Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Θα μπορουσε να γινει και αυτο με την αναλογια προστιμων το θεμα ειναι ενας φτωχος με μικρο εισοδημα αν ειχε 30 ευρω προστιμο για οδηγησει μεθυσμενος θα οδηγουσε συνεχεια ετσι μεχρι να του παρουν το διπλωμα. Πιστευω οτι τα 350 ευρω ειναι οκ σαν προστιμο αλλα ενας πλουσιος αν το κανει 2η 3η φορα να πηγαινει χ10 επι του προστιμου. Ο φτωχος θα ζοριστει με τα 350 ο πλουσιος οχι ενω με τα 3500 και μετα 35000 ευρω προστιμο θα το σκεφτει να το ξανα κανει. Και δυστυχως οπως λες συνηθως αυτα τα πλουσια κοπροσκυλα εχουν μεσο η λαδωνουν και ολα καλα και δολοφονοι να γινουν δεν τρεχει τιποτα δεν μπαινουν ουτε μερα φυλακη και συνεχιζουν τις αθλιοτητες τους. 

Δεν λεω να πεσει το προστιμο στον φτωχο δηλαδη να πληρωνει λιγα αλλα για τον πλουσιο αυτα ειναι χαδι οχι προστιματα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, kata_tixi είπε

εντωμεταξυ το προβλημα δεν ειναι τα ορια αλλα το οτι δεν τηρούνται. κανεις δεν παει με 30. μεσα σε υπερβολικα κεντρικους δρομους με σχολεια και διαβασεις και ολοι παιζουν τα φωτα ή σε περνανε απο τα δεξια αν πηγαινεις με 30 και νομιζουν οτι εχουν και δικιο . 

Ναι, θα πρέπει να τηρούνται. Δεν διαφωνούμε ως προς αυτό. 

8 ώρες πριν, kage είπε

ας λυσουμε σοβαροτερο προβληματα σε αυτη τη χωρα κ φτανουμε στα προστιμα/φυλακιση/δικες κτλ.... δεν ξεκινας απο το τελευταιο ενω τα εχεις κανει σκατα σε ολα τα αλλα...

δεν πετας απλα ενα θα βαλουμε 5χιλιαδες καμερες θα τρομοκρατησουμε τους παντες,θα τους φτωχυνουμε κ αλλα στα @@ μας  γιναμε ευρωπαιοι στα νουμερα του καθε υπουργου..

Μη κάνεις παραβάσεις, για να μη φτωχύνεις. Είναι τόσο απλό. Οι κακομαθημένοι, απλά θα πληρώσουν και θα μάθουν με τον δύσκολο τρόπο. Ας πρόσεχαν.

7 ώρες πριν, kage είπε

ανεβαζεις το κοινωνικο σου πολιτισμο κ θα τα ελυνες αυτα...τωρα τον εχεις στην τρομοκρατια..στην  αφανεια..φτωχοποιηση κ το ριχουν ολοι στα γνωστα πραγματα μιας εξαθλιωμενης κοινωνιας... τζογο ,ναρκωτικα, πορνεια,αλκοολ

 

Μέχρι να πιάσει τιμόνι ο ανεβασμένος κοινωνικός πολιτισμός, θα έχουν περάσει ίσα με 15 χρόνια που οι απολίτιστοι θα πεθαίνουν στους δρόμους σαν ηλίθιοι.

7 ώρες πριν, kata_tixi είπε

εστω οτι αυριο θες να φτιαξεις κοινωνικο πολιτισμο (που ειναι πραγματικα αυτο που θελω και εγω) θα παρει τουλαχιστον μια γενια. τουλαχιστον. μεχρι τοτε τι κανουμε; αφηνουμε να γινονται 2-3 θανατηφορα ατυχηματα καθε μερα και δεν κανουμε τπτ. ειναι μια αποψη και αυτη. 

Όχι. Δεν είναι άποψη. Είναι μετάθεση ευθυνών. Αντί να πούμε " συμπεριφέρομαι απολίτιστα σαν αληταράς εγκληματίας, αλλά δεν είμαι εγώ αυτός και θα αλλάξω", ρίχνουν τη μπάλα στη κερκίδα και ρίχνουν το βάρος στην έλλειψη παιδείας, στα σχετικά μαθήματα και στα παιδιά που θα κάνουν 15 χρόνια να πιάσουν τιμόνι. Τη παιδεία στα παιδιά, τη δίνουμε ΕΜΕΙΣ οι γονείς. Π.χ. δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε να βάλουν ζώνη ασφαλείας τα παιδιά, όταν δεν βάζουμε εμείς οι ίδιοι. Πόσοι περιμένουμε σαν μπάστακες να ανάψει το πράσινο για τους πεζούς ενώ ο δρόμος είναι άδειος; Αν δεν το κάνουμε αυτό όμως, πως περιμένουμε να σεβαστούν το φανάρι τα παιδιά μας;

6 ώρες πριν, TasMan είπε

Το πρόβλημα είναι ότι πάντα προσπαθούμε να "θεραπεύσουμε" την κατάσταση αντί να την προλάβουμε. Ας ξεκινήσουν από το λύκειο να βάλουν υποχρεωτικό μάθημα οδηγικής παιδείας με προβολή ΣΚΛΗΡΩΝ πραγματικών εικόνων και βίντεο ατυχημάτων και νοσοκομείων να δουν σε λίγα χρόνια που αυτοί οι έφηβοι θα βγουν στους δρόμους αν θα έχουμε μείωση των τροχαίων.

Ναι, μετά απο 15 χρόνια. Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά ΕΜΕΙΣ οδηγούμε στους δρόμους, όχι τα παιδιά μας. ΕΜΕΙΣ είμαστε αυτοί που πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Τα παιδιά μας, απλά θα διδαχτούν. 

6 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε

Ενα πράμα βλέπω και δεν έχει σχολιάσει κανείς. Πόσες γενικά ελευθερίες πρέπει να χάσει ο άνθρωπος μεχρι να μείνετε όλοι ευχαριστημένοι? Τι ενοοώ. Τόσα χρόννια μπλόκα δεν γίνονται? Δεν υπήρχε ήδη αλκοτεστ? Ξαφνικά τι άλαξε και γίνετε χαμός με αυτά? Να σας πώ. Βγήκε το Ελληνικό κράτος και είπε δεν μπορείτε πλέον να πίνετε και να οδηγήτε τίποτα σχεδόν. Όχι να μπεκρουλιάζετε, αλλα άμα έχεις πίεει 2 ποτήρια κρασί η δυο μπίρες με το φαί σου και σε πιάσουνε την πάτησες. Και αυτό σε μία χώρα και μία κοινωνία που ο κόσμος ζεί η ζούσε να πούμε την ζωή του έξω. Καλο μετρό δεν υπάρχει ακόμα, ούτε καλά λεοφορεία. Οι δρόμοι είναι κολλημένοι στην κίνηση. Ο κόσμος που χρόννια βγαίνει και βγαίνει και πολλές φορές την εβδομάδα πώς θα κυκλοφορεί? Ούτε να πίνεις και να οδηγέις είναι σωστό αλλα ούτε και η παράλογα αυστηρή νομοθεσία είναι σωστή. Η νομοθεσία πριν ήτανε μιά χαρά όπως ήτανε αλλα κανείς δεν την εφάρμοζε. Τώρα θα μου πούνε κάπιοι, άμα χάσεις άνθρωπο δικό σου τότε θα καταλάβεις. Εχω παραλίγο πάει να πεθάνω σε τέτοιο ατύχημα που με χτύπησε μεθυσμένος και έχω χάσει και κοντινούς ανθρώπους σε τέτοια ατυχήματα. Το μπλόκο δεν θα σταματήσει όλους τους αλκολικούς και χαλασμένους να βγούνε στον δρόμο. Αυτό που θα τους σταμάταγε θα ήτανε να δούλευε η αστυνομία και το κράτος και να τους έπερνε τα διπλώματα με την πρώτη η δεύτερη παράβαση  και να τους έβαζε φυλακή αμα οδηγουσανε χωρίς δίπλωμα. Αλλα δεν... αυτή είναι η χώρα που ζούμε δεν δουλεύει έτσι. Αυτός ο νόμος θα σώσει μερικούς ανθρώπους, αλλα κυρίως είναι για να γεμήσει εύκολα τις τσέπες κάποιον παραπάνω, και επισης τί κόστος στην εστίαση και στον τρόπο ζωής της χώρας όταν δεν υπάρχει σωστός τρόπος μετακίνησης ακόμα και οι μισοί Ελληνες δουλεύουνε στην εστίαση?. Ψηφίζουμε νομοθεσίες βόριας ευρώπης στα χάλια που ζούμε. Δεν είναι το ποτό που κοστίζει ανθρώπινες ζωες αλλα η μαλάκια και η νοοτροπία του Ελληνα. Εδώ μέσα βλέπω πάλι την μαλακία του Ελληνα. Τρώγεστε οι μέν με τους δέ και δεν κοιτάτε την χασούρα και τον έλενχο αυτής της δυστυχώς απίστευτα τραγικά σάπιας κυβέρνησης που μας εξάφανίζει και μία ακόμα ελευθερία της ζωής καθε λίγο και λιγάκι. Ναι θα ζήσουμε όλοι λίγο παραπάνω και θας μα έχουνε εντελός απο κάτω και σε απόλυτο έλενχο. Φοβέρη ζωή μου ακούγετε αυτή....(ειρωνικό) 

Αυτή είναι και η πηγή του προβλήματος. Ως λαός, τρώμε ξύλο καθημερινά ( για να μη το πω διαφορετικά... ), στη δουλειά, στο σπίτι, στους δρόμους, πληρώνουμε φόρους, λογαριασμούς και ελάχιστοι είναι ικανοποιημένοι απο τη ζωή τους. Μόλις λοιπόν μπούμε στο αμάξι και πιάσουμε το τιμόνι του, επειδή εμείς το στρίβουμε και εμείς πατάμε γκάζι και φρένο, νομίζουμε ότι ξαφνικά έχουμε πάρει τον έλεγχο της ζωής μας και έχουμε πάψει να είμαστε καρπαζοεισπράκτορες. Γι'αυτό και συμπεριφερόμαστε απολίτιστα, γεμάτοι κόμπλεξ. Όχι αγαπητέ. Δεν είναι ελευθερία το να οδηγούμε, είναι η πιο υπεύθυνη θέση που μπορεί να έχουμε γιατί απο ένα λάθος μας μπορεί να χαθούν ζωές. Δεν είναι ελευθερία το να πίνουμε και να οδηγούμε. Αν είμαστε μερακλήδες και γλετζέδες, κανένα πρόβλημα, μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε. ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΜΟΝΙ ΟΜΩΣ. Είτε θα πάρουμε ταξάκι, είτε τρενάκι, είτε θα αναθέσουμε σε ένα άτομο να μείνει νηφάλιο για να μας πάει σπίτι μας. 

Το μπλόκο, αν λειτουργήσει σωστά, θα σταματήσει όλους αυτούς τους αλήτες απο το να σκοτώνουν αθώους συμπολίτες μας, φτάνει να εφαρμοστεί αυστηρά ο νόμος και να επιβάλλονται τα πρόστιμα, τα οποία πιστεύω ότι θα έπρεπε να ήταν ακόμα πιο υψηλά, να χρειαζόταν να δώσεις νεφρό για να πληρώσεις πρόστιμο για κόκκινο, παράβαση στοπ ή μέθη, μαζί με κοινωνική εργασία σε νοσοκομεία ( όπως λέει και ο Ιαβέρης ), να βλέπει ο αλήτης το αποτέλεσμα των πράξεών του.

Τέλος, τα χάλια που ζούμε, οφείλονται ακριβώς στη νοοτροπία που περιγράφεις. Είμαστε ένας κακομαθημένος λαός που σιχαίνεται την αξιοκρατία και το δίκαιο, καθώς και τους νόμους και τους κανόνες. Ακόμα και σε αυτή τη συζήτηση, υπήρξαν σχόλια για τα αποτέλεσματα των επόμενων εκλογών. Δηλαδή, για να ξαναβγεί στην εξουσία, θα πρέπει να αφήσει τους μεθύστακες και όλους τους υπόλοιπους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ των δρόμων στο απυρόβλητο. Όπως είπα και νωρίτερα, αν δεν ωριμάσουμε και για όσο συνεχίζουμε να συμπεριφερόμαστε σαν κακομαθημένα κwλόπαιδα, προκοπή αυτός ο τόπος δεν θα δει.

6 ώρες πριν, kinitos είπε

Μιας και αυτό ειναι ενα περίεργος θέμα προς συζήτηση που δύσκολα γίνεται εδω μεσα.

Αλλα αν πας για παράδειγμα με 30 σε στενό στα εξαρχεια ειναι και παλι πολύ. 

Αν πας σε ενα δρόμο που χωράει σε πλάτος δύο αυτοκίνητα και κάτι ακομα και ειναι άδειο και είσαι νύχτα και πας με 30 σημαίνει οτι πας με πρώτη η μόλις εβαλες δευτερα και δεν πατάς γκάζι.

Το αν το όριο σε ενα δρόμο ειναι σωστό η λαθος δεν μπορω να το συζητήσω επειδή θέλει ανα στενό και ανα δρόμο να το δούμε αλλα γενικα τωρα 

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΟΤΙΒΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ Η ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΝ ΜΕ 30 τοτε και Νομός να ειναι και να μην ειναι δεν θα πας με 30 .εχω πετύχει ηλιθιους σε στενά με 60 και 70 και ας εχει όριο 30 η και 50 

Ναι ξέρω ακριβώς τι ειναι 30 η 40 η 50 αλλα οταν ισοπεδώνουμε τα παντα εκει ειναι προβλημα .

Ας φτιάξει το κράτος συγκοινωνίες και ναι θα πάρω αρκει να μην πάει το λεοφωρειο πάνω απο 30 ....

Το αν είναι σωστό ή λάθος ένα όριο δεν το καθορίζουν οι λωρίδες, αλλά τα μαθηματικά:

Με 50 χαω, ένα όχημα διανύει 50000/3600=13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο

Με 30 χαω, διανύει μόλις 30000/3600=8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις και απο κει και πέρα εξαρτάται απο τη ποιότητα του οδοστρώματος και τη κατάσταση του οχήματος το πού θα σταματήσεις. Δηλαδή, με 30 χαω, χρειάζεσαι τουλάχιστον 15 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιήσεις το όχημά σου. Γι´αυτό είναι σωστό το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές, όσο και αν μας ξεβολεύει.

5 ώρες πριν, meletis11 είπε

Εθισμος στην επιβολή εξουσιας, στην παρακολούθηση και στην καταργηση της ελευθεριας.

Σωστα αποτελεσματικα μετρα οχι καταπατηση και προσβολη ελευθεριας.

Το οριο 50 καποιος παει 60, η καμερα-σαρωτης δεν θα κατανοησει οτι σε καποιες οδους ειναι μη ρεαλιστικο να παει καποιος με 50, θα το σαρωσει και το συστημα θα το περασει σαν παρανομια.

 

Πόσο ρεαλιστικό σου φαίνεται αυτό:

Το αν είναι σωστό ή λάθος ένα όριο δεν το καθορίζουν οι λωρίδες, αλλά τα μαθηματικά:

Με 50 χαω, ένα όχημα διανύει 50000/3600=13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο

Με 30 χαω, διανύει μόλις 30000/3600=8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις και απο κει και πέρα εξαρτάται απο τη ποιότητα του οδοστρώματος και τη κατάσταση του οχήματος το πού θα σταματήσεις. Δηλαδή, με 30 χαω, χρειάζεσαι τουλάχιστον 15 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιήσεις το όχημά σου. Γι´αυτό είναι σωστό το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές, όσο και αν μας ξεβολεύει.

??

 

Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μιλάμε για απλή παρανομία, αλλά για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ.

5 ώρες πριν, meletis11 είπε

Συντομη απαντηση οχι. Είναι ελευθερια.

Οπως καποτε ειχανε τα αρματα (απο πριν τον Όμηρο) ετσι σημερα εχουνε τα αμαξια. 

Και δεν υπαρχουν παντου μεσα συγκοινωνιας ουτε ικανοποιούν καθε αναγκη.

Όχι, δεν είναι ελευθερία. Είναι ένα μεταφορικό μέσο που δεν σε υποχρεώνει κανείς να χρησιμοποιήσεις, ενώ για να το οδηγήσεις έχεις διδαχθεί ( υποτίθεται ) τον ΚΟΚ, έχεις δώσει εξετάσεις, έχεις πάρει άδεια οδήγησης ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι θα τηρείς τον ΚΟΚ. Αν δεν σου αρέσει, απλά παρκάρεις / πουλάς το αμαξάκι σου και πηγαίνεις με ταξάκι.

  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, uniquegr είπε

Ναι, θα πρέπει να τηρούνται. Δεν διαφωνούμε ως προς αυτό. 

Μη κάνεις παραβάσεις, για να μη φτωχύνεις. Είναι τόσο απλό. Οι κακομαθημένοι, απλά θα πληρώσουν και θα μάθουν με τον δύσκολο τρόπο. Ας πρόσεχαν.

Μέχρι να πιάσει τιμόνι ο ανεβασμένος κοινωνικός πολιτισμός, θα έχουν περάσει ίσα με 15 χρόνια που οι απολίτιστοι θα πεθαίνουν στους δρόμους σαν ηλίθιοι.

Όχι. Δεν είναι άποψη. Είναι μετάθεση ευθυνών. Αντί να πούμε " συμπεριφέρομαι απολίτιστα σαν αληταράς εγκληματίας, αλλά δεν είμαι εγώ αυτός και θα αλλάξω", ρίχνουν τη μπάλα στη κερκίδα και ρίχνουν το βάρος στην έλλειψη παιδείας, στα σχετικά μαθήματα και στα παιδιά που θα κάνουν 15 χρόνια να πιάσουν τιμόνι. Τη παιδεία στα παιδιά, τη δίνουμε ΕΜΕΙΣ οι γονείς. Π.χ. δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε να βάλουν ζώνη ασφαλείας τα παιδιά, όταν δεν βάζουμε εμείς οι ίδιοι. Πόσοι περιμένουμε σαν μπάστακες να ανάψει το πράσινο για τους πεζούς ενώ ο δρόμος είναι άδειος; Αν δεν το κάνουμε αυτό όμως, πως περιμένουμε να σεβαστούν το φανάρι τα παιδιά μας;

Ναι, μετά απο 15 χρόνια. Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά ΕΜΕΙΣ οδηγούμε στους δρόμους, όχι τα παιδιά μας. ΕΜΕΙΣ είμαστε αυτοί που πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Τα παιδιά μας, απλά θα διδαχτούν. 

Αυτή είναι και η πηγή του προβλήματος. Ως λαός, τρώμε ξύλο καθημερινά ( για να μη το πω διαφορετικά... ), στη δουλειά, στο σπίτι, στους δρόμους, πληρώνουμε φόρους, λογαριασμούς και ελάχιστοι είναι ικανοποιημένοι απο τη ζωή τους. Μόλις λοιπόν μπούμε στο αμάξι και πιάσουμε το τιμόνι του, επειδή εμείς το στρίβουμε και εμείς πατάμε γκάζι και φρένο, νομίζουμε ότι ξαφνικά έχουμε πάρει τον έλεγχο της ζωής μας και έχουμε πάψει να είμαστε καρπαζοεισπράκτορες. Γι'αυτό και συμπεριφερόμαστε απολίτιστα, γεμάτοι κόμπλεξ. Όχι αγαπητέ. Δεν είναι ελευθερία το να οδηγούμε, είναι η πιο υπεύθυνη θέση που μπορεί να έχουμε γιατί απο ένα λάθος μας μπορεί να χαθούν ζωές. Δεν είναι ελευθερία το να πίνουμε και να οδηγούμε. Αν είμαστε μερακλήδες και γλετζέδες, κανένα πρόβλημα, μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε. ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΜΟΝΙ ΟΜΩΣ. Είτε θα πάρουμε ταξάκι, είτε τρενάκι, είτε θα αναθέσουμε σε ένα άτομο να μείνει νηφάλιο για να μας πάει σπίτι μας. 

Το μπλόκο, αν λειτουργήσει σωστά, θα σταματήσει όλους αυτούς τους αλήτες απο το να σκοτώνουν αθώους συμπολίτες μας, φτάνει να εφαρμοστεί αυστηρά ο νόμος και να επιβάλλονται τα πρόστιμα, τα οποία πιστεύω ότι θα έπρεπε να ήταν ακόμα πιο υψηλά, να χρειαζόταν να δώσεις νεφρό για να πληρώσεις πρόστιμο για κόκκινο, παράβαση στοπ ή μέθη, μαζί με κοινωνική εργασία σε νοσοκομεία ( όπως λέει και ο Ιαβέρης ), να βλέπει ο αλήτης το αποτέλεσμα των πράξεών του.

Τέλος, τα χάλια που ζούμε, οφείλονται ακριβώς στη νοοτροπία που περιγράφεις. Είμαστε ένας κακομαθημένος λαός που σιχαίνεται την αξιοκρατία και το δίκαιο, καθώς και τους νόμους και τους κανόνες. Ακόμα και σε αυτή τη συζήτηση, υπήρξαν σχόλια για τα αποτέλεσματα των επόμενων εκλογών. Δηλαδή, για να ξαναβγεί στην εξουσία, θα πρέπει να αφήσει τους μεθύστακες και όλους τους υπόλοιπους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ των δρόμων στο απυρόβλητο. Όπως είπα και νωρίτερα, αν δεν ωριμάσουμε και για όσο συνεχίζουμε να συμπεριφερόμαστε σαν κακομαθημένα κwλόπαιδα, προκοπή αυτός ο τόπος δεν θα δει.

Το αν είναι σωστό ή λάθος ένα όριο δεν το καθορίζουν οι λωρίδες, αλλά τα μαθηματικά:

Με 50 χαω, ένα όχημα διανύει 50000/3600=13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο

Με 30 χαω, διανύει μόλις 30000/3600=8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις και απο κει και πέρα εξαρτάται απο τη ποιότητα του οδοστρώματος και τη κατάσταση του οχήματος το πού θα σταματήσεις. Δηλαδή, με 30 χαω, χρειάζεσαι τουλάχιστον 15 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιήσεις το όχημά σου. Γι´αυτό είναι σωστό το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές, όσο και αν μας ξεβολεύει.

Πόσο ρεαλιστικό σου φαίνεται αυτό:

Το αν είναι σωστό ή λάθος ένα όριο δεν το καθορίζουν οι λωρίδες, αλλά τα μαθηματικά:

Με 50 χαω, ένα όχημα διανύει 50000/3600=13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο

Με 30 χαω, διανύει μόλις 30000/3600=8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις και απο κει και πέρα εξαρτάται απο τη ποιότητα του οδοστρώματος και τη κατάσταση του οχήματος το πού θα σταματήσεις. Δηλαδή, με 30 χαω, χρειάζεσαι τουλάχιστον 15 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιήσεις το όχημά σου. Γι´αυτό είναι σωστό το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές, όσο και αν μας ξεβολεύει.

??

 

Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μιλάμε για απλή παρανομία, αλλά για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ.

Όχι, δεν είναι ελευθερία. Είναι ένα μεταφορικό μέσο που δεν σε υποχρεώνει κανείς να χρησιμοποιήσεις, ενώ για να το οδηγήσεις έχεις διδαχθεί ( υποτίθεται ) τον ΚΟΚ, έχεις δώσει εξετάσεις, έχεις πάρει άδεια οδήγησης ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι θα τηρείς τον ΚΟΚ. Αν δεν σου αρέσει, απλά παρκάρεις / πουλάς το αμαξάκι σου και πηγαίνεις με ταξάκι.

Πιθανόν είναι το πιο σωστό post από όλα όσα έχω διαβάσει.

Αν και αμφιταλαντεύομαι αν το πρόβλημά μας τελικά είναι καθεαυτού το viber group,  το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να πάψουμε να θρηνούμε νεκρούς και να δημιουργούμε τραυματίες.
Έχω φτάσει 50 ετών, θυμάμαι πως οδηγούσα στα 20, τρομάζω και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν είχα σκοτώσει κάποιον.
Στα 49 μου πήγα σε σχολή ασφαλούς οδήγησης τα παιδιά μου και νομίζω ότι πήραν ένα πολύτιμο δώρο και φυσικά και εγώ.

 

Δημοσ.

Τα σταθερά μπλόκα είναι ξεπερασμένα και γι' αυτό έχουμε τέτοια φαινόμενα.

Η λύση είναι κινητά μπλόκα με συμβατικά οχήματα που θα τραβάνε με κάμερες τις παρανομίες και που δίνουν τη δυνατότητα της συνεχούς κίνησης και παρουσίας σε διαφορετικά σημεία. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, uniquegr είπε

 . Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις 

Αν θες 3 δευτερόλεπτα να αντιδράσεις πρέπει να πας σε νοσοκομείο να εξεταστείς όχι να οδηγείς αυτοκίνητο 

Ο μέσος χρόνος αντίδρασης είναι κάτω από 1" τελευταία φορά που κοίταξα 

 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Highlander είπε

Πιθανόν είναι το πιο σωστό post από όλα όσα έχω διαβάσει.

Αν και αμφιταλαντεύομαι αν το πρόβλημά μας τελικά είναι καθεαυτού το viber group,  το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να πάψουμε να θρηνούμε νεκρούς και να δημιουργούμε τραυματίες.
Έχω φτάσει 50 ετών, θυμάμαι πως οδηγούσα στα 20, τρομάζω και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν είχα σκοτώσει κάποιον.
Στα 49 μου πήγα σε σχολή ασφαλούς οδήγησης τα παιδιά μου και νομίζω ότι πήραν ένα πολύτιμο δώρο και φυσικά και εγώ.

 

Παρομοίως. Έχω κάνει αρκετές αλητείες μικρός, αν και συνήθως όταν ήμουν μόνος στο δρόμο. Γι'αυτό και πλέον είμαι τόσο αυστηρός και κάθετος. Εγώ "επαναπρογραμματίστηκα" βλέποντας videos απο στούκες στο youtube, ενώ έχω δει και τροχαίο με μηχανή όπου οι αναβάτες δεν φορούσαν κράνος και η συνεπιβάτιδα έπεσε στο δρόμο, γύρισε ο σβέρκος και τα μυαλά ήταν χυμένα στην άσφαλτο, το οποίο τροχαίο προέβλεψα απο τη συμπεριφορά του οδηγού ταξί που το προκάλεσε, όπως τον έβλεπα πώς οδηγούσε μέχρι και λίγο πριν το δυστύχημα. Και ειδικά έχοντας αυτή την ανάμνηση, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τί σκ@τά έχουν στο κεφάλι τους όλοι όσοι κυκλοφορούν με μηχανές χωρίς να φοράνε το διαολεμένο το κράνος και επιτρέπουν στους συνεπιβάτες τους να καβαλάνε τη μηχανή χωρίς αυτό. Τί στο διάολο, νομίζουν ότι είναι σούπερμαν; Ότι δεν θα τους κάτσει η στραβή; Ότι είναι οδηγάρες και θα το σώσουν; Πόσα παιδιά πρέπει να μείνουν ορφανά απο γονείς που σκοτώνονται στους κωλόδρομούς μας, πόσοι γονείς πρέπει να συνοδεύσουν τα παιδιά τους στο μνήμα και πόσοι άλλοι πρέπει να φροντίζουν όσα παιδιά δεν ήταν αρκετά τυχερά ώστε να φύγουν μια κι έξω και έμειναν "φυτά" ή καθηλώθηκαν σε καροτσάκια; 

Και όλα αυτά γιατί; Για τη ψευτομαγκιά μας και για τη νοοτροπία που διατηρούμε απο τουρκοκρατίας και με την οποία εναντιωνόμαστε σε πάσης φύσης κανόνα και όργανο επιβολής αυτού. 

3 ώρες πριν, logistoulis είπε

Αν θες 3 δευτερόλεπτα να αντιδράσεις πρέπει να πας σε νοσοκομείο να εξεταστείς όχι να οδηγείς αυτοκίνητο 

Ο μέσος χρόνος αντίδρασης είναι κάτω από 1" τελευταία φορά που κοίταξα 

 

Τόσο χρόνο αντίδρασης δεν έχουν ούτε οι οδηγοί αγώνων.

Edit και διευκρίνηση: Ως "αντίδραση" εννοώ το χρονικό σημείο όπου στέλνεται η εντολή να πατήσεις φρένο, να αλλάξεις πορεία κλπ, μαζί με το χρόνο δηλαδή που απαιτείται μέχρι να αντιληφθείς τον κίνδυνο.

Επεξ/σία από uniquegr
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν γίνει μπερδέματα με έννοιες, όπως ελευθερία, δικαιώματα,  υποχρεώσεις και πολυτέλειες. Τα έχετε ρίξει σε ένα κουβά όλα και αναγράφονται αλλα αντί άλλων....

 

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 hours ago, herbalife3 said:

διερεύνηση ξεκίνησε κατόπιν σχετικών καταγγελιών από πολίτες 

Αχ ποιοι είναι αυτοί οι Ρουφ θα ήθελα να ξέρω...

 

Κοίτα στα σχόλια και θα μάθεις :D

  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, jmirko15 είπε

Κοίτα στα σχόλια και θα μάθεις :D

Μακάρι να ήμασταν η πλειοψηφία. Θα ξεβολεύονταν αρκετοί, αλλά η χώρα μας θα ήταν σε άλλο επίπεδο.

Δημοσ.

https://www.iaveris.gr/images/ethniko_thema_book.pdf

Αφιερώστε λίγο χρόνο για την ανάγνωσή του. Δωρεάν το δίνει ο άνθρωπος. Μοιράστε το και σε αγαπημένα σας πρόσωπα ή μη.

Σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς θα μας πάει δεκαετίες μπροστά, αρκεί να αφήσουμε τον εγωισμό μας στην άκρη.

Αν έπρεπε να υπάρχει κάποιος αρμόδιος υπουργός στο συγκοινωνιών ίσως να έπρεπε να είναι ένας από αυτούς.

Καλά, ασφαλή και ευλογήμενα χιλιόμετρα σε όλους μας, κυρίως με σύνεση και πάντα να επιστρέφουμε εμείς και οι λοιποί χρήστες της οδού στα σπίτια μας, σώοι και αβλαβείς. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Cyber_Spartacus είπε

Δεν ειναι δυστυχώς ακομα και η εφαρμογές που δείχνουν καμερες η μπλοκα αν εχεις ενεργοποίηση την επιλογή και στο ψάξει αστυνομικός σε γράφει... 

όχι εάν το έχει ο συνοδηγός !! 😜😜😜 εξάλλου δύσκολο να σε σταματήσει έτσι και αλλιώς εμένα κάνα δυο φορές που έτυχε στα τόσα χρόνια Η πρώτη μου κίνηση ήταν να σβήσω την εφαρμογή οπότε όλα καλά

Δημοσ.
1 hour ago, uniquegr said:

Το αν είναι σωστό ή λάθος ένα όριο δεν το καθορίζουν οι λωρίδες, αλλά τα μαθηματικά:

Με 50 χαω, ένα όχημα διανύει 50000/3600=13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο

Με 30 χαω, διανύει μόλις 30000/3600=8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Απο τη στιγμή που θα αντιληφθείς τον κίνδυνο, θέλεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις και απο κει και πέρα εξαρτάται απο τη ποιότητα του οδοστρώματος και τη κατάσταση του οχήματος το πού θα σταματήσεις. Δηλαδή, με 30 χαω, χρειάζεσαι τουλάχιστον 15 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιήσεις το όχημά σου. Γι´αυτό είναι σωστό το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές, όσο και αν μας ξεβολεύει.

Με το συλλογισμό σου τοτε δεν πρέπει να πηγαινουνε πουθενά πανω απο 30 και αν συνεχίσουμε να πεθαίνουμε σε τροχαία τοτε θα πάμε στο όριο των 10χλμ.

Με τα παθηματικα σου ειπα και εγω οτι εξαρτάται που μπαίνει το όριο. 

Αρα αν δεν παιζει ρόλο τιποτα αλλο εκτος απο την φυσική τοτε και στην εθνική με 30 γιατι δεν παιζει να σωθούμε. 

Και πραγματικά έχεις πάει εσύ με 30 σε κανα κανονικό δρόμο πχ Λιοσίων βράδυ χωρις κίνηση και πας μόνιμα με 30? 

Τέλος πάντων δεν έχεις άδικο ξερεις οτι αυτό που λέω (θέλω να πιστυεω) καταλαβαίνεις τι λεω οποτε τέλος απο εμένα η συζήτηση γιατί ειναι οφ τοπικ

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kinitos είπε

Με το συλλογισμό σου τοτε δεν πρέπει να πηγαινουνε πουθενά πανω απο 30 και αν συνεχίσουμε να πεθαίνουμε σε τροχαία τοτε θα πάμε στο όριο των 10χλμ.

Με τα παθηματικα σου ειπα και εγω οτι εξαρτάται που μπαίνει το όριο. 

Αρα αν δεν παιζει ρόλο τιποτα αλλο εκτος απο την φυσική τοτε και στην εθνική με 30 γιατι δεν παιζει να σωθούμε. 

Και πραγματικά έχεις πάει εσύ με 30 σε κανα κανονικό δρόμο πχ Λιοσίων βράδυ χωρις κίνηση και πας μόνιμα με 30? 

Τέλος πάντων δεν έχεις άδικο ξερεις οτι αυτό που λέω (θέλω να πιστυεω) καταλαβαίνεις τι λεω οποτε τέλος απο εμένα η συζήτηση γιατί ειναι οφ τοπικ

α) στις εθνικές δεν χρειάζονται τόσο χαμηλά όρια γιατί δεν υπάρχουν ούτε διασταυρώσεις, αλλά ούτε και πεζοί να διασχίζουν το δρόμο

β) η φυσική εξηγεί γιατί είναι απαραίτητο το όριο των 30 εντός κατοικημένων περιοχών

γ) Η Λιοσίων δεν έχει 30 όριο αλλά 50.

δ) εντός κατοικημένων περιοχών όπου το όριο είναι 30, πήγαινα με αυτή τη ταχύτητα και πριν την αναθεώρηση του ΚΟΚ όπου πλέον τίθεται αυτό το όριο. Και το πράττω είτε είναι μέρα, είτε είναι νύχτα, είτε έχει κίνηση, είτε είναι άδειος ο δρόμος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ντροπή σε όλους που υποστηρίζουν τέτοιες κοινότητες. Μόνο κακό κάνουν στους υπόλοιπους.

Ελπίζω να μην είστε το επόμενο θύμα τους.

Βγήκε screenshot από την ομάδα αυτή ο οποίος ένας οδηγός έγραφε ότι είναι λιώμα και αν έχει μπλόκα στο κέντρο της Αθήνας για να κατέβει με το αμάξι

Καταλαβαίνετε μερικοί τι υποστηρίζετε;

Άλλοι λιώμα, άλλοι χωρίς δίπλωμα, άλλοι τρέχουν χωρίς να υπολογίζουν, άλλοι περνάνε με κόκκινα φανάρια.

Τι να πω...

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...