Προς το περιεχόμενο

VCD/SVCD/.mpg erotiseis?

therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Merikes erotiseis

A)ti diafora exei ena mpg arxeio apo vcd kai svcd?

B)Pos ksexorixeis ena vcd apo ena svcd arxeio?I tainia kai sta 2 den einai 1 .dat arxeio?Aplos sto vcd vrisketai ston mpegav fakelo kai sto svcd ston mpeg2?

C)Pera apo to wmp poio allo trexei dat arxeia?Epidi ekan open with to .dat me bsplayer alla den ot etrexe.

Δημοσ.

loipon.

prota ap' ola ola einai mpeg arxeia. to vcd einai mpeg-1 arxeio kai to svcd opos kai ta dvds einai mpeg-2 arxeio. to vcd exei stathero kadro sta 320x240 an den kano lathos kai bitrate sta 1150 kb/s. to kadro tou svcd einai megalitero (den thumamai to megethos. to kalitero player gia mpeg-1 kai mpeg-2 arxeia einai to powerdvd.

Δημοσ.

Nai ok tis ksero ayts tis diafores,aplos leo ta arxeia .mpg ti eidous arxeia einai?An einai diladi vcd i svcd kai pos mporo na anaparago ena vcd/svcd pera apo ton media player?As poume me to power dvd pos to kano?

Δημοσ.

h vasiki diafora tous einai o codec.. an den ton exeis den mporeis na deis ta video. opws kai otan den exeis ton divx den mporeis na deis to video pou einai sumpiesmeno se divx..

twra 8a sou elega kai egw ton bsplayer, alla afou eipes oti dokimases, tsekare kai ton media player classic... paizei ta panta.. (opws kai o bsplayer vevea)

twra gia to powerdvd 8a to pai3eis akrivws me idio tropo opws kai otan paizeis dvd, dld tou deixneis apo poio drive na diavasei kai 8a pai3ei mia xara, alliws an einai se ena aplo arxeio .dat apla anoi3e to arxeio me ayton ton player..

to vasikotero einai na exeis ton svcd decoder.. alliws den paizei..

Δημοσ.

ta mpeg arxeia kai ta dat tha einai 2 eidwn. i mpeg-1(vcd kai *.mpg arxeia) i mpeg-2(dvds, svcd kai *.mpg) tora tha xreiasteis kapoio codec gia na ta paizeis. to media player tis microsoft einai gia tin p..tsa player. me media player classic paizei ta panta! to powerdvd exei mesa tou ensomatomeno decoder gia mpeg arxeia. dialegeis kai pairneis.

Δημοσ.

codecs exo,aplos ithela na ksero poios player pera apo wmp ipostirizei vcd kai svcd oste na xrisimopoiso directo vob sub filter gia vcd kai svcd!Tha dokimaso loipon power dvd kai mp clasic kai tha sas po,eyxaristo!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...