Προς το περιεχόμενο

Orestis_G

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.336
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Orestis_G

  1. Καλησπέρα! Εγώ Πατρινός είμαι, δεν έχω μείνει σε άλλη πόλη, αλλά έχω δει τα Γιάννενα ως επισκέπτης. Κατ'αρχάς, αν υπάρχει η κατεύθυνση που σε ενδιαφέρει στη μία πόλη κι όχι στην άλλη, ίσως αυτό να έπρεπε να έχει μεγαλύτερη σημασία στην επιλογή σου. Από εκεί και πέρα: 1. Η Πάτρα όντως είναι μακρύτερα. Τα Γιάννενα είναι περίπου στη μέση της διαδρομής μεταξύ Πάτρας - Θεσσαλονίκης. Εντούτοις, με την Ιονία οδό πλέον δεν είναι σημαντικό ζήτημα, θες γύρω στις 5.30 ώρες με ΙΧ και 6-7 κάνει το ΚΤΕΛ ανάλογα αν πάει από Εγνατία. 2. Τα Γιάννενα είναι από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας, εντούτοις είναι σημαντικά μικρότερα από την Πάτρα (65000 vs 173000 στην Πόλη), οπότε δεν ξέρω κατά πόσον σε επηρεάζει αυτό μιας κι έρχεσαι από μεγάλη πόλη. 3. Ο καιρός είναι ένα ζήτημα, στα Γιάννενα κάνει κρύο, ενώ στην Πάτρα είναι γενικά γλυκός ο χειμώνας (αυτό μπορεί να επιδρά και στα έξοδα θέρμανσης). Και οι 2 πόλεις πάντως έχουν υγρασία. 4. Αν θεωρείς ότι θα σου λείψει η θάλασσα, και δεδομένου ότι στην Πάτρα μπορείς να ρίξεις μία βουτιά ακριβώς κάτω απ'το πανεπιστήμιο (5 λεπτά με το αυτοκίνητο), ίσως να το σκεφτείς. Από εκεί και πέρα, και οι δύο πόλεις έχουν μεγάλες φοιτητικές κοινότητες, οπότε δεν θα έλεγα ότι θα έχεις θέμα φοιτητικής ζωής. Αυτά έτσι, επιφανειακά τελείως, γιατί πάνε αρκετά χρόνια από τότε που έκανα φοιτητική ζωή.
  2. @DimiGerme Για κοίτα κι εδώ, έχουν βάλει 2-3 εκδόσεις.
  3. 1, 3) Το "είπα" είναι η λέξη κλειδί. Εκεί πάει το γραπτό. Ναι, αν δεν υπάρχει γραπτό αίτημα από τον πελάτη, το "μου είπε ο πελάτης ότι..." δεν θα γίνει κατ'ανάγκην δεκτό, γιατί ο πελάτης μετά ας πούμε μπορεί να υποστηρίξει ότι δεν είπε κάτι τέτοιο. 4, 5) Δεν σου μίλησα για πλαστά αποδεικτικά. Όταν εγώ έψαξα στην DHL για το δέμα που αναφέρω στο προηγούμενο post έβλεπα παράδοση σε κάποιον Αμερικάνο. Δεν αποκλείεται η πρώτη απάντηση που έλαβε η Lambdatek από την UPS να έλεγε κάτι αντίστοιχο (την DOUVITS, εν προκειμένω) και το τελικό συμπέρασμα να βγήκε αργότερα μετά από επιπλέον ψάξιμο εκ μέρους της UPS. Από τη στιγμή που ο μεταφορέας (UPS) παραδέχτηκε την απώλεια του δέματος, το κατάστημα επιστρέφει τα χρήματα (και προφανώς αποζημιώνεται από την UPS). 6) Σου αναφέρω τι γίνεται με την ακύρωση. Ακύρωση σημαίνει "Έχω κάνει παραγγελία, αλλάζω γνώμη, και ενημερώνω τον πωλητή να μην τη διεκπεραιώσει". Άπαξ και ο πωλητής έχει διεκπεραιώσει και αποστείλει την παραγγελία, αυτή είναι ολοκληρωμένη, άρα δεν ακυρώνεται. Αυτό που μπορεί να γίνει, είναι επιστροφή, και όχι ακύρωση. Πάμε παρακάτω τώρα: Το να χαθεί με ευθύνη αποστολέα σημαίνει ότι είτε δεν την έστειλε ποτέ (άρα δεν έχει στοιχεία μεταφοράς) ή ότι την έστειλε σε λάθος διεύθυνση (πράγμα που αποδεικνύεται από τα στοιχεία παραγγελίας σου), οπότε και σε αποζημιώνει το κατάστημα. Το να χαθεί με ευθύνη του courier, σημαίνει ότι κάποια στιγμή ο courier θα δηλώσει στο κατάστημα (μετά από ενέργειες του αγοραστή, συνήθως) ότι έχει απωλέσει το δέμα. Ο courier έχει αναλάβει υποχρέωση έναντι του καταστήματος να μεταφέρει τα προϊόντα (γι'αυτό το κόστος των μεταφορικών είναι στην απόδειξη του καταστήματος και δεν σου δίνει επιπλέον απόδειξη ο courier). Μόλις το κατάστημα έχει επιβεβαίωση ότι το δέμα όντως χάθηκε θα προχωρήσει στην επιστροφή, και θα τα βρει με τον courier. Τα λεφτά σου εννοείται πως δεν τα χάνεις, δεδομένου ότι δέμα δεν παρέλαβες, αλλά και το κατάστημα λογικό είναι να θέλει μία διασφάλιση. Αν προσέξεις τη σημείωση που έχω βάλει στο προηγούμενο post, στις 23/5 το σύστημα της UPS λέει ότι η έρευνα (για το δέμα) έκλεισε με απόδειξη παράδοσης (Your investigation has been closed with proof of delivery), οπότε στις 23/5 η UPS είπε στη Lambdatek "Κοιτάξτε, έχουμε απόδειξη ότι το δέμα παραδόθηκε" και μετά, στη 1/6 πια, έχουμε το "Αίτημα σε εξέλιξη" (Claim in progress) όπου λογικά η Lambdatek τους ζητάει αποζημίωση για απώλεια δέματος.
  4. @Buglocker Παραγγελίες είχα κάνει κι εγώ παλιότερα από τη Lambdatech κάποιους servers για λογαριασμό φίλου, χωρίς πρόβλημα. Στην περίπτωσή σου θα συμφωνήσω ότι η επικοινωνία δεν ήταν ιδανική και θα σημειώσω τα εξής: 1) Οι Λατίνοι έλεγαν το περίφημο «Verba volant, scripta manent». Το γραπτό αποτελεί τεκμηρίωση, και αποδεικνύει την επικοινωνία. Το να πεις εσύ προφορικά «Επιστρέψτε τα χρήματα κι ακυρώνω την αμφισβήτηση» δεν διασφαλίζει την Lambdatek, Σωστά σου είπαν ότι θα πρέπει να υπάρχει γραπτό αίτημα. Ομοίως και με την UPS. Το «πάρτε ένα τηλέφωνο τη UPS» δεν θα είχε κάποιο επιπλέον αποτέλεσμα, γιατί και πάλι ο τηλεφωνητής της UPS θα άνοιγε κατά πάσα πιθανότητα ένα ticket στο σύστημά τους, για να διερευνηθεί. Δεν θα ήταν ένα «Μήτσο, για κοίτα πίσω μπας κι έχουμε το δέμα του Χ». 2) Ο χρόνος από τότε που θα γίνει η επιστροφή χρημάτων εκ μέρους της Lambdatek μέχρι αυτά να φανούν στην τράπεζά σου όντως μπορεί να είναι κάποιες μέρες. Αυτό συμβαίνει στις διατραπεζικές μεταφορές, και είναι το γνωστό «Valeur». 3) Από τη στιγμή που έκανες την αμφισβήτηση το θέμα «επιστροφή χρημάτων» έχει κλείσει γι'αυτούς, εκτός αν την αναιρέσεις. Γυρνάμε λοιπόν στο (1). 4) Σε παραγγελία δική μου (για άσχετα πράγματα) που διακίνησε η DHL μέσω Γερμανίας για να έλθουν σ'εμένα, συνέβη μία σύγκρουση (collision) αριθμών αποστολής με παλιότερη αποστολή, με αποτέλεσμα το δέμα μου να γίνεται μπαλάκι του πινγκ - πονγκ μεταξύ Λειψίας και Σινσινάτι, ΗΠΑ (πήγε τουλάχιστον 3 φορές). Τελικά μετά από κουβέντα με την DHL κάποιος έστειλε ένα μήνυμα στο τμήμα των ΗΠΑ και ενημερώθηκε ο αριθμός αποστολής. Δεν λέω ότι συνέβη και σ'εσένα το ίδιο, αλλά είναι μία πολύ πιθανή εξήγηση και για την ASPASIA DOUVITS, η οποία όντως μπορεί να φαίνεται στο σύστημά τους. Με τον ίδιο τρόπο εντόπισα κι εγώ το πρόβλημά μου και κατάφερα να σπάσω τη λούπα. Η DHL δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι ποτέ. Σημείωση: Βάζοντας τον αριθμό αποστολής σου στο σύστημα της UPS δίνει ένα ωραιότατο «Your investigation has been closed with a proof of delivery» στις 23/5, πριν τελικά γίνει «Claim in Progress» στη 1/6. Δεν μπορώ να δω λεπτομέρειες, αλλά μάλλον αυτό που έγινε στις 23/5 ήταν η κυρα - Ασπασία. 5) Για ευνόητους λόγους ένα κατάστημα δεν θα προχωρήσει σε επιστροφή αν δεν έχει επιβεβαίωση από τον μεταφορέα ότι υφίσταται πρόβλημα. 6) Μία παραγγελία δεν ακυρώνεται άπαξ και έχει αποσταλεί. Συνοπτικά, γνώμη μου είναι πως η UPS έκανε την πατάτα, και η Lambdatek, από τη στιγμή που ειδοποιήθηκε από εσένα για το περιστατικό έκανε τις αναγκαίες ενέργειες. Το κατάστημα τελειώνει πρακτικά το ζήτημα της παραγγελίας μόλις στείλει τα προϊόντα, και δεν κάθεται να παρακολουθήσει όλες τις αποστολές του. Αν περίμενες λίγο, μόλις λάμβαναν την τελική απάντηση της UPS θα σου έκαναν την επιστροφή στην κάρτα. Προφανώς το λογιστήριό τους βρήκε την αμφισβήτηση όταν πήγε να κάνει την επιστροφή και σου έκαναν τη νέα ενημέρωση. Αν και δεν ξέρω πώς τους μίλησες στο τηλέφωνο, η αρχική απάντηση της Lambdatek δείχνει ότι μάλλον πήγες με τσαμπουκά, χωρίς να έχεις καταλάβει πλήρως τη διαδικασία. Υ.Γ. Πρόσεχε λίγο περισσότερο τον καθαρισμό των screenshots σου. Αυτή τη στιγμή δίνεις δημόσια τον αριθμό αποστολής αλλά και αριθμό παραπεμπτικού ιατρικών εξετάσεων.
  5. Γνωστός αγόρασε επαγγελματικό δικτυακό HP για το κατάστημά του (δεν θυμάμαι μοντέλο, πάει γύρω στην πενταετία). Με το που τον συνέδεα στο δίκτυο πάγωνε! Τελικά μου'κοψε και έψαξα για firmware updates, οπότε και έστρωσε. Μιλάμε για Quality Control, όχι αστεία!
  6. Orestis_G

    Αέρας στα Βενζινάδικα

    Το manual του αυτοκινήτου κανονικά σου γράφει πιέσεις ανάλογα με το φορτίο και τις διαστάσεις των ελαστικών.
  7. Δωροεπιταγές padu: GUESS 2ος όροφος The Mall Athens, 20€ για άνω των 100€, λήξη 26/6: 7523566531801 Smart Material e-shop (www.smartmaterial.gr) 2€ για άνω των 10€, λήξη 20/6: zyht-5axa-9wxw FUNKY BUDDHA σε όλα εκτός των corners, 10€ για άνω των 50€, λήξη 19/6: PAJWWN5QPS FUNKY BUDDHA σε όλα εκτός των corners, 5€ για άνω των 25€, λήξη 18/6: PA-9F5COKV (αν δεν παίζει με Ο δοκιμάστε 0, αν και δεν πρέπει να το'γραψα λάθος). notos.gr 10€ για άνω των 50€, λήξη 17/6: JFYWRAGP
  8. Orestis_G

    Πιστωτικη

    Υπάρχει η εξής εναλλακτική: Βάζεις έναν password manager (εγώ χρησιμοποιώ Bitwarden ) και αποθηκεύεις κρυπτογραφημένα τα στοιχεία της κάρτας (υποστηρίζει εισαγωγή κάρτας). Ξεκλειδώνεις και βλέπεις τα στοιχεία. Αν δε έχεις και το πρόσθετο του browser μπορείς να κάνεις κι αυτόματη συμπλήρωση. Τώρα είδα ότι γράφεις για iphone, οπότε ορίστε
  9. Δωροεπιταγή από Padu Νότος (Αθήνα-Θεσ/νίκη-Πειραιάς Καλαμάτα) 10€ για αγορά άνω των 50€ μέχρι 22/5/2023: 3119065386961
  10. Με πολύ - πολύ γρήγορη ματιά, φαίνεται να είναι αντίστοιχη της Ticket Restaurant της Edenred. Πρακτικά είναι διατακτικές για τρόφιμα (κυρίως) που παλιά έβγαιναν σε κουπόνια και πλέον τις δίνουν σε μορφή κάρτας. Μέχρι τα 132 ευρώ το μήνα δεν δηλώνονται ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες. Ο περιορισμός δεν έχει να κάνει με τα είδη αλλά με τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις (αν π.χ. ψωνίσεις στο σουπερμάρκετ, κανένας δεν θα ψάξει αν πήρες τυριά ή τηλεόραση), Συμβεβλημένα κατά κανόνα είναι σουπερμάρκετ, καφετέριες, εστιατόρια και άλλα καταστήματα τροφίμων. Η κάρτα είναι Mastercard άρα περνάει κανονικά σε POS. Εγώ προσωπικά την αδειάζω κάθε αρχή του μήνα που μου φορτίζει στο σουπερμάρκετ. To balance δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς αλλού (ας πούμε εγώ δεν μπόρεσα να ψωνίσω από πλατφόρμα delivery), αλλά χλωμό μέσα στο μήνα να μη σου φεύγει ένα 50άρι σε σουπερμάρκετ, καφετέρια, εστιατόριο. Χάλασέ την εκεί αυτή, και ψωνίζεις τα υπόλοιπα με τη χρεωστική σου.
  11. ΟΚ, οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν βλέπω να έχουμε καμία σύγκρουση με τον κανονισμό
  12. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω μελετήσει το TR-069, οπότε δεν ξέρω εις βάθος τη μεθοδολογία του. Η λειτουργία του activation and reconfiguration, γίνεται μετά από request του δικού μας εξοπλισμού; Χτυπάει δηλαδή ένα API; Σε αυτήν την περίπτωση δεν βλέπω πρόβλημα.
  13. @jkoukos Ο κανονισμός ορίζει ότι το μετά το ΣΤΔ δίκτυο αποτελεί πεδίο ευθύνης του καταναλωτή. Θεωρώ ότι το να αποκτά πρόσβαση ο πάροχος στις ρυθμίσεις του δικτύου του καταναλωτή καταργεί στην πράξη αυτόν τον διαχωρισμό. Γι'αυτό υπάρχει άλλωστε και η ρητή εξαίρεση της τηλεόρασης. Τέλος πάντων, κοντά είναι ο Οκτώβριος, τόσα χρόνια περιμένουμε!
  14. Δεν θα έλεγα whitelisting. Τεχνικές προδιαγραφές ορίζεις. Εγώ πάντως βλέπω το κώλυμα που έγραψα πιο πάνω με το TR069.
  15. @Thresh Αυτό που λες ισχύει μεν, αλλά είναι τεχνικός περιορισμός τον οποίο, απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι διαβάζοντας τον κανονισμό, μπορούν αν θέλουν να επιβάλουν οι πάροχοι (π.χ. "Απαιτείται εξοπλισμός συμβατός με TR069).
  16. @jkoukos Συμφωνώ ότι μπορεί να επιλέξουν άλλο τρόπο πλην της γνωστοποίησης των κωδικών. Εντούτοις, εδώ έχω 2 παρατηρήσεις: 1. Άπαξ και ο τερματικός εξοπλισμός συνδεθεί στο VoIP, έχει σημασία η μέθοδος; 2. Το TR069 έχει ένα ζητηματάκι, το ότι επιτρέπει στον πάροχο την πρόσβαση πέραν των ορίων του, δηλαδή του ΣΤΔ, στον εξοπλισμό του χρήστη. Όπως και να'χει, το βέβαιο είναι ότι θα πρέπει να παρέχονται όλες οι πληροφορίες ώστε να γίνει η σύνδεση VoIP. Τώρα πώς θα το χειριστούν οι πάροχοι θα το μάθουμε τον Οκτώβρη.
  17. @poulinos Οφείλουν να τα δώσουν τα στοιχεία. Είχα ποστάρει σε άλλο νήμα και τη διευκρινιστική απάντηση που πήρα από ΕΕΤΤ (μετά από μία κουβέντα που κάναμε με τον @jkoukos επί του θέματος)
  18. Κουπόνια Padu: Smart Material (www.smartmaterial.gr) 2€ για άνω των 10€, λήξη 19/05/2023: m4yd-wxvo-o40j Funky Buddha 10€ για άνω των 50€, λήξη 2/05/2023: PA3JAPHQHF Funky Buddha 5€ για άνω των 25€, λήξη 29/04/2023: PA-UUE1U5F Notos 10€ για άνω των 50€, λήξη 24/04/2023: 3103594922028 Galerie de Beaute 5€ για άνω των 25€, λήξη 30/04/2023: GDB05100436
  19. Μια χαρά φαίνεται. Το FAT32 είναι το EFI partition, και είναι FAT32 βάσει προδιαγραφών. Έχεις 2 recovery partitions, μάλλον επειδή σε κάποια αναβάθμιση δεν έφτανε ο χώρος του ενός. Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα να σβήσεις κάποιο.
  20. Αυτό το άκουσα στο science VS το podcast, κι ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Τους βάζουν σε ειδικά κιβώτια μαζί με πριονίδι, alfalfa κ.λπ και μετά έχεις ένα ωραιότατο compost. Νέα Υόρκη προς το παρόν. Η Νέα Υόρκη ήταν η 6η περιοχή που το ενέκρινε
  21. Δεν το έχω κάνει ποτέ μεν, αλλά σε πρώτη φάση πρέπει σίγουρα να ενεργοποιήσεις το nested virtualization. Πιθανότατα χρειάζεσαι και shared folders.
  22. Αυτό από Allianz. Ο υπαίτιος έχει αστική ευθύνη έναντι του μη υπάιτιου, και τον αποζημιώνει. Η υλική ζημιά δεν περιορίζεται με κάποιον μαγικό τρόπο μόνο στις λαμαρίνες. Τι κάλυψη να είχες στο κράνος; Για τη μοτοσικλέτα τι κάλυψη γράφει ότι έχεις το συμβόλαιό σου;
  23. Όπως σε ρώτησε και ο @Dantε τι θέλεις να αναφέρει το συμβόλαιό σου, δηλαδή; Εμένα αναφέρει υλικές ζημιές τρίτων ανά ατύχημα 1.300.000. Σε αυτές ποιος σου λέει ότι δεν συμπεριλαμβάνεται το κράνος σου και τα ρούχα σου αν σε τρακάρω;
  24. Επίσης https://www.spiliopouloslaw.com/ti-kai-poioi-diekdikoun
  25. https://sadlegal.gr/2017/10/03/apozimiosi-kranous-mpoufan-papoutsion/
  • Δημιουργία νέου...