Προς το περιεχόμενο

lary7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    580
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Αναρτήσεις από lary7

  1. 9 ώρες πριν, geopro είπε

    Είναι γνωστό αυτό από καταβολής του κινητήρα. Δεν ανακάλυψε ο φίλος μας τον τροχό.

    Απλώς ναι μεν η διαδικασία "στρώσίματος" (run- in αγγλιστί) έχει περιοριστεί ως αναγκαιότητα αλλά δεν έχει εξαλειφθεί. Μέρος αυτής της διαδικασίας ήταν και η αλλαγή λαδιών νωρίς έτσι ώστε να απομακρυνθούν τα διάφορα υπολείμματα , συντρίμμια (debris αγγλιστί). Άλλωστε και ο κινητήρας καίει περισσότερο λάδι στη αρχή όταν είναι αδούλευτος και ειδικά όταν κουραστεί και το λάδι το κάψιμο απογειώνεται με αρνητικές συνέπειες.

    Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι όλη αυτή η γνώση των παλαιότερων δεν μπόρεσε να επικοινωνήθεί στην νέα γενιά. Όι μεν παλαιοί δεν βελτίωσαν το τρόπο , τις γνώσεις και τα μέσα επικοινωνίας και απέκτησαν το τίτλο "μαστρο Μήτσος" και οι δέ νεότεροι έγιναν υπάκουοι δέκτες εντολών τύπου "αλλαγή κάθε 30K Km" και μάλιστα στην πρώτη - πρώτη αλλαγή !

    Δυσκολεύεται η νέα γενιά να κατανοήσει ότι αυτό το "κάθε 30K" υπαγορεύεται από το μάρκετινγκ και όχι από την μηχανολογία.

    Φανταστείτε να πάει ένας κατασκευαστής να πουλήσει εκατοντάδες αυτοκίνητα σε μια εταιρεία leasing και να ορίσει "κάθε 30K" και να πάει ο ανταγωνιστής και να πει "κάθε 15K" . Ποιός θα την πάρει την δουλειά ; Την δουλειά θα την πάρει ο "κάθε 30K" και μετά τις 120.000 Km το 80% των κινητήρων αυτών θα χρήζουν "επισκευής και πέταμα"

    Απλά το αναφέρω γιατί πολύς κόσμος παραμυθιάζεται απο αντιπροσωπίες και όταν τους δίνεις συμβουλή σου λένε δεν χρειάζεται και όλα αυτά για ενα κόστος 50-100€. Ευκαιρία να επαληθευτεί η άποψη του "μαστρο Μήτσου" και απο εναν ειδικό.

    1 ώρα πριν, INFLUENCER είπε

    Τα λαδια αλλαζουν με τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα. Αυτα που σας λενε ανα 5.000 χλμ 10.000 χλμ 15.000 χλμ 30.000 χλμ εχουν να κανουν με συγκεκριμενη μεση ωριαια ταχυτητα καλυψης αυτων των χιλιομετρων. Γι αυτο και σου θετουν δευτερη ασφαλεια το ενα ετος ή τα δυο χρονια.

    Ούτε αυτό ειναι σωστό, γιατί οι ώρες μπορεί να είναι σε συνθήκες αυξημένης καταπόνησης όπως σε κρύο κινητήρα. Κανονικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί συγκεκριμένος αλγόριθμος οπου θα λαμβάνει υποψιν μια σειρα απο παραμέτρους για να βγάλει πότε έχει έρθει η ώρα αλλαγής, αλλα θα ήταν πολύ πολύπλοκο για τον μεσο χρήστη. Σε ακριβούς κινητήρες όπως οι τζετ των αεροσκαφών με τέτοιους αλγόριθμους γινεται η συντήρηση εδώ και 20-30 χρόνια, ενω παλιά ήταν ανα ώρες λειτουργίας που σήμαινε πιο δαπανηρό.

    • Like 1
  2. Ενα ενδιαφέρον βίντεο για όσουν αγοράζουν καινούργιο οχημα και έχουν της αντιπροσωπίες να τους λένε χαζομάρες. Ο τυπάς προτείνει αλλαγή στα 500 μίλια καινούργιου κινητήρα ωστε να εξασφαλιστεί η μακροζωία του.
    Σε άλλο βίντεο μιλάει παραπάνω για τα λάδια, ενα απο τα σημεία που τονίζει είναι η οδήγηση, χαλαρή οδήγηση οδηγεί σε φθορά, θέλουν πάτημα που και πού οι κινητήρες για να παραμείνουν σε καλή κατάσταση και υπάρχει λόγος για αυτό.

     

    • Like 1
  3. 32 λεπτά πριν, dkstopo είπε

    Δεν έχω ιδέα πως ειναι τα σημερινά seat leon αλλά αυτό που ειχα οδηγήσει πριν 16 χρόνια για καμια 800χλμ είχε το καλύτερο τιμόνι σε ακρίβεια σε ότι αυτοκίνητο είχα οδηγήσει σε υποφερτα λεφτά... Νομιζα ότι οδηγούσα καρτ και ηξερα καθε φορά τι κανουν οι τροχοί, τέλεια γεωμετρία, πολύ διασκεδαστικό!!! 

    Θα σου φανεί παράλογο αλλα το Leon 2ης γενιάς είχε το σασί -αναρτήσεις απο το Golf 5 που ήταν οτι καλύτερο για την εποχή ενω τα σημερινά έχουν χειρότερες τεχνολογίας αναρτήσεις στις χαμηλές εκδόσεις λόγω κόστους!


    Στο ίδιο σημείο είμαι εδώ και καιρό με τον TS, εχω το Golf 5 1600 σε άριστη κατάσταση, τόσα χρόνια μονο το κιβώτιο είχε βγάλει θέμα, απο εξοπλισμό έχει πολύ καλό και δουλεύουν τα πάντα και η χρήση του οχήματος είναι λίγο μεσα στην πόλη οχι καθημερινά και 2-3 φορές το χρόνο μακρινά ταξίδια 2000+χλμ. Καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειας με χαμηλό κόστος συντήρησης, περισσεύουν λεφτά ώστε αναρτήσεις, λαστιχα κτλ αναλώσιμα να αλλάζονται πριν την ώρα τους και πλέων οι μικρογρατζουνιές που γινονται απο την σύζηγο ή τα λερώματα απο τα παιδιά δεν με απασχολούν.
    Η εναλλακτική να δώσω 15-18Κ για ενα Golf 4ετίας, να χαλιέμαι σε κάθε γρατζουνιά ή λέρωμα, να έχει εσωτερικά σε σημεία χειρότερη ποιότητα, να έχει χειρότερες αναρτήσεις και να μου βγάλει τίποτα περίεργες βλάβες που δεν μου βγάζει το 20ετίας με προβληματίζει. Περιμμένω να μου δώσει κάποια αφορμή στην επόμενη 4ετία ώστε να το αλλάξω αλλα θα είναι με βαριά καρδιά. Πριν 3 χρόνια ήμουν έτοιμος να πάρω ενα 7ρι SW έτσι γιατι όλου μου έλεγαν το αμάξι είναι παλιό, τελικά με τα 18Κ αγόρασα ενα στουντιο, το έκανα airbnb και τελικά αντί να έχω σήμερα κάτι που αξίζει 10Κ στα χέρια μου έχω κάτι που αξίζει τα 3πλά.


    Το ΙΧ είναι η χειρότερη επένδυση που μπορεί να κάνει κάποιος γιατί η αξία του πέφτει πολύ γρήγορα οπότε πρέπει να πηγαίνουν σε αυτό λεφτά που είναι περίσευμα και όχι όλα τα διαθέσιμα, εκτός αν ειναι εργαλείο δουλειάς. Επίσης είμαι εντελώς κατά των δόσεων, πριν 20 χρόνια έπαιρνες αμάξι με 0% επιτόκιο και τώρα οι κλέφτες ζητάνε 10% με ευρώ και επιτόκιο καταθέσεων 0.5%! Παραλογισμός!

    • Like 3
    • Thanks 3
  4. Κοινόχρηστη πιλοτή σημαίνει πως παρκάρει όποιος προλάβει πρώτος είτε είναι ένοικος είτε ιδιοκτήτης και δεν υπάρχει περιορισμός για τον αριθμό των οχημάτων. Τώρα για το παρατημένο είναι γαιδουριά αλλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι συνέλευση και ίσως τροποποίηση καταστατικού ώστε στους κοινόχρηστους χώρους να παρκάρουν οχήματα με πινακίδες σε ισχύ. Αμα υπάρχει ενδιαφέρον απο την πλειοψηφία κάτι μπορεί να γίνει με συμβουλή δικηγόρου, αλλα μεμονομένα μόνο με καγκουριές μπορεί να έρθει αποτέλεσμα.

    • Like 1
  5. Πρώτα μόνωση κουφώματα και μετά σκέφτεσαι για Α.Θ. Αν το σπίτι είναι μονωμένο τότε μπορείς να δουλέψεις και σώματα αν υπάρχουν ήδη. Είναι η πιο ακριβή επιλογή, ίσως ενα λεβιτάκι αερίου να αξίζει καλύτερα.

    • Like 3
  6. Οι τσιμούχες του σασμάν συνήθως είναι εύκολο να αλλαχθουν αν ειναι απο εκεί το πρόβλημα, αλλά λογικά το σασμάν έχει αρπάξει και θέλει ολική ανακατασκευή. Οι διαρροές αρχίζουν όταν υπάρχει φθορά στα ρουλεμάν και χάνουν τα κέντρα του οι άξονες, καλό είναι άμεσα να προχωρήσεις στην επισκευή γιατί οταν χάνει βαλβολίνες μειώνεται η ψύξη του και θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά και επίσης τα λάδια που πάνε ημιαξόνια τα πετάει προς τα επάνω με κίνδυνο ακόμα και να πάρει φωτιά αν πέσουν στην πολλαπλή εξαγωγής.

  7. 3 λεπτά πριν, korakios είπε

    κλασσικό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι (απλά αλλάζουν τον καυστήρα με αντλία και αφήνουν τα υπόλοιπα)

    ναι , κάνεις κύκλους όμως , αλλιώς ξεκίνησε :

    έγραψα για σπίτι με μεγάλες απώλειες " ούτε το πετρέλαιο δουλεύει σωστά , ούτε οτιδήποτε "

    λες

    και σου ξαναεξηγώ οτι σε σπίτι με απώλειες θα κάψεις παραπάνω kw άρα και " ούτε το πετρέλαιο δουλεύει σωστά , ούτε οτιδήποτε "

    απο άποψη τι θα κάψεις

    και ξαναλέω "άσε την απόδοση"

    Να σου το εξηγήσω διαφορετικα, εστω σπίτι με μεγάλες απώλειες που έχουν υπολογιστεί στα 15KW. Βάζεις λέβητα πετρελαίου 16KW, ο λέβητας θα δώσει 16KW με σταθερό βαθμό απόδοσης σε οποιαδήποτε θερμοκρασία περιβάλλοντος και ανεξάρτητα την θερμοκρασία που εχεις ρυθμίσει το νερο και θα ζεσταθείς καίγοντας ενα χ ποσότητα πετρελαίου. Ο λέβητας θα δουλευει σωστά ανεξέρτητα αν το σπίτι έχει μεγάλες απώλειες γιατί θα πιάσει τον βαθμό απόδοσης που πρέπει.

    Βάζεις τώρα μια αντλία LG 16KW,  την ρυθμίζεις να σε δίνει 50βαθμούς νερό, όταν έξω έχει 7 βαθμούς θα έχει βαθμό απόδοσης 3.5 και θα σε δώσει τα 16kw που χρειάζεσαι καίγοντας 1*Χ kwh, όταν έξω κάνει 0 , η αντλία θα σου δώσει πάλι 16kw αλλά ο βαθμός απόδοσης θα πέσει στα 2.5 καιγοντας 1,5*Χ. Κατα πάσα πιθανότητα τα σώματα δεν θα μπορούν να ανεβάσουν την θερμοκρασία στο σπίτι, οπότε θα πρέπει να την ρυθμίσεις στους 65βαθμούς, οπότε ο βαθμός απόδοσης θα πέσει στο 2 και θα φτάνεις να κάψεις 2*Χ Kw. Aν τώρα έξω κάνει -7, η αντλία δεν θα δώσει 16kw αλλά λιγότερα, το νερό στους 65 μπορεί να μην φτάνει, η απόδοση πάει περίπατο και στο τέλος θα πρέπει να ανάψει πρόσθετο σύστημα θέρμανσης.

    Η Α/Θ είναι πολύπλοκο σύστημα και θέλει μελέτη για να το κατανοήσει κάποιος, το να λέμε "ασε την απόδοση" είναι το λάθος που κάνουν πολλοί θερμουδραυλικοι που βάζουν συστήματα χωρίς μελέτη και μετά ο πελάτης τραβάει τα μαλλιά του γιατί δεν ζεσταίνεται ή γιατί πληρώνει τα ίδια με το πετρέλαιο. 

    • Like 1
  8. 11 λεπτά πριν, korakios είπε

    μεγάλος λέβητας παραπάνω kw (άσε την απόδοση)

    55 σε μονωμένο είναι πολύ , πάει περίπατο ο βαθμός απόδοσης.

    Ο μεγάλος θα σβήνει και λίγο, ο μικρός θα δουλεύει συνέχεια, ο χώρος θα πάρει τα kw που χρειάζεται και όχι τα μέγιστα που δινει ο λέβητας.


    Ο βαθμός απόδοσης είναι το πάν για να υπολογίσεις ένα συστημα που θα δουλεύει οικονομικά. Τα σώματα δεν αποδιδουν κάτω απο 40 βαθμούς, κανένας δεν θα κάτσει να αλλάξει σώματα για να βάλει μεγαλύτερα ώστε να δουλέψει η αντλία σε περιοχή υψηλής απόδοσης.

  9. 4 ώρες πριν, korakios είπε

    και θα έχεις την ίδια κατανάλωση με το να έβαζες μικρότερο ?

    55 είναι πολύ , μέχρι 35 μαξ αποδίδουν καλά όσο έχω διαβάσει (αρκετά) μέχρι τώρα

    Δεν παίζει τόσο ρόλο η κατανάλωση αλλά ο βαθμός απόδοση που είναι σταθερός . Αν απο 1kw πετρέλαιο πάρεις 0.9KW θέρμανση είσαι άρχοντας. Στις αντλίες όμως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα.

    35 ειναι η ενδοδαπέδια, τα σώματα πάνε απο 50 και πάνω. Ετσι ενα τυπικο σώμα έχει ισχύ 2050w σε θερμοκρασία 75/65 αλλά αυτή πέφτει στα 1055 σε θερμοκρασία 45/55, οπότε χωρις θερμομόνωση θέλεις μεγάλη θερμοκρασία, με μεγάλη θερμοκρασία πάει περίπατο ο βαθμός απόδοσης.

    • Like 1
  10. Στις 14/1/2024 στις 12:19 ΠΜ, korakios είπε

    ούτε το πετρέλαιο δουλεύει σωστά , ούτε οτιδήποτε

    Δεν ισχύει 100%. Σε ενα σπίτι με μεγάλες απώλειες βάζεις πιο μεγάλο λέβητα αλλα πάλι το ίδιο βαθμό απόδοσης θα έχεις αφου εύκολα δίνουν νερό 70 βαθμούς. Αντίθετα στις αντλίες ακόμα και 16kw να βάλεις αυτή θα δουλευει στο 100% και θα πέσει ο βαθμός απόδοσης γιατί αν εχεις σώματα θα πρέπει να την βάλεις στους 65βαθμούς. Αντίθετα σε ενα μονωμενο η ίδια αντλία θα δίνει νερό στους 55 με καλύτερο βαθμό απόδοσης.

  11. 5 ώρες πριν, GR77-S είπε

    Αν υποθέσουμε ότι όλη η ποσότητα του νερού φτάνει στους 50 έχεις πάρει 4.7kwh θερμότητας. Δεν είμαι σίγουρος αν αναφέρεσαι σε 2.2kw για 30 λεπτά που μας δίνει περίπου 1kwh ρεύματος οπότε έχεις cop 4.7 ή εννοείς ότι καις 2.2kwh ρεύματος οπότε το cop είναι το μισό... Και στις δύο περιπτώσεις συμφέρει η αντλία αλλά στη δεύτερη ίσως να χρήζει βελτίωσης 

    Μιλάμε για το 2ο σενάριο, την κατανάλωση που δείχνει το χειριστήριο οταν ζητήσω μονο ζεστό νερό με την αντλία να ξεκινάει απο κλειστή. Δεν ξέρω πως αυτό θα μπορούσα να το βελτιώσω, η αντλία ειναι η κλασική LG thermaV και τώρα αρχίζω να την μαθαίνω.

    10 ώρες πριν, star_cruiser είπε

    Μπορείς να μας πεις το boiler που έχεις τοποθετήσει;

    Απο το τοπικό εργοστάσιο ΞΑΦΗΣ στην Κατερίνη. Είναι το κλασικό μπόιλερ τοίχου αλλα το φτιάχνει ειδικα με 3/4 παροχή, για το δικό μου ζήτησα να βάλει πολυουρεθάνη αντί για υαλοβάμβακα με καλά αποτελέσματα όπως έδειξε η θερμοκάμερα.

    • Like 2
  12. 21 ώρες πριν, sndev είπε

    μωρε μια χαρα συμφερει αν γινει σωστα αλλα δεν θα γινει σωστά γτ δε ξέρουν. δεν ειναι απλα τραβα μια σωληνα..

    φυσικα δεν ειναι δουλεία μας , το αφήνω αυτο εδώ αν Θέλει να το δει κανείς 

    Πρακτικά αν εχεις σωστές σωλήνες κ σωστη σερπαντίνα είσαι κομπλέ με την αντλία αλλα σιγα μην εχεις κ σιγα μη μελετησεις εσυ για να κάνεις υποδείξεις στον "ειδικο" 

      Απόκρυψη περιεχομένων

     

    εμενα τα χουν κάνει σα το κολο τους κ πιστεύω σε ολους κ λογο οτι δεν μπορεί να στειλει ολη τη παροχη λογο σωληνώσεων κ σερπαντίνας θελω 1 ωρα να κοπει θερμανση να παει τα νερα σε 120αρι στους 55. κ οσο δεν μπορεί να στείλει καίει κ καταναλώνει. το βασικο ειναι οτι κοβει η θερμανση ετσι ομως κ οκ αν εισαι σε κρυα περιοχή ειναι σοβαρό θέμα

    αν ηταν σωστά αν ηθελε 10 λεπτα θα καίγε τπτ αναλογικα γτ θα έφτανε αμέσως στο επιθυμητό 

    αν θελω 1 ωρα απο αντλια για 55 βαθμους καίει 4,5 kw κ για τη δίκη μου τοποθέτηση το αντίστοιχο με αντισταση για  55 βαθμους γινεται σε  45λεπτα με 3,5 kw περιπου (τυχαια νούμερα)

    Καλό ειναι να αλλάξεις το boiler, πρόσφατα έφτιαξα 2 συστήματα με αντλία, ενα για εμένα και ενα για πελάτη, μπήκε ειδικό boiler 120λιτρα με παροχή 3/4 απο τοπικό κατασκευαστή μετά απο συμβουλή του υδραυλικού και δουλεύει μια χαρά. Απο 16C σε 50C το ανεβάζει σε μισή ώρα και κατανάλωση 2,2kw ,όταν το παλιό 80ρι με αντίσταση 4kw ήθελε 40λεπτά .

  13. Σενάριο 1: Γίνεται επενοικίαση στον ΤΣ προς 100€ το μηνα τυπικά. Ο ΤΣ που δεν εχει άλλα ακίνητα το βάζει airbnb και βγάζει 5000€. Ο ιδιοκτήτης πληρώνει εφορία 1200Χ35%=420€ εφορια και ο ΤΣ πληρώνει 5000Χ15%=750€ εφορία, σύνολο 1170€ φόρο

    Σενάριο 2: Ο ιδιοκτήτης το βάζει στο airbnb βγάζει 5000€ αλλά επειδή έχει και άλλα ακίνητα ο φόρος του είναι 5000Χ35%=1750€

    Άρα γιατί να πληρώσει 580€ παραπάνω φόρο όταν μπορεί νομιμα να το αποφύγει;

  14. 5 λεπτά πριν, korakios είπε

    πιο πιθανό είναι να τραβήξει το μπουρί του απορροφητήρα σε μπαλκόνι (φυσικά με έξοδα του εργολάβου) , παρά να μονώσουν την καμινάδα

    Φυσικά προϋποθέτει οτι δεν υπάρχει κακοτεχνία εκεί που βγαίνει το μπουρί μιας και πάλι θα ρουφά κενό αέρα απο εκεί , άρα θα πρέπει και να κλείσει

    Ακόμα και έτσι, αν δεν σφραγίσουν οι παλιοί αγωγοί πάλι θα βάζει αέρα απο εκει.

  15. Αν ειναι τόσο μικρός τότε θα έπρεπε να τον βγάλει μια και καλή ευθεία στον τοίχο και να μην μπλέξει με τέτοιους αγωγούς. Τώρα οτι έγινε εγινε, τέτοια προβλήματα που δεν τα περιμμενείς είναι μέσα στο παιχνίδη. Η λύση με την μεμβάνη δείχνει η ιδανική, το θέμα είναι ποιος θα την πληρώσει.

    • Like 1
  16. 1 ώρα πριν, a_f_a είπε

    Μιλησα με παλιούς ενοίκους της πολυκατοικιας και τη γειτόνισα του από κάτω ορόφου με το τζακι και η σύνδεση του αποροφητήρα ειναι σε αγωγό εξαερισμού για τα τυφλά μπάνια που υπάρχουν στη θέση που εχω τώρα τη κουζίνα. Η πολυκατοικία ήταν κατασκευασμένη από αυτόν που κατασκευασε το Πυργο Αθηνών και την Αμ. Πρεσβεία οπότε μπορεί να είχε προβλέψεις που δεν έιχαν άλλες κατασκευες της εποχής.

     

    Αυτό είπε και άλλος ένοικος! Να ρωτήσω από που το συμπαιρένεις, από τη κατασκευή σα τσιμεντόλιθος που ειναι που ειναι πορώδης; Αυτό σημαίνει οτι ο εργολάβος θα έπρεπε να είχε απομονώσει/μονώσει πιο καλά τους 2 αγωγούς πίσω απο έπιπλο που κατασκεύασε, όπως και τη συνδεση του απορροφητήρα με τον αεραγωγο;
    Α, ανάψαμε απορροφητήρα και με ανοιχτη μπαλκονόπορτα, σχετικά κοντά στη κουζίνα στο φουλ και ήρθε παλι κάποια μυρωδιά, όχι τόσο εντονη όσο όταν κανουν τζακι κάτω αλλά προφανως απο ότι έχει κατακρατήσει η καμινάδα τους.

    Να ρωτήσω αν ξέρετε τη λύση furanflex - http://furanflex.gr/καμινάδα-furanflex/ ; Στην ουσία ειναι μια συνθετική μεμβρανη που μπαινει απο πάνω στη προβληματική καμινάδα (ας πουμε σα καλαμάκι), μετά με ατμό την πιεζουν να παρει το σχήμα της καμινάδας και στην ουσιά την μονώνει με μια κίνηση. Κόστος γύρω στα 2.500ε για υψος  3 ορόφων. Εχει 30 χρόνια εγγύηση και πιστοποιήσεις καταλληλότητας για χρήση σε καμινάδες απο όλες τις χωρες της ΕΕ και Ελλαδα (ΕΛΟΤ, Φυσ. Αέριο).

    Αυτές οι καμινάδες ειναι ειτε τούβλο είτε απο τσιμεντόλιθα κολήμένα με λάσπη, 55 χρονών κατασκευή προφανώς δεν είναι αεροστεγανή. Αν ήταν το μπάνιο εκεί τότε ήταν σοβατισμένο, δεν υπήρχε και αναρόφηση κοντά οπότε δεν έβγαζε θέμα, τώρα με τον απορροφητήρα δίπλα εμφανίζεται το θέμα. Η λύση furanflex δείχνει ιδανική αλλά μάλλον με μεγάλο κόστος. Εναλλακτικα αποσυναρμολόγηση επίπλου απο μαραγκο για να δεί ενας μηχανικός τι παίζει, στην φωτό δείχνει καλά σοβατισμένο οπότε το πρόβλημα μπορεί να είναι σε κανένα άλλο σημείο μη εμφανές, Trial and error είναι η μέθοδος που πρέπει να εφαρμόσεις. Σίγουρα πρέπει να ελεγχθεί το σημείο ενωσης του αγωγού του απορροφητήρα με την καμινάδα απο την στιγμή που φαντάζομαι απλά το σύνδεσε εκεί και δεν τράβηξε νεω σωλήνα pvc μέχρι επάνω.

    Αυκανένα άλλο σημείο μη εμφανές, Trial and error είναι η μέθοδος που πρέπει να εφαρμόσεις. Σίγουρα πρέπει να ελεγχθεί το σημείο ενωσης του αγωγού του απορροφητήρα με την καμινάδα απο την στιγμή που φαντάζομαι απλά το σύνδεσε εκεί και δεν τράβηξε νεω σωλήνα pvc μέχρι επάνω.

    • Like 1
  17. Ακόμα και να μην φταίει ο πράσινος, επειδή με θερμοπροσόψεις και νεα κουφώματα τα σπίτια σφραγίζουν, όταν ανάβεις απορροφητήρα αυτός τραβάει πχ. 400 m³ / h, απο κάπου πρέπει να τα βρεί αυτά δημιουργόντας υποπίεση. οπότε ο αγωγός του τζακιού είναι υποψήφιος αφου λόγω τρόπου κατασκευής δεν μπορεί να είναι αεροστεγανός 100%. Αν κάνεις την δοκιμή και δεν εχεις μυρωριές τότε ξέρεις τον ένοχο.

    • Like 1
  18. To πράσινο ειναι και αυτό καμινάδα, σιγά μην είχαν αεραγωγό εξαερισμού το 1967. Είτε χάνει ο κύριος αγωγός κάπου και περνάει σε εσένα είτε ο πράσινος που εχεις τον  απορροφητήρας επικοινωνεί με τον διπλανό κάπου, με αποτέλεσμα να τραβάει καυσαέρια απο τον διπλανο. Όπως κατάλαβες ξήλωμα όλα για να δείς τι παίζει και μιλάς με κανένα. Δοκίμασε όταν έχεις ανοιχτό απορροφητήτα ή το VRV να έχεις και ένα παράθυρο εκει κοντά λίγο ανοιχτο και δές αν θα μυρίζει πάλι.

    • Thanks 1
  19. O διαχωριστικός τοίχος ειναι λογικά 9εκ, οπότε τα 4.5 είναι δικά σου και τα 4.5 του γείτονα, άντε βγάλε άκρη τι και πώς. Τον θερομοσίφωνα πρέπει να βρούν μερος στον συμπαγή τοίχο να τον βιδώσουν ή να βάλουν τίποτα οδηγούς για να τον κρεμάσουν απο μπετό. Γενικά μλκια έκανε ο γείτονας, θα μπορούσε να βάλει στο δικό του μια ακόμα σειρά τούβλα ή ytong για να έχει και ηχομόνωση.

    • Like 2
  20. Θα έλεγα ενεργειακό τζάκι άμα θέλεις να ξοδευτείς ή μια καλή σόμπα αν γουστάρεις την φαση με ξύλα και την εμπειρία της φλόγας. Αλλιώς για ευκολία πάρε μια σόμπα πελετ. Την έχεις έτοιμη και σε 5 λεπτά αρχίζει να βγάζει ζέστη ενώ και το πέλλετ το στοκάρεις πιο εύκολα σε σχέση με ξύλα. Άμα είναι καινούργιο το σπίτι χρειάζεσαι κάτι 10+ kw για να πετύχεις αυτό που θέλεις, δηλαδή να ζεσταθεί γρήγορα.

  21. To 1000ρι μοτέρ θέλει καλή συντήρηση για να μην καίει λάδι, κάτι που δεν είναι εξασφαλισμένο αν ο κάτοχός του δεν ήταν σωστός στις αλλαγές . Δεν ειναι μοτέρ για πολλά πολλά και αν φορτωθεί με χλμ θα αρχίσει να καίει, οπότε κάνε έναν σωστό έλεγχο πριν το αγοράσεις με 186.000χλμ. Το aygo μου που πάω για σέρβις είναι απο τα λίγα που δεν καίνε λάδια μου λεει ο μηχανικός.

  • Δημιουργία νέου...