Προς το περιεχόμενο

snuppy84

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    49
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με snuppy84

  • Ημερομηνία γέννησης 16/03/1984

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.374 προβολές προφίλ

snuppy84's Achievements

  1. Έχω κάνει μερικες παραγγελίες και πάντα η courier center(Γαλάτσι) μου τα αφήνει σε clever point, χωρίς να το ζητήσω και αναγκάζομαι να περιμένω αρκετή ώρα μέχρι να τους βρω στο τηλέφωνο, σε email δεν απαντάνε ποτέ. Μόνο σε εμένα συμβαίνει; Επίσης,Με acs δεν έχει έρθει ποτέ...
  2. Η Ελληνικη ταυτοτητα σιγουρα θα ειναι θεμα γι αυτους οπως ειναι Ναι ειναι ξεχωριστη εφαρμογη, καποιο authenticator απο το android. Ευκολη διαδικασια, σκαναρεις απο amazon το barcode μια φορα και μετα το authenticator θα σου δινει τον κωδικο.
  3. Μακαρι να ηταν αυτο και ομως ζηταει OTP απο εμενα. Eκει παω https://www.amazon.de/ap/signin?arb=d354707d-3c85-4a55-9e90-4cc1e16d4d11. Ζηταει username-pass και μετα Enter verification code For your security, we've sent the code to your phone ***-***-**35. edit Για οποιον ενδιαφερεται μετα απο 100 προσπαθειες, ηρθε ενα μηνυμα. Το καλυτερο ειναι οτι απο τον λογαριασμου μου το 2 step ηταν απενεργοποιημενο!!!😆 Εβαλα verification απο authenticator app του android για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ξαναζητησει sms και ολα κομπλε.
  4. Δυστυχως το εχω κανει, μπαινω στο link, αρχικα ζηταει username pass και στο επομενο βημα μου ζηταει το pin απο το sms
  5. Μου κανει τρομερη εντυπωση που δεν εχει αναφερθει παντου. Περα απο το παραπανω link δεν το ειδα καπου και λογικα πολλοι χρηστες απο Ελλαδα μπαινουν για να μην το αναφερουν. Εγω το εχω εδω και 3 τουλαχιστον μηνες, που δεν μπορω να μπω απλα δεν ειχα ασχοληθει. Να ειναι σε συγκεκριμενα accounts? Να γινεται μονο στη cosmote; Τους ζητησα ενα email για να αιτηθω να βγει το 2step και μου εδωσαν mail που δεν δεχεται εισερχομενα ([email protected]) ... Ειναι απιστευτα κακο customercare. Γι αυτο γραφω εδω μηπως καποιος αντιμετωπισε και ελυσε αυτο το προβλημα.
  6. Σας δουλευει το amazon 2step verification? Εγω χωρις να θυμαμαι να το εχω ενεργοποιησει, μπηκα μετα απο καιρο σε amazon.uk, amazon.de κλπ και δεν με βαζει στο account μου. Βαζω username-pass και μετα ζηταει το pin απο το sms. Δεν ερχεται ποτε το sms στο κινητο μου, ουτε στα spam-black list, εχω δοκιμασει αρκετες φορες-ημερες. Επισης, δοκιμασα νεο account-νεο αριθμο κινητου-σε αλλη συσκευη. Εχω φαει αρκετες ωρες με το customer care τους, δεν εκαναν τιποτα και στην αρχη ελεγαν οτι πρεπει να το δω με τον παροχο μου (cosmote), για να με ξεπεταξουν. Μετα ειδα αυτο https://www.amazonforum.com/s/question/0D56Q0000C5db2wSQA/amazon-cannot-send-sms-to-greece Εσας, σας ζηταει επιβεβαιωση με sms για να κανετε login και αν ναι, ερχεται κανονικα το sms; Υπαρχει καποια λυση; Γιατι το customercare μου λεει δικαιολογιες και δεν μου δινει καμια λυση. Στην αρχη μου ειπαν να το δω και με την amazon... Greece Eιναι η χειροτερη εμπειρια που ειχα σε customercare.
  7. Εχει παρει κανεις τετοια μπαταρια; 9800mΑh https://www.aliexpress.com/item/1005005437605162.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7c5a38dautUcrG&mp=1 Σκεφτομαι να την παρω, κανει η θα χαλασει στον πρωτο μηνα;
  8. Χρονια πολλα! Εκει κωλωσαν και απαντησαν σωστα. Σε μενα ακομα και σε mail απαντησαν αυτο Έχετε δικαίωμα είτε μετάβασης σε εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα, είτε αζήμιας καταγγελίας της σύμβασής σας (με την ταυτόχρονη επιλογή του παρόχου της επιλογής σας) εντός εξήντα (60) ημερών από την ενημέρωσή σας, ήτοι από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Και εγω περιμενω απο την rae, αφου το εκαναν σε σενα θα απαντησουν το ιδιο και σε μενα.
  9. Αρα, πρωτα δινουμε 100+euro για το εκδοση ΠΕΑ, χωρις να ειμαστε σιγουροι οτι θα μπουμε στο προγραμμα;
  10. Ωραίοι και στην efa. Από εκεί που σε παίρναν τηλέφωνο 10λεπτά αφού έστελνες mail, όταν τους ρώτησα γιατί δεν υπάρχει η κρατική επιδότηση ακόμα στους λογαριασμούς και γιατί δεν αφήνουν να εξαντληθεί το εξάμηνο και μετά να φύγω αζημίως...dead line. Έτσι είναι το σωστό business plan.
  11. Άρα οι 15 ημέρες που λένε οι πάροχοι είναι για γέλια και καταχρηστικοί όροι.
  12. Θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια. Τουλάχιστον να ενημερώνουν τους καταναλωτές ένα μήνα πριν τις αλλαγές. Όχι να έρχεται κανένα πάγιο 100 ευρώ και να λέμε "έλα μωρέ τι να κάνουμε, έτσι είναι η κατάσταση". Δεν γίνεται να μπαίνουμε κάθε μέρα στα sites των παρόχων για ενημέρωσεις, έχουμε και άλλη δουλειά στις ζωές μας.
  13. Δηλαδή μπορεί κάποιος πάροχος να το πάει λέμε τώρα και 200 ευρώ πάγιο ετσιθελικά. Σε ωραία χώρα ζούμε.
  14. Όπως λέει και ο korakios κάνουμε και σε http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Εμείς ως καταναλωτές δεν έχουμε πολλά όπλα. Πρέπει να τα χρησιμοποιούμε όλα.
  15. Έχω ΗΡΩΝ, το κάνουν και στους έναντι. Κάνουν ότι θέλουν και σε email δεν απαντάνε αν δεν τους συμφέρει. Από ότι κατάλαβα δεν τους νοιάζει πόσοι θα φύγουν, αλλά να τα αρπάξουν γρήγορα από όλους
  • Δημιουργία νέου...