Προς το περιεχόμενο

gismotolis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    123
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.166 προβολές προφίλ

gismotolis's Achievements

  1. Στην περίπτωση μου έκανα απλά clone μέσω του samsung data migration, επέλεξα στο bios να μπουτάρει από τον ssd και όλα καλά.
  2. Καλημέρα. Πόσο έντονο είναι το backlight bleeding στα δικά σας; Σε βαθμό που με μαύρο φόντο σε κάποια σημεία να πρασινοκιτρινίζει; Επίσης, σε μαύρο φόντο αν "τραντάξετε" λίγο το laptop βλέπετε ανομοιορμορφία σε κάποια σημεία (σα να πιέζεται η οθόνη) η οποία επανέρχεται μόλις σταθεροποιηθεί; Επέστρεψα ήδη το πρώτο και το δεύτερο που πήρα είναι αρκετά καλύτερο αλλά το bleeding συνεχίζει να είναι έντονο. Θα μου πείς, laptop σε αυτά τα χρήματα με full hd ips πανελ και αψεγάδιαστο; Δεν θα ρισκάρω να το επιστρέψω και αυτό, φοβούμενος ότι το επόμενο μπορεί να είναι χειρότερο, με καμμένο pixel ή με κάποιο άλλο θέμα. Πέρα από τα παραπάνω η οθονή αποδίδει πολύ όμορφα τα χρώματα, το λαπτοπάκι έιναι συμπαθητικό και θα βολέψει πάρα πολύ ως βοηθητικό. Σε αυτά τα χρήματα είναι πολύ καλό vfm και με εγγύηση. Παρήγγειλα και ένα samsung 860 evo, με γνώμονα την αύξηση της χωρητικότητας και της ταχύτητας, και την αξιόπιστη αποθήκευση των δεδομένων. Σε περίπτωση προβλήματος θα βγάλω τον ssd και θα τον βάλω στο άλλο μηχάνημα, έχοντας γλυτώσει το εκ νέου στήσιμο των windows.
  3. Θα δεις αισθητή διαφορά. Έχω βάλει αυτόν σε ένα asus eee 1000h με 2GB RAM και "αναστήθηκε".
  4. Καλησπέρα. Χρειάζομαι ένα 5 θέσεων και 1 μονό. Το πακέτο του θέματος είναι ότι πρέπει στα 13€ από τον Κώτσο. Ο μόνος ενδοιασμός μου είναι τα 2 χρόνια εγγύηση. Αν πάω σε APC (PM5-GR + APC PM1-GR) από eshop, το κόστος είναι 23.4€ (13.9 + 9.5). Με την διαφορά των 10€ αν μου χαλάσει κάποιο CA εκτός εγγύησης το αγοράζω ξανά. Από την άλλη αν δώσω 10€ παραπάνω και πάω σε APC, έχω το κεφάλι μου ήσυχο εφ'όρου ζωής. Τις βασικές μου συσκευές τις έχω πάνω σε APC και αυτά θα χρησιμοποιηθούν σε "δευτερεύουσες".
  5. Όχι. Λανθασμένα έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση.
  6. Όχι. Πρώτον δεν είναι button top και δεύτερον δεν είναι high drain. Πάρε Samsung 30Q button top αν βρεις.
  7. Πήγε να πάρει έκταση επειδή υπάλληλος/οι πήρε/ανε παραγγελίες πελατών και αυτό μαθεύτηκε. Μην παίρνεις θέση όταν δεν γνωρίζεις και το ειρωνικό σου ύφος εκεί που σε παίρνει.
  8. Παρέλαβα και'γώ χθες. Αν ήτανε σωστοί θα έδιναν λύση από μόνοι τους και εγκαίρως. Όχι μετά από 1 μήνα και υπό πίεση. Είδανε ότι πήγε να πάρει έκταση το θέμα και το συμμάζεψαν την τελευταία στιγμή.
  9. Να συμπληρώσω ότι στα Z213 ρυθμίζεται και το μπάσο. Επίσης, τροφοδοτούνται με 220V αντί για USB. Κατά τα άλλα είναι τα ίδια ηχεία.
  10. Λοιπόν. Τους κάλεσα χθές να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη και η κοπέλα επιχείρησε, κομψά, να μου ρίξει άκυρο για τα ηχεία. Της εξήγησα τα παραπάνω και ότι δεν υπάρχει περίπτωση μετά από 1 μήνα αναμoνής, με καμία επικοινωνία από μεριάς τους και με τον καθυσηχασμό ότι "θα παραλάβω αλλά δεν ξέρουν πότε" κάθε φορά που τους καλούσα , να το δεχθώ. Της είπα, στην τελική, να μου στείλουν τα Ζ213 αν δεν μπορούν να βρουν τα Ζ211. Δεσμεύτηκε να το αναλάβει προσωπικά, όπως και έγινε. Πριν λίγο με κάλεσαν, με ενημέρωσαν ότι τα Ζ211 δεν μπορούν να βρεθούν και μου αντιπρότειναν τα Ζ213. Για να δούμε!
  11. Η συγκεκριμένη εταιρία έχει καλό όνομα με, ως επί το πλείστον, ποιοτικά και αξιόπιστα προΪόντα. Κινεζιά δεν είναι σε καμία περίπτωση. Αν και για τον συγκεκριμένο δεν βρήκα κάποιο εκτεταμένο review, θεωρώ πως είναι σωστός. Ενδεικτικά, δες εδώ και εδώ. Τέλος, η τιμή του είναι πολύ καλή.
  12. Την προηγούμενη Τετάρτη μου ήρθε μήνυμα να πάω να παραλάβω. Πάω και μου λένε ότι έγινε λάθος, ότι τελικά δεν έχουν τα ηχεία σε απόθεμα στο κατάστημα και ότι θα τα φέρουν σε λίγες μέρες. Τους παίρνω τηλέφωνο την Τρίτη και μου λένε ότι περιμένουν 4 κομμάτια, αλλά δεν υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Τους ξαναπαίρνω σήμερα και μου λένε ότι η παραγγελία μου φαίνεται παραληφθείσα(!) από τις 19/9, χωρίς να τα έχουν φέρει σε αυτό το διάστημα, ενώ στις παραγγελίες μου φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν την έχω παραλάβει. Τους είπα ότι προφανώς η δουλειά έγινε εκ των έσω και ότι κάποιος υπάλληλος πήρε την δική μου παραγγελία (και όχι μόνο*) για την πάρτη του. Δεν μου το αρνήθηκαν και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να με εξυπηρετήσουν. *Εν τω μεταξύ το ίδιο ακριβώς συνέβει και σε ακόμα ένα άτομο. Τα παραπάνω αφορούν επικοινωνία με το κατάστημα. Πήρα τηλέφωνο πριν πέντε λεπτά στα κεντρικά λέγοντας τους εν τάχει το πρόβλημα και εξηγώντας τους ότι στην τελική δεν με ενδιαφέρει αν θα παραλάβω και πότε, απλά δεν δέχομαι να παίζουν την νοημοσύνη μου. Δεσμεύτηκαν ότι αύριο θα λάβω ενημέρωση σχετικά με την ακριβή ημερομηνία παραλαβής. Για να δούμε. Edit: Να σημειώσω ότι οι κοπέλες με τις οποίες είχα επικοινωνία στο κατάστημα ήταν εξυπηρετικότατες και προσπαθούνε όντως να δώσουν λύση. Μάλλον στις αποθήκες είναι η αιτία του προβλήματος.
  13. Αυτό δεν είναι ξεκάθαρο. 7ψήφιο μόνο με αριθμούς σαν τον 3738132 που σου λέει να βάλεις σε περίπτωση που δεν τον βρεις, δεν έχει κάπου. Για να είσαι σίγουρος κάνε τρείς καταχωρήσεις. Μία με τον 11ψήφιο που έχει στη βάση της οδοντόβουρτσας, μία με τον 10 ψήφιο που έχει στον πάτο της συσκευασίας και μία με τον 3738132.
  • Δημιουργία νέου...