Προς το περιεχόμενο

naive

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    245
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με naive

  • Ημερομηνία γέννησης 29/11/1978

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.268 προβολές προφίλ

naive's Achievements

  1. naive

    Ψησταρια Υγραεριου

    Έχω πάρει της Navaris, μια χαρά είναι, το φτυάρι είναι απαραίτητο. Εγώ εχω και ένα μεταλλικό για να τη γυρίζω και να τη βγάζω. Το μέγεθος είναι ΟΚ για 30-32 εκατοστά, που είναι και το συνήθες μέγεθοςστις συνταγές. Η πίτσα είναι ένας νέος κόσμος, μόλις μάθεις να την κάνεις, δε θα ξαναπαραγγείλεις.
  2. Το κατάφερες εσύ; Γιατί διάβασα κάποια ποστ που λένε ότι η ΔΕΗ δεν το δέχτηκε, γιατί δεν είχαν κάνει ebill. Όλα αυτά που λες τα έχω πάντως, απλά είμαι στη διαδικασία που του τα έχω πει τηλεφωνικά και περιμένω απάντηση (για πάνω από 10 ημέρες). Για να το στείλω γραπτώς το αίτημα πρώτα στη ΔΕΗ, ξέρεις μήπως σε ποιο email?
  3. Παίδες, επειδή έγινε τεράστιο και αυτό το θρεντ και δε διαβάζεται, υπάρχει κάποιος από αυτούς που έκανε αίτηση για myhome online και δεν του το ενεργοποίησαν από την αρχή, με αποτέλεσμα να πληρώσει ρήτρα αναπροσαμογής για ένα διάστημα, και μετά να κατάφερε να την αναιρέσει;
  4. Η πλήρης πρόσβαση και μόνο που έχουν από την εταιρεία στο router σου αρκεί να μην το εμπιστεύεσαι. Χρήση μόνο σα modem και δικό σου router εσωτερικά αν θες να έχεις ένα αξιόπιστο και ασφαλές lan στο σπίτι.
  5. naive

    Online αγορές - skroutz

    Το να σου το ζητούν είναι κακό, αλλά να λογοκρίνουν μόνοι τους και να ανεβάζουν κάτι άλλο από αυτό που έχεις πει υπό το δικό σου λογαριασμό, νόμιζω είναι και παράνομο.
  6. naive

    Online αγορές - skroutz

    Να συνεισφέρω στο θέμα μιας και βρέθηκα εδώ ψάχνοντας αν το skroutz συνηθίζει να λογοκρίνει. Λοιπόν εγώ πήρα μια μπαταρία κινητού από ένα κατάστημα και διαπίστωσα ότι ήταν απομίμηση. παρόλο που το κατάστημα τη δήλωνε σαν αυθεντική. Το 'εγραψα λοιπόν στην αξιολόγηση και το skroutz μου ζήτησε να την αλλάξω, διότι ", διότι στο Skroutz δεν προβάλλονται Β’ διαλογής ή μη αυθεντικά προϊόντα, καθώς τα καταστήματα δεσμεύονται για αυτό κατά τη σύμβαση συνεργασίας τους. Συνεπώς, η παραλαβή ενός ελαττωματικού προϊόντος δεν σημαίνει αυτομάτως ότι όλα τα προϊόντα είναι δεύτερης διαλογής ή απομιμήσεις." Αφού τους τεκμηρίωσα ότι το προϊόν ήταν απομίμηση και όχι απλώς ελαττωματικό, συνέχισαν να μου ζητάνε να την αλλάξω, επαναλαμβάνοντας το λόγο και επειδή η συγκεκριμένη μπαταρία πωλείται και από άλλα προβαλλόμενα καταστήματα. Τροποποίησα κάπως την αξιολόγηση ώστε να μη γενικεύει για όλα τα καταστήματα, εξηγώντας τους ότι η αποδοχή του όρου από τα καταστήματα δε σημαίνει αυτόματα και την τήρησή του, και προς έκπληξή μου βλέπω να εγκρίνεται μια αξιολόγηση η οποία περιείχε μόνο μερικές προτάσεις από την αξιολόγησή μου. Εδώ δε μιλάμε γι ακατάστημα, αλλά για προϊόν, που το skroutz για να μην εκτεθεί δε διστάζει να λογοκρίνει και να καλύπτει αθέμιτες πρακτικές, Για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω, παραθέτω την αρχική μου αξιολόγηση και την λογοκριμένη: Αρχική: Η μπαταρία αυτή νομίζω είναι παράνομο να κυκλοφορεί με την περιγραφή xiaomi. Είναι μαϊμού προϊόν, δηλαδή εξωτερικά γράφει τα ίδια που γράφει και η αυθεντική xiaomi, αλλά δεν έχει καμία σχέση από απόδοση, ενώ έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα, χωρίς καμία σφραγίδα της xiaomi. Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό στα 2,5 χρόνια. Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο Λογοκριμένη: Έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα. Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό μετά από χρήση 2,5 χρόνων Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο.
  7. Νομίζω ότι δε λειτουργεί έτσι η αγορά (εκτός αν έχει αλλάξει κάτι πολύ πρόσφατα με το χρηματιστήριο ενέργειας και έχω μείνει πίσω). Με βάση αυτά που γνωρίζω, η ΔΕΗ σαν παραγωγός , δεν πουλάει το ρεύμα που παράγει η ίδια, αλλά το βάζει σε ένα "κουβα", από όπου όλοι οι λιανοπωλητές το αγοράζουν με την ίδια τιμή και το μεταπωλούν στους καταναλωτές. Δηλαδή και η ΔΕΗ λιανοπωλητής αγοράζει με 22 λεπτα και μετά το πουλάει 17. Άρα μπαίνει μέσα στη λιανική. Ίσως σαν παραγωγός να έχει κέρδη, αλλά τότε χρησιμοποιεί τα κέρδη της παραγωγής για να δίνει κάτω του κόστους στο λιανεμπόριο. Φυσικά δε μας χαλάει σαν καταναλωτές, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι κάνει η ΔΕΗ. Κάνει κοινωνική πολιτική ή αθέμιτο ανταγωνισμό στους άλλους προμηθευτές; Εδώ είναι ένα αρθρο που εξηγεί πώς λειτουργεί η αγορά, η διαφορά τώρα είναι ότι ο ΛΑΓΗΕ έχει αντικατασταθεί από το χρηματιστήριο ενέργειας. https://yiannatsis.gr/download/ellhnikh-agora-hlektrikis-energeias.pdf
  8. Το κέρδος της από την παραγωγή το ίδιο δεν είναι, ακόμα και αν είναι άλλο ο λιανοπώλητής του ρευματός της; Επίσης, κανένας εναλλακτικός δεν είδα να πουλάει πιο κάτω από ότι αγοράζει. Θέλω να πώ, η ΔΕΗ γιατί το κάνει και μπαινει μέσα, ενώ θα μπορούσε να μην μπαίνει;
  9. Παίδες, μπορεί κάποιος να εξηγήσει πώς γίνεται η ΔΕΗ να αγοράζει (τους αρκετούς τελευταίους μήνες) το ρεύμα πάνω από 20 λεπτά την κιλοβατώρα και να το μεταπουλά με 11, 17 ή 18 στα προγράμματα χωρίς ρήτρα; Μπαίνει μέσα δηλαδή;
  10. Μετά κάνει εκκαθάριση με την πραγματική διακύμανση;
  11. Μια διευκρίνηση για τη ρήτρα, δεν είναι ενιαία σε όλες τις εταρείες και όλα τα συμβόλαια, αν και έχει παρόμοια λογική εφαρμογής. Εξαρτάται από τα όρια που τίθενται και κάποιους επιμέρους συντελεστές, τους οποίους ορίζει ο κάθε πάροχος. ΥΓ: Πώς γνωρίζεις τη διαμόρφωση της ρήτρας για το Φεβρουάριο; Έχει δημοσιευθεί κάτι, ή είναι δική σου εκτίμηση;
  12. Εγώ έκανα το online και πήρε 20+ ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία (ήταν και οι γιορτές μέσα). Πρέπει να έχουν μεγάλο φόρτο νέων αιτήσεων και καθυστερούν στην επεξεργασία
  13. Καλά το ότι το κάνουν στο μπάχαλο που δημιουργήθηκε δε σημαίνει ότι το δικαιούνται πάντα, εγώ τους έχω πιάσει αρκετές φορές στη βολτέρα να ήταν φάουλ και να το διόρθωσαν μετά. Από αυτό που έβαλες, προκύπτει ότι εσύ μπορείς να βγεις από το fix και όχι να σε βγάλουν αυτοί. Όμως θα πρέπει να διαβάσεις τους όρους σχετικά με τη δυνατότητα τροποποίησης των ορων και των χρεώσεων και τη διάρκεια του συμβολαίου. Σε κάθε περίπτωση, το όλο θέμα είναι στην καλύτερη να γλιτώσεις τη ρήτρα για κάποιο διάστημα, από εκεί και πέρα, δες τον τύπο της ρήτρας και την κατανάλωσή σου και υπολόγισε αν σε συμφέρει κάποιο σταθερό από αυτά που κυκλοφορούν. Κατά τη γνώμη μου, σε κάθε περίπτωση σε συμφέρει της ΔΕΗ από τα υφιστάμενα, γιατί είναι αρκετά φθηνότερο τώρα που η ρήτρα είναι στο 200+, ενώ αν πέσει την κάνεις με μικρό πρόστιμο πρόωρης αποχώρησης (60€ που πέφτει 20 ανά τρίμηνο).
  14. Σε εμένα η volrerra μου χρεωσε αναδρομικά 6 μήνες (Απρίλιο - Οκτώβριο). Μάλλιστα με μέση τιμή ΟΤΣ διαφορετική από αυτή που φαίνεται στο enexgroup. Περιμένω εξηγήσεις, αλλά φαίνεται ότι το κάνουν. Γενικά είναι απαράδεκτο να σου πετάνε ένα νούμερο χωρίς ανάλυση και να πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου για το πώς βγήκε.
  15. Δες προσεκτικά τους όρους, αλλά μάλλον θα λένε, βάσει μάλλιστα και του Κώδικα Προμήθειας (ΚΠΗΕ) ότι έχουν δικαίωμα να μεταβάλλουν τις χρεώσεις προμήθειας και να σου το γνωστοποιήσουν όχι προκαταβολικά, αλλά με τον λογαρισμό που ακολουθεί την τροποποίηση (!). Ελλεεινός όρος και ελλεεινός ΚΠΗΕ. Δες λοιπόν σε ποιον λογαριασμό σου είχαν μια σημείωση ότι άλλαξε το πακέτο σου. Ίσως να σε σώζει μόνο, αν λέει το συμβόλαιό σου ότι είναι υποχρεωμένοι να το κρατήσουν σταθερό για 12 μήνες. Αν λέει για 6, εχασες. Κοπάνα τη και εσύ για το σταθερό της ΔΕΗ, να δούμε ποιος θα τους μείνει στο τέλος των άλλων παρόχων.
  • Δημιουργία νέου...