Προς το περιεχόμενο

v__g

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    50
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από v__g

  1. Καλησπέρα, έχω μπερδευτεί κι εγώ με τα τμ! Στο Ε9 το διαμέρισμα μου είναι 66,5 τμ καθαρά και 0 βοηθητικοί χώροι. Σε παλιούς λογαριασμους της ΔΕΗ (τώρα το ακίνητο δεν έχει ρεύμα - μιλαω για λογαριασμους προ 6μηνου) στο ΔΦ γράφει 66 τμ, στο ΤΑΠ 66 τμ και στο ΔΤ 88 τμ. Αυτά τα 88 τμ από που προκύπτουν; Είναι λάθος που πρέπει να διορθωθεί; Δηλώνοντας το ακίνητο στην πλατφόρμα κ τραβώντας αυτόματα από το Ε9 τα 66,5 τμ αρκεί για να διορθωθεί ή πρέπει να απευθυνθώ και στον δήμο;
  2. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Το μήνυμα μου ήταν παλιό. Όντως δεν την πείραξα για κανένα 6μηνο. Μετά άρχισε να αδειάζει γρήγορα και να κλείνει συχνά και ξαφνικά χωρίς προειδοποίηση. Το έστειλα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις και κάνανε αντικατάσταση μπαταρίας. Για όποιον ενδιαφέρεται μου είχε βγει περίπου στα 180-190 ευρώ, εάν θυμάμαι καλά.
  3. v__g

    Nintendo Switch Topic v2

    Καλημέρα παιδιά, χθες παράλαβα το πρώτο μου nintendo switch κι επιτέλους μπορώ να απολαύσω κι εγώ τα exclusives games της Nintendo. Παρόλα αυτά παρατήρησα στην κονσόλα πως το αριστερό joy con είναι κάπως χαλαρό. Δηλαδή πάει κ πάνω κάτω (πιο έντονα - 1 εκατοστό στο περίπου) κ μπρος πίσω (όχι τόσο έντονα). Σε αντίθεση με το δεξί που φαίνεται στιβαρό κ δεν κουνιέται καθόλου. Είναι φυσιολογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Είναι σύνηθες ή να επικοινωνήσω με κατάστημα μιας κ μόλις το αγόρασα; Γιατί εάν είναι σύνηθες κ μου αλλάξουν joycon ή κονσόλα κ σε μία βδομάδα κουνιέται πάλι δεν έχει νόημα να μπω στην διαδικασία. Είδα και κάτι βιντεάκια που βάζουν ένα μικρό κομματάκι μονοτικής ανάμεσα σε joycon κ κονσόλα κ σταματάει η αστάθεια. Λέω να το δοκιμάσω σήμερα. Απλά το μόνο που με προβληματίζει είναι εάν από την πρώτη μέρα κουνιέται τι θα κάνει σε λίγους μήνες;
  4. v__g

    Αγορά Oneplus 7T pro

    Κυρίως για οικονομικούς λόγους! Το μπατζετ μου φτάνει μέχρι iPhone 11 αλλά δυστυχώς με κούρασε η ξεπερασμένη ποιότητα κ ανάλυση οθόνης! Θα μπορούσα να πάω εντός μπατζετ στο iPhone XS Max που πληρει το κομμάτι οθόνη αλλά χανει από μπαταρία (κ σ ένα - δυο χρόνια θ αδειάζει για πλάκα/ τα έχω βιώσει επανηλειμμένα με την Apple αυτά). Το μόνο που με καλύπτει απ όλες τις απόψεις (οθόνη, μπαταρία κτλ) είναι το iPhone 11 Pro Max που είναι beast αλλά δυστυχώς είναι πολύ ακριβό! Ειδικά τα 256gb στα 1300+ ευρώ θεωρώ πως είναι υπερβολή (κάθομαι κ σκέφτομαι ότι σ αυτά τα λεφτά παίρνω MacBook Pro κ δεν μπορώ να το χωνέψω που έχουν πάει οι τιμές των κινητών). Όποτε μου μένουν 2 επιλογές: ή να περιμένω Δεκέμβριο Ιανουάριο που το 11 Max pro θα έχει φτάσει σε μια τιμή που δεν θα μου χτυπάει τόσο άσχημα ή απλά να πάρω ένα αξιόλογο Android κινητό σε λογικότερη τιμή! Γι αυτό πάω προς Android!
  5. v__g

    Αγορά Oneplus 7T pro

    Σ ευχαριστώ φίλε μου, πολύ βοηθητική η απάντηση σου! 👍🏻👍🏻 Άρα τ ότι το 7 pro έχει 12αρα ram k to 7T pro 8αρα δεν δίνει προβάδισμα στο 7 pro? Δεν το καθιστά πιο γρήγορο ή και τέτοιο; Έτσι όπως μου τα περιγράφεις μάλλον για το 7Τ pro θα πάω!
  6. v__g

    Αγορά Oneplus 7T pro

    Καλησπέρα παιδιά κοιτάω αυτές τις μέρες για αγορά κινητού Android! Επειδή είμαι χρόνια κάτοχος iPhones έχω χάσει λίγο τις εξελίξεις με τα Android κινητά! Παρόλα αυτά θα θελα να κάνω την μετάβαση! Μετά από αρκετά βίντεο που είδα νομίζω καταλήγω προς oneplus (όχι το 8αρι λόγω κόστους). Όποτε πάω προς το 7Τ pro! Παρόλα αυτά δεν μου είναι ξεκάθαρο: το 7Τ pro έστω κ αμελητέα θεωρείτε καλύτερο από το 7 pro (8gb ram)! Το ίδιο ισχύει κ για το 7 pro με την 12αρα ram? Δλδ να προτιμήσω το 7T pro (8 gb ram) ή το 7 pro (12gb ram)? Ποιο θεωρείτε καλύτερο άσχετα με τις τιμές τους;
  7. Περίπου πριν ένα χρόνο που ήταν ακόμα σε ισχύει το πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών της apple με 39Ε έστειλα το iphone μου (εκτός εγγύησης) στην infoquest από Θεσσαλονίκη. Την επόμενη μέρα με πήρανε τηλέφωνο και μ' ενημέρωσαν πως η αντικατάσταση είναι στα 39 ευρώ κι εάν επιθυμώ να συνεχίσουν. Έδωσα το ΟΚ και σε λιγότερο από μία βδομάδα είχα το κινητό στα χέρια μου. Τα έξοδα μεταφοράς τα επωμίσθηκε η infoquest. Επειδή έχω διαβάσει αρκετά αρνητικά σχόλια για istorm ξέρεις κανείς εάν υπάρχει άλλο service σε Θεσσαλονίκη που μπορώ να πάω το macbook air που έχω για να μου αλλάξουν μπαταρία; Διορθώστε με εάν κάνω λάθος αλλά μόνο οι επίσημοι αντιπρόσωποι δεν παρέχουν μπαταρίες της apple;
  8. v__g

    Athenacard πρόβλημα

    Άκυρο - μπήκα σήμερα να κάνω ακύρωση της κάρτας και είπα να βάλω ακόμα μία φορά το πιν και το δέχτηκε κανονικά σήμερα.
  9. v__g

    Athenacard πρόβλημα

    Χαίρεται, έλαβα σήμερα την προσωποποιημένη κάρτα ΟΑΣΑ (έκανα αίτηση πριν αρκετές βδομάδες από το διαδίκτυο), μπήκα στο site της ΗΔΙΚΑ για να περάσω την κάρτα και να "δηλώσω" ότι είμαι άνεργος. Η καταχώρηση της κάρτας έγινε κανονικά αλλά όταν πάτησα επιβεβαίωση PIN κάρτας το σύστημα δεν δέχτηκε το pin και μου βγάζει μήνυμα πως είναι εσφαλμένο. Το PIN σε καμία περίπτωση δεν είναι εσφαλμένο διότι θυμάμαι τι έβαλα κ η κλειδοθήκη μου το επιβεβαιώνει. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΑ και μετά από αρκετή αναμονή κατάφερα να μιλήσω με υπάλληλο η οποία μου είπε πως πρέπει να εκδώσω καινούρια κάρτα. Μα είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;! Μόλις έλαβα την κάρτα στην Θεσσαλονίκη μετά από βδομάδες. Σε λίγες μέρες κατεβαίνω Αθήνα. Γιατί πρέπει να πληρώσω πχ 10 ευρώ στο μετρο (αεροδρόμιο) τι στιγμή που δικαιούμαι δωρεάν μετάβαση κι έχω κάνει την διαδικασία κανονικά; Και με αυτήν την λογική ποιος μου λέει πως δεν θα αιτηθώ καινούρια κάρτα την οποία θα παραλάβω σ' ένα μήνα και δεν θα ξανά συμβεί το ίδιο; Θα ήθελα να ρωτήσω, σε περίπτωση που πατήσω "ακύρωση κάρτας" (γιατί η κάρτα έχει περαστεί απλά γράφει δίπλα ότι είναι ανενεργή), μπορώ μετά να εισάγω ξανά την ίδια κάρτα (μήπως μπλόκαρε τώρα) ή την αχρηστεύω;
  10. v__g

    Τροχαίο ατύχημα

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές. Όχι δεν ήμουν με μηχανή, εάν το συγκεκριμένο τροχαίο είχε γίνει με μηχανή μάλλον δεν θα ήμουν σήμερα εδώ. Ακολούθησα τις συμβουλές σας και πήγα στο νοσοκομείο. Με είδε ορθοπαιδικός. Μέση, γόνατο δεν εντόπισε κάτι. Στον αυχένα η ακτινογραφία ήταν λίγο ύποπτη και ήθελε να δει εάν πρόκειται για πιθανό ράγισμα, όποτε κάναμε μια αξονική και ευτυχώς τα αποτελέσματα δεν έδειξαν κάποιο κάταγμα, απλά εντοπίστηκαν κάποια θέματα του αυχένα που μου είπε δεν σχετίζονται με το τροχαίο. Μάλλον ο πονος είναι μυϊκός. Μου συνέστησε κολάρο, παυσίπονα για λίγες μέρες και λογικά θα στρώσω.
  11. v__g

    Τροχαίο ατύχημα

    Καλησπέρα παιδιά, χθες τράκαρα μ ένα φορτηγό (το φορτηγό έφταιγε κ πήρε εξολοκλήρου την ευθύνη ο οδηγός του) καθώς μπήκε στη λωρίδα μου χωρίς να με δει. Ηρθανε οι ασφαλιστικες μας, κάναμε φιλική δήλωση και όλη η διαδικασία κύλησε κανονικά και τυπικά. Την ώρα του ατυχήματος πέρα από το σοκ, δεν είχα φαινομενικα κάποιο χτύπημα, όπως και δήλωσα στην ασφαλιστική μου. Οσο περνούσαν όμως οι ώρες κι επέστρεψα σπίτι μου άρχισε να μουδιάζει το αριστερό μου χέρι και ο αυχένας μου, όπως επίσης να έχω κ ενοχλήσεις στη μέση. Τα ίδια και σήμερα. Εντάξει φαντάζομαι πως είναι λογικό (ολόκληρο φορτηγό ήρθε πάνω μου), όπως θέλω να ελπίζω και παροδικό. Παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος εάν οι ασφαλιστικές (η δίκη μου ή του άλλου, αφού έφταιγε) καλύπτουν ιατρικά έξοδα σε περίπτωση που επισκεφτώ κάποιον ορθοπεδικό για να μ εξετάσει (και πιθανό να μου δώσει κανένα αντιφλεγμονώδες). Ρωτάω γιατί την ώρα του ατυχήματος δήλωσα πως δεν υπάρχει τραυματισμός μιας κ από το σοκ δεν ένιωθα τίποτα εκείνη τη στιγμή.
  12. Καλησπέρα, μετά από 10 χρόνια διαμονής στο σπίτι εμφανίστηκαν για πρώτη φορά κατσαρίδες στην κουζίνα (ξανθές μικρομεσαίες). Είδα μια προχθές στο πάγκο της κουζίνας την σκότωσα θεωρώντας πως πρόκειται για τυχαίο γεγονός. Χθες όμως είδα άλλη μια νωρίς το βράδυ (μου ξέφυγε) και άλλες δυο κατά τις 4:00 το ξημέρωμα (επίσης ξέφυγαν μπαίνοντας στο ντουλάπι κάτω από τον πάγκο). Μένω στον πρώτο κ η πολυκατοικία είναι 12 ετών. Μια δυο φορές τους προηγούμενους μήνες είδα στα σκαλιά έξω από το διαμέρισμα νεκρή κατσαρίδα. Όποτε ψυλλιάζομαι ότι μπορεί να μπήκαν στο διαμέρισμα μου κάτω από την εξώπορτα. Στην πολυκατοικία δεν νομίζω να έχουμε κάνει απεντόμωση όλα αυτά τα χρόνια. Διάβασα τα εντομοκτόνα που προτείνεται κ από ότι κατάλαβα τα τζελ μπορεί να λειτουργήσουν αποτελεσματικά. Επειδή έχω γάτα η απορία μου είναι εάν υπάρχει κάποιο προϊόν εξίσου αποτελεσματικό με τα τζελ (πιθανόν σπρέι) το οποίο να είναι φιλικό στις γάτες. Λέω σπρέι γιατί έχω την δυνατότητα να απομακρύνω την γάτα από τον χώρο για λιγεσ ωρες σε αντίθεση με το τζελ το οποίο πρέπει να μείνει μέρες εκεί κ μπορεί η γάτα να κάνει καμία χαζομάρα κ να έρθει σ επαφή μ αυτό. Εάν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο - θα μπορούσα πιθανόν να βάλω το τζελ μόνο στο ντουλάπι κάτω από τον πάγκο της κουζίνας (απ όπου νομίζω πως έρχονται) κ να έχω τα επιθυμητά αποτέλεσματα ή πρέπει μα το απλώσω σε διαφορά σημεία της κουζίνας;
  13. Καλησπέρα και πάλι παιδιά! Πέρασα σήμερα από κοτσοβολο για να ρίξω μια μάτια στα rating labels των αφυγραντηρων που μ ενδιαφέρουν. Υπενθυμίζω ότι οι υποψήφιοι που είχα καταλήξει ήταν ο rohnson genius R-9420 και ο invertor eva ii pro ep3-wifi 20L. Αυτό που με είχε προβληματίσει ήταν η διαφορά στην κατανάλωση ενέργειας που υπήρχε στις πληροφορίες των δυο αφυγραντηρων (inventor 260w/rohnson 365w) κ ήθελα να τσεκάρω εάν πρόκειται για την μέγιστη ισχύ των συσκευών. (Παρόλα αυτά έριξα κ μια μάτια στο rating label του Morris mde-2026i έτσι για να υπάρχει). Αρχικά να πω ότι στο rating label του inventor δεν υπήρχε καμία πληροφορία για τα watt της συσκευής. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση όπως κ στον υπάλληλο ο οποίος ξεκάθαρα μου προωθούσε τον rohnson (δεν γνωρίζω όμως τον λόγο για την θερμή του υποστήριξη). Τώρα όσον αφορά τον rohnson ο πωλητής μου είπε πως τα 365w που αναγράφονται είναι η μαξ ισχύς του αφυγραντηρα. Παρόλα αυτά στο rating label έγραφε rated input power:365w (επισυνάπτω φωτο). Άλλο δεν είναι το rated input power και άλλο το max power input? Έχω μπερδευτεί. Επίσης να πω πως έστειλα email κ στην invertor και στον αντιπρόσωπο της rohnson. Έλαβα απάντηση μόνο από τον δεύτερο ο οποίος με διαβεβαιώνει πως τα 365 w είναι η μέγιστη ισχύς του αφυγραντηρα. Με βαση το rating label μπορεί να ισχυει κάτι τέτοιο? Τέλος να πω ότι το rating label του Morris ήταν πολύ πιο ξεκάθαρο αφού αναφέρει και rating input power και max power input (επισυνάπτω φωτο).
  14. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν βρίσκω κάτι στο Ίντερνετ μάλλον πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα να δω από κοντά τα rating labels. Άλλους που είδα εγώ τωρα που ψάχνω ειναι: Ο emide υπάρχει κ σε άλλο σάιτ πιο οικονομικός. Επισης υπάρχει κ ο Morris mde2428i στα 229Ε. προσωπικα δεν είδα κάποια τρελή προσφορά. Κ πιο αξιόλογα μοντέλα δεν τα έχει καθόλου με έκπτωση.
  15. Καλησπέρα, έχω καταλήξει κι εγώ ανάμεσα στο Inventor EVA II PRO EP3-WiFi 20L και τον Rohnson Genius R-9420. Εάν εξαιρέσουμε το πρόβλημα με το WiFi του inventor πάνω κάτω πρέπει να έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα απ ότι έχω καταλάβει από τα σχόλια και τις κριτικες που έχω διαβάσει. Και σε συνδυασμό με την χαμηλότερη ισχύ του inventor (260W σε αντίθεση με τα 365W) θα έλεγε κανείς ότι πρέπει να πάω προς το inventor εάν δεν μ ενδιαφέρει πολύ η ασύρματη λειτουργία του. Παρόλα αυτά διάβασα σε αρκετές κριτικές, σχόλια για συχνές επανεκκίνησεις του συμπιεστή όταν πιάνει την επιθυμητή υγρασία. Χωρίς να έχω καταλάβει ακριβώς τι γίνεται γιατί δεν είχα ποτε αφυγραντηρα καταλαβαίνω ότι ενώ μπορεί να μην χρειάζεται η λειτουργία του αφυγραντηρα αυτός συνεχίζει και λειτουργεί κάνοντας επανεκκίνηση κάθε τόσο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ενώ η ισχύς του είναι χαμηλότερη από του rohnson πιθανόν να καταναλώσει ας πούμε το ίδιο ρεύμα λόγω του ότι δεν σταματάει εκεί που θα σταματούσε ένας άλλος αφυγραντηρας (πχ ο rohnson)? Σκέφτομαι λάθος? Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω την λειτουργία των αφυγραντηρων. Μπορεί να μου πείτε ότι ακόμα κ σε χώρους με καλή μόνωση κ μέτρια υγρασία είναι πάντα σε χαμηλή λειτουργία κ καταναλώνουν ενέργεια. Δεν γνωρίζω. Επίσης θα θελα να ρωτήσω όταν ο rohnson λέει 365W (κ αντίστοιχα ο inventor 260W) εννοούν την μέγιστη ισχύ τους?δλδ σε χαμηλότερες σκάλες καταναλώνουν λιγότερα?
  16. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω το thread για λεπτομέρειες. Σ ευχαριστώ όμως - πολύ χρήσιμη πληροφορία. Όταν λες μίλησες με Apple πήρες τηλέφωνο σε κάποιο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα τύπου infoquest ή στο Apple support (Greece) που έχουν στο site τους; Λίγο που το googlara - official δεν επισκευάζουν δωρεάν εάν είναι εκτός εγγύησης. Αλλά βρήκα κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις σαν τη δίκη σου, όποτε ίσως αξίζει να το προσπαθήσω.
  17. Σ ευχαριστώ. Επειδή μ ενδιαφέρει το ενδεχόμενο αντικατάστασης μόνο αυθεντικής Apple μπαταρίας τα 200+ € μου ακούγονται παρα πολλά για να τα δώσω. Ειδικά απ την στιγμή που το mac βγάζει άνετα 2-3ωρο με έντονη εργασία και 4-5ωρο με πιο χαλαρή μέχρι να πέσει στο 17% και να κλείσει. Απλά μου φάνηκε παράξενη η ένδειξη «επισκευή μπαταρίας» και φοβήθηκα μην κάνει ζημιά στο λαπτοπ γενικότερα. Δυστυχώς, πλέον, όχι!
  18. Άρα πάω για αλλαγή; Μου κάνει εντύπωση που η μπαταρία τα έφτυσε μέσα σε 2 χρόνια! Η αλήθεια είναι ότι το καλώδιο δε το βγάζω συχνά αλλά αδειάζω τη μπαταρία μια φορά το μήνα (τουλάχιστον στο 30%) όπως αναγράφεται για την αποδοτικότερη λειτουργία της. Τα έφτυσε από δίκη μου κακή χρήση ή μπορεί να φταίει κάτι άλλο; Ρωτάω γιατί εάν αλλάξω δεν θέλω να έχω τα ίδια. Αρα αφού δεν πρόκειται να εμφανιστεί πρόβλημα στο macbook λόγω τελειωμενης μπαταρίας και η λειτουργία της μέχρι τώρα δεν μου δημιουργεί πρακτικά κάποιο πρόβλημα φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να προβώ στην αλλαγή της άμεσα, έτσι δεν είναι; Ρωτάω γιατί είμαι Θεσσαλονίκη και διάβασα στο forum μακριά από istorm (ισχύει;). Όποτε εάν το κάνω σκέφτομαι μέσα στο καλοκαίρι που θα κατέβω Αθήνα και θα πάω στην info quest το iPhone για αλλαγή μπαταρίας να πάω και το MacBook. Ξέρουμε σε τι τιμή κυμαίνεται περίπου αλλαγη μπαταρίας στα MacBook στις επίσημες αντιπροσωπείες;
  19. Καλημέρα, έχω ένα macbook air 2015 - σήμερα παρατήρησα ότι όταν πατάω στο σύμβολο της μπαταρίας μου βγάζει στη λίστα ένδειξη: "επισκευή μπαταρίας" μ' ένα θαυμαστικό. Λίγο που το googlara κατάλαβα ότι με την συγκεκριμένη ένδειξη πάμε για "αντικατάσταση μπαταρίας". Ισχύει κάτι τέτοιο; Το μόνο θέμα που έχω παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες (πιθανόν από την στιγμή που το πήγα σε high sierra - χωρίς να είμαι σίγουρος) είναι ότι η μπαταρία όταν φτάνει κοντά στο 17% κλείνει το macbook. Δεν συνέβη πολλές φορές γιατί 9/10 χρήσεις είμαι με τροφοδοτικό. Αλλά τις λίγες φορές που το δούλεψα χωρίς τροφοδοσία και το έφτασα 17% έκλεισε. Θεώρησα ότι είχε να κάνει με το λογισμικό και όχι με την μπαταρία. Στις πληροφορίες λέει: Πληροφορίες φόρτισης: Εναπομένουσα φόρτιση (mAh): 5169 Πλήρως φορτισμένη: Ναι Φορτίζεται: Όχι Χωρητικότητα πλήρους φόρτισης (mAh): 5240 Πληροφορίες υγείας: Κύκλοι φόρτισης: 273 Κατάσταση: Επισκευή μπαταρίας Εγκατεστημένη μπαταρία: Ναι Ένταση ρεύματος (mA): 0 Τάση (mV): 8463 Τι μπορεί να συμβαίνει; Πρέπει όντως να πάω για service; Ρωτάω γιατί πέρα από το θέμα με το 17% και μία γρηγορότερη κατανάλωση μπαταρίας (σε λογικά πλαίσια) λόγω φθοράς δύο χρόνων δεν αντιμετωπίζω πρακτικά προβλήματα καθημερινής χρήσης.
  20. Ακριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ σήμερα όλη μέρα, ήμουν στις διακοπές μου και νόμιζα ότι η περιοχή δεν έχει καλό σήμα αλλά στον δρόμο της επιστροφής μου συνειδητοποίησα ότι κάτι συμβαίνει. Έκανα όλο το ταξίδι της επιστροφής χωρίς Google maps, γιατί ήταν αδύνατο να χρησιμοποιήσω τα δεδομένα κινητού. Προσπαθώ εδώ και ώρες vα διορθώσω το πρόβλημα πιστευοντας ότι φταίει το κινητό μου (htc one m8). Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι φταίει η cosmote
  21. Την αίτηση στα κεντρικά της forthnet προσπάθησα να την στείλω από κατάστημα Vodafone και η γραμμή έδειχνε κατηλημενη όλες τις μέρες που προσπάθησα. Οπότε μετά σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν να την στείλω (αδικως βέβαια γιατί η γραμμή ήταν ήδη ενεργοποιημενη) στο email τους, όπως κι έκανα, στέλνοντας μαζί αποδεικτικό που δείχνει τις απόπειρες αποστολής του φαξ πριν την ενεργοποίηση. Όσον αφορά αυτη την αίτηση, αδιαφορουν από την forthnet διότι λένε, δεν έχει καμία αξία από την στιγμή που δεν την έκανα νωρίτερα από 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποιηση. Από κει κ πέρα ηταν δουλειά της Vodafone να αιτηθει την γραμμή, κάτι το οποίο έκανε καθυστερημένα (ουσιαστικά σήμερα έφτασε στην forthnet το αίτημα της Vodafone),το οποίο είναι εκτός των 14 ημερών που δίνουν περιθώριο. Τρέχα γύρευε. Απλά θα καταλήξουμε να τσακωνομαστε στα τηλέφωνα για τα αυτονόητα!
  22. Τέλη δεν θα έχω στην Hol γιατί μέσα στην προσφορά τους ήταν και η επιστροφή μου χωρίς τέλη. Από forthnet δεν ξέρω εάν θα περιοριστούν μόνο στα τέλη ενεργοποίησης. Μπορεί να θέλουν και τέλη απενεργοποίησης πριν λήξη συμβολαίου, που εάν δεν κάνω λάθος είναι κοντά στα 70 ευρώ (τελείως αυθαίρετα αναφέρω το ποσό, δεν γνωρίζω)
  23. Το συμβόλαιο μου αναγράφει 3play και αναφέρει Υπηρεσίες επικοινωνίας από τη forthnet (αστικές/ υπεραστικές κλήσεις/ Κλήσεις προς κινητά με αστική χρέωση/ Γρήγορο Ίντερνετ έως 24Mbps) και υπηρεσίες ψυχαγωγίας από Forthnet Media (Nova start pack). Επαναδιαπραγμάτευση προσπάθησαν να κάνουν δίνοντας μου μεγαλύτερο πάγιο απ' αυτό που μου δίνει η Hol για 2play (++ τα τέλη ενεργοποιήσεις, τα οποία δεν έχω στην Hol). Με ακύρωση συμβολαίου δεν ξέρω τι παίζει. Κάθε φορά που αναφέρω ότι δεν μπορείτε να μου παρέχεται την υπηρεσία για την οποία έχω υπογράψει και γι' αυτό επιθυμώ να γυρίσω στον προηγούμενο πάροχο μου, καταλήγουμε στη 14ήμερη προθεσμία. Εννοείται ότι τους είπα ότι ο τεχνικός τους θα μπορούσε να είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να έρχεται νωρίτερα από τις 3 ημέρες προθεσμίας ακύρωσης φορητότητας και η απάντηση που πήρα ήταν: Δεν μπορεί να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο και δεν νομίζουμε ότι ο τεχνικός μας άργησε σε σχέση με την ημερομηνία που υπογράψατε. Θα μπορούσε να έχει έρθει και μετά την ενεργοποίηση της γραμμής σας. Είναι δύο ξέχωρες υπηρεσίες. Έτυχε να έρθει νωρίτερα.
  24. Αποφάσισα να μεταφέρω την γραμμή μου από hol σε forthnet για να βάλω το 3play που μου δώσανε σε τηλεφωνική προσφορά. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η παράνοια: 14/04 Έρχεται κούριερ για να υπογράψω το συμβόλαιο της forthnet. Υπογράφω - φεύγει. Συνεχίζεται ένα διήμερο προσφορών από hol μέχρι που τρώνε άκυρο και ξεκινάει η φορητότητα γραμμής μου στην Forthnet. 22/04 Έρχεται τεχνικός της Nova για να εγκαταστήσει το δορυφορικό πιάτο. Βρίσκει τα μπαλκόνια ακατάλληλα για λήψη σήματος και η πρόσβαση στην κεραμοσκεπή αδύνατη (λόγω του ότι βγαίνει από ιδιόκτητο σπίτι, στο οποίο δεν μου δόθηκε άδεια). Την ίδια κιόλας μέρα επικοινωνώ με Forthnet και ζητάω ακύρωση της φορητότητας μου. Μου λένε ότι δεν είναι εφικτό διότι έπρεπε να ενημερωθούν τουλάχιστον τρεις εργάσιμες νωρίτερα και η γραμμή θα ενεργοποιηθεί στις 26/04. Εξηγώ ότι με το που έφυγε ο τεχνικός τους ενημέρωσα αλλά και πάλι καταλήγουμε στο 3ημερο νωρίτερα. Μου αναφέρουν επιπλέον ότι έχω δικαίωμα 14 ημερών από την υπογραφή μου να ζητήσω να επιστρέψει η γραμμή στην εταιρία που ήταν (παρόλο που θα έχει γίνει η ενεργοποίηση στη forthnet). Επικοινωνώ κατευθείαν με hol μου κάνουν μία νέα προσφορά, την οποία και θα ενεργοποιήσουν από την επομένη, και με στέλνουν σε ένα κατάστημα vodafone για να στείλω fax στα κεντρικά της forthnet για ακύρωση φορητότητας (παρόλο που κι αυτοί μου εξήγησαν ότι ίσως να μην προλάβει να ακυρωθεί η ενεργοποίηση στην Forthnet) και υπαναχώρηση γραμμής. Πάω κατευθείαν σε ένα κατάστημα αλλά έχει πρόβλημα το fax τους, οπότε και δεν στέλνω το φαξ εκείνη την μέρα. 24/04 Ημέρα Κυριακή, με εορταστικό πρόγραμμα στα καταστήματα, πάω σ’ ένα άλλο κατάστημα και στέλνουμε την αίτηση στην forthnet. Η γραμμή δείχνει κατειλημμένη και υποθέτουμε ότι την Κυριακή τα γραφεία τους είναι κλειστά. Αφήνω την αίτηση στην κοπέλα για να τα στείλει Δευτέρα πρωί. 25/04 Δευτέρα πρωί η κοπέλα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι η γραμμή συνεχίζει να εμφανίζεται κατειλημμένη. 26/04 Ξημερώματα Τρίτης η γραμμή μου ενεργοποιείτε στην Forthnet. Πάω πάλι από το κατάστημα Vodafone και μου λένε να μιλήσω με forthnet για να εξηγήσω τι γίνεται με το φαξ. Μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι σήμερα Τρίτη το φαξ μας έχει πρόβλημα. Στείλτε με email (εάν και είναι περιττό γιατί η γραμμή ήδη έχει ενεργοποιηθεί σ’ εμάς, και τώρα πρέπει η ίδια η vodafone να ζητήσει την γραμμή εντός 14ημέρου από την υπογραφή στο κούριερ δλδ μέχρι Σάββατο 30/04). Μιλάω με vodafone και μου εξηγούν ότι θα μου στείλουν email με συμβόλαιο και υπεύθυνη δήλωση για να τα υπογράψω και να τα στείλω πίσω, έτσι ώστε να προχωρήσουν και να ζητήσουν την γραμμή μου πίσω. Εντωμεταξύ εγώ στέλνω στην Forthnet email με την αίτηση ακύρωσης φορητότητας και υπαναχώρηση γραμμής, μαζί με καταγεγραμμένο αρχείο ότι δεν περνάνε το φαξ μου πριν την ενεργοποίηση (αυτό για τα τυπικά). 28/04 Ο υπεύθυνος (που έχει αναλάβει την υπόθεση μου) της vodafone με ενημερώνει ότι έχω λάβει email για να υπογράψω. Δεν το έχω λάβει, μου το ξαναστέλνει. Την ίδια μέρα υπογράφω και τα στέλνω πίσω. Τονίζοντας ότι η forthnet μου δίνει περιθώριο μέχρι το Σάββατο 30/04 για να ζητήσουν την γραμμή έτσι ώστε να μην έχω θέμα με τέλη ενεργοποίησης και απενεργοποίησης. 30/04 Ημέρα Σάββατο. Παίρνω τηλέφωνο σε forthnet να δω εάν έχουν πάρει σήμα από vodafone για επιστροφή της γραμμής. Αρνητική απάντηση. Μιλάω με Vodafone, ο υπεύθυνος που μ’ έχει αναλάβει απουσιάζει (λογικό, παραμονές Πάσχα), τους εξηγώ ότι “μέχρι σήμερα πρέπει να ζητήσετε την γραμμή από forthnet” και μου ζητάνε να ξαναστείλω το email στα κεντρικά να το δουν επιτόπου. Το στέλνω. Μ’ ενημερώνουν ότι το αρμόδιο τμήμα έχει δουλειά και είμαι σε σειρά προτεραιότητας για να επικοινωνήσουν μαζί μου… 04/05 Μετά από 3ήμερο αργίας επικοινωνούν μαζί μου! Μία κυρία μου εξηγεί ότι ο υπεύθυνος μου λείπει σε άδεια και με αναλαμβάνει αυτή. Μου ζητάει να ξαναστείλω το mail με τις υπογραφές στο δικό της email για να μην περιμένω στην “ουρά” με τις άλλες αιτήσεις. Το στέλνω. Το τσεκάρει επιτόπου. Μου λέει ότι ξεκινάει άμεσα την διαδικασία. (εντωμεταξύ την ίδια μέρα λαμβάνω κλήση από forthnet για να δουν τι γίνεται με την nova μου και λίγες ώρες αργότερα από τεχνικό της nova για να έρθει για εγκατάσταση και σε Κάθε κλήση εγώ να πρέπει να εξηγώ ότι ΔΕΝ μπορεί να γίνει εγκατάσταση - τόσο ανοργάνωτοι και ανενημέρωτοι στα τμήματα της forthnet) 05/05 Λαμβάνω μήνυμα που μου λέει ότι η διαδικασία ξεκίνησε και ημερομηνία ενεργοποίησης ορίζεται τρίτη 10/05. Με περνούν πριν από λίγο από την Forthnet και μου εξηγούν ότι η vodafone άργησε πολύ να τους στείλει το αίτημα και οι 14 μέρες πέρασαν. Εξηγώ όλη την ιστορία (ότι ζήτησα ακύρωση πριν την ενεργοποίηση - πήρα την απάντηση ότι χρειάζεται τρεις εργάσιμες πριν και αυτό ορίζεται από τον οργανισμό τηλεπικοινωνιών - επίσης είπα ότι κινητοποιήθηκα κατευθείαν μετά την ενημέρωση του τεχνικού της NOVA κτλ) μπας και βρω το δίκιο μου, αλλά ΔΕΝ βγάζει κάπου. Πέρα απ’ το ότι έχουν σπάσει τα νεύρα μου και με τις δύο εταιρίες, υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω στην Vodafone χωρίς να υποστώ το κόστος ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της Forthnet; Τι ακριβώς ισχύει; Να μείνω forthnet (ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ); Γιατί έχω την αίσθηση ότι τα μαγειρεύουν όπως τους βολεύει. Εγώ απλά στο δικό μου μυαλουδάκι έκλεισα ένα 3play στην Forthnet, η εταιρία δεν μπόρεσε να μου προσφέρει τις υπηρεσίες της και πολύ απλά θέλησα να επιστρέψω στον προηγούμενο πάροχο μου. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα τόσες ώρες και ενέργεια χαμένες για μία γραμμή τηλεφώνου. (και στην τελική για να παλιμπαιδίσω - 3play δεν μου πλασάρατε τόσο όμορφα στο τηλέφωνο; Δεν προσπαθείτε να με κρατήσετε εκβιαστικά με τα τέλη ενεργοποίησης-απενεργοποίσης; Ε πάρτε γερανό και ανεβείτε στην κεραμοσκεπή να μου παρέχεται 3Play!!!) Πάντως μετά απ’ αυτήν την εμπειρία είμαι ένα τσικ να γίνω άνθρωπος των σπηλαίων και να κόψω κάθε τηλεπικοινωνία στο σπίτι μου!
  25. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Υπάρχει κεραία (η κεντρική που δίνει το σήμα σε όλα τα διαμερίσματα) αλλά δυστυχώς η πρόσβαση στη σκεπή γίνεται μέσα απ' το ιδιόκτητο σπίτι του τελευταίου ορόφου (δεν υπάρχει πόρτα ή έστω καταπακτή σε κοινόχρηστο χώρο), και ο ιδιοκτήτης δεν είναι πρόθυμος να βοηθήσει. Επίσης ενημερώθηκα ότι το συμβόλαιο αναφέρει ότι η σκεπή είναι μέρος του σπιτιού του τελευταίου και αποτελεί ιδιόκτητο έδαφος και όχι κοινόχρηστο (σημείωση: Δεν μιλάω για ταράτσα, αλλά για κεραμιδοσκεπή).
  • Δημιουργία νέου...