Προς το περιεχόμενο

Paul_zik

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    45
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.738 προβολές προφίλ

Paul_zik's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • 5 χρόνια Insomniac
  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Σε εμένα φίλτατε λύθηκε ναι! Πήγα cosmote σε 50αρα γραμμή 2 μήνες τώρα και δεν έχει κοπεί ούτε μία φορά. Ταχύτητα 49.9 mbs χωρίς να πέφτει.
  2. H vodafone παιδιά τα έχει παίξει πλέον. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά φαντάζομαι ότι απλά δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο κόσμο που πέρασε με τη μία σε 50αρες γραμμές. Συνολικά εμένα με τράβηξαν 7-8 μήνες με όλα αυτά τα προβλήματα. Απλά έκανα υπομονή να λήξει το συμβόλαιο γιατί με την καραντίνα ήμουν στο πατρικό μου. 3 ρούτερ άλλαξα, γραμμή δικιά μου εξωτερική ώστε να έρχεται απευθείας στο διαμέρισμα και αυτοί ακόμα μου έλεγαν ότι φταίνε τα καλώδια. Έφυγα και πήγα cosmote και τρίτη περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου κάνει τη σύνδεση.
  3. Όχι δεν έχω αλλάξει ακόμα 28 Μαρτίου λήγει το συμβόλαιο και λογικά θα πάω σε cosmote αλλά θα δω και λίγο με τη nova Τι προγράμματα έχει. Εγώ πάντως που έχω απομονωμένη γραμμή είχα από 7 μέχρι 15 εκσυγχρονισμούς την ημέρα. Από πέρισυ τον Ιούλιο και άκρη δεν έχω βγάλει με κανέναν τεχνικό της Vodafone ούτε από ΟΤΕ. Εγώ πιστεύω ότι είναι το πρόβλημα της vodafone διότι οι αποσυγχρονισμοι γίνονται πάντα τις ίδιες ώρες.
  4. Αν αναφέρεσαι σε εμένα το έχω κάνει και αυτό. Δεν παίρνω γραμμή από την πολυκατοικία γιατί είχαν πρόβλημα.Εχω δικό μου καλώδιο ανεξάρτητο αλλά δεν βοηθάει σε τίποτα.
  5. Εγώ φίλε θα σου έλεγα να προετοιμαστείς γιατί εγώ από όταν γύρισα από 24αρα σε 50αρα γραμμή στην Vodafone μου έκανε τα νεύρα κόλαση. Αποσυνδεσεις είχα φτάσει να έχω 15 την ημέρα, διακοπές έως και 5 ώρες χωρίς ίντερνετ, 6 με 7 φορές έχουν έρθει τεχνικοί εδώ και 4 φορές από οτε και άκρη δεν βγάζουμε. Όλα αυτά από Αύγουστο/2020. Ευτυχώς λήγει το συμβόλαιο σε ένα μήνα και θα αλλάξω. Όσο για την ταχύτητα δεν έπιανα ποτέ αυτά που υπόσχονται. Μόνο για 4-5 μέρες μετά από καθε έλεγχο που έκανε τεχνικός έπιανε 49.3 mbs μετά έπεφτε πάλι στα 30 με το ζόρι.
  6. Το σκέφτηκα και αυτό φίλε αλλά φοβάμαι μη πάνε τζάμπα τα λεφτά ή ακόμα και να το αντικαταστήσω εντελώς αλλά δεν ξέρω τι ρούτερ να πάρω και πόσα λεφτά να διαθέσω...
  7. Κατάλαβα, σε αδιέξοδο φτάσαμε οπότε τελική λύση και αυτό θα κάνω είναι ότι θα σπάσω το συμβόλαιο πριν την ώρα του γιατί δεν θέλω να πληρώνω για κάτι που δεν έχω. Καλύτερα να άφηνα την 24αρα παρά αυτό το χάλι τώρα.
  8. Καλημέρα σας ξανά. Φίλε meletis δεν ξέρω αν έφτιαξε σε εσένα με το ρούτερ της tp link εμένα συνεχίζει να κάνει τα ίδια ακόμα και χειρότερα. Άλλαξε και η ώρα που ξεκινάει όλο αυτό Και κρατάει πολύ περισσότερο και μου έστειλαν καινούριο ρούτερ αλλα το ίδιο H 300. Σήμερα απλά θα τους πω ότι θα φύγω από την εταιρία γιατί δεν έχω άλλη υπομονή. Εδώ είναι και τα στατιστικά σήμερα το πρωί. Και στη δεύτερη είναι εχθές το βράδυ στα ενδιάμεσα των αποσυνδεσεων.
  9. Έχω σταθερό στο σπίτι αλλά δεν το χρησιμοποιώ καθόλου για να καταλάβεις τελευταία φορά που πήρα από εκεί πρέπει να ήταν πριν 8 μήνες μη πω και χρόνο. Λάθη μαζεύει από ότι μου λένε οι τεχνικοί άμα τους παίρνω αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό γιατί δεν έχω υπολογιστή ώστε να το τσεκάρω μόνος μου και από το κινητό δεν έχω πρόσβαση πλέων για κάποιο λόγο. Εντωμεταξύ προχθές ήταν να έρθει τεχνικός του ΟΤΕ αλλά εγώ δεν είδα ποτέ κανέναν και σήμερα πήρα την βοντα τηλ ξανα και τους το είπα ότι ήμουν μέχρι 11και μισή και δεν είχε εμφανιστεί κανείς και μου λέει ότι 11:35 δήλωσε ο ΟΤΕ ότι έγινε έλεγχος και δεν βρήκαν κάτι. Γελάει ο κόσμος... Τώρα καταλήξαμε με τον τεχνικό ότι θα με παίρνει κάθε μέρα τηλ για ενημέρωση και ότι θα πιέσουν τον ΟΤΕ περισσότερο για να βρούμε λύση. Τους είπα και εγώ εντωμεταξύ για νέο ρούτερ 2 φορές και μου λέει αν όντως δεν βρεθεί κάποιο πρόβλημα στη γραμμή πάνω και από τον ΟΤΕ (εφόσον έχουν κάνει σωστά την δουλειά) τότε θα στείλουν καινούριο.
  10. Καλησπέρα παιδιά, το ίδιο πρόβλημα έχω ακριβώς και εγώ και το κακό είναι ότι αποσυνδεσεις μου κάνει πάντα ίδιες ώρες σχεδόν από 12 το βράδυ μέχρι της 3 και αυτό κάθε 20 με 30 λεπτά και οταν ξεκινάει συνήθως ειναι 3 απανωτές. Εμένα φίλε meletis94 ακόμα δεν μου άλλαξαν ρούτερ και παλεύουν οι τεχνική και από βοντα και ΟΤΕ. Απλά να σου πω μόνο ότι εγώ έχω δικό μου καλώδιο που πάει από το κουτί του ΟΤΕ κατευθείαν στον δεύτερο όροφο και την τελευταία φορά που ήρθε τεχνικός από βοντα μου κατάργησε την πρίζα και μου το συνδεσε απευθείας στο ρούτερ αλλα δεν εφτιαξε το πρόβλημα. Τώρα περιμένω να με πάρουν πάλι αύριο να μου πούνε τι θα κάνουμε. Περεπιπτωντος όταν μου μέτρησε τη γραμμή μου είπε ότι είναι πολύ καλή και ότι σηκώνει ακόμα και 100αρι γιατί του έβγαζε 125mbs. Εγώ νομίζω ότι τα ρούτερ που δίνουν έχουν πρόβλημα και ότι μάλλον πρέπει να δώσουμε κάνα 50αρι € για καινούριο να ησυχάσουμε.
  • Δημιουργία νέου...