Προς το περιεχόμενο

giorgos_di

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    128
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.758 προβολές προφίλ

giorgos_di's Achievements

  1. Καλημέρα, είμαι κάτοχος της ίδιας κάμερας εδώ και 1 χρόνο. Μέχρι τον Φλεβάρη την είχα συνδεδεμένη στο speedport entry της cosmote και δούλευε κανονικά. Έπειτα ανανέωσα το πακέτο και μου έστειλαν το νέο router, speedport plus 2. Από τότε η κάμερα δεν μπόρεσε να ξανασυνδεθεί στο wifi. Έχω κάνει άπειρες ρυθμίσεις στο wifi, όπως απενεργοποίηση band steering, 5ghz, αλλαγή channel, απενεργοποίηση firewall. Τίποτα δεν δούλεψε. Στο 13888, κάλεσα δυο φορές και έκαναν κάποιες "ρυθμίσεις", όπου δεν άλλαξε τίποτα και με παρέπεμψαν στον κατασκευαστή της κάμερας. Την έχω συνδέσει σε 4g δίκτυο από κινητό παίζει, όμως δεν βγάζω άκρη με την cosmote. Το επόμενο που σκέφτομαι είναι να ζητήσω άλλο router.
  2. giorgos_di

    g310r Νέος αναβάτης

    Το budget σου είναι πολύ χαμηλό. Για μένα πρέπει να ανέβεις στα 4.5 - 5.5. Επίσης καλά σου λένε οι από πάνω ότι το naked δεν βολεύει. Ιδανικά θες ένα μικρό on-off. Κοίτα μεριά suzuki vstrom 250, kawasaki versys300, honda cbx500. Ώντας κάτοχος του kawasaki μπορώ να πω ότι είναι διεκπεραιωτικό παντού. Έχω κάνει τα πάντα με αυτό το μηχανάκι. Πόλη, ταξίδια, χώμα. Το cbx500 είναι πιο ολοκληρωμένο, αλλά και πιο ακριβό. Για τα κινέζικα/ινδικά δεν έχω άποψη.
  3. Μάλλον μου πέφτει λίγο. Γενικά μου αρέσει να το εκμεταλεύομαι όλη τη δύναμη του μοτέρ, η οποία όμως βγαίνει ψηλά, μετά τις 7 χιλ στροφές. Ο προηγούμενος κάτοχος είχε κατανάλωση max 4 lt.
  4. Άμα το πηγαίνεις στο ρελαντί που είναι τάφος θα δεις αυτές τις καταναλώσεις. Το έχω στην κατοχή μου 2 χρόνια και καίω 5 - 5.5 / 100.
  5. giorgos_di

    Speedport Plus (OTE)

    Η public ipv4 ξεκινάει από 85.κατι.κατι.κατι. Το τσέκαρα από το whatsmyip και από το interface της cosmote. Το CG-NAT αν κατάλαβα καλά ισχύει όταν η ip ξεκινάει από 100.κάτι.κάτι.κατι. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι οι παρακάτω. Δοκίμασα και WPA + WPA2 και πάλι δεν μπορούσε να συνδεθεί.
  6. giorgos_di

    Speedport Plus (OTE)

    Είχατε δίκιο, το βρήκα μέσα από το site της cosmote. Δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι. Συνεχίζει να μην μπορεί να συνδεθεί.
  7. giorgos_di

    Speedport Plus (OTE)

    Εννοείτε το Firewall? Το έχω στο default που είναι το χαμηλότερο. Το δοκίμασα και στο medium και πάλι με έκοβε.
  8. giorgos_di

    Speedport Plus (OTE)

    Καλησπέρα, Πρόσφατα ανανέωσα το πακέτο σταθερής στην COSMOTE και μου έστειλαν νέο router. Συγκεκριμένα το speedport plus 2. Το συνέδεσα και επέστρεψα το παλιό που είχα, ένα speedport entry 2i. Έχω μια κάμερα Ezviz CS-BC1C IP, η οποία μετά την αλλαγή του router δεν μπορεί να συνδεθεί με τίποτα στο δίκτυο. Είναι μόνο με wifi. Από το app της κάμερας βρίσκει το wifi του σπιτιου, αλλά όταν πατάω για σύνδεση μου βγάζει fail. Με το προηγούμενο router δεν είχα ποτέ αυτό το θέμα. Υπάρχει περίπτωση να έχουν κλειδώσει κάτι από cosmote στο νέο router. Άνοιξα το otenet από το browser αλλά δεν έβγαλα και πολύ άκρη στο τι χρειάζεται να αλλάξω. Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?
  9. Νότια προάστια, υπάρχει εξουσιοδοτημένο το fanmoto στην Ηλιούπολη. Εγώ εκεί πηγαίνω το δικό μου kawasaki versys.
  10. giorgos_di

    Honda CB500X 2022

    Είχα κάνει test ride το μοντέλο του 22 όπου είχε ανεστραμένο μπροστινό και διπλή δισκόπλακα. Στο λίγο που το οδήγησα μου άρεσε το πάτημα του, ροπή από χαμηλά και ωραίο φρενάρισμα. Αυτό που δεν με βόλεψε καθόλου ήταν η θέση των μαρσπιέ. Είναι ψηλά και πίσω, με αποτέλεσμα να λυγίζει κάπως περίεργα το πόδι. Δεν με βόλεψαν καθόλου. Σημειωτέον, ότι είμαι μετρίου αναστήματος, στο 1.75. Προσωπικά μόνο και μόνο για τη θέση οδήγησης δεν θα άλλαζα το versys300 μου με αυτό, παρόλο που στα υπόλοιπα υπερτερεί το honda.
  11. Αυτό δεν βασίζεται στο Yaris. Και θα συνεχίσει να πωλείται κανονικά παράλληλα με την αμιγώς υβριδική εκδοχή του Yaris με τα σήματα της Mazda.
  12. Παρόμοιους χώρους με το Yaris έχει και το Mazda2. Αρκετά καλός εξοπλισμός και πολιτισμένο μοτέρ που κάνει οικονομία. Ρώτα στην αντιπροσωπεία για χρόνους παράδοσης.
  13. To versys γράφει 160 κοντερίσια σε ευθεία χωρίς κόντρα άνεμο. Σε ανηφόρα, με κόντρα άνεμο δεν ξεπερνά τα 130.
  14. Με το versys300 έκανα Αθήνα - Ηγουμενίτσα το καλοκαίρι σε 5.30 ώρες με 4 στάσεις και μέση ταχύτητα 120-140. Θα πήγαινε σίγουρα πιο άνετα ένα 600αρι αλλά και το 300αρι άντεξε.
  15. Έχεις υπολογίσει τον εξοπλισμό μέσα στο μπάτζετ σου? Ένα καλό κράνος, μπουφάν, γάντια, παντελόνι και μποτάκια μηχανής κοστολογούνται συνολικά από 600 μέχρι δεν υπάρχει όριο. Επιπλέον, να υπολογίσεις τα πάγια έξοδα (ασφάλειες, τέλη, βενζίνες) και τη συντήρηση της μηχανής. Τέλος, πρέπει να δεις για ποιες μετακινήσεις θέλεις τη μηχανή, πχ πόλη, εκδρομές, πίστα? Προσωπικά είχα ξεκινήσει και εγώ με το Α2 δίπλωμα, έχοντας νωρίτερα λίγη εμπειρία με παπί σε ελεγχόμενο περιβάλλον και όχι στο δρόμο. Στη σχολή οδηγών έπεσα στα βαθιά καθώς από το παπί που ήξερα ανέβηκα στο mt07 του δάσκαλου. Αφού πήρα το δίπλωμα και μετά ανέβηκα σε διάφορου τύπου μηχανές, και μου ταίριαξαν οι μικρές adventure. Συγκεκριμένα οδήγησα τα ktm 390 adventure, honda cbx500 και kawasaki versys300. To ktm ήταν κατσίκι, και πολύ ευκολοδήγητο χωρίς ξεσπάσματα, αλλά ακριβό και δεν ήθελα να δώσω τόσα για πρώτη μηχανή. Το honda είναι το best seller της αγοράς και όχι άδικα, γιατί έχει αρκετή ροπή από χαμηλά, χωρίς να τρομάζει. Εμένα δεν με βόλεψε καθόλου η θέση οδήγησης του. Τα μαρσπιέ ήταν κάπως ψηλά και πίσω με αποτέλεσμα τα πόδια μου να λυγίζουν περίεργα. Κατέληξα στο versys μιας και είχε καλή θέση οδήγησης και ήταν το πιο φτηνό, το πήρα και ελαφρώς μεταχειρισμένο. Ήταν μεγάλο σχολείο για μένα, και το γεγονός ότι έβγαζε ψηλά την δύναμη του, μου συγχωρούσε λάθη. Επιπλέον, το βάρος του ήταν αρκετά διαχειρίσιμο με μοναδικό μελανό σημείο το ύψος της σέλας που στην αρχή με φόβιζε. Αν είσαι από 175 και πάνω θα είσαι μια χαρά. *Απαραίτητο tip, πήγαινε και βγάλε ένα από τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης. Σου δίνουν τις κατάλληλες βάσεις για να κυκλοφορείς έξω με ασφάλεια.
  • Δημιουργία νέου...