Προς το περιεχόμενο

Ghost of Yotei Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η επιτυχία του Ghost of Tsushima ήταν συγκλονιστική. 

Οι 13 εκατ. πωλήσεις με τζίρο σχεδόν $400 εκατ. (πάνω από έξι φορές το κόστος ανάπτυξής του) και τα δεκάδες βραβεία που απέσπασε (ΟΚ, κυρίως οι πωλήσεις) έδωσαν στη Sucker Punch το ελεύθερο να προχωρήσει στην ανάπτυξη sequel και κάπως έτσι, μια πενταετία αργότερα οδηγηθήκαμε στο Ghost of Yotei.

Με δεδομένη την επιτυχημένη συνταγή του πρώτου τίτλου, ήταν βέβαιο πως ο διάδοχός του δεν θα ξεστράτιζε ιδιαίτερα. Το ερώτημα φυσικά ήταν κατά πόσο το Ghost of Yotei θα έβρισκε τον τρόπο να φρεσκάρει κάπως τα πράγματα, έτσι ώστε η εμπειρία του να μη μοιάζει με μία απλή επανάληψη του προκατόχου του. Το αν τα κατάφερε ή όχι θα το αναλύσουμε ευθύς αμέσως.

Τα γεγονότα στο παιχνίδι διαδραματίζονται 300 και κάτι χρόνια έπειτα από εκείνα του Ghost of Tsushima, μία σοφή απόφαση από πλευράς Sucker Punch καθώς ακόμα κι αν κάποιος δεν έχει παίξει το τελευταίο, δεν θα έχει πρόβλημα να παρακολουθήσει το στόρι. Το σενάριο του παιχνιδιού πραγματεύεται μία τυπική ιστορία εκδίκησης, με την Atsu, μία πολεμίστρια, να βάζει ως στόχο να σκοτώσει τους Yotei Six που 16 χρόνια πριν ξεκλήρισαν την οικογένειά της.

image.jpeg.de1b30942769fa13a447c356baf428c7.jpeg

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού – ο τελικός σας στόχος, αν προτιμάτε. Το πώς θα τον πετύχετε όμως, είναι στη δική σας ευχέρεια. Μπορείτε να εξερευνήσετε σε μεγάλο βαθμό ελεύθερα τον περίπου ανοιχτό χάρτη (αποτελείται από μεγάλες περιοχές που συνδέονται μεταξύ τους με κάποια τμήματα να παραμένουν κλειδωμένα μέχρι να φτάσετε σε συγκεκριμένο σημείο της πλοκής) του Ghost of Yotei και να κυνηγήσετε τους Yotei Six με τη σειρά που προτιμάτε. Αυτό σημαίνει ότι θα κληθείτε να κάνετε πρακτικά την ίδια διαδικασία έξι φορές (χαρτογράφηση μίας νέας τοποθεσίας, εύρεση στοιχείων για τον εκάστοτε στόχο σας, εκμάθηση ενός νέου όπλου), κάτι που από τα μισά κι έπειτα κάπως κουράζει όσο να ‘ναι.

Η πλοκή δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό αλλά τουλάχιστον κάνει τη δουλειά της. Για τη δημιουργία μίας ακόμα πιο πειστικής ατμόσφαιρας πάντως θα σας προτείναμε να επιλέξετε τα ιαπωνικά voice-overs και το Kurosawa mode το οποίο ενεργοποιεί ένα εφέ που μιμείται το στυλ του Ιάπωνα σκηνοθέτη (στη Sucker Punch άλλωστε είναι γνωστοί θαυμαστές του έργου του). Σε κάθε ευκαιρία πάντως, το παιχνίδι υιοθετεί κινηματογραφική προσέγγιση, από τις σκηνές που η Atsu συνομιλεί με κάποιον καθώς καλπάζουν παρέα (βλ. Red Dead Redemption 2) ως τις γεμάτες σασπένς μονομαχίες (βλ. Rise of the Ronin).

Διαβάστε ολόκληρο το review

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Συνταγή για Κλασικό Sony Αποκλειστικό

Χρόνος προετοιμασίας: ~30-40 ώρες gameplay απο προηγούμενο παιχνίδι
Δυσκολία: Μέτρια, αλλά συναισθηματικά εξουθενωτική


        Υλικά:

  • 1 ήρωας/ηρωίδα με σκοτεινό παρελθόν

  • 1 παιδί (για συναισθηματικό βάθος και escort missions) για τον ήρωα ή μία λεσβία φιλενάδα για την ηρωίδα.

  • 4 κούπες over-the-shoulder κάμερα

  • 2 κουταλιές της σούπας stealth (αλλά ποτέ πολύ καλό)

  • 500 γρ. πλατφόρμας και climbing mechanics

  • 1 φλιτζάνι crafting system που δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ σωστά

  • Μια πρέζα NPC που πεθαίνει δραματικά για να "μάθεις κάτι"

  • Αμέτρητοι εσωτερικοί μονόλογοι γεμάτοι πόνο

  • 1 soundtrack με τσέλο που κλαίει

  • Και φυσικά 1 κιλό μαρβελιάτικο διάλογο καθώς ιππεύεις απο το ένα σημείο στο άλλο.

 

9/10, 9.5/10 , 10/10 , 10/10 , 9.9/10 

My game of the year! - Kotaku

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Haha 12
Δημοσ.
19 minutes ago, psof said:

Συνταγή για Κλασικό Sony Αποκλειστικό

Χρόνος προετοιμασίας: ~30-40 ώρες gameplay απο προηγούμενο παιχνίδι
Δυσκολία: Μέτρια, αλλά συναισθηματικά εξουθενωτική


        Υλικά:

  • 1 ήρωας/ηρωίδα με σκοτεινό παρελθόν

  • 1 παιδί (για συναισθηματικό βάθος και escort missions) για τον ήρωα ή μία λεσβία φιλενάδα για την ηρωίδα.

  • 4 κούπες over-the-shoulder κάμερα

  • 2 κουταλιές της σούπας stealth (αλλά ποτέ πολύ καλό)

  • 500 γρ. πλατφόρμας και climbing mechanics

  • 1 φλιτζάνι crafting system που δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ σωστά

  • Μια πρέζα NPC που πεθαίνει δραματικά για να "μάθεις κάτι"

  • Αμέτρητοι εσωτερικοί μονόλογοι γεμάτοι πόνο

  • 1 soundtrack με τσέλο που κλαίει

  • Και φυσικά 1 κιλό μαρβελιάτικο διάλογο καθώς ιππεύεις απο το ένα σημείο στο άλλο.

9/10, 9.5/10 , 10/10 , 10/10 , 9.9/10 

My game of the year! - Kotaku

Δυστυχώς έχει γίνει template. 
Βλέπω ατολμία, μιας και αυτό εδώ δεν είναι κακό, αλλά δεν λες aboslute cinema και technologia.
Killzone, SOCOM, Twisted Metal, platformer αγνοούνται χρόνια τώρα, ή κάτι που να μην έχει κάτι από τα παραπάνω.
Θα περίμενε κανείς με το AstroBot να αλλάζανε ρότα, μιας και βραβεία πήρε, αλλά μάλλον δεν πούλησε.

Δημοσ.

Εχοντας παιξει το AC Shadows,  Ghost of Tsushima και τωρα αυτο, μπορω να πω οτι και τα τρια ειναι πολυ καλα παιχνιδια.

Καλες δουλειες. 

Λιγο πιο πανω τα δυο της Sony

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΩ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ!  ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΓΡΑΦΙΚΑ , ΔΥΝΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ FAST TRAVEL ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΣ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΟΓΟ. ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑΜE ΤΟ PS5

Επεξ/σία από pangalan89
  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, BertaJourdan είπε

Εχοντας παιξει το AC Shadows,  Ghost of Tsushima και τωρα αυτο, μπορω να πω οτι και τα τρια ειναι πολυ καλα παιχνιδια.

Καλες δουλειες. 

Λιγο πιο πανω τα δυο της Sony

το shadows ειναι μια απατη...για να το τερματισεις πρεπει να εισαι ηρωας

Δημοσ.
26 minutes ago, nikoshiotaras said:

αρχιζω και μετανιωνω που εδωσα το play για κατι παιχνιδια σαν και αυτοοοοο 

Το πούλησα πριν 2,5 μήνες το δικό μου. Πήγα πριν 3 ημέρες και πήρα καινούριο, το έχουν -100 ευρώ το slim. ΚΑΨΙΜΟ.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, zafiriws_99 είπε

το shadows ειναι μια απατη...για να το τερματισεις πρεπει να εισαι ηρωας

Τελειωνει, αλλα δεν τελειωνει. Τους εχεις καθαρισει ολους και εμφανιζονται συνεχως καινουργιοι στοχοι. Τις επομενες μερες θα παρω και αυτο το επιπλεον κεφαλαιο να το δω και αυτο. Καλο ειναι. Βεβαια παιζεις πιο πολυ με την Naoe παρα με τον Yasuke. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...