Προς το περιεχόμενο

michael150583

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    76
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

michael150583's Achievements

  1. καλησπέρα στην ομάδα, τράβηξα ένα βίντεο με το κινητό xiaomi redmi note 19 pro μεγέθους 13gb και έχει αποθηκευθεί στην εξωτερική κάρτα σε format mp4 αλλά δεν το αναγνωρίζει κανένα πρόγραμμα στο κινητό. Μέσα από τις εφαρμογές, μου βγάζει μήνυμα ''not supported'' ή παρόμοια σφάλματα σε διάφορα app που δοκίμασα (όπως vlc). Γνωρίζει κανένας πώς μπορώ να το το παραμετροποιήσω για να αναγνωρίζεται από οποιοδήποτε πρόγραμμα. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όποιον βοηθήσει.
  2. Όποιος μπορέσει και βρει λίγο χρόνο, να γράψει θετικά αρνητικά. Ευχαριστώ!
  3. Καλησπέρα στην ομάδα! Θέλω την βοήθειά σας θέλω να μου προτείνετε ένα δύο free προγράμματα καταγραφής εικόνας και ήχου γιατί θέλω να καταγράψω κάποια μαθήματα μεταπτυχιακού που παρακολουθώ. Κάποιο add on extension του chrome; Κάποιο πρόγραμμα free ή που να μην είναι ακριβο. Αυτά τα μαθήματα γίνονται μέσω ms teams και θέλω να τα παρακολουθήσω ξανά σε δεύτερο χρόνο. Ευχαριστώ για όποιον ασχοληθεί
  4. Ευχαριστώ τον ''Ζάχαρης'' που τόσα χρόνια φροντίζει να ξεμένω απο λεφτά με τις προσφορές που βρίσκει και του εύχομαι τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Πλάκα κάνω. Να είμαστε καλά με υγεία και πάντα τα καλύτερα σου εύχομαι ΄΄Ζάχαρης''. Έριξα μια παραγγελία. ========================================================================================== Δυστιχώς δεν μου δέχεται τον κωδικό. Your order amount, after discounts and excluding shipping fees, doesn't reach the minimum spend requirement for this coupon code. Once you reach the minimum spend requirement, you can reapply this coupon code.
  5. Θα ήθελα τα φώτα σας. Ψάχνω για 7αρι android κινητό που να έχει μεγάλο πλάτος με καλή κάμερα, τουλαχιστον 5k μπαταρία. Μέχρι 400 ευρώ και να μην είναι τύπου "fold" Παραδείγματα: xiaomi mi mix 2, oukitel k9 Υπάρχει κανένα αξιόλογο σε κανένα κινεζομαγαζο; Ευχαριστώ
  6. Κάποια γνώμη για την 65αρα F&U? Αξίζει η υπάρχει κάποια καλύτερη με λιγα παραπάνω λεφτά.... για αγορά δυάδας τηλεοράσεων
  7. Απλά για να σε βοηθήσω. Είχα πληρώσει το total support. Έστειλα φωτογραφίες στο τεχνικό τους τμήμα. Μετά από δυο μέρες ήρθε και τεχνικός από astra service και επιβεβαίωσε τη ζημιά. Χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα για υπογραφές και να διαλέξω άλλη τηλεόραση ΑΛΛΑ η χρηματική διαφορά ήταν τεράστια και με επιχειρήματα ότι ήταν DOA o προϊστάμενος δέχτηκε να την δώσω πίσω με επιστροφή χρημάτων. Την κουτα την είχα πετάξει και δεν το ανέφερα πουθενά. Ήρθαν τα παιδιά του Κωτσο και την πήρανε παρόλο που δεν είχα κουτα. Ξαναπήγα για να πάρω τα χρήματα. Τέλος καλά όλα καλά ΑΛΛΑΖ ταλαιπωρία.
  8. Παιδιά επειδή έχει cosmote tv ο πεθερός μου, που το βρίσκω το συγκεκριμένο cosmote ID? Είναι email ή ένας κωδικός που αποτελείται από ψηφία; θα μπω στο tv box κουτάκι που το έχουν δώσει για να ψάξω για στοιχεία.
  9. 75c745 Λοιπόν θα μοιραστώ την εμπειρία μου με την εταιρεία Κωτσόβολος. Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο είχα πληρώσει εξτρα 130 ευρώ για total support. -έστειλα φωτογραφίες σε ένα συγκεκριμένο email και basic troubleshooting στο τηλέφωνο με εναν τεχνικό. -εγκρίθηκε η επίσκεψη τεχνικού για επιβεβαίωση της βλάβης. -τεχνικός της astra service ήρθε σπίτι μου μετά από τρεις μέρες και του ανέφερα πως τη ζημιά την εντόπισα την 9η μέρα. Ο τεχνικός διόρθωσε ημερομηνιακα πότε συνέβη η βλάβη και επιβεβαίωσε τον μικρό "λεκέ" 2 εκατοστών στο κέντρο της οθόνης. Όσο για την ασπρόμαυρη διακεκομμένη γραμμή πιθανόν να έχει να κάνει με το αναλογικό σήμα. -τη συσκευασία την είχα πετάξει. -επικοινώνησα με τον τεχνικό του Κωτσο και μου είπε πιο κοντινό κατάστημα με εξυπηρετεί για υπογραφές. The Mall Athens. -Αρχικά με εμμέσo τρόπο με πίεσαν για αντικατάσταση με άλλη τηλεόραση και πληρωμή της διαφοράς. -Όσες ταίριαζαν στα χαρακτηριστικά που ήθελα δεν υπήρχε απόθεμα. -Η ταμίας ευγενέστατη μου είπε μόνο για πιστωτικό και αμέσως ζήτησα προϊστάμενο. -Ανέφερα τα δικαιώματά μου ήρεμα. DOA και επιχειρήματα ότι δεν υπάρχει απόθεμα. Ότι έχει απομείνει πρέπει να δώσω τουλάχιστον 300 ευρώ που δεν μου περισσεύουν. -Ο προϊστάμενος ενέκρινε την επιστροφή και την τάδε μέρα θα περνούσε το φορτηγό να την παραλάβει. -Το φορτηγό δεν πέρασε ποτέ και άντε να βγάλεις άκρη με τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο για να κλείσεις ραντεβού για το φορτηγό. Ευτυχώς ο δεύτερος agent ήταν άψογος γιατί η πρώτη με κορόιδευε. -Ήρθε μύνημα στο κινητό και την επόμενη μέρα ήρθε το φορτηγό, την πήραν. -Την ερχόμενη Τρίτη πρέπει να ξαναπάω για να πάρω τα χρήματα μου πίσω για να καταγραφεί στην αποθήκη τους. Έβαλα πίσω την 55αρα JVC που είχα πριν με απαλό clouding effect και με την καινούρια χρονιά ίσως κάνω απόπειρα αγοράς αλλά μόνο κάποια επώνυμη και σίγουρα με έξτρα εγγύηση. Αν δεν είχα total support πιστεύω πως θα είχα άλλη αντιμετώπιση.
  10. Δυστιχως δεν ειχε αλλη TCL 75C745 να μου την αντικαταστησει ο Κωτσοβολος και οποια αλλη τηλεοραση κοντα σε αυτα τα χαρακτηριστικα ξεφευγε στα λεφτα η δεν υπηρχε διαθεσιμη.Με επιασε μια φοβια και Θα παω σε samsung και θα βαλω εγγυηση ξανα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. το καφε κυκλακι είναι της διαφημισης. Πανω αριστερα έχει κάτι διακεκομμενες ασπρομαυρες γραμμες στα αναλογικά καναλια και φαίνονται οταν εκανα zoom out. Σε μονοχρωμες εικονες φαινεται η σκίαση και ευτυχώς που την είδα.
  11. Δυστιχώς, ήμουν τόσο γκαντέμης που μου έβγαλε μπόλικα προβλήματα όπως σκούρα επιφάνεια 2 εκατοστών στο κέντρο και την γύρισα πίσω. Στα αναλογικά κανάλια υπάρχει μια ασπρόμαυρη διακεκομμένη γραμμή πάνω πάνω. Ατυχία. DOA
  12. Παιδιά εμένα μου έβγαλε ή τώρα το παρατήρησα μετά από 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς μια σκούρα κουκίδα διαμέτρου ενός εκατοστού περίπου στο κέντρο της τηλεόρασης (dark spot). Θα πάρω τηλέφωνο Κωτσοβολο να δω αν θα με καλύψει. TCL75C745
  13. Πήγα να συνδέσω ένα παλιό σύστημα ήχου 5.1 της creative μέσω optical αλλά δεν μπορεί να το αναγνωρίσει σωστά, μπλοκάροντας την αυξομείωση του ήχου από το TCL τηλεχειριστήριο. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα;
  14. Όταν μπορέσεις, να ενημερώσεις αν σε κάλυψαν απο Κωτσοβολο και thank you για το γενικό σου feedback. Σε ευχαριστώ!
  • Δημιουργία νέου...