Προς το περιεχόμενο

GiaAthlon 2600


centris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για σας φίλοι.

Αγόρασα ένα pc. amd athlon 2600 bardon. Εχει mainboard Msi ms-6590 2.0

Διαπίστωσα με ένα πρόγραμμα το wcpuclk.exe ότι τρεχει στα 1152Ghz.

Εχει multiplier 11,5 - system clock 100,23 Mhz - system bus 200,45

- L1cache.128 L2cache. 512

Θέλω να σας ρωτήσω εάν αυτή είναι η ταχύτητα που πρέπει να έχει ή είναι μικρότερη και τι πρέπει να κάνω έτσι ώστε να την αυξήσω. (είμαι άσχετος)

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρα.Εγω φιλε μου εχω μια asus A 7 V 600 και athlon xp στα 2600.

Ρυθμισεις μεσα απο το bios:

CPU SPEED: Manual

CDU Frequency Multiple 12.5 X

CPU External Frequency (MHz) 166/33

Mε αυτες τις ρυθμισεις ο athlon τρεχει στα 2.08 GHz .Αυτη την τιμη την βλεπω μεσα απο το system.Aυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι αυτή η σωστή συχνότητα λειτουργίας του όπως θα μπορούσες να έχεις δει και εδώ:

 

http://www.insomnia.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=375580&start=0

 

 

Το System Clock θα έπρεπε να είναι 166. Διάωασε το manual της μητρικής σου για να δεις πώς γίνεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

centris, βάλε FSB 166 και θα έχεις 11.5x166=1920MHz η σωστή συχνότητα του επεξεργαστή σου. Σε κάθε περίπτωση βάλε και τις μνήμες να τρέχουν στη ίδια συχνότητα του FSB και όχι διαφορετική καθώς θα έχεις μειωμένες επιδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα ,ισως στα defaults βαζει για ασφαλεια FSB100.H δικη μου παντως, (Gigabyte) εχει ενα dip switch κι αν ειναι στο 100 βαλμενο θα χεις 100 οτι κ να κανεις.Ισως εχει κατι αντιστοιχο.Παντως δουλευει μισα γκαζια το pc σου φιλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα