Από το λανσάρισμα του, τον περασμένο Μάιο, η ναυαρχίδα της Honor με την ονομασία «10» απεδείχθη εξαιρετικά δημοφιλής στους καταναλωτές, τόσο στην Ευρωπαϊκή αγορά όσο και στην Ασιατική.

Σύμφωνα με την Honor, στους δύο μήνες που διατίθεται το Honor 10 στην αγορά, οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια, και αυτό φαίνεται να βοήθησε την εταιρεία να γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη. Συνολικά, η εταιρεία χαμηλού κόστους έχει δει τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο –στις πωλήσεις συμπεριλαμβάνονται αποστολές από όλες τις αγορές εκτός της Κινέζικης- να παρουσιάζουν αύξηση κατά 150% από έτος-σε-έτος κατά τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς.

Η Ευρωπαϊκή μάλιστα αποδεικνύεται ότι είναι μία από τις ισχυρότερες αγορές για την μάρκα της Huawei. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 200%, ενώ στην Ισπανία οι αποστολές της εταιρείας πενταπλασιάστηκαν. Επίσης, λίγο μετά την κυκλοφορία του Honor 10, το sub-brand της Huawei ξεπέρασε την Apple και έγινε o 2ος μεγαλύτερος πωλητής smartphones στην αγορά της Ρωσιας. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Honor είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ινδία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενισχύοντας τις πωλήσεις της κατά 300%, ενώ στην αγορά της Κίνας, ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της ως το μεγαλύτερο e-brand και τώρα απομένει μόνο ένα "σκαλοπάτι" για να τοποθετηθεί στην πρώτη πεντάδα.

Κοιτάζοντας προς το μέλλον, η Honor έχει ως στόχο να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των smartphones μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Αν επιτύχει τον στόχο της, θα ενισχύσει αναμφισβήτητα τη θέση της μητρικής εταιρείας Huawei στην αγορά και θα διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο για να ξεπεραστεί το εμπόδιο της Samsung που είναι ο #1 κατασκευαστής στον κόσμο.

PhoneArena