Προς το περιεχόμενο

Orestis_5

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Orestis_5

  • Ημερομηνία γέννησης 28/05/1982

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.745 προβολές προφίλ

Orestis_5's Achievements

  1. Orestis_5

    Πωλείται ιστοσελίδα - e-shop

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18/02/2024 07:51 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η σελίδα profilaktika.gr, με κύρια λειτουργία ως eshop ερωτικών ειδών μέχρι το Δεκέμβρη του 2023. Με καλή επισκεψιμότητα λόγω περιεχομένου και μπλογκ, μικρό ετήσιο τζίρο (κάτω από 3000€) αλλά δυνατότητα ανάπτυξης. Δδίνεται μαζί με το υπάρχον στοκ (αξίας περίπου 500€), δύο σχετικά url, λογαριασμούς social media και επαφές με προμηθευτές, τιμή 1.500€. Το e-shop ήταν ένα μικρό side project, λειτουργούσε χωρίς διαφημιστικές δαπάνες και προώθηση και δίνεται λόγο έλλειψης χρόνου και παύση δραστηριότητας.

    1.500 €

  2. Στο (1) επιμένεις στο ίδιο λάθος, για να είναι κατά εκατοντάδες φορές όπως λες φθηνότερος ο καινούριος πύραυλος (μάλλον της spaceX εννοείς) εχούν δαπανηθεί κρατικά χρήματα (τα οποίο στην τελική του τιμή δε φάινεται, κάτι σαν τα αυτοκίνητα της tesla) σε διάφορα στάδια της παραγωγής του, επειδή όμως δεν έχουμε ακριβή πληροφόρηση για το ύψος και το μέγεθος της κρατικής βοήθειας, οκ μπορεί ακόμα και με αυτά τα κρυφά κόστη τελικά να είναι φθηνότερος, αν και δεν ξέρω αν μιλάμε για την ίδια ικανότητα φορτίου (ξέρω ότι υπάρχει και ένα ντιμπέιτ για την ανάγκη ή όχι μεταφοράς τόσο μεγάλων φορτίων με λιγότερα δρομολόγια ή αν θα ήταν πιο οικονομικά περισσότερα δρομολόγια μικρών φορτίων αλλά δε γνωρίζω λεπτομέρειες). Στο (2) εννοείται ήθελε και αυτή και οι ευρωπαίοι οι οποίοι είχαν συνεργαστεί με τους Ρώσους αν θυμάμαι καλά για να το πετύχουν αλλά όλοι τους τα εγκατέλειψαν κυρίως λόγω κόστους. Τέλος σε σχέση με την Tesla ΟΚ συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, εσύ θεωρείς ότι τα χρήματα είναι δικά του και ότι οι επιδοτήσεις είναι υποτιθέμενες, άρα δεν έγιναν, άρα οι τιμές που πωλούνται τα αυτοκίνητά αυτά αντικατοπτρίζουν το πραγματικό τους κόστους σε έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή. Εγώ λέω ότι πράγματι υπάρχουν επιδοτήσεις σε διάφορες μορφές και ότι, αν δεν υπήρχαν, το πραγματικό κόστος των αυτοκινήτων αυτών (ειδικά των πρώτων μοντέλων που έφεραν όλο το βάρος της έρευνας και ανάπτυξης) θα ήταν απαγορευτικό και ο Musk δε θα είχε φτάσει ποτέ μέχρι εδώ. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
  3. Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δε θα πετάξει το SLS; Μπορεί να έχει κατηγορηθεί για το κόστος του και ίσως όχι άδικα αλλά από το '11 που ανακοινώθηκε δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά. Επίσης μη κάνεις συγκρίσεις με τους επαναχρησιμοποιούμενους πυραύλους της spacex γιατί η nasa λόγο περιορισμένου αριθμού αποστολών δεν έχει οικονομικό κίνητρο να αναπτύξει δικούς της πυραύλους για τέτοια χρήση. Το θέμα μας όμως δεν είναι το κόστος ανά αποστολή αλλά ότι σε αυτό το κόστος, για τη nasa μια δημόσια υπηρεσία, πρέπει πάντα να υπολογίζεις και τα κόστη από όλες αυτές τις επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές κ.ο.κ. που επίσης πληρώνει το δημόσιο. Αν μπορούσαμε να το κάνουμε ίσως τότε να βλέπαμε το πραγματικό κόστος ανά αποστολή, αλλά δε μπορούμε γιατί η spaceX δεν ανακοινώνει οικονομικά αποτελέσματα... Πίσω στην Tesla όμως η οποία είναι επιβεβαιωμένο σαπάκι (μέχρι τώρα τουλάχιστον), μην έχεις καθόλου αυταπάτες ότι ο Musk ζητά να κοπούν οι επιδοτήσεις επειδή τα επιχειρηματικά εγχειρήματα δεν είναι αποδοτικά (εδώ γελάμε γιατί ούτε η Tesla είναι), χέστηκε για την κρατική αγελάδα που μια χαρά αρμέγει τόσα χρόνια, το κάνει απλά για να μην αποκτήσει ανταγωνισμό, να μείνει μόνος εναντίον των μεγάλων παραδοσιακών εταιριών (GM, ford, κλπ) έναντι των οποίων έχει ένα κάποιο "ηθικό" πλεονέκτημα με όρους μάρκετιν. Τέλος το θέμα μας δεν είναι αν καλώς πήρε κρατική βοήθεια μια εταιρία και κακώς κάποια άλλη, το πρόβλημα μας είναι ότι καμία εταιρία από αυτόν τον κλάδο δε θα έπρεπε να επιδοτείται, το κρατικό χρήμα θα έπρεπε να πηγαίνει για επενδύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την πυρηνική σύντηξη κ.ο.κ. και όχι να μετατρέπουν με κρατικά χρήματα έξυπνους και με καλές διασυνδέσεις επιχειρηματίες σε δισεκατομμυριούχους. Ειδικά την ώρα που άλλοι τομείς του κοινωνικού κράτους (παιδία, υγεία, κλπ) υποχρηματοδοτούνται.
  4. Αν δεν βρίσκεις τίποτα, τότε απλά δεν ψάχνεις ή δεν ξέρεις να ψάξεις. Βέβαια στην περίπτωση της SpaceX το μέγεθος της στήριξης είναι μικρότερο καθώς βασικός πελάτης είναι η NASA και τα συμβόλαιά της είναι αρκετά προσοδοφόρα από μόνα τους και πάλι όμως όταν ενώ έχεις όλη την τεχνογνωσία επιλέγεις να ψωνίσεις από τρίτους αυτό δεν παύει να είναι ενίσχυση. Επίσης οι κρατικές ενισχύσεις μπορεί να έχουν πολλές μορφές, από άμεσες επιδοτήσεις (ρευστό) μέχρι φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις κατασκευής εγκαταστάσεων και εργοστασίων. Η λογική τους είναι ότι ενισχύοντας τέτοιες πρωτοβουλίες στα πρώτα τους βήματα βοηθάνε τη δημιουργία υγειών επιχειρήσεων που κάποια στιγμή θα σταθούν στα πόδια τους, όμως τα χρόνια περνάνε, οι εταιρίες αυτές συνεχίζουν να καταγράφουν απώλειες και το μόνο που τις σώζει είναι οι προσδοκίες των επενδυτών που κρατάνε ψηλά τις τιμές των μετοχών, προσδοκίες που δημιουργεί η βιτρίνα της εταιρίας (βλέπε musk) και οι κρατικές ενισχύσεις, φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις κλπ που τους δίνουν το απαραίτητο ρευστό για να συνεχίζουν να κινούνται. Είναι χαρακτηριστικό ότι το καλοκαίρι του 2017 ο Musk υποστήριζε ότι όλες οι κρατικές αυτές ενισχύσεις θα πρέπει να σταματήσουν στις ΗΠΑ (δηλαδή όλες αυτές που χρησιμοποίησε αυτός όλα τα προηγούμενα χρόνια) προφανώς για να μην μπορέσει κανείς να τις εκμεταλλευτεί όπως το έκανε αυτός και κινδυνέψει από ανταγωνισμό (στην Αμερική υπάρχουν αρκετές ακόμη startups με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα). Βέβαια δεν ξέρω αν έχει ακόμα την ίδια άποψη τώρα που η παραγωγή του model 3 δεν πήγε όπως την περίμενε το καλοκαίρι του '17.
  5. Κάνε μια αναζήτηση το όνομα του Musk μαζί με τις λέξεις public funding ή government subsidies και θα σου βγάλει αρκετό υλικό για μελέτη. Μέχρι και στη wikipedia του έχουν ξεχωριστή παράγραφο για τις κρατικές επιχορηγήσεις.
  6. Τρεις επισημάνσεις σχετικά με κάποια πράγματα που γράφτηκαν. 1. Είναι λάθος να πιστεύετε ότι στο ιδιωτικό κεφάλαιο οφείλονται τα άπειρα τεχνολογικά επιτεύγματα που απολαμβάνετε σήμερα. Το αντίθετο τη πλειοψηφία τους τη χρωστάμε σε δημόσια χρηματοδοτούμενα προγράμματα. Αν δε με πιστεύετε ψάξτε σχετικά με το κινητό από το οποίο μάλλον διαβάζετε αυτά που γράφω αυτή τη στιγμή τι επάνω του έχει εφευρεθεί από δημόσια χρηματοδοτικά (πανεπιστημιακά ή/και στρατιωτικά) προγράμματα και τι όχι. 2. Όχι τα χρήματα του Musk δεν είναι δικά του να τα κάνει ότι θέλει, όλα του τα πρότζεκτ είναι κρατικά χρηματοδοτούμενα σε βαθμό που χωρίς τις κρατικές επιδοτήσεις δε θα είχαν πραγματοποιηθεί ποτέ. 3. Τέλος, σχετικά με τις τραγικές απόψεις που ακούγονται για τις γεννήσεις στον τρίτο κόσμο, μάθετε επιτέλους ότι ο υψηλός ρυθμός γεννήσεων δεν είναι η αιτία αλλά το αποτέλεσμα. Αποτέλεσμα της φτώχειας, της ανισότητας (κοινωνικής και οικονομικής), της ελλιπούς εκπαίδευσης και του χαμηλού προσδόκιμου ζωής δυστυχώς.
  7. Το κυρίως κίνητρο του Musk, σύμφωνα με δηλώσεις του, είναι να έχει μία διέξοδο σωτηρίας η ανθρωπότητα σε περίπτωση (αυτο)καταστροφής. Προφανώς η ανθρωπότητα χάνει την εσωτερική της μάχη μεταξύ του να ζήσει αρμονικά και σε ισορροπία με το περιβάλλον της και του να λειτουργεί σαν αυτοκαταστροφικό παράσιτο του πλανήτη και όπως με όλα τα παράσιτα, συντομα δημιουργείται η ανάγκη για έναν καινούριο ξενιστή. Εφόσον δε λύσουμε τα προβλήματα εδώ, πριν πάμε αλλού, το μέλλον μοιάζει με sifi ταινία όπου εμείς ως είδος θα πάρουμε το ρόλο του κακού εισβολέα εξωγήινου σε άλλους εξωπλανητικούς πολιτισμούς.
  8. Για όσους ενδιαφέρονται, αυτή τη στιγμή τρέχει το Humble Friends of Nintendo Bundle με τις πληρωμές από 1$ να ξεκλειδώνουν τα Affordable Space Adventures Wii U, Shantae and the Pirate's Curse Wii U - 3DS και Retro City Rampage: DX 3DS.
  9. Συμφωνώ! Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μήνες και βελτιώνεται συνεχώς. Επίσης κάπου διάβαζα ότι η Apple σκέφτεται να αλλάξει και αυτή την default search engine στις συσκευές της, οπότε αν γίνει και αυτό θα φάει κάλο στραπάτσο η google.
  10. Έχω εδώ και τρία χρόνια στο macbook μου χωρίς κανένα πρόβλημα, προχώρα άφοβα.
  11. Αν περιμένεις να έρθει ανάπτυξη με αγορές εισαγώμενων ειδών μάλλον θα περιμένεις πολύ. Τέλος δεν κάνω συστάσεις σε κανέναν απλά λέω πριν αγοράσετε μεταχείρισμενα ρίξτε μια ματιά τι παίζει για να παζαρεψετε καλύτερη τιμή.
  12. Δεν κατακρίνω την επιλογή της πλατφόρμας αλλά τη νοοτροπία να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι που βλέπω να υπάρχει, ειδικά με υπολογιστές της apple γενικότερα στην Ελλάδα.
  13. Επειδή στις αγγελίες στο insomnia, αλλά και αλλού, όταν πρόκειται για μεταχειρισμένα προϊόντα της apple ο καθένας ζητά ότι του κατέβει, όσοι σκοπεύετε να κάνετε μια τέτοια αγορά φροντίστε να είστε ενημερωμένοι για την τρέχουσα αξία των συσκευών που έχετε βάλει στο μάτι ώστε να μπορέσετε να παζαρέψετε καλύτερα και τις τιμές. Μια πηγή που προτείνω για να κάνετε αυτή τη δουλειά είναι η ιστοσελίδα mac2sell.net Συμβουλευτείτε τη και μετά προχωρήστε για να μην τραβάτε τα μαλλιά σας αργότερα.
  14. Orestis_5

    Subtitles

    Βρισκει και ελληνικους αν και οχι παντα.
  • Δημιουργία νέου...