Προς το περιεχόμενο
meletis94

Vodafone συνεχείς αποσυνδέσεις

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Εδώ και δυο χρόνια που είμαι στη Vodafone έχω συνεχείς αποσυνδέσεις. Ξεκίνησα με το ρουτερ H300S, μου άλλαξαν 2 τέτοια και τώρα μου έστειλα το άσπρο ZTE. Έστειλαν 4 τεχνικούς οι οποίοι δεν βρήκαν απολύτως τίποτα. Άλλαξα 3 συσκευές τηλεφώνου, στη δέυτερη συσκευή είχε σατματήσει για μερικούς μήνες αλλά τώρα πάλι άρχισε. Πριν από έναν χρόνο έχανε και την ταχύτητα αλλά τώρα οταν κάνει την αποσύνδεση η ταχύτητα παραμένει σταθερή. Έφερα ηλεκτρολόγο να αλλάξει όλες τις πρίζες και να ελέγξει την καλωδίωση. Δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα στα καλώδια. Επίσης άλλαξα και πολλά splitter και φίλτρα.

Την Παρασκευή θα μου στείλουν πάλι τεχνικό. Ανεβάζω και τα στατιστικά του ρουτερ. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι όταν ανεβάζω αρχεία ή κάνω streaming τότε μαζεύει πολλά λάθη και πέφτει το δίκτυο.

Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω σαν τελευταία λύση πριν την αλλαγή παρόχη καθώς δεν μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα μεταφερθούν και τα προβλήματα, αν αγόραζα ένα ρούτερ σαν το TP-Link WiFi Modem/Router AC1200 VR400 θα βοηθήσει στη σταθερότητα της γραμμής; Μήπως θα είναι πιο ανεκτικό στα λάθη που μαζεύει και δε θα πέφτει η γραμμή τόσο συχνά; Δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που λέω.

Δεν είναι voip η γραμμή. Επισης δοκίμασα να συνδέσω ξεχωριστά τηλέφωνο και ρουτερ ακόμη και δίχω τα φίλτρα αλλά πάλι τα ίδια. Αυτό που παρατήρησα είναι πως την ώρα της αποσύνδεσης ανέβασε δεκάδες χιλιάδες λάθη και ανέβαινε το νούμερο συνεχώς.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν να δέχεται από κάπου παρεμβολή η γραμμή σου μου φαίνεται; Είσαι σε πολυκατοικία; Μπορεί να φταίνε τα φώτα στους διαδρόμους ή ακόμη και το ασανσέρ. Το πρόβλημα όμως μπορεί να βρίσκεται ακόμη και έξω στο δρόμο, όπου και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα...

Έχεις παραπάνω από μία πρίζες τηλ. στο σπίτι; Αν ναι, απομόνωσέ τις από την κεντρική πρίζα και δες...

Επεξ/σία από geoavlonitis

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ναι το πρόβλημα το είχα από την πρώτη μέρα που έγινα πελάτης Vodafone από cyta. Έχω 2 πρίζες τηλεφώνου τις δοκίμασα και τις δύο αλλά τα ίδια κάνει, μάλιστα τις άλλαξα κιολας.

Ναι σε πολυκατοικία μένω. Αυτό με τα φώτα και το ασανσέρ της πολυκατοικίας δεν νομίζω να μπορώ να κάνω κάτι. Αλλά και πως μπορώ να το ελέγξω;

Απο τις 6 το απογευμα μεχρι τωρα με έχει παλαυώσει. Βλέπω twitch και κάθε 5 λεπτά με κάνει αποσυνδέσεις (δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει). Αυτό με το SNR θα τους το πω.

30αρα γραμμη έχω και δυστυχώς δεν μπορώ να πάω σε ADSL γιατι χρειάζομαι το upload.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερώσω πως ήρθε τεχνικός, μου άλλαξε το σπλιττερ και βρήκε ότι τα καλώδια κάτω στο κουτί της πολυκατοικίας ήταν το ένα πάνω στο άλλο και μπερδεμένα. Κάποιος μάλλον τα πείραξε και πολύ πιθανόν να ήταν από αυτό.
 

Δηλαδή κάθε φορά που μου κάνει αποσυνδέσεις πρέπει να καλώ τεχνικό για να μου ταιριάζει τα καλώδια στο κουτί; Απορώ ποιος τα πειράζει και μετά δεν τα βάζει κανονικά στη θέση τους.

Ακόμη μου είπε πως θα το παρακολουθήσουν για ακόμη 3 μέρες αν κάνει αποσύνδεση και μετά από αυτό το χρονικό διάστημα θα το λήξουν. Επομένως, να ξέρω την επόμενη φορά τεχνικό>καλώδια. Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, meletis94 είπε

Να ενημερώσω πως ήρθε τεχνικός, μου άλλαξε το σπλιττερ και βρήκε ότι τα καλώδια κάτω στο κουτί της πολυκατοικίας ήταν το ένα πάνω στο άλλο και μπερδεμένα. Κάποιος μάλλον τα πείραξε και πολύ πιθανόν να ήταν από αυτό.
 

Δηλαδή κάθε φορά που μου κάνει αποσυνδέσεις πρέπει να καλώ τεχνικό για να μου ταιριάζει τα καλώδια στο κουτί; Απορώ ποιος τα πειράζει και μετά δεν τα βάζει κανονικά στη θέση τους.

Ακόμη μου είπε πως θα το παρακολουθήσουν για ακόμη 3 μέρες αν κάνει αποσύνδεση και μετά από αυτό το χρονικό διάστημα θα το λήξουν. Επομένως, να ξέρω την επόμενη φορά τεχνικό>καλώδια. Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.

Καλά και εγώ vodafone και έχω το ίδιο πρόβλημα ...κυρίως όταν "ζορίζω" λιγο την γραμμή... είναι θέμα της vodafone ...  χάνει τον συγχρονισμό της η  γραμμή

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι και αυτό που έχω να πω είναι πως 3 μέρες άντεξε όλο κι ολο. Σήμερα άρχισαν πάλι οι αποσυνδέσεις. Ούτε φίλοι να ήμασταν με τη βοντα, συνεχεια στο τηλεφωνο μιλάμε. 😔

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς ενημέρωση, μου άλλαξαν τη γραμμή γιατί δήθεν είχε βλάβη από το σημείο που έρχεται ιντερνετ προς το σπίτι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλλαγή ορίου οταν ολα τα αλλα δεν εχουν αποτελεσμα λενε στον ΟΤΕ αλλαξε όριο.

Αυτο με το ασανσερ κτλ δεν παιζει θα ειχες το ιδιο προβλημα και με cyta.

O τεχνικος τσεκαρει στα 5 λεπτα που ειναι εκει. Αν δεν σει κατι λεει ολα οκ και τελος.

Αλλαγη ρουτερ δεν σε σωζει, τα errors τα βγαζει η γραμμη οχι το ρουτερ. Δες πως θα παει

τωρα με την αλλαγη οριου.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόβλημα καλωδίωσης μου κάνει. Αν έχεις την δυνατότητα με την βοήθεια ηλεκτρολόγου να κουμπώσεις πάνω στον διαμοιραστή της πολυκατοικίας, στην γραμμή σου, και να δεις εκεί αν σου πετάει τόσα error.

Αν δεν έχεις σφάλματα σημαίνει ότι κάπου στην διαδρομή που πάει η γραμμή από τον διαμοιραστή, μέχρι στο διαμερισμά σου υπάρχει πρόβλημα. Το να βρεις την κεντρική πρίζα(την γραμμή που έρχεται από τον διαμοιραστή της πολυκατοικίας) και να την απομονώσεις από τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού και να δοκιμάσεις εκεί είναι επίσης σωστό και αυτό θα έκανα πρώτα.

Επίσης αν έχεις voip δεν χρειάζεσαι splitter στην γραμμή, το οποία μόνο θα χειροτερέψει την γραμμή σου. Συνδέεις την γραμμή τηλεφώνου απευθείας στο router.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσες φορές και αν ήρθε τεχνικός και ηλεκτρολογος, δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα στην καλωδίαωση, το μόνο που έβρισκαν ήταν μπερδεμένα τα καλώδια στον διαμοιραστή αλλα αυτό δεν έλυνε το πρόβλημα όταν τα ταίριαζαν. Η βόνταφον βρήκε και καλά π΄ροβλημα στη γραμμή που έφτανε ως το σπίτι και την άλλαξε. Θα περιμένω 3 ημέρες, και συνήθως μετά από αυτό το χρονικό διάστημα αρχίζουν και πάλι οι αποσυνδέσεις. Αν δεν μου το ξανακάνει για μία εβδομάδα τότε θα δω τι θα κάνω.

Όταν άνοιξα το κουτί του διαμοιραστή της πολυκατοικίας βρήκα ένα μπουκάλι νερό μέσα, ό,τι και να σημαίνει αυτό. Μπορεί κάποιος άσχετος να πείραξε τα καλώδια μπορεί και όχι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Μην απασχολείς το μυαλό σου με μπερδέματα καλωδίων και μπουκάλια με νερό. Ατομα με ανεύθυνη συμπεριφορά θα υπάρχουν πάντα, όμως το πρόβλημά σου είναι γνωστό και δεν προέρχεται από τους προηγούμενους αλλά από μια σειρά άλλους παράγοντες.

Λύσεις (για μείωση των αποσυνδέσεων έως την οριστική εξάλειψή τους)

- Αλλαγή modem/router. Δεν συμπεριφέρονται όλα με τον ίδιο τρόπο από τα φτηνότερα έως τα ακριβότερα. Μερικές φορές, άλλο ίδιας χρηματικής αξίας με του παρόχου, έχει καλύτερη συμπεριφορά. Για παράδειγμα ένα μεταχειρισμένο FRITZ της σειράς 73xx (τρέχουσα τιμή 35-50 ευρώ) θα έχει 100% -"το υπογράφω"- πολύ λιγότερα λάθη, ενώ έχει τη δυνατότητα να ανεβάσεις μόνος σου, σταδιακά και λίγο-λίγο το Noise Margin, ώστε να έχεις ποιο σταθερή σύνδεση. Αυτό είναι πολύ καλύτερο από το να επιτρέψεις στον πάροχο να σε βάλει σε κάποιο άλλο προφίλ.

- Αλλαγή παρόχου, γιατί άλυτα προβλήματα δεν υπάρχουν. Εδώ όμως έχεις μια μόνο επιλογή και σε αυτή ακόμα δεν θα είναι απαρχής όλα ρόδινα, ίσως να πετύχεις αποτέλεσμα μετά από συνεχή τηλεφωνήματα πολλών μηνών.

 

Επεξ/σία από filipN

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επανήλθαν οι αποσυνδέσεις...θα τους ξαναπάρω τηλέφωνο μέχρι να μου βρουν λύση. Ίσω και το ρούτερ τους να μην είναι τόσο ανεκτικό στα λάθη και ένα καλύτερης ποιότητας να συμπεριφερόταν καλύτερα. Τι καλά ήμουν στη cyta, από τότε που την εξαγόρασε η βονταφον όλα στραβα πάνε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

του κάλεσα μόλις τώρα και μου είπαν πως "εξετάζουν κάποιες ακόμη ρυθμίσεις". Ψέματα ή αλήθεια, κανένας δεν ξέρει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.