Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 minutes ago, polaki said:

Δηλαδή οκ η καταστροφολογία, αλλά δεν είναι ότι αχρηστεύεται και το αυτοκίνητο τελείως, έτσι δεν είναι;

Αν είναι parallel hybrid που είναι ο ποιό κοινός τύπος όχι δεν αχρηστεύεται,εκτός αν χαλάσει η μετάδοση που συνήθως δεν επισκευάζεται και πρέπει να την αλλάξεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δηλαδη για να καταλαβω.

Οι μπαταριες στα υβριδικα έχουν καποια διαφορετικη τεχνολογια και αντεχουν μονο 2000 εκφορτισεις/φορτισεις?

Τις έχουν ρυθμισει να κανουν βαθιες εκφορτισεις και να καταστρεφονται??

Το κοστος της μπαταριας  σε ενα υβριδικο  ειναι 10-20.000? Στα καθαρα ηλεκτρικα ποσο ειναι?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 minutes ago, sattack said:

Ποια μυστικοπάθεια? Έχουν ανεβάσει άπειρες περιπτώσεις βλαβών που αντιμετώπισαν,  με άπειρες φώτο που δείχνουν τα εξαρτήματα (και στο φόντο φαίνεται το συνεργείο τους και τα εργαλεία τους) και εξηγούν ποιο ήταν το πρόβλημα, τι έκανε και τι ζήταγε το επίσημο service  και τι έκαναν αυτοί ή τι δεν ήταν δυνατόν να κάνουν. Και τα κόστη επίσης. 

Εγώ ευτυχώς δεν τους έχω χρειαστεί, αλλά πολλοί από όλη την Ευρώπη έχουν χρειαστεί βοήθεια για προβλήματα που δεν λύνουν οι ιδιες οι αντιπροσωπιες ή που ζητάνε τα μαλλιοκέφαλα τους. Μεχρι και μια Ferrari LaFerrari τους πήγαν τώρα. 

Στα groups της ηλεκτροκίνησης λοιπόν, εκεί συζητάμε για αυτούς και για τα ευρήματα τους.  

Η λέξη κέρδος δεν είναι ούτε βρισιά,  ούτε συνώνυμο της απάτης. Όποιος έχει σκοπό να βγάλει κέρδος από την τίμια δουλειά του, αυτόματα προάγει το κοινό καλό. Όταν αυτοί παρουσιάζουν αναλυτικά και με φώτο την κάθε βλάβη που αντιμετώπισαν και το τι μπόρεσαν και τι δεν μπόρεσαν να κάνουν, μια χαρά προάγουν το κοινό καλό. 

Ειδικά οι περιπτώσεις που αναφέρουν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα λόγω κακού σχεδιασμού, είναι ενδεικτικές τιμιότητας γιατί δεν κερδίζουν τίποτα από αυτό. Θα μπορούσαν να το παίζουν παντογνώστες και όλα τα σφάζουν και τα μαχαιρωνουν για να πηγαίνουν οι πάντες εκεί να τους ξεζουμίζουν με ψεύτικες υποσχέσεις. 

Θα μπορούσε επίσης κάποιος να πει οτι τα προβλήματα που αναφέρουν, φοβίζουν και αποτρέπουν τον κόσμο από την ηλεκτροκίνηση. Οχι, αυτό που αποτρέπει είναι τα ψέμματα και οι ψεύτικες υποσχέσεις. Και είναι υπέρ του γενικού καλού όταν ανεξάρτητοι επαγγελματίες δείχνουν ποιες ειναι προβληματικες κατασκευές. 

 

Αλλά οκ, αυτά πιστεύω εγώ. Ο καθένας ας πιστεύει ότι νομίζει. Καλό είναι να γράφονται όλα,  και ο καθένας μετά ας κάνει ότι πιστεύει. 

Μα στο γραφω δεν γράφουν πουθενά που είναι η διεύθυνση τους, παρά μόνο με invite. Γιατί; Τι φοβούνται;

Τα δε άρθρα του μπλογκ δεν φέρουν όνομα αλλά υπογράφονται από το Stormtrooper 

Το κέρδος φυσικά και δεν είναι κακό, ίσα ίσα, μην λέμε τα αυτονόητα 

Αλλά προφανώς προδιαθέτει το αποτέλεσμα. Το ενδιαφέρον τους, όπως και του κάθε μαγαζιού είναι η τσέπη,όχι να ενημερώσει τον κόσμο. Θέλω να πω=συμφέρον. Και το συμφέρον τους είναι να λένε τι κακές που είναι οι μπαταρίες και τι καλά που τις επισκευάζουμε εμείς στο μαγαζί,ορίστε οι μάρτυριες των πελατών, σαν άλλο τηλεμάρκετινγκ 

Τώρα περί επιλογών... κολοκυθόπιτα 

Εγώ δεν βάζω για κανένα το χέρι μου στην φωτιά. Τώρα πως μπορείς εσύ να εμπιστεύεσαι ένα συνεργείο (απόλυτα κιόλας) στην Κροατία, χωρίς να έχεις προσωπική επαφή για μια τέτοια υπόθεση και να δέχεσαι άκριτα τις οποίες απόψεις του οκ με γεια σου με χαρά σου 

Γιατί να μην πιστεύω κι εγώ (απόλυτα κιόλας) την BMW πχ και τους ισχυρισμούς της για τα υβριδικά της; Δεν σπάνε δεν χαλάνε, λίθιο κατευθείαν από τον Μελανά Δρυμό;

Bottom line, έγραψαν μια μια άποψη που ταιριάζει στην μπίζνα τους

ΥΓ το έγραψε ο φίλος πιο πάνω. Άλλες οι μπαταρίες στα αμιγώς ηλεκτρικά και άλλες στα υβριδικά;

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vasilllis είπε

Δηλαδη για να καταλαβω.

Οι μπαταριες στα υβριδικα έχουν καποια διαφορετικη τεχνολογια και αντεχουν μονο 2000 εκφορτισεις/φορτισεις?

Τις έχουν ρυθμισει να κανουν βαθιες εκφορτισεις και να καταστρεφονται??

Το κοστος της μπαταριας  σε ενα υβριδικο  ειναι 10-20.000? Στα καθαρα ηλεκτρικα ποσο ειναι?

Σε όλες τις μπαταριες λιθιου, ειτε σε κινητά, ειτε σε λαπτοπ, ειτε σε αυτοκινητα, κάπου τοσο ειναι. Πάνω κατω. Φυσικα η χρήση και τα συστηματα προστασίας μικραίνουν ή μεγαλώνουν τη ζωή  Απλως,  μια μικρής χωρητικοτητας μπαταρια που την γεμίζεις και την αδειάζεις συνέχεια πολλές φορές θα κανει τους κύκλους της πιο γρηγορα απο μια μεγάλη. 

Και δεν είναι μόνο η μπαταρία, είναι όλο το πακέτο. 

Εκεί ειναι το θεμα, οτι το κόστος για πλήρη αντικατάσταση σε πολλα μοντελα ειμαι πανακριβο, δεν παει καθόλου αναλογικά. Στα BEV οι μεγάλες μπαταριες με τις πολλές KWh χωρητικοτητα, ειναι πολυ πιο φτηνες ανά KWh. Το συνολικό κόστος διαφέρει ανά κατασκευαστη και μοντέλο.  

6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

;

Bottom line, έγραψαν μια μια άποψη που ταιριάζει στην μπίζνα τους

 

Ακόμα δεν εχεις εξηγήσει πως ταιριάζει στη μπιζνα τους που ειναι οι επισκευες, να λενε οτι το τάδε μοντέλο δεν μπορούμε να το επισκευασουμε, και η μόνη λύση είναι η πλήρης αντικατάσταση με τεράστιο κόστος ανταλλακτικού που πρεπει να το αγοράσει ο πελάτης απο την αυτοκινητοβιομηχανια.

Και ακόμα περισσότερο γιατί να πουν ψέματα ότι δεν επισκευαζεται, ενώ στα αληθεια επισκευαζεται. 

Διοτι προφανως υπονοείς οτι λένε ψέμματα. Γιατι αλλιως, αν δηλαδή δέχεσαι οτι λένε αλήθεια, τοτε ποιο  ακριβώς ειναι το προβλημα σου που κάποιος βγαίνει και γραφει αληθειες? Σε ενοχλούν να γράφονται αλήθειες? 

Δημοσ.

Κοιτα τα πράγματα είναι απλά

Ένα ανυπόγραφο άρθρο σε ένα μπλογκ, αμφιβόλου προέλευσης και με source trust me bro. Θα μπορούσε να ισχυρίζεται το οτιδήποτε, ότι η Γη είναι επίπεδη, ότι μας κυβερνούν Χελωνονιντζάκια,ότι ο Κωσταντελιας είναι αμπαλος 

Εγώ επιλέγω να το απορρίψω, για όλα τα παραπάνω και πιστεύω την BMWαρα που μου λέει ότι το Χ3 μου δεν θα πάθει ποτέ τίποτα και θα με συντροφεύει εις τον αιώνα τον άπαντα 

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λένε για την Toyota, αλλά θα φέρω σαν παράδειγμα το Lexus RX400h του 2003, ένα όχημα που κυκλοφορεί ακόμα πολύ και η μπαταρίες τους δουλεύουν ακόμα μια χαρά.

Δημοσ.

#1: Η τεχνολογία των υβριδικών είναι μεταβατική,κανείς δε νομίζω ότι υποστήριξε το αντίθετο

#2: Στις πιθανές βλάβες τους,κανένας δεν ξέρει που παν τα τέσσερα-ούτε τα service των αντιπροσωπειών

#3: Με βενζίνη στο 1.40 στην Κροατία,καλά λένε οι λεβέντες εκεί "καλύτερα πάρτε θερμικό" . Συμφωνώ μαζί τους,αν έμενα εκεί θα έπαιρνα niva ή grand cherokee απ τα παλιά τα φαγανά

#4: "Η αντιπροσωπεία ζήτησε για να στο φτιάξει 100 χιλιάδες ευρώ (αντικατασταση),εγώ που στο έφτιαξα(μπάλωσα) με 10 είδες τι καλός που είμαι?"

#5: Αν σε ένα υβριδικό (γενικώς) έχεις με σημερινες τιμές βενζινης-ρεύματος μια εξοικονόμηση της τάξης των 700€/10000km όπως κάποιος ανεφερε (και είναι όντως ένα λογικό νούμερο), ακόμη κι αν είσαι ο τύπος που κρατάει το αμάξι του 20 χρόνια,βλέπεις οτι τότε θα έχεις γλιτώσει από 14000 εώς (όσα χλμ πάνω απ τα 10Κ ετησίως κάνεις) + το ότι το θερμικό σου μοτερ θα είναι τότε φορτωμένο με πολύ λιγότερες ώρες χρήσης.

#6: Το "οι μπαταρίες των υβριδικών είναι ακριβές ενώ των ηλεκτρικών φτηνές" είναι παπαριά απ τις σπέσιαλ τις Κροάτικες. Αυτή τη στιγμή είναι όλες ακριβές (γι αυτό που προσφέρουν) αλλά οι τιμές τους υποχωρούν όσο εξελίσσουν οι Κινέζοι νέες. Αντίστοιχα και οι τιμές για επισκευή-αναγέννηση παλαιών μπαταριών.

#7: Επειδή δεν είναι όλα απλή μετακίνηση,να μας πουν με τι είδους (κυβικά-τύπο κινητήρα κλπ) θερμικό θα πάρεις ΤΗΝ ΡΟΠΗ που απολαμβάνεις απ το ηλεκτρομοτέρ στα υβριδικά,και πόσο καίει εκείνο το θερμικό.Να δούμε μήπως βγαινει η σβέλτη βόλτα στο κόστος μισής μπαταρίας ρε παιδί μου,έτσι από περιέργεια.

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, sattack είπε

Σε όλες τις μπαταριες λιθιου, ειτε σε κινητά, ειτε σε λαπτοπ, ειτε σε αυτοκινητα, κάπου τοσο ειναι. Πάνω κατω. Φυσικα η χρήση και τα συστηματα προστασίας μικραίνουν ή μεγαλώνουν τη ζωή  Απλως,  μια μικρής χωρητικοτητας μπαταρια που την γεμίζεις και την αδειάζεις συνέχεια πολλές φορές θα κανει τους κύκλους της πιο γρηγορα απο μια μεγάλη. 

Και δεν είναι μόνο η μπαταρία, είναι όλο το πακέτο. 

Εκεί ειναι το θεμα, οτι το κόστος για πλήρη αντικατάσταση σε πολλα μοντελα ειμαι πανακριβο, δεν παει καθόλου αναλογικά. Στα BEV οι μεγάλες μπαταριες με τις πολλές KWh χωρητικοτητα, ειναι πολυ πιο φτηνες ανά KWh. Το συνολικό κόστος διαφέρει ανά κατασκευαστη και μοντέλο.  

Ακόμα δεν εχεις εξηγήσει πως ταιριάζει στη μπιζνα τους που ειναι οι επισκευες, να λενε οτι το τάδε μοντέλο δεν μπορούμε να το επισκευασουμε, και η μόνη λύση είναι η πλήρης αντικατάσταση με τεράστιο κόστος ανταλλακτικού που πρεπει να το αγοράσει ο πελάτης απο την αυτοκινητοβιομηχανια.

Και ακόμα περισσότερο γιατί να πουν ψέματα ότι δεν επισκευαζεται, ενώ στα αληθεια επισκευαζεται. 

Διοτι προφανως υπονοείς οτι λένε ψέμματα. Γιατι αλλιως, αν δηλαδή δέχεσαι οτι λένε αλήθεια, τοτε ποιο  ακριβώς ειναι το προβλημα σου που κάποιος βγαίνει και γραφει αληθειες? Σε ενοχλούν να γράφονται αλήθειες? 

Mαλλον δεν τα ξερεις καλα.Η εγγυηση που δινουν για τις μπαταριες λιθιου είναι το 80% χωρητικοτητας για 5 χρονια κλπ κλπ.Το αν θα ειναι μικρη μπαταρια κινητου τηλ ή μεγαλη καραβιου δεν εχει και τοση σημασια, αν μιλαμε για ιδιας τεχνολογιας.Οποτε αν εχουν θεμα οι μπαταριες των ηλεκτιρκων θα εοχυν προβλημα και στα υβριδικα και στα αμιγως ηλεκτρικα.

Τωρα αν κοστιζουν οι μπαταριες πολυ περισσοτερο €/kwh  και τα καθιστα τα υβριδικα κακη κατακσκευη δεν γνωριζω

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Mαλλον δεν τα ξερεις καλα.Η εγγυηση που δινουν για τις μπαταριες λιθιου είναι το 80% χωρητικοτητας για 5 χρονια κλπ κλπ.Το αν θα ειναι μικρη μπαταρια κινητου τηλ ή μεγαλη καραβιου δεν εχει και τοση σημασια, αν μιλαμε για ιδιας τεχνολογιας.Οποτε αν εχουν θεμα οι μπαταριες των ηλεκτιρκων θα εοχυν προβλημα και στα υβριδικα και στα αμιγως ηλεκτρικα.

Τωρα αν κοστιζουν οι μπαταριες πολυ περισσοτερο €/kwh  και τα καθιστα τα υβριδικα κακη κατακσκευη δεν γνωριζω

Γιατί δεν έχει σημασία; Εάν έχουν τον ίδιο κύκλο ζωής από άποψη κύκλου φορτίσεων-αποφορτίσεων, το ίδιο γρήγορα θα φτάσει στο τέλος της μια μπαταρία χωρητικότητας 1kwh και το ίδιο μία 80; Εκτός πια και εάν η διαχείριση στα υβριδικά είναι τέτοια που δεν τις αφήνει να αποφορτιστούν πλήρως και είναι εντελώς επικουρική η χρήση τους. Υποθέτω είναι ανάλογα το μοντέλο, ακόμα και το εκάστοτε drive mode.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως το άρθρο είναι και λίγο παραπλανητικό, δεν λέει μην αγοράζετε καινούργια,λέει μην αγοράζετε με πάνω απο 100000 χλμ, τώρα τα ποσά πάλι που αναφέρει δεν λέει πως προκύπτουν,υπάρχουν εταιρείες που σου προσφέρουν κίτ με ζυγισμένες μπαταρίες για να αλλαξεις τις παλιές,στο σύστημα μετάδοσης με βρίσκει να συμφωνώ αλλά και πάλι είναι σύστημα που δύσκολα θα χαλάσει.

Απο την άλλη και ένα καθαρά ηλεκτρικό αμα χαλάσουν στοιχεία τις μπαταρίας πάλι δύσκολο είναι να τις ζυγιάσεις, και εκεί θα δώσεις μία περιουσία για μπαταρία.

Επεξ/σία από cpc464
  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, cpc464 said:

Πάντως το άρθρο είναι και λίγο παραπλανητικό, δεν λέει μην αγοράζετε καινούργια,λέει μην αγοράζετε με πάνω απο 100000 χλμ, τώρα τα ποσά πάλι που αναφέρει δεν λέει πώς προκύπτουν,υπάρχουν εταιρείες που σου προσφέρουν κίτ με ζυγισμένες μπαταρίες για να αλλαξεις τις παλιές,στο σύστημα μετάδοσης με βρίσκει να σύμφωνω αλλά και πάλι είναι σύστημα που δύσκολα θα χαλάσει.

Απο την άλλη και ένα καθαρά ηλεκτρικό αμα χαλάσουν στοιχεία τις μπαταρίας πάλι δύσκολο είναι να τις ζυγιάσεις, και εκεί θα δώσεις μία περιουσία για μπαταρία.

Σώπα καημένε 

Θα πας ένα ταξίδακι στον μαστροstormtrooper αφού σε ενημέρωσει η CIA για την τοποθεσία του, θα σε σιαξει 

  • Haha 3
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Γιατί δεν έχει σημασία; Εάν έχουν τον ίδιο κύκλο ζωής από άποψη κύκλου φορτίσεων-αποφορτίσεων, το ίδιο γρήγορα θα φτάσει στο τέλος της μια μπαταρία χωρητικότητας 1kwh και το ίδιο μία 80; Εκτός πια και εάν η διαχείριση στα υβριδικά είναι τέτοια που δεν τις αφήνει να αποφορτιστούν πλήρως και είναι εντελώς επικουρική η χρήση τους. Υποθέτω είναι ανάλογα το μοντέλο, ακόμα και το εκάστοτε drive mode.

ολες οι μπαταριες εχουν προστασια αποφορτισης.οποτε εχουν τον ιδιο κυκλο ζωης.Με το σκεπτικο το δικο σου οι μπαταριες στα κινητα που ειναι τοσο μικρες θα αντεχουν 1 μηνα

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Γιατί δεν έχει σημασία; Εάν έχουν τον ίδιο κύκλο ζωής από άποψη κύκλου φορτίσεων-αποφορτίσεων, το ίδιο γρήγορα θα φτάσει στο τέλος της μια μπαταρία χωρητικότητας 1kwh και το ίδιο μία 80; Εκτός πια και εάν η διαχείριση στα υβριδικά είναι τέτοια που δεν τις αφήνει να αποφορτιστούν πλήρως και είναι εντελώς επικουρική η χρήση τους. Υποθέτω είναι ανάλογα το μοντέλο, ακόμα και το εκάστοτε drive mode.

τα υβριδικα κανουν μικρες φορτισεις-εκφορτισεις. κρατανε την μπαταρια αναμεσα στο 40-80%. κυκλος φορτισης ειναι το 0-100% και ειναι ο μονος τροπος να βγαλεις ενα νουμερο "ζωης" για τις μπαταριες. με 40-80% x 2,5φορες θα ειχες θεωρητικα (μπακαλικα) εναν κυκλο. δεν ειναι ετσι ομως, η μπαταρια δεν στρεσαρετε το ιδιο, ειναι πολυ λιγοτερο απο ενας κυκλος αυτο. επισης το ρευμα που ζητας απο μια μικρη μπαταρια ειναι πολυ λιγοτερο (σχεδιασμενο ετσι προφανως) για να διαρκει παραπανω σε χρονο οδηγησης (duration).

στα ev το τυπικο 20-80% μιας nmc που θεωρητικα βγαζει μαξ 1000 κυκλους, ειναι περιπου 60% ενος κυκλου και εδω εχουμε αναλογα τη χρηση και διαφορετικο ρευμα (γιατι εμεις παταμε το γκαζι) ,με 1500 περιπου φορτισεις θα ηταν νεκρη ή τελος παντων θα ειχε χασει μεγαλο μερος της χωρητικοτητας της σε βαθμο που θα ηταν αχρηστη. αν φορτιζες καθε 3 μερες θα ειχες δηλαδη 4500 μερες ζωης.12 χρονια δηλαδη στο υπεραισιοδοξο σεναριο. με φορτιση ανα 2 μερες θα ειχες μολις 8 χρονια. με φορτιση ανα 5 μερες ομως κοντα 20ετια... Τιποτα απο αυτα δεν θα συμβει, το aging της μπαταριας θα αποφασισει ειτε στα 10 ειτε στα 12-14 να σου πει αντιο. οι πολλες φορτισεις (κυκλοι) και η χρηση θα επιβαρυνουν -ειδικα μια nmc- αλλα στο τελος τελος αν δεν γραφεις τρελλα χλμ ή δεν εισαι μονιμα pedal to the metal, η μπαταρια απλα θα γερασει.

  • Like 2
Δημοσ.
14 hours ago, sattack said:

 

(Παρεπιπτόντως, αυτοί και ο Rimac δείχνουν πως ακόμα και μια μικρή χώρα μπορεί να γίνει πρωτοπόρος στις νέες τεχνολογίες αντί να είναι απολίθωμα Σοβιετίας...)

Φαντάζομαι μιλάς για την πρώην Γιουγκοσλαβία. Απλά για την ιστορία είχαν κομμουνισμό αλλά δεν ήταν μέρος του ανατολικού μπλοκ οπότε καμία σχέση με τη Σοβιετία που αναφέρεις.

 

13 hours ago, basilis_k6 said:

η toyota δεν εχει mild, ειναι ολα hev

επισης εχει πολυ πολυ μικρο failure rate στις μπαταριες και η επισκευη εκτος απο φθηνη ειναι πλεον και ευκολη. αρα το συμπερασμα τους εγω το διαβαζω σαν "αν θελετε hev παρτε toyota" που το ξεραμε κιολας. παντως τα περισσοτερα αμαξια που χαλασανε οπως λενε αυτοι εχουν πανω απο 150κ χλμ. δεν νομιζω οτι οι κατασκευαστες ενδιαφερονται και πολυ αν θα αντεξει παραπανω, δυστυχως..

 

To HEV της Toyota που λες είναι αυτή η τεχνολογία που ξεκίνησε με το Prius και είναι πλέον στην πέμπτη της γενιά με μπαταρίες λιθίου. Ανακαλύψαν το σηματάκι HEV τελευταία όπως και την λέξη electric στο μάρκετινγκ τους γιατί ενώ είναι πρωτοπόρος και ηγέτης στην κατηγορία πολλοί πελάτες δεν το καταλαβαιναν, κυρίως λόγο τον διαφορετικών αρκτικόλεξων. 
 

Επίσης μπορεί στην Ελλάδα να μην έχει μοντέλα mild hybrid όμως σε άλλες αγορές έχει 48V mild hybrid, από όσο ξέρω στις μεγάλες πλατφόρμες τις κυρίως Land Cruiser και Hilux. 
 

Γενικά έχεις δίκιο αν θες Hybrid κοιτάς πρώτα Toyota και μετά αλλού. Έχουν την πιο ώριμη τεχνολογία και πιο μεγάλη τεχνογνωσία σαν εταιρία.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

στα ev το τυπικο 20-80% μιας nmc που θεωρητικα βγαζει μαξ 1000 κυκλους, ειναι περιπου 60% ενος κυκλου και εδω εχουμε αναλογα τη χρηση και διαφορετικο ρευμα (γιατι εμεις παταμε το γκαζι) ,με 1500 περιπου φορτισεις θα ηταν νεκρη ή τελος παντων θα ειχε χασει μεγαλο μερος της χωρητικοτητας της σε βαθμο που θα ηταν αχρηστη. αν φορτιζες καθε 3 μερες θα ειχες δηλαδη 4500 μερες ζωης.12 χρονια δηλαδη στο υπεραισιοδοξο σεναριο. με φορτιση ανα 2 μερες θα ειχες μολις 8 χρονια. με φορτιση ανα 5 μερες ομως κοντα 20ετια... 

Φορτιση καθε 3 μερες 20-80%(δηλαδη ~250χλμ για EV με μεγαλη μπαταρια) σημαινει 30.000km/χρονο.

Φορτιση καθε 2 μερες 20-80%, σημαινει 45.000km/χρονο. 

 

 

 

7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

στα ev το τυπικο 20-80% μιας nmc που θεωρητικα βγαζει μαξ 1000 κυκλους, ειναι περιπου 60% ενος κυκλου 

Δεν 'είναι 60% του κυκλου', με την εννοια οτι η καταπονηση των φορτισεων 20-80% είναι αισθητα μικροτερη απο εναν οληρη κυκλο, για αυτο αλλωστε προτεινεται αυτη η φορτιση. 

Με 20-80% βγαζει περισσοτερους κυκλους φορτισης μια μπαταρια . 

Στο πολυ χοντρικά, λενε οτι διπλασιαζεται ο αριθμός των πληρη φορτισεων. 

 

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...