Προς το περιεχόμενο

MidnightTX

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    26
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

537 προβολές προφίλ

MidnightTX's Achievements

  1. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Είναι σαν να βάζεις ένα ποτήρι μέσα σε ένα φάκελο , να κολλάς απ έξω ένα αυτοκολλητάκι εύθραυστο και ένα βελάκι προς τα πάνω και καθάρισες. Κακή συσκευασία και ζημιά = ευθύνη του αποστολέα απλά και ξεκάθαρα και δεν αποζημιώνεσαι για τίποτα. Το επιστρέφεις πίσω στην εταιρεία ταχυμεταφορών , προωθείται για πραγματογνωμοσύνη και αν φυσικά κριθεί πως ήταν ευθύνη της εταιρείας η ζημιά αποζημιώνεσαι παίρνοντας πίσω τα χρήματα που πληρώθηκαν για την αποστολή. Τώρα όσον αφορά το περιεχόμενο αν έχεις παραστατικά που αποδεικνύουν την αξία του τότε ναι αποζημιώνεσαι και για αυτό , αν όχι πας στην κατώτατη ασφάλιση αποστολών στην καλύτερη που είναι έως 70 ευρώ και στην χειρότερη δεν παίρνεις τίποτα.
  2. MidnightTX

    Θυμα απατης και Εγώ.

    Από την στιγμή που το απόρρητο της αλληλογραφίας προστατεύεται νομικά οι μόνοι που μπορούν να ανοίξουν αποστολή για να την τσεκάρουν είναι ο εκάστοτε υπάλληλος/υπεύθυνος της εταιρείας που εκτελεί την μεταφορά αν υπάρχει υποψία αντικειμένου απαγορευμένο προς μεταφορά και η αστυνομία κατόπιν εισαγγελικής εντολής. Τα υπόλοιπα είναι εξυπηρετήσεις και χάρες σε φίλους και γνωστούς ή άγνοια κινδύνου από το εκάστοτε κατάστημα ταχυμεταφορών. Το παράδειγμα της Γενικής που δίνεις είναι προς αποφυγήν όχι προς μίμηση και δυστυχώς το πλασάρουν και σαν υπηρεσία. Ουκ ολίγοι τον τελευταίο καιρό έρχονται και μου ζητάνε να προσθέσουμε "υπηρεσία ελέγχου κατα την παράδοση". Δεν υπάρχει και είναι παράνομο, απλά και ξεκάθαρα.
  3. Εννοείται πως μπορείς να το αρνηθείς δεν το συζητάμε , και φυσικά και δεν θα σε πιέσει η εκάστοτε εταιρεία ταχυμεταφορών να το πάρεις , δεν είναι εισπρακτική Εξάλλου οι courier πληρώνονται για να το πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β , όχι με βάση τις επιτυχημένες παραδόσεις.
  4. Απλά λοιπόν επιβεβαιώνουμε πως δεν υπάρχει διάθεση για πληροφόρηση και αλληλοβοήθεια , αλλά να αποδείξουμε ποιός την έχει μεγαλύτερη. Κρίμα που ανάλωσα τον χρόνο μου σε αυτό. Παρακαλώ τους διαχειριστές να κλειδώσει το νήμα δεν αξίζει τον κόπο.
  5. Θα ήθελα σε παρακαλώ να κάνεις μια ανασκόπηση στην αρχή του post και να μου πείς από που ακριβώς βγαίνει το συμπέρασμα ότι είμαι εκτελωνιστής , αφού ούτε το είπα , ούτε το υπονόησα και από όσο γνωρίζω τα τελευταία 28 χρόνια δεν ζώ ούτε στην Αθήνα ούτε και στην Θεσσαλονίκη όπου υπάρχουν τελωνειακά τμήματα εκτελωνιστών ιδιωτικών εταιρειών ταχυμεταφορών για να μπορώ να εργάζομαι σε αυτά. Θα σε παρακαλούσα θερμά να μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου , πόσο μάλλον κάτι που ποτέ δεν έγραψα βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργώντας εντυπώσεις. Για μια ακόμη φορά , εργάζομαι ως υπάλληλος εσωτερικής διακίνησης σε μεγάλη εταιρεία ταχυμεταφορών και τίποτα παραπάνω. Ούτε εκτελωνιστής , ούτε ιδιοκτήτης , ούτε μεγαλομέτοχος , ούτε επενδυτής. Επίσης όπως σου απάντησα και πριν και θα σου απαντήσω για μια ακόμα τελευταία φορά , η εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών διαμορφώνεται ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς. Είναι επιεικώς γελοίο το επιχείρημα " γιατί τα ΕΛΤΑ τόσο και η DHL τόσο " σαν να λέμε " γιατί ο καφές στο ΚΨΜ έχει 0.60 ευρώ και στο Mikel 2.00 ευρώ". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ και ελπίζω να σε κάλυψα αυτή την φορά. Δεν διαφωνώ καθόλου και για τα δικά μου στανταρ και την δική μου τσέπη θεωρείται ακριβό. Όμως η απάντηση ήδη δόθηκε στον συνφορουμίτη πιο πάνω όσον αφορά αυτό το θέμα. Επίσης ας δούμε ένα παράδειγμα με αριθμούς. Αν αναλογιστούμε πως εγώ για να πάω από την πόλη μου στο Ελ. Βενιζέλος , να εκτελωνίσω το αντικείμενο μου μόνος μου και να γυρίσω πίσω , θέλω τουλάχιστον μια γεμάτη μέρα αν δεν κολλήσω πουθενά στις διαδικασίες , και πάνω από 100 ευρώ μεταφορικά. Για εμένα αν και ακριβό κατά γενική ομολογία , είναι συμφέρον. Φαντάσου τώρα για κάποιον από Κρήτη , ή από Σουφλί ή από Δεσκάτη Γρεβενών και πάει λέγοντας. Δεν είναι όλη η Ελλάδα , Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και κακά τα ψέμματα ελεύθερη αγορά υπάρχει , με ότι αυτό συνεπάγεται στην συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελμάτων , άσχετα που η τσέπη μας πλέον έχει κρίνει πολλά απαγορευτικά.
  6. Αντικειμενικά φθηνά , με βάση την Ελληνική αγορά , και αξιόπιστα μου έρχονται μόνο 2 εταιρείες στο μυαλό για εξωτερικό. Eurosender η πρώτη και καλύτερη , μπορείς να το ψάξεις για περαιτέρω πληροφορίες online , και η ACS που έχει την υπηρεσία EU Economy. Τώρα από χρόνους παράδοσης για την Eurosender ξέρω πως χρησιμοποιεί οδική μεταφορά οπότε μιλάμε για χρόνους παράδοσης 1 - 2 εβδομάδων , με tracking number κανονικότατα. Νομίζω βέβαια και η ACS οδική μεταφορά πρέπει να χρησιμοποιεί , αλλιώς δεν δικαιολογείται το φθηνό της υπόθεσης αν πήγαινε με αεροπλάνο.
  7. Κάθετη απάντηση που να ικανοποιήσει δεν πιστεύω πως υπάρχει. Από την μια πλευρά είναι ο πελάτης που θεωρεί υπέρογκο το ποσό της αμοιβής του εκτελωνιστή ( και εγώ είμαι μέσα σε αυτούς ) , από την άλλη η εταιρεία θα σου πεί πως αυτή είναι η διαδικασία , αυτός είναι ο τιμοκατάλογος και βάση της υπηρεσίας που παρέχω την κοστολογώ Χ ποσό. Τώρα αν το Χ πρέπει να γίνει Ψ , να ανέβει ή να μειωθεί , είναι κάτι που κινείται με βάση τις τάσεις της αγοράς , τον κλάδο , και την τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας. Προσωπική μου άποψη είναι πως , αν και την βρίσκω υπερτιμολογημένη , είναι μια υπηρεσία που σε γλυτώνει από πολύ χρόνο και κόπο κάτι που ανάλογα την οπτική του καθενός πληρώνεται με το αντίστοιχο τίμημα. Τώρα όσον αφορά το αν θα είχαν περισσότερους πελάτες λόγω μείωσης της αμοιβής των εκτελωνιστών πολύ αμφιβάλλω , αν αναλογιστούμε πως 999 στις 1000 κουβέντες που κάνουμε είναι πως θα βρούμε τρόπους για να αποφύγουμε το τελωνείο , έως τι ποσό επιβάλλονται φόροι και δασμοί , με ποιόν τρόπο οι υπάλληλοι δεν θα μας πάρουν χαμπάρι κτλ κτλ. Τέλος η Ελληνική αγορά είναι τόσο μικρή , αφάνταστα μικρή , που είναι κάτι παραπάνω από αναμενόμενο να είναι υψηλότερες οι τιμές των αμοιβών γενικότερα των υπηρεσιών στις ταχυμεταφορές , λόγω περιορισμένου όγκου αποστολών. Και φυσικά σε αντίστοιχα μονοπάτια κινούνται και οι εταιρείες μεγαθήρια που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα , DHL - FEDEX , καθώς έτσι δουλεύει η εγχώρια αγορά.
  8. MidnightTX

    To topic του sportsdirect.com

    Η DHL συνεργάζεται με την speedex σε διάφορες πόλεις εκμεταλλευόμενη το δίκτυο της για τις παραδόσεις εντός Ελλάδας. Το επιβεβαιώνω και εγώ μιας και στην πόλη που διαμένω συμβαίνει το ίδιο.
  9. Για αυτό ακριβώς και είπα πως δεν θα πώ σε ποιά εταιρεία εργάζομαι , μιας και ο σκοπός είναι να βοηθήσω σε τυχόν πρόβλημα ή απορία και όχι να διαφημίσω ή να προωθήσω κάποια εταιρεία. Εξάλλου μην πλανάσαι , δεν θα πάρω κανα βραβείο employee of the month ούτε και κανα μπόνους στον μισθό μου αναφέροντας την εταιρεία , αλλά πιθανότερο είναι να απολυθώ γιατί όντως σκοπεύω να δίνω αμερόληπτες απαντήσεις. Anyway είπα να βοηθήσω και εγώ με τον τρόπο μου.
  10. Την καλημέρα μου στους συνφορουμίτες. Το συγκεκριμένο πόστ το δημοσιεύω όχι για να επισημάνω κάποιο πρόβλημα που έχω προσωπικά με εταιρείες ταχυμεταφορών , απλά επειδή εργάζομαι σε μια από αυτές εδώ και αρκετά χρόνια και θεώρησα χρήσιμο να υπάρχει ένα νήμα που να παραθέτουμε τα προβλήματα ή τα παράπονα μας και όπως μπορώ από την πλευρά μου να βοηθάω με πιθανές λύσεις για να αποφεύγουμε όλοι μας παρεξηγήσεις και ταλαιπωρία στις συναλλαγές μας. Να σας προλάβω πριν αρχίσετε το "κράξιμο" , δεν ανοίγω το νήμα ούτε για να διαφημίσω την εταιρεία που εργάζομαι , για αυτό και δεν θα πρόκειται να πώ ποιά είναι , ούτε και να υποστηρίξω τον τρόπο λειτουργίας αυτών των εταιρείων. Το νήμα ανοίχτηκε απλά και μόνο για παροχή πληροφορίων , ξεκαθάρισμα παρεξηγήσεων και διευκρίνηση σε ασαφείς λεπτομέριες που προκαλούν εκνευρισμό στα πάρε - δώσε μας , που με την αύξηση του e-commerce , έχουν γίνει καθημερινά. Την καλημέρα μου.
  11. Δηλαδή υπήρχε η αποστολή 150 μέτρα μακριά σου , και αντί να πας να το πάρεις κάθεσαι και παραπονιέσαι επειδή δεν στο φέρανε? Εντάξει δεν πιανόμαστε πουθενά!
  12. Αυτό λέει και ο φίλος πιο πάνω με την aramex. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι τριγωνική αποστολή , απλά το Κινεζο-κατάστημα νοικιάζει μια αποθήκη εντός EU , στοκάρει και κάποιους κωδικούς που πουλάνε μέσα και πουλάει Ευρώπη. Φυσικά αν προσέξεις είναι ελαφρώς αυξημένες οι τιμές σε σύγκριση με την Κινέζικη αποθήκη καθώς έχουν συμπεριλάβει δασμούς ένεκα φορολογικής αποθήκης κτλ.
  13. Αν καταλαβαίνω σωστά τι θέλεις να πείς , δεν λέγεται τριγωνική συναλλαγή. Αυτό που μπορείς να κάνεις , φυσικά δεν ξέρω το κατα πόσο σε συμφέρει , είναι να νοικιάσεις μια ταχυδρομική θυρίδα στην Αγγλία στην οποία θα στέλνονται οι αποστολές σου από τρίτες χώρες , και κατόπιν θα επαναπροωθούνται στην Ελλάδα με διεύθυνση αποστολέα την θυρίδα σου. Υπάρχουν διάφορες εταιρείες που κάνουν αυτή την δουλειά , freight forwarding λέγεται η υπηρεσία Google it!!
  14. Γενικότερα πλέον περνάνε ΤΑ ΠΑΝΤΑ από το τελωνείο , μιας και λόγο ατμίσματος κάνω αγορές από εξωτερικό , και Ευρώπη και κυρίως Κίνα , τα τελευταία 4,5 χρόνια. Εδώ και 2 μήνες περίπου το τελωνείο θερίζει τα πάντα , με τις ανάλογες καθυστερήσεις και επιβολή φόρων και δασμών. Πολύ προσοχή λοιπόν στις αγορές.
  15. Τι ακριβώς εννοείς , για εξήγησε το λίγο.
  • Δημιουργία νέου...