος του steam απο το '17 μέχρι σήμερα (πηγή με αριθμούς απο statista και steam survey).Φαντάζομαι ότι αν δεις και κονσόλες και λοιπά οι αριθμοί θα είναι επίσης αυξημένοι, οπότε οι gamers αυξάνονται σίγουρα. Το θέμα ίσως είναι ότι αυτοί οι χρήστες παίζουν συγκεκριμένα παιχνίδια; Δεν ξέρω. Επεξ/σία Τρίτη στις 06:05 μμ από PerfectParanoia 4
Mythoplastis1981 Δημοσ. Τρίτη στις 06:13 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:13 μμ 200.000000.00000 παιχνίδια.. Και στο τέλος της μέρας, τα ίδια και τα ίδια. Μια από τα ίδια. Ίδια συνταγή. Ξανά και ξανά.... Ωραία. ( και καλύτερα μην πούμε για τις 236283743 ρε μακε. Ρε τεξτουρ. Ρε image ρε στα διαλα. 2
negator2vc Δημοσ. Τρίτη στις 06:17 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:17 μμ Οι περισσοτεροι devs ταργεταρουν τα ιδια δημοφιλη ειδη games οποτε ακομα και καλο να ειναι ενα παιχνιδι χανεται στο χαος. Εαν βαλεις μεσα και τους αδικαιολογητως τρελους χρονους αναπτυξης, ακομα και απο indie ομαδες, λογικο ειναι να εχεις θεμα.
Mythoplastis1981 Δημοσ. Τρίτη στις 06:17 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:17 μμ 9 λεπτά πριν, PerfectParanoia είπε Έχουν διπλασιαστεί οι χρήστες, οι χρήστες που είναι ενεργοί καθημερινά καθώς και ο τζίρος του steam απο το '17 μέχρι σήμερα (πηγή με αριθμούς απο statista και steam survey).Φαντάζομαι ότι αν δεις και κονσόλες και λοιπά οι αριθμοί θα είναι επίσης αυξημένοι, οπότε οι gamers αυξάνονται σίγουρα. Το θέμα ίσως είναι ότι αυτοί οι χρήστες παίζουν συγκεκριμένα παιχνίδια; Δεν ξέρω. 234 σιαστει. Οταν ήμουν στο λύκειο ( 1998) ήμασταν 10 όλοι κι όλοι που παίζαμε. Κονσόλες και pc.. Τωρα αν πας και ρωτήσεις τους17 χρόνους. Από τους 300 οι 20 δεν θα έχουν κάτι. Εδώ βλέπεις κόσμο με pc συν ps5 συν Nintendo συν x box.. Τι να λέμε τώρα. Πλέον το gaming είναι μόδα. Τρεντ που λένε οι νέοι. Βασικά δες πόσες κοπέλες παίζανε παλιά και πόσες το 2025.και δεν το λέω με κακία. Της γυναίκα μου στο wow την γνώρισα..
negator2vc Δημοσ. Τρίτη στις 06:25 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:25 μμ 3 λεπτά πριν, Mythoplastis1981 είπε 234 σιαστει. Οταν ήμουν στο λύκειο ( 1998) ήμασταν 10 όλοι κι όλοι που παίζαμε. Κονσόλες και pc.. Τωρα αν πας και ρωτήσεις τους17 χρόνους. Από τους 300 οι 20 δεν θα έχουν κάτι. Εδώ βλέπεις κόσμο με pc συν ps5 συν Nintendo συν x box.. Τι να λέμε τώρα. Πλέον το gaming είναι μόδα. Τρεντ που λένε οι νέοι. Βασικά δες πόσες κοπέλες παίζανε παλιά και πόσες το 2025.και δεν το λέω με κακία. Της γυναίκα μου στο wow την γνώρισα.. Δεν ειναι μονο οτι εχουν πολλαπλασιαστει ειναι οτι εχουν διευρυνθεί και σε ηλικιες. Παλαιοτερα δεν εβλεπες πχ 50+ χρονων gamer 1 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. Τρίτη στις 06:30 μμ Super Moderators Δημοσ. Τρίτη στις 06:30 μμ Μεγαλύτερο πρόβλημα θεωρώ την ατολμία (όπως και στον κινηματογράφο), το αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων, τα άπειρα sequels (ευτυχώς το gaming δεν πάσχει τόσο από τη μάστιγα των prequels, και ορισμένα που θυμάμαι πρόχειρά ήταν αξιολογότατα παιχνίδια) και τη συγκέντρωση τίτλων σε εταιρίες που αρμέγουν αβέρτα, με ετήσιους τίτλους που συχνά όχι απλά δεν προσφέρουν τίποτε καινούργιο, αλλά είναι χειρότεροι από παλιά. Υπάρχει, βέβαια, και άπειρη σαβούρα, αλλά και μια θαυμάσια άνθιση της indie σκηνής. Οπότε, ναι, έχουμε περισσότερους τίτλους, έχουμε και άθλιους τίτλους που παλιά απλά δεν θα κυκλοφορούσαν, έχουμε και κατάχρηση χρησιμότατων εργαλείων (early access, crowdfunding) έχουμε όμως και περισσότερες ευκαιρίες, λιγότερους κλειδοκράτορες, μικρότερη εξάρτηση από τα κέφια των διαφόρων Ubi, EA κτλ. 2
Hacker?pcs Δημοσ. Τρίτη στις 06:35 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:35 μμ 30 minutes ago, PerfectParanoia said: Το θέμα ίσως είναι ότι αυτοί οι χρήστες παίζουν συγκεκριμένα παιχνίδια; Δεν ξέρω. Η τεράστια πλειοψηφία παίζει τα δημοφιλή esports και κανένα FC-NBA, δεν δοκιμάζει καινούρια παιχνίδια γενικά 2
lbit Δημοσ. Τρίτη στις 06:41 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:41 μμ Τι λες τώρα ! ... έχω μια ιδέα, να σταματήσουν να φτιάχνουν τόσα παιχνίδια και να κάνουν κάτι άλλο με την ζωή τους, να γράψουν ένα βιβλίο ας πούμε. μας λείπουν οι καλές ιστορίες ούτως η άλλως. 1
nikos5800 Δημοσ. Τρίτη στις 07:02 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:02 μμ 57 λεπτά πριν, PerfectParanoia είπε Έχουν διπλασιαστεί οι χρήστες, οι χρήστες που είναι ενεργοί καθημερινά καθώς και ο τζίρος του steam απο το '17 μέχρι σήμερα (πηγή με αριθμούς απο statista και steam survey).Φαντάζομαι ότι αν δεις και κονσόλες και λοιπά οι αριθμοί θα είναι επίσης αυξημένοι, οπότε οι gamers αυξάνονται σίγουρα. Το θέμα ίσως είναι ότι αυτοί οι χρήστες παίζουν συγκεκριμένα παιχνίδια; Δεν ξέρω. Ναι αυτό ήθελα να πω,παίζουν μόνο συγκεκριμένα παιχνίδια τύπου Fortnite κ.λ.π👍 1
Zafeii Δημοσ. Τρίτη στις 07:06 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:06 μμ δημοσιεύουν μπούρδες λιγες είναι οι σταθερές αξίες 1
Arkin Δημοσ. Τρίτη στις 07:59 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:59 μμ Κάποτε είχες 5 παιχνίδια και τα ελιωνες για χρόνια μέχρι την επόμενη κονσόλα. Σήμερα έχεις χιλιάδες παιχνίδια και δεν ξέρεις πιο να πρώτο παίξεις. Θες 10 ζωές για να τελειωσεις μόνο αυτά που έχεις και το μικρόβιο αγοράς συνεχίζετε με το backlog ολο και να ανεβαίνει. Αγοράζεις 50 τερματίζεις 10. Παλιά δεν είχε 50 συν gamers γιατί δεν έμαθαν σε ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν υπήρχαν δηλαδή. Ο παππούς μου ένα χαρτάκι έμαθε στα 20 του αυτό παίζει και στα 90 του. Όσοι είμαστε του 1980 και μετά μάθαμε σε κονσόλες σε υπολογιστές οπότε θα είμαστε gamers μέχρι να πεθάνουμε δεν υπάρχει πιο ξεγνοιαστη απόλαυση ειδικά σε μια κοινωνία που τρέχει με τόσο γοργούς ρυθμούς. Χρόνος δεν υπάρχει βέβαια αλλά αυτά έχει η ζωή. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα