Voodooman Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2004 Έχω παίξει όλα τα BG και τα expansions τους και αυτό που που έχω να πω είναι ότι το σύστημα μάχης τους πρέπει να αλλάξει. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι, με τόσες άπειρες επιλογές σε spells και abilitites, χρειάζεται οπωσδήποτε ένα πιο αργό σύστημα μάχης, όπου όλα θα γίνονται με μαγαλύτερη σαφήνεια. Ναι, στα BG μπορούσες να επιλέξεις πότε θα κάνεις Pause, αλλά και πάλι χάνονταν πράγματα. Ένα αμιγώς turn based σύστημα (στο στυλ του silent storm)θα ήταν ό,τι έπρεπε. Βέβαια σιγά μη μας ακούσουν, to gameplay πια στην καλύτερη περίπτωση θα είναι τόσο αργό όσο στο KOTOR ή στο NWN, δηλαδή προσανατολισμένο κατά 80% στη δράση...
ilos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2004 Μια χαρά ήταν το σύστημα μάχης στα BG. Αν μια μάχη ήταν εύκολή άφηνές τα ντερέκια να την καθαρίσουν χωρίς να χαλάς spells και χρόνο. Αν ήταν δύσκολη πάταγες ΑΜΕΣΩΣ το spacebar και χάραζες στρατηγική. Εσύ από ότι κατάλαβα προτείνεις κάτι σε στυλ the temple of elemental evil ΑΥΣΤΗΡΟ turn based. Σε πληροφορώ στο συγκεκριμένο rpg ακόμα και ένας 4th level priest αν έκανε entagle και μετά τους μάζευες ΜΟΝΟ με bows+crossbows //χωρίς fireball κτλ. η μάχη διαρκούσε ΑΙΩΝΕΣ. Βέβαια είχε άλλα καλά στον τομέα στρατηγικής π.χ. έπρεπε να υπολογίσεις τα βήματά σου για να σου μείνει χρόνος για επίθεση κτλ. Όσο αφορά τα kotor και nwn αυτά μοιάζουν να είναι καθαρά hack'n'slash οπότε... Στο nwn ελέγχεις έναν κεντρικό χαρακτήρα και 1-2 henchmen - αν τον ορίσεις και fighter δεν θα δεις και spell σε όλο το παιχνίδι LOL. Στο kotor είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά το όλο στήσιμο είναι hack'n'slash οι άλλοι έρχονται μιλιούνια κατα πάνω σου και εσύ τους δείχνεις τον δρόμο προς την ψηφιακή ανυπαρξία. Δεν υπαρχει πουθενά ΦΑΝΤΑΣΙΑ. Στο bg θυμάμαι σχετικά στην αρχή που δεν είσαι αρκετά δυνατός στο πάνω όροφο ενός inn συναντούσες μια γκόμενα η οποία αφου τελείωνε ο διάλογος η πρώτη της δουλειά ήταν να κάνει improved invisibility και μετά σε αφάνιζε σιγά σιγά με magic missile κτλ. Δεν σε ΕΠΑΙΡΝΕ να μην πατήσεις το spacebar. Επρεπε να κάτσεις κάτω και να μελετήσεις το manual στην ανάγκη //για να βρεις κάποιο counterspell ή να σκεφτείς κάτι έξυπνο π.χ. να φύγεις από το inn και να γυρίσεις όταν έχει κάνει expire το spell της ή κάπως να την οδηγήσεις σπρώξεις σε ένα απομονωμένο δωμάτιο και να κάνεις cast εκεί κάποιο target area spell π.χ. fireball/sleep/entagle ωστε ή να πεθάνει ή να παγιδευτεί μέχρι να τελειώσει το spell. Προσωπικά έτσι τη έφαγα αφού ήμουνα "λίγος" και δεν είχα κάποιο counterspell. Η σκύλα μου πήρε 2 ώρες μέχρι να πεθάνει και άλλη μία για να γράψω αυτά ΜΑΚΑΡΙ να αφήναν το ίδιο σύστημα μάχης αλλα δυστυχώς κάτι σε στυλ nwn το κόβω. Που να κάθεται ο σύγχρονος rpgας να πατάει spacebar, να δίνει εντολές ξεχωριστά σε κάθε μέλος με υπομενού του υπομενού, να πηγαίνει πέρα δώθε για να φυγαδέψει τον μάγο ωστε να κάνει fireball κτλ. Thus maybe we should all reconsider if we still believe that bg battle system is still a bit outdated. Τι με έπιασε με το βλαχοαγγλικό μου πάλι :oops:
alex_000 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Το συστημα μαχης του BG Ηταν τέλειο. Ελπείζω να μην κανουν το ΒG σαν το αθλιο ΝWN... αντε να δουμε.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 polla elpizoume kai paizei na apogohteutoume...8a dei3ei opws eipes...
Michalakhs Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 diafwnw ilos mazi sou an exeis pexei d&D tha katalavenes oti to toee eixe to swstotero systhma maxwn apo ola ta games... pragmatika an sou tyxei ayto sto d&d wres ateleiwtes tha sou parei h maxh... apla tha prepei na kostologeis swsta thn omada sou kai to ti mporei na kanei se kathe maxh.... twra an kapoios anarwtithei giati sygkrinw to d&d me ta games ofeilw na sas plirwforisw oti vasizonte se ayto kai me vasi to systhma maxwn tou d&d prepei na dhmioyrgoynte... pezw d&d konta mia 10etia...to bg stis maxes den htan pista dosmeno alla sthn atmosfera eskize... to nwn einai to diablo toy d&d enw to toee htan 2 much kai telika to varethika
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 temple of elemental evil
Voodooman Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Το σύστημα μάχης στα BG ήταν πράγματι πολύ καλό, ένας καλός συμβιβασμός μεταξύ ταχύτητας και βάθους.Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν έχεις έξι χαρακτήρες με τόσες πολλές επιλογές για τον καθένα, μοιραία χάνεις ένα μεγάλο μέρος αυτών των επιλογών, γίνεται τυφλοσούρτης και χάνεις την απόλαυση του να οργανώσεις αργά-αργά την τακτική σου. Συμφωνώ ότι οι μάχες θα κρατούσαν αιώνες με τον τρόπο που προτείνω, αλλά έτσι θα μπορούσαν να κάνουν τις μάχες πολύ λιγότερες και να επιτρέψουν ακόμη περισσότερο role playing , εξερεύνηση και βάθος. Το σύστημα του NWN ήταν όντως άθλιο, το έχω τελειώσει το παιχνίδι, αλλά όταν πήγα να παίξω το Hordes of the underdark, το παράτησα αμέσως και απόρησα πώς μπόρεσα να παίξω το αρχικό NWN. Όσο για το KOTOR, δεν ξέρω γιατί, αλλά εκεί δεν με ενόχλησε τόσο, μάλλον γιατί οι επιλογές σου ήταν αρκετά λιγότερες, επικεντρωνόσουν σε αυτές και έτσι ευχαριστιόσουν το παιχνίδι. Εσείς οι φανατικοί RPGάδες. δοκιμάστε και το Silent storm, το οποίο νομίζω ότι είχε το τέλειο turn based σύστημα μάχης. Πάντως, το BG 3 και εγώ το περιμένω με gameplay σαν το NWN, εξάλλου, το κοινό των κονσολών είναι πολύ μεγάλο, για να το παραμελήσει η Atari...
ilos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2004 diafwnw ilos mazi souan exeis pexei d&D tha katalavenes oti to toee eixe to swstotero systhma maxwn apo ola ta games... pragmatika an sou tyxei ayto sto d&d wres ateleiwtes tha sou parei h maxh... apla tha prepei na kostologeis swsta thn omada sou kai to ti mporei na kanei se kathe maxh.... twra an kapoios anarwtithei giati sygkrinw to d&d me ta games ofeilw na sas plirwforisw oti vasizonte se ayto kai me vasi to systhma maxwn tou d&d prepei na dhmioyrgoynte... pezw d&d konta mia 10etia...to bg stis maxes den htan pista dosmeno alla sthn atmosfera eskize... to nwn einai to diablo toy d&d enw to toee htan 2 much kai telika to varethika Εξαρτάται τι επιδιώκεις pen&paper simulation ή crpg. Κάποτε έπαιζα d&d //πλέον είμαι απόμαχος. Παράλληλα έπαιζα και κάποιο καλό crpg από eye of the beholder 2,dagerfall,might and magic 6 etc. Σε πληροφορώ αν αυτά ήταν ΑΥΣΤΗΡΟ simulation //χειρότερο και απο το toee// δεν θα άντεχά να ασχοληθώ πάνω από 5 λεπτά. ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ ΤΟ P&P ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΑ CRPGS. Επίσης αν ένα game είναι καθαρά turn based και δεν γίνεται συμβιβασμός στα turn duration καλόν ύπνο. Φαντάσου π.χ. ένα σκηνικό οπού σε 2 parties ταυτόχρονα οι lvl15+ mages κάνουν κάποιο high-level sleep spell. Θα ματώσει το χέρι σου να πατάς συνέχεια quit στα turns. Συμφωνώ μαζί σου οτί αμη τι άλλο το σύστημα μάχης του toee είναι πιο ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣ και με το γράμμα του νόμου d&d3.5 από ότι τα bg (άσχετα αν αυτά είναι d20 που το προτημούσα και περισσότερο) //είχα αναφέρει παραπάνω και το παράδειγμα με τα βήματα. Αλλά ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. Το να συγκρίνουμε τα δύο παιχνίδια από πλευράς gameplay (και στις μάχες) αποτελεί ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ. Απο εδώ και πέρα όποιος ξανασυγκρίνει τα bg με οποιοδήποτε άλλο rpg θα θεωρήται ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ και θα τρώει ban εφ΄όρου ζωής :oops: 8) :!: :!: :!: P.S. Προφανώς αστειεύομαι... :?:
DarkKnight Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 τελικά μέσω αυτoύ του post δώθηκε απάντηση στο ερώτημά μου...μακ;aρι ρε παίδες να βγει κ τι άλλο στον κόσμο...πάντως θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το big picture το άλλο μεγάλο mod του bg.Πάντως το τέλος ήταν συγκλονιστικό με το redemption του evil?! Irenicus.A κ φίλε Voodooman το θέμα που θίγεις για μας τους "μεγάλους RPGαδες" το θέμα είναι όχι μόνο το gameplay ένος παιχνιδιού αλλά κ η ιστορία που εκτυλίσσεται κ το πόσο σε καθηλώνει γιατό παίξε κ το HOTU για να δεις..πάντα φιλικά...
greeneye Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 afou midenisa to baldurs gate 2 ,terastio bebea alla TROMERO. exo kataporothei.... nai NAI NAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BALDURS GATE 3 TORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.