Προς το περιεχόμενο

anavgous

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    27
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

671 προβολές προφίλ

anavgous's Achievements

  1. Εχω ακριβως το ιδιο αυτοκινητο με τις ιδιες διαστασεις ελαστικων, σε sw έκδοση. Τις τελευταιες 2 φορες που εβαλα λαστιχα, εβαλα uniroyal rainexpert (σημερινη εκδοση ειναι η 5). Το αμαξι το κινω και μεσα στην πολη και κανω 3-4 ταξιδια των 300-500 χιλιομετρων τον χρονο. Δεν συναντησα ποτε ουτε προβλημα σε βροχη (τα uniroyal φημιζονται για τις βροχινες επιδοσεις τους παρολο που ειναι φτηνα λαστιχα) και στο κομματι φρεναρισμα και ελεγχο στον δρομο στο στεγνο δεν ειχα ποτε προβλημα. Επισης, δεν συναντησα ποτε προβλημα υδρολισθησης, αν και οδηγω σπανια σε δρομους με τετοιες ακραιες συνθηκες. Σε καθε περίπτωση, ξοδεύοντας κάτι παραπάνω για επώνυμα λάστιχα, δύσκολα να χάσεις. Michelin primacy, Continental ultracontact, bridgestone turanza. Όλες αυτές οι εταιρίες δεν κάνανε όνομα τυχαία
  2. anavgous

    Suv για πολλά χιλιόμετρα

    Μια σκέψη για SW είναι και τα μεταχειρισμένα focus με τον 1.5 TDCI. 3ης η 4ης γενιας, απο το 2015 και μετα. Τα αυτόματα κιβώτια δεν είναι τα καλύτερα που έχουν βγει στην αγορά, αλλά ο κινητήρας είναι ότι καλύτερο μπορεί να ελπίσεις αυτή τη στιγμή σε ευρωπαϊκό δρόμο. Στο θεσσαλονίκη-αθήνα με γεμάτο το πορτ μπαγκαζ, 3 άτομα και γεμάτο πράγματα στις θέσεις που περισσεύουν έκαψε 5.3/100km. Άνετο στο ταξίδι (αν και αντικειμενικά κάθεσαι χαμηλά), είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για αυτοκινητόδρομο. Κανένα πρόβλημα αν θες να το πατήσεις και παραπάνω, δεν καταλαβαίνει τίποτα και οι τιμές που υπάρχουν στα μεταχειρισμένα δεν είναι τραγικές αφού υπάρχει μπάτζετ μέχρι και 20k
  3. anavgous

    Ηλιακό σύστημα

    Ξεκινάμε από το ότι έχεις την θέληση να ξεκινήσεις "πεδίο έρευνας" και το κάνεις δημοσιεύοντας ένα pdf σε forum. Θεωρία χωρίς θεωρητικές και πειραματικές αποδείξεις = κούφια λόγια Να τα πιάσω ένα ένα, έχει 0 νόημα. Το ότι το σύμπαν δεν είναι κενό-κενό φτάνει από μόνο του. Μια ερώτηση έχω μόνο. Γιατί το πιάνεις απ' τα ηλιακά συστήματα και το ανοίγεις προς το σύμπαν? Το ότι δεν είναι τα πάντα στο σύμπαν μαθηματικές εξισώσεις από που προκύπτει? Δεν υπάρχει αποδεδειγμένο τίποτα για το πως λειτουργεί ο φυσικός κόσμος λέει ο άνθρωπος που μπορεί να φοράει γυαλιά μυωπίας, ενώ στο κινητό του λειτουργεί κεραία gps που μπορεί να εντοπίσει πότε πήγε από το σαλόνι στην κουζίνα του σπιτιού του. Επίσης, φτάνει με τις παραθέσεις από πράγματα που δεν έχει πει ο Einstein, κάθε βδομάδα βλέπουμε κάτι καινούργιο, είτε να το λέει ο Einstein, είτε ο Καραθεοδωρή.
  4. Ολόκληρο το εργοστάσιο είναι πάνω σε σύστημα αναρτήσεων που απορροφούν και αποσβένουν τους κραδασμούς. Δεν γνωρίζω ακριβώς πως δουλεύει αυτό, πάντως σίγουρα είναι πολύ πιο ακριβό από το να χτιστεί με συμβατικές μεθόδους. Αυτό βέβαια δεν ισχύει μόνο στην taiwan, τα περισσότερα fab σε εκείνες τις περιοχές είναι χτισμένα με τέτοιο τρόπο. Τυπώνουν παρόλο που έχουν σεισμούς γιατί εκεί οι επενδύσεις είναι πολύ μεγαλύτερες, και για πολύ περισσότερο χρόνο. Εκεί έπρεπε να επενδύσουν εξ αρχής και το έκαναν. Εδώ που έχουν την πολυτέλεια να επιλέξουν χώρο, δεν έχει νόημα να το βάλουν κάπου που θα χρειαστεί περισσότερη και ακριβότερη τεχνολογία κατά την κατασκευή, εξοικονομούν λεφτά
  5. Το μόνο που τους εμποδίζει είναι η υπόλοιπη οικονομία μισθών της χώρας. Δεν μπορείς να δώσεις στην Ελλάδα τους ίδιους μισθούς με τη Γερμανία, είναι αθέμητο να δώσεις τον ίδιο μηχανικό για την ίδια δουλειά τα ίδια λεφτά σε δυο χώρες με διαφορετικούς κατώτατους και μέσους μισθούς, με διαφορετικούς φορολογικούς συντελεστές κλπ. Αυτό αυτόματα κάνει την Ελλάδα μη ελκυστική, σε γενικότερο πλαίσιο. Που κολλάνε επίσης σχόλια για τα συνδικάτα τουρισμού ή οτιδήποτε άλλο? Πρέπει να καταλάβουμε ότι αναφερόμαστε σε έναν πολύ συγκεκριμένο τομέα, με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις, και βρισκόμαστε σε έναν κόσμο που αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 τέτοια εργοστάσια σε όλο τον πλανήτη. Τι σχέση έχει με την TSMC η κακομυριά του μέσου Έλληνα εργαζόμενου, ο ΑΣΕΠ και η Μύκονος. Εντελώς άλλα πράγματα Τα εργατικά συνδικάτα της Αριζόνα από ποιους αποτελούνται? Από υψηλά εξειδικευμένους μηχανικούς υλικών, παραγωγής ημιαγωγών και ηλεκτρολόγους μηχανικούς με πρώτερη εμπειρία σε μονάδες παραγωγής ημιαγωγών? Κατά πάσα πιθανότητα όχι. Κατ' αναλογία και όταν ένας νέος μηχανικός αυτοκινήτων τελειώσει την εκπαίδευσή του σε ΙΕΚ ή ΤΕΙ (ή οπως τα λένε πλέον), δεν ανοίγει απευθείας δικό του συνεργείο. Πηγαίνει για κάποιο χρονικό διάστημα σε πιο έμπειρους, να του μάθουν τη δουλειά, να του δείξουν βάσει εμπειρίας πως πηγαίνει η δουλειά και πως όχι, και μετά επιχειρεί ένα μεγαλύτερο άνοιγμα. Το να φωνάζουν οι Αριζοναίοι για κάτι που επί του πρακτέου δε γίνεται σε Αμερικάνικο έδαφος εδώ και 40 χρόνια, άρα έχοντας 0 τεχνογνωσία, είναι απλά οχλαγωγία, είναι εντελώς καθυστερημένο. Αν δεν έρθουν οι έμπειροι, πως θα αποκτήσουν οι άπειροι εμπειρία? οι Κινέζοι δεν έχουν τέτοιο εργοστάσιο παραγωγής, όπως δεν έχουν και οι Ινδοί. Οι Κινέζοι βασίζονται σε άλλου είδους παραγωγή για την οικονομία τους, δεν τυπώνουν ημιαγωγούς. Επίσης για κάποιους πολύ συγκεκριμένους λόγους η TSMC δε την έχει πάθει εδώ και καμιά 35 χρόνια που λειτουργεί, αλλά ξαφνικά θα φοβηθεί τους Κινέζους που το πιο τεχνικό πράγμα που κάνουν είναι να συναρμολογούν Iphone? Επίσης, ποιος θα δώσει ποτέ πρόσβαση σε ευαίσθητη τεχνολογική πληροφορία στους Κινέζους (ή αντίστοιχα σε Ινδούς και Ιρανούς)? Δε βγάζει κανένα νόημα σαν σκέψη
  6. Επειδή με αυτόν τον τομέα ασχολούμαι, σ αυτό δουλεύω, συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είναι τόσο δελεαστικός ο τομέας για όσους μπαίνουν τώρα στη διαδικασία να διαλέξουν καριέρα στην τεχνολογία, αλλά αυτό δε θεωρώ ότι αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για επένδυση σε fab. Το fab απευθύνεται στη διεθνή αγορά, δεν συζητάμε καν για καθαρά "ελληνικά" tape out. Γι' αυτό και θεωρώ λογικότερο να κοιτάμε τη γενική εικόνα. Αν θέλουμε περισσότερους νέους να μπούνε στον τομέα αυτό, το να ρίξουμε το κόστος ενός ερευνητικού tape out πανεπιστημιακού επιπέδου (MSc, Phd) έχει μόνο θετικά. Το να ρίξουμε τα λειτουργικά κόστη των 5-10 εταιριών σχεδίασης που λειτουργούν στην Ελλάδα (και πουλάνε σχεδόν αποκλειστικά έξω) επίσης έχει μόνο θετικά. Ούτως ή άλλως, το οικονομικό φαινόμενο TSMC γεννήθηκε αποσυνδέοντας τη διαδικασία σχεδίασης από την παραγωγή, και τους βγήκε μια χαρά γιατί είχανε μονοπώλειο μέχρι τη στιγμή που η intel επένδυσε σε δικά της fab, με το μεγαλύτερο να είναι στο Ισραήλ, το οποίο και οι ίδιοι παραδέχονται πλέον ότι δεν φτάνει. Το να έχεις στην πίσω αυλή σου fab, να κόψεις δασμούς, να ρίξεις κόστη παραγωγής και αναμονής για εταιρίες και πανεπιστήμια, δίνοντάς τους ταυτόχρονα πρόσβαση σε nodes που δεν ήταν διαθέσιμα μέχρι στιγμής (από 16nm για αναλογικά μέχρι 3-5nm για ψηφιακά) γιατί δε βγαίναν τα νούμερα στο παρελθόν και γενικά να δώσεις τέτοια ώθηση κυριολεκτικά στον τομέα που παράγει τα πιο περιζήτητα αντικείμενα στον πλανήτη δεν έχει αρνητικά. Η μουρμούρα με το "γιατί να μη γίνει στην Ελλάδα" εμένα προσωπικά δε μου βγάζει κανένα νόημα, δεν τέθηκε ποτέ αυτό το ερώτημα, είναι αντικειμενικά χαζό. Μπορούμε να μουρμουράμε όσο θέλουμε (και μέχρι ένα σημείο καλά κάνουμε), αλλά η ανάπτυξη ενός τομέα, και ειδικά αυτού, έρχεται όταν εκμεταλλευόμαστε εργαλεία που μας δίνονται και όταν έχουμε πιο εύκολη και φτηνή πρόσβαση σ αυτά, όχι κοιτώντας τον ουρανό ενώ αναρωτιόμαστε τι πάει λάθος. Καλώς ή κακώς αυτός ο τομέας περιλαμβάνει χρηματικά ποσά, τεχνογνωσία και απαιτήσεις που δε μπορεί η Ελλάδα να υποστηρίξει. Από το να κλαίμε τη μοίρα μας ενώ αναφερόμαστε σε πάσης φύσης άσχετα επαγγέλματα (όπως είδα σε άλλα σχόλια), καλύτερα να μάθουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο τομέας της παραγωγής ημιαγωγών και να χρησιμοποιήσουμε όσα μας δίνονται. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η TSMC έχει συμφέρον μόνο οικονομικό επενδύοντας στην Ευρώπη. Οριακά μας κάνει χάρη, θα επιζήσει οικονομικά και χωρίς fab στην Ευρώπη. Αυτό που τους καίει γεωπολιτικά είναι να ρίξουν λεφτά στις ΗΠΑ, τη δύναμη που τους προστατεύει από την Κίνα όλα τα χρόνια αυτών των σχέσεων.
  7. Βλέπω παντού σχόλια ότι τέτοιες επενδύσεις δεν έρχονται στην Ελλάδα, ότι μονίμως η Γερμανία κλπ κλπ κλπ. Γενικότερα είναι πάρα πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί fab σε σεισμογενή περιοχή, χρειάζεται τεχνολογία που κοστίζει αρκετά ώστε να μη συμφέρει την εκάστοτε εταιρία να το κάνει εδώ. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ένα από τα fab που βρίσκονται σε διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης στον ευρωπαϊκό χώρο. Το τι σημαίνει για την "εγχώρια" (στα πλαίσια της ευρωπαϊκής ένωσης) οικονομία το προσπερνάμε κάπως βιαστικά. Το να έχεις fab δίπλα σου δε θα σου βγάλει λεφτά από τη φορολογία και τον ΕΝΦΙΑ, θα σου βγάλει λεφτά επενδύοντας σε μικρές εταιρίες σχεδίασης, από τις οποίες η Ελλάδα έχει αρκετές, οι οποίες επιζούν τόσο καιρό αναμένοντας 3 και 4 μήνες ένα tape out να μπει στη σειρά παραγωγής και κατόπιν να έρθει Ελλάδα. Όταν αυτός ο χρόνος πέσει στο 1/4 ή και περισσότερο, μόνο θετικά μπορεί να έχει. Επίσης, με τους μισθούς που προσφέρει η Ελλάδα στον εν λόγω τομέα, είναι αδύνατον να προσελκύσει υψηλά εξειδικευμένους μηχανικούς να το δουλέψουν εδώ. Με απλά λόγια, αν το χτίσει στην Ελλάδα και το κάνει αντισεισμικό η TSMC ρίχνοντας παραπάνω χρήματα, θα δώσει μισθούς που δεν πρόκειται να προσελκύσουν κανέναν. Τα εργοστάσια παραγωγής ημιαγωγών δεν είναι τα συνήθη εργοστάσια στα οποία είναι μαθημένη η ελληνική οικονομία, απαιτεί μηχανικούς τεράστιας εξειδίκευσης, χώρο, συγκεκριμένες προδιαγραφές και δίκτυα διανομής που μια χώρα σαν την Ελλάδα δε μπορεί να τα υποστηρίξει. (Το αντισεισμικό ακόμα και σε μικροδονήσεις είναι κλειδί, δεν υπάρχει η πολυτέλεια καμίας δόνησης στο έδαφος όταν τυπώνεις στα 3nm ή ακόμα και στα 180 που υποστηρίζει μέχρι και σήμερα η εν λόγω εταιρία). δεν υπήρχε ποτέ γραμμή παραγωγής ημιαγωγών σε ευρωπαϊκό έδαφος, μην συγχέουμε αυτό το εργοστάσιο με μονάδες σχεδιασμού, άλλο πράγμα εντελώς
  8. Το foundry δεν εχει προσβαση σε απολύτως τίποτα απο την τεχνογνωσία της σχεδίασης των κυκλωμάτων. Αυτό που λαμβάνει το foundry είναι ένα κρυπτογραφημένο αρχείο που περιέχει τη "ζωγραφιά" του τι θα τυπωθεί. Το περνάει από την τεχνολογία που έχει επιλεγεί από τον κατάλογό της και το παραγώμενο αποτέλεσμα είναι ένα gds αρχείο που περιέχει την "ζωγραφιά" αυτού που θα τυπωθεί. Δεν έχει καμία ιδέα τι τυπώνει και καμία πρόσβαση στο τι τυπώνει. Το ανησυχητικό είναι ότι μόλις "τώρα" αντιλήφθηκαν οι έτερες μεγάλες οικονομίες την σημασία του να διαθέτεις εταιρίες που ασχολούνται αποκλειστικά με την εκτύπωση ολοκληρωμένων, από απλά πράγματα μέχρι επεξεργαστές και gpus. Χωρίς αυτά, οι σχεδιαστές κάνουν θεωρητικές βελτιώσεις. Ο καταναλωτής (είτε ο οικιακός, είτε η εταιρία, είτε το datacenter) βλέπει διαφορά στα κόστη όταν η αλυσίδα παραγωγής βγάζει νόημα. Το να παράγονται όλα στην Taiwan ήταν κίνηση ματ και πρέπει όλος ο κόσμος να βγάλει το καπέλο στην TSMC που μπόρεσε να κρατήσει τέτοιο μοντέλο λειτουργίας
  9. Στα χαρακτηριστικά του λαδιού εκτός από την πυκνότητα (viscosity 5w30 κλπ) υπάρχει και ένας αριθμός που λέγεται tbn. Αυτός είναι ένας ενδεικτικός αριθμός ο οποίος αναπαριστά την αντοχή του λαδιού στην οξείδωση λόγω επαφής με οξυγόνο αλλά και την διαδικασία της καύσης. Ο κατασκευαστής στην προδιαγραφή που δίνει (πχ στο δικό μου Ford 20000 χιλιόμετρα η 12 μήνες) είναι ώστε να είναι καλυμμένο το μοτέρ από άποψη φθοράς αλλά και εσωτερικής οξείδωσης λόγω οξυγόνου, καυσεων και υγρασίας. Το λάδι με τον χρόνο τείνει να χάνει τις λιπαντικες του ιδιότητες. Το λάδι δεν αλλάζει κάθε φορά που υπάρχει πρόβλημα. Όσο το λάδι εκτείνεται σε οξυγόνο και καύση - θερμοκρασία, τα μακρομορια χάνουν τη δομή τους άρα και τις ιδιότητες τους. Πάμε πάντα με το τι λέει ο κατασκευαστής, οχι μόνο στην πυκνότητα, αλλά κυρίως στον τύπο λαδιού, με αλλαγές όπως τις έχει ορίσει. Δε θα δημιουργηθεί ποτέ πρόβλημα, είτε στα κουζινέτα του στροφάλου που είναι το καίριο, είτε στα έμβολα
  10. Έχουν ειπωθεί πολλά, μπερδεμένα και ανακατωμένα μέχρι στιγμής, οπότε ας γίνει ένας διαχωρισμός. Αρχικά, ποια είναι η έννοια της διαφωνίας με το σύστημα? Διαφωνούμε με τις εξετάσεις με κοινά θέματα σε όλη την επικράτεια? Γιατί το σύστημα όπως εννοείται, μέχρι εκεί φτάνει. Από εκεί και πέρα, στα όσα αναφέρθηκαν για την παραπαιδεία κλπ, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για τις προς εξέταση ύλες των μαθημάτων, το οποίο είναι από μόνο του ένα ανεξάρτητο θέμα. Ποιο πρόβλημα θέτουμε εδώ προς επίλυση? Και τι προτείνουμε προς αντικατάσταση? Γιατί άλλο πράγμα η διαφωνία με το σύστημα (δηλαδή όχι εξετάσεις με ίδια θέματα σε όλη την επικράτεια, αλλά ανοιχτή πρόσβαση σε πρώτο έτος κλπ) και άλλο η τροποποίηση κάποιων παραμέτρων όπως η ύλη, ώστε το σύστημα να γίνει αποδοτικότερο. Και εκεί τίθεται ένα ακόμα ερώτημα: Με το επίπεδο που έχουν φτάσει τα θέματα των πανελληνίων, είναι δυνατόν ο οποιοσδήποτε να τα ευκολύνει τόσο ώστε να πεθάνει η παραπαιδεία? Τότε τι νόημα θα έχουν? Καλώς η κακώς, σε οποιοδήποτε οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης, δεν γίνεται αλλιώς, επιβραβεύεται και περνάει στη σχολή ο συνεπής, επιμελής, πεισμωμένος μαθητής. Το αν θα πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά άλλα πράγματα? Για τα κομμάτια των θετικών επιστημών που μπορώ να μιλήσω, για τη Φυσική και τα Μαθηματικά, σίγουρα, οι ύλες είναι ιδιαίτερα ανεπαρκείς για αυτά που θα συναντήσει ο νέος φοιτητής στα πρώτα έτη. Τέλος, η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα ορίζεται στα 9 έτη. Οπότε, βάσει νόμου, το λύκειο αποτελεί βαθμίδα προετοιμασίας για εξετάσεις, όχι εκπαίδευση παροχής γενικών και απαραίτητων γνώσεων.
  11. Στα diesel, μιας και πλεον ολοι πηγαινουν σε προσμιξεις βιοκαυσιμου, καλο κανει να υπαρχει στο ντεποζιτο ενας σταθεροποιητης. Πολλη προσοχή στα diesel αυτοκινητα, ευλαβικά τις οδηγίες του κατασκευαστη για συντήρηση του dpf, ξεκάπνισμα μετά απο χιλιόμετρα και πάνω απ' όλα σωστό λάδι, όχι μόνο με βάση την πυκνότητα, αλλα και με βάση τον συγκεκριμένο τύπο λαδιού (δείτε στο σάιτ της εταιρίας του λιπαντικού που χρησιμοποιείτε τον κατάλληλο τύπο). Στα service των diesel είναι πλέον απαραίτητος ο καθαρισμός των μπεκ χωρίς πρόσθετα κλπ, αλλά με αφαίρεση και καθαρισμό σε ειδικό μηχάνημα μιας και τα υπολείμματα που αφήνει το diesel μέσα στο μπεκ μπορούν να αποβούν καταστροφικά. Για τη βενζίνη, μιας και είναι πτητική το πρόβλημα είναι μακράν μικρότερο, τακτική προσθήκη καυσίμου από αξιόπιστο πρατήριο και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στον κινητήρα. Η σωστή συντήρηση με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι αυτή που κρατάει ένα όχημα λειτουργικό, όχι ένα πρόσθετο λαδιού αν δεν έχει αλλαχτεί το λάδι εδώ και 3 χρόνια πχ.
  12. Στο excel δεν υπαρχει το πρόγραμμα που έχω για το ρεύμα, είναι το παλιό power home max με τα 0,0857/kWh, το οποίο μου είπαν και οι ίδιοι να το αφήσουμε όπως είναι
  13. Καλησπέρα σε όλους. Προσφάτως έληξε το συμβόλαιό μου με τη ζενίθ για αέριο Τ2 κυμαινόμενο παλιό, επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι το πρόγραμμα που προτείνουν εκείνοι είναι το Gas home easy μιας και το παλιό δεν προσφέρεται για ανανέωση. Επειδή έχω και το ρεύμα στη ζενίθ, η τελική τιμή καταλήγει σε 0,029/kWh + την χρέωση της ρήτρας αναπροσαρμογής. Ως τιμές είναι λογικές αυτές στα σημερινά έστω πλαίσια (γιατί σε γενικά πλαίσια σίγουρα κλαίμε)?
  14. 24αρα πραγματική δε θα συμβεί ποτέ, η τεχνολογία είναι ήδη ξεπερασμένη και η δομή των δικτύων των πόλεων, είτε μεγάλων είτε μικρών, είναι απαγορευτική για πραγματικά 24 με ADSL. Οριακά ξεπερασμένες είναι μέχρι και οι 50αρες
  15. Ο λόγος που μιλάμε για βραχυκυκλώματα είναι διότι είναι αφενός η πιο συχνή βλάβη που θα δεις σε πλακέτες που "πέθαναν" μόνες τους και δεν απαιτεί καμία γνώση ηλεκτρονικών για να εντοπιστεί και να διορθωθεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις ψάχνεις για πυκνωτή, αυτό που θα έχει καταστραφεί είναι πυκνωτής (ή ένα από τα 2 mosfet της θύρας εισόδου). Όλες οι άλλες επισκευές που μπορεί να χρειαστεί μια πλακέτα απαιτούν γνώσεις για τη διάγνωση, να μπορεί δηλαδή κανένας να αντιληφθεί σε ποια περίπτωση ζεσταίνεται ενας voltage regulator επειδή έχει καταστραφεί ο ίδιος και σε ποια περίπτωση ζεσταίνεται επειδή έχει καταστραφεί κάτι παρακάτω στη γραμμή και τραβάει όλο το ρεύμα. Οι κατεστραμμένες κάρτες γραφικών σε παλιά λάπτοπ δε χρειάζονται reflow, πρέπει να γίνει κόλληση του chip από την αρχή με φρέσκο καλάι, και αυτό με θερμό αέρα δεν γίνεται δυστυχώς, είναι υπερβολικά πολλά και υπερβολικά κοντα τα pad μεταξύ τους. Φυσικά και υπάρχουν τεχνικοί που θα κάτσουν να ασχοληθούν με τέτοιο τρόπο με μια πλακέτα. Το αν αξίζει τον κόπο χρηματικά είναι εντελώς άλλη συζήτηση, οι γνώσεις όμως υπάρχουν
  • Δημιουργία νέου...